Kun on potkaistu ensin aviomies/nainen mäkeen aletaan seuraavan suhteen kariuduttua haikailemaan vanhan perään.
Ei haittaa vaikka tällä ensimmäisellä olisi uusi mies/vaimo ja aloitetaan, että kyllä mä nyt haluun sen takaisin keinoja kaihtamatta. Sehän on mun suurin rakkauteni ja ainoa. Eletään jossain teiniajassa ja huumassa. Ei muisteta niitä riitoja, pettämisiä, vaikeuksia yms.
Monesti ollaan vielä niin itsekkäitä että luullaan vielä että hän, ja hän ainoastaan oli suuri rakkaus se ainoa oikea, ainutkertainen:0
Sehän sitten se luuleminen aiheuttaa sen että tuuppaudutaan entisten elämään aiheuttamaan hankaluuksia.
Yksinäisyys taitaa pelottaa ja oljenkorsi vielä pitää koittaa, maksoi mitä maksoi.
Naurettavat vanhan suolan juojat
8
439
Vastaukset
- No ex for me
Mä olen niin samaa mieltä. Mä ite en haikaile ex:äni perään...jos se oli sillon sika ,niin on se sitä nykyäänkin, miks mä sitä haluisin enää takas ku mulla on nykyään parempaa. Mihin tiikeri raidoistaan pääsisi.
- hyvä näin
Minun ukkoni aina laittaa kaiuttimen päälle kun exeli soittaa. Kuuntelemme yhdessä kun rouva vuodattaa ikäväänsä ja tyrkyttää itseänsä. Ei mies kerkeä monta sanaa sanoa kun sieltä kuuluu sellanen vuodatus ja muistelu että se luulee että ent.mies on samaa mieltä. Hyvät naurut saamme ja jossain vaiheessa se kuulee ikävän totuuden, kiitos mutta ei kiitos, meillä on hyvä näin, elä omaa ellämääsi.
- loik,muyjnhdtbgrs
exä on exä, hyvästä syystä!!!
- Ei koskaan
Mikä kerran menee se kyllä mennä joutaaa. En tajua miten jollakin on niin kovat luulot itsestään että kun on jättänyt perheensä, niin kuvittelee että alkaisimme vonkaamaan takaisin. Ja vielä luulee ettei meillä ole elämää. No hyvä jos edes itse kuvittelee itsestään noin paljon. Eihän se suhde olisi niin ahdistava ollutkaan jos äijä olisi osannut elää normaalia elämää. Mutta kun ei osannut niin miksi kuvittelee että me vongattaisiin sitä takasin. Hah hah haa
- Hyvin kävi
Joillakin se viidenkympinvillitys iskee jo aiemmin. Mutta usein jää luu kurkkuun. Minä tyhmä vonkasin parivuotta ukkoani takaisin, ennenkun tajusin ettei kannata sitä odottaa. No sitten löysinkin ihanan uuden miehen ja rakastuin. Niin itsekkin yllätyin että vielä rakastuin. Olemme nyt olleet suhteessa 4 vuotta ja heti kun ex-mieni tajusi että olin mennyt eteen päin elämässäni niin alkoi kerjäämään takaisin. Elää nyt yksin ja vieläkin marisee että hänet ottaisin. Ei tuu pienintäkään hinkua häntä kohtaan.
- no, kukin tyylillään
Minusta taas se on aika outoa, että jos teillä aiemmilla kirjoittajilla on asiat nyt hyvin, niin miksi on edes tarvetta olla Vanha suola janottaa -palstalla ??
Onko pakko tsekata, että kaipaileeko sitä puolisoa kukaan vai ei ?
Tai kenties teitä itseänne ? Ketjun otsikkokin on outo, eihän kukaan suolaa JUO...- öykkistä
Ne haluaa juoda vanhaa suolaa kun se janottaakin niin paljon.
- Tyylin Lyyli
Tyylillään joopa joo. Mitäs täällä olet sanomaan janottaako vai ei. Oletko sinä ainoa oikea kirjoittaja täällä. Jos on joku jotain mieltä ei kai se sinua voi rasittaa. asioita voi katsoa eri vinkkeleistä eikä aina olla samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999