Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Naurettavat vanhan suolan juojat

696969:0

Kun on potkaistu ensin aviomies/nainen mäkeen aletaan seuraavan suhteen kariuduttua haikailemaan vanhan perään.

Ei haittaa vaikka tällä ensimmäisellä olisi uusi mies/vaimo ja aloitetaan, että kyllä mä nyt haluun sen takaisin keinoja kaihtamatta. Sehän on mun suurin rakkauteni ja ainoa. Eletään jossain teiniajassa ja huumassa. Ei muisteta niitä riitoja, pettämisiä, vaikeuksia yms.

Monesti ollaan vielä niin itsekkäitä että luullaan vielä että hän, ja hän ainoastaan oli suuri rakkaus se ainoa oikea, ainutkertainen:0
Sehän sitten se luuleminen aiheuttaa sen että tuuppaudutaan entisten elämään aiheuttamaan hankaluuksia.

Yksinäisyys taitaa pelottaa ja oljenkorsi vielä pitää koittaa, maksoi mitä maksoi.

8

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ex for me

      Mä olen niin samaa mieltä. Mä ite en haikaile ex:äni perään...jos se oli sillon sika ,niin on se sitä nykyäänkin, miks mä sitä haluisin enää takas ku mulla on nykyään parempaa. Mihin tiikeri raidoistaan pääsisi.

      • hyvä näin

        Minun ukkoni aina laittaa kaiuttimen päälle kun exeli soittaa. Kuuntelemme yhdessä kun rouva vuodattaa ikäväänsä ja tyrkyttää itseänsä. Ei mies kerkeä monta sanaa sanoa kun sieltä kuuluu sellanen vuodatus ja muistelu että se luulee että ent.mies on samaa mieltä. Hyvät naurut saamme ja jossain vaiheessa se kuulee ikävän totuuden, kiitos mutta ei kiitos, meillä on hyvä näin, elä omaa ellämääsi.


    • loik,muyjnhdtbgrs

      exä on exä, hyvästä syystä!!!

      • Ei koskaan

        Mikä kerran menee se kyllä mennä joutaaa. En tajua miten jollakin on niin kovat luulot itsestään että kun on jättänyt perheensä, niin kuvittelee että alkaisimme vonkaamaan takaisin. Ja vielä luulee ettei meillä ole elämää. No hyvä jos edes itse kuvittelee itsestään noin paljon. Eihän se suhde olisi niin ahdistava ollutkaan jos äijä olisi osannut elää normaalia elämää. Mutta kun ei osannut niin miksi kuvittelee että me vongattaisiin sitä takasin. Hah hah haa


    • Hyvin kävi

      Joillakin se viidenkympinvillitys iskee jo aiemmin. Mutta usein jää luu kurkkuun. Minä tyhmä vonkasin parivuotta ukkoani takaisin, ennenkun tajusin ettei kannata sitä odottaa. No sitten löysinkin ihanan uuden miehen ja rakastuin. Niin itsekkin yllätyin että vielä rakastuin. Olemme nyt olleet suhteessa 4 vuotta ja heti kun ex-mieni tajusi että olin mennyt eteen päin elämässäni niin alkoi kerjäämään takaisin. Elää nyt yksin ja vieläkin marisee että hänet ottaisin. Ei tuu pienintäkään hinkua häntä kohtaan.

    • no, kukin tyylillään

      Minusta taas se on aika outoa, että jos teillä aiemmilla kirjoittajilla on asiat nyt hyvin, niin miksi on edes tarvetta olla Vanha suola janottaa -palstalla ??
      Onko pakko tsekata, että kaipaileeko sitä puolisoa kukaan vai ei ?
      Tai kenties teitä itseänne ? Ketjun otsikkokin on outo, eihän kukaan suolaa JUO...

      • öykkistä

        Ne haluaa juoda vanhaa suolaa kun se janottaakin niin paljon.


      • Tyylin Lyyli

        Tyylillään joopa joo. Mitäs täällä olet sanomaan janottaako vai ei. Oletko sinä ainoa oikea kirjoittaja täällä. Jos on joku jotain mieltä ei kai se sinua voi rasittaa. asioita voi katsoa eri vinkkeleistä eikä aina olla samaa mieltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      92
      2412
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2164
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1993
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1702
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1476
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      74
      1419
    10. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    Aihe