No huh huh...tulipa käytyä nyt toista kertaa salon terveystalossa....( molemmilla kerralla sama lääkäri)..olipa niin vastenmielisen epäluuloinen lääkäri ,että oli viimeinen kerta hänen vastaanotolla... ' diagnoosikin ' oli aivan toiselta puolelta kehoa kun missä vammani oli..kaiken lisäksi molemmilla kerroilla antoi saman diagnoosin vaikka vammani olivat eri puolella kehoa.diagnoosi tulee aina keskivartalosta..tunne vastaanotolla oli...anteeksi että tulin häiritsemään...en hae sairaslomaa vaan olen oikeasti kipeä ..jos annat vain lääkettä niin hipsin samaatietä takaisin töihin..ei haittaa vaikka en pysty kävelemään..nyt toisella lääkäriasemalla käytyäni ja toisen lääkärin todenneen vammani tarvitsevan leikkaushoitoa.ihmettelen vain kuinka erillaisia lääkärit työssään ovatkaan...onneksi on vielä valinnan vapaus
Valita hoitava lääkäri...eikä tässä muuta,mutta se alentava epäluuloisuus siitä,että valehtelen oireeni ja haen vain sairaslomaa tuntui todella pahalta.
salon terveystalo
13
5582
Vastaukset
- sfdlkjslkfjslkdflkj
Monen lääkärin vastaanotolla tulee sama olo: anteeksi että tulin tänne. Oireita vähätellään ja lääkkeeksi tarjotaan perusvoidetta ja asperiinia. Mukavinta on se 80 - 90 euron lasku...
- Vaihtoehto
En muutenkaan tykkää käydä noissa monikansallisissa terveysasemilla. Rahat menevät ulkomaille.
- Tuntematon potilas
Yksityinen terveysasema on ratkaisu Suomen talousongelmiin ja kansalaisen tulee saada itse valita lääkärinsä, kuten edellä kirjoitellut on tehnytkin.
Palveluseteli on hyvä ratkaisu pienempien sairauksien ratkojana ja epäystävälliselle lääkärille katastrofi.
Nykyisin vouhotettava soteuudistuksen isäntäkunta malli on toivottoman kankea, kallis ja hidas. Sillä ei Suomen terveydenhuollon kustannuksiin pystytä vaikuttamaan. Eikö Salossa ole jo huomattu tämä leveiden hartioiden silmänkääntötemppu. Tuliko lisää rahaa, tehostuiko palvelu, loppuiko pendelöinti ?
Kaikki meni juuri päinvastoin.
Asiakkaan tulee aina saada valita palvelun tuottaja itse, se laittaa vipinää kinttuihin ja luo tuottavuutta töihin.
Terveyspalveluissa voitaisiin ottaa oppia vaikka huoltoasemista ja kauppaliikkeistä, kun saman alan liikkeiden ovet ovat vierekkäin. Terveyskeskuksessakin voisi aivan hyvin olla myös yksityinen, vaikka vähän kalliimpikin osasto ja maksaja sitten itse päättäisi kumpaa palvelua käyttäisi.
- vapaa kilpailu
Miksi ei kiitos meni uudelleen, jossa 1. kerralla palvelu epäonnistui ? Ainakin olisit voinut valita toisen lääkärin.
Elämme markkkintaloudessa.Tästä kirjoituksestani on jo aikaa..mutta törmäsin tähän alullepanemaani ketjuun..JOS olisin muistanut lääkärin nimen , en olisi mennyt toista kertaa hänelle..mutta olen onneton nimien kanssa..mutta ei siinä mitään..jouduin hänen vastaanotolleen vielä kolmannen kerran , Salon Mehiläisessä , johon hän on siirtynyt lopetettuan Terveystalossa.
Minulla oli poskiontelon tulehdus.Jälleen hänellä sama pitkä äänetön tuijotus..en voinut muuta kun repesin nauramaan , ja sanoin etten tiedä mitä NYT TUIJOTAT , mutta älä ainakaan kirjoita diagnoosiks selkäkipu niin kuin kaksi kertaa Terveystalossa .Lisäsin vielä etten halua sairaslomaa..vaan antibiootit ja duactiinia ...nyt olen painanut nimen mieleen , ja tälle herralle en enään eurojani kanna...
- säikähdin
Ei minulla Terveystaloa vastaan ole mitään, mutta Salon yksikössä työskentelevät lääkärit eivät minua ainakaan saaneet vakuuttuneeksi.
Mielummin asioisin Turun Terveystalossa.
En yhtään ihmettele ap:n saamaa käsitystä..- Anonyymi
Eivät ole parempia Turussakaan. Väärä diagnoosi, osa oireista jätettiin kokonaan kirjaamatta. 3 tuntia lääkärikäynnin jälkeen kotoa ambulanssilla sairaalaan.
- Ihan jees
No onhan Salossa myös suomalainen yksityinen terveysasema. Rahat jäävät Suomeen ja peräti Saloon. Kerran olen käynyt ja hyvää palvelua sain. Tämäkin yksi vaihtoehto.
- Anonyymi
Sama täällä. Raha kelpasi, mutta vastinetta en noin 100€ saanut.
Uskomattoman tökeröä palvelua.
Terveystalon ovi pysyy kiinni paitsi mammografia seulonnassa käyn. - Anonyymi
Jos menet Turkuun, katso etukäteen ettei sama lääkäri ole kuin Salossa. Osa kiertää eri paikoissa
- Anonyymi
Varasin kiireessä ajan Terveystalosta Salon kohdalta. Kun aikani odottelin vastaanoton alkamista, niin lääkäri soittaa ja kertoo että olen varannut ETÄVASTAANOTON. Näytä siinä sitten tulehtunutta haavaa. Ajanvaraus systeemi netissä on ihan p.stä, kun varaan ajan Salon kohdalta, niin lääkäri on jossain hevonkuusessa.
- Anonyymi
Hyvä ettet päässyt Terveystalon lääkäriin. Väärä diagnoosi. Osa oireista jätettiin kirjaamatta. 3 tuntia lääkärissä käynnin jälkeen kotoa ambulanssilla kiireellisenä sairaalaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713478
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851496Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251249- 1581212
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16933Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk88770- 62745