Epäilyttää

Tyttöö

Olen 17-vuotias tyttö ja olen tutustutunut 21-vuotiaaseen jätkään, joka asuu noin 150 km päässä.. Ollaan nähty kaks kertaa kun jätkä on tullut luokseni ja ollaan käyty kahvilla ja juteltu ja sellasta... Mutta vaikka ollaan juteltu niin ollaan puhuttuu vaan musta ja siitä koska menen hänen luokse enkä oikeestaan tiiä tästä kundista oikein mitään muuta kun sen et missä hän on töissä ja tietty nimen, mut ei hän oo puhunu mitään perheestään tai muista tälläsistä asioista... Ja siis hän on töissä teurastamolla ja ainakun puhutaan puhelimessa tai viestitellään nii keskustelu menee siihen että mitä hänen töissä on tapahtunu tai että koska meen hänen luokseen ja sit meen hänen kans työpaikallensa... Tämä asia ei itseäni häirinnyt eikä mietittänyt ennenkun kysyin vanhemmiltani että voinko mennä tämän luokse viikonlopuksi, no tietty vanhempani alkoi kyselemään kaikkea ja si tajusin etten osaa vastata heidän kysymyksiin kun en tiedä... Vanhempani ei antanut mennä ja sanoivat että pyydä se jätkä käymään meillä että me tiedetään kuka se on.. Ja sit juttelin myöhemmin lisää äitini kanssa niin se alko kyselemään ja kerroin sitten kaiken ja sit hän sanoi että olenko aivan varma että tämä jätkä on tosissaan että mistäs sotä tietää mitä sillä on taka ajatuksena, ja tämä äitini miettiminen johtu siitä että hän on teurastamolla töissä, että jos hän tekeekin minulle jotain pahaa... Ja siis tää jätkä haluaa koko ajan mut sinne, eikä ois haitannu vaikka oon kipeenä....
Ja myöskin kun kerroin tälle jätkälle et äiti epäilee susta kaikkee ja si kerroin että mitä niin häm vastasi vaan että "jaa" sitten kysyin et miten saan sen vakuuttuneeks nii sanoi vaan että "koita nyt keksii jotain"....nii jotenkin tuntui hassulta..

Nyt sit aloin oikeen miettimään et onkohan jätkällä jotain takaa ajatuksia sun muita? Koska eihän toi nyt sit kun oikeen kunnolla ajattelee nii kuullosta iha normaalilta ainakaan mun mielestä... Vai mitä mieltä te olette? Olisi kiva saada vastauksia teiltä että mitä mieltä olette ja miten minun kannattaisi toimia!

5

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä neuvo: Jätä jätkä omaan arvoonsa! Ei kuulosta luotettavalta. Kannattaa olla varovainen. Kuuntele vanhempiasi, äitisi voi olla oikeassa! Kyllä löytyy oikeasti luotettavia ja välittäviä miehiä, usko minua! Tsemppiä sulle ja hyvää syksyn jatkoa! =)

    • Tyttöö

      Juuh kiitos vastauksesta! Nii kai se on parempi, ettei vaan satu mitään! Hyvää syksyä sullekki:)

    • ......

      Miten vitussa mä muka oon ollut epärehellinen? Oisit vittu itekki voinu kysellä jos jotai oisit halunnu tietää vittu. jaksa jauhaa mistää turhista perheasioista jos ei kysytä.

    • Tyttöö

      Haha iha ku sä ...... Oisit se kestä puhun

      • Tyttöö

        Sano si nimes jos väität et toi oot sää? Meinaa tiiän ettet oo toi kyseinen henkilö!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1649
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1421
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1119
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1081
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      981
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 5
      955
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe