Riita Ero Katumus

17sss17

Olin yhdessä maailman ihanimman naisen kanssa reilun pari vuotta. Emme riidelleet mistään vakavissamme ja pienet kärhämät saatiin sovittua rakkaudella. Suhde tuntui taianomaiselta, ensisuudelma sateensuojassa, se lämmön tunne rinnassa kun teimme yhdessä jotain.
Opiskeluiden takia suhde oli kaukosuhde ja tämä olisi ollut viimeinen vuosi "kaukosuhdetta" . Päätimme että meitä ei erota mikään! Ja muutenkin tuntui kuin olisimme luodut toisillemme. Mutta pariin otteeseen tässä viime vuoden aikana hän halusikin "eroa", lopullista eroa ei kuitenkaan tullut. Syystä tai toisesta.?! tiedä en..
Sitten aloin vain epäilemään ja pelkäämään sitä "kolmas kerta todensanoo" -hetkeä. Ja muutenkin itselläni oli stressiä elämässäni, eikä ketään kelle puhua, muuta kuin sen hetkinen tyttöystäväni... No se keskustelu johti eroon, vaikka sitä missään välissä sanonutkaan, selitin huonosta olostani ja nainen käänsi selvän suomen solvaamiseksi. Ero tuli ja yhteydet katkaistu.
(Eroa pahensi se että kerroin lukeneeni hänen viestinsä ja se oli viimeinen niitti)

Mutta näin parinkuukauden jälkeen tuntuu että olen tehnyt pahimman virheen elämässäni. En voi olla miettimättä häntä aamuisin, päivisin ja iltaisin. En voi olla uneksimatta hänestä yöllä. Kadun sen hetkisiä tekojani ja suhteemme loppuvaiheen käytöstäni päivä päivältä syvemmin.. Toivoisin että olisin huomioinut häntä enemmän, suhteesta tuli minulle vain "itsestään selvyys".
En tiedä mitä tehdä. Tiedän hänen olevan vihanen minulle..
On kai mahdotonta toivoa anteeksiantoa ja sitä että jonain päivänä hän vielä huomioisi minutkin.
Ja rikkoutuneessa sydämmessäni, jossain toivon hänen vielä muistavan minut hyvänä ihmisenä. Ja antavan minulle anteeksi teot joita kadun.
"sun kanssas katsoisin maailmaa"

1

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odusy

      Ei suhde kuole tekstiviestien lukemiseen jos oikeasti toisesta tykkää. Pitäisi vaan puhua epävarmuuksista ja hakea luottamus uudelleen. Se toinen olisi voinut ymmärtää sun pelkoa erosta. Mutta ehkäpä hän vain sai syyn toteuttaa sen tuossa.

      Älä syytä itseäsi sillä minusta näyttää että toinen oli kuitenkin menossa pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe