Kun laulan normaalisti, niin ääneni alkaa säristä kivuliaasti korvissa, ärsyttävää.
Kellään muulla samanlaista?
Oma lauluääni särisee korvissa.
4
360
Vastaukset
- AÖAAAAA
Muttei aina, korkeammalta laulaessa niin käy.
- AÖAAAAA
... Tai ainakin silloin sitten kohta käy niin. niin kuin vaikka moni tahansa muukin kova ääni.
- AÖAAAAA
Eiku, kyllä se muutenkin voi säristä
- Ikuinen aloittelija
Laulat päärekisterissä, etkä ole vaan tottunut siihen? Eli laulat juuri niinkuin pitääkin. Oman äänensä kuulee joka tapauksessa itse eri tavoin kuin muut, koska se johtuu korvaan eri reittejä ja mm. luita pitkin.
Itse olen (ikuisesti?) aloitteleva laulaja, mutta korvani saan kipeäksi laulamalla, vaikka en pysty edes tuottamaan kovin voimakasta ääntä. Ainakaan itselläni kipu tuskin on melun aiheuttamaa, vaan pikemminkin johtuu lihasjännityksistä. Suun isoksi aukaisu on vähän hankalaa itselläni, ja korkeissa äänissä se pitäisi saada auki. Kipu tuntuu jossain korvien tienoilla, mutta siihen auttaa itselläni kun hieron ja painelen korvan etupuolen rustokielekkeen puolelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14811357- 288092
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565864- 94604
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1604543Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324321Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844183- 843467
- 803230
- 481731