Olen tosiaan 15, ja haluaisin kesätöihin ensi kesäksi. Työpaikka sais olla mieluiten Jyväskylästä, ja palkkaa sais tulla joku 850-1200€. Mistä näitä työpaikkoja löytyy? Pitäis saada noilla rahoilla uus tietokone ja vähän vois mopoa laittaa kans. Työ sais kestää koko kesäkuun.
Kesätöitä 15-vuotiaalle Keski-Suomesta 2014?
Onx niitä töitä?
5
396
Vastaukset
- vaikeampi yhtälö
Jos on niin miten sulle vastaa
- kokemusta on
harvoin kesätöistä 15-vuotias saa kuukaudelta noin paljon palkkaa ..
- tyrnesti
niimpä
- duunariduunaa
Itse asiassa toi ei oo toivoton palkkatoive, jos saa vaiks 7€ tunnilta ja tekee 6tuntia päivässä ja 5päivää viikossa:
7€ * 6h * 5d * 4vk =840€
Kannattaa vaan laittaa vähän kaikkialle hakemuksia, ei mitään palkkatoiveita niihin ja kaikki TET-paikat mainittuna etenkin jos ei oo aiempaa duunikokemusta.- siis...
Niin, 840€ miinus verot ja muut vähennykset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1565600
- 1145409
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465022Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302963Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252507- 502411
- 432154
- 231848
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141584Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101546