pikkujouluissa tapahtuu

kynäniska

Aika kuluu hitaasti, päivät on pitkiä ja uni ei meinaa tulla.

Marraskuussa on pikkujoulut, joita vaimoni odottaa kuin jeesuksen toista tulemista. Hänen järjestelynsä noita juhlia varten alkoi jo varmaan kuukausi sitten kun hän ilmoitti menevänsä sinne ja, että minä saisin mennä "vaikka kavereiden kanssa jonnekin".

Tämä ehdotus herätti sisäisen salapoliisin minussa. Mikä nyt on vialla? Enkö minä kelpaakaan enää mukaan? Miksi me ei mentäisi sinne yhdessä? Kenen kanssa sä sinne menet?...no tyttökaverin ja sen miehen.

Mutta ei aikaakaan kun pienellä penkomisella sain selville, että kuvioon liittyy myös neljäs osapuoli. Tästä vaimoni ei kertonut mitään. Nuori, komea, tumma mies. Asiaa tarkkailtuani on vaimoni alkanut osoittaa huomattavaa kiinnostusta tätä miestä kohtaan.

No, minä aion olla paikalla, vaimoni tietämättä, ja seurata tilannetta. Onneksi tapahtuma on sen verran iso, että siellä voi sulautua massaan. Ja ai sitä suloisen katkeraa kostoa minkä minä saan kun mä käräytän sen itse teossa....

Kaikki tuo on vasta spekulointia mutta suunnitelma on valmis ja epäilyni tulevasta pettämisestä ovat, näin 13 vuoden suhteessa olleena, aika vahvat.

35

3546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietipä vielä kerran

      Ok eli olisit menossa naisesi työpaikan pikkujouluihin nolaamaan itsesi???
      Onneksi meillä on vain oma työporukka.

      • poskjdf

        "Onneksi meillä on vain oma työporukka."

        siellähän sitä on kiva ottaa melaa mekkoon?


      • omastakuormastaei sy
        poskjdf kirjoitti:

        "Onneksi meillä on vain oma työporukka."

        siellähän sitä on kiva ottaa melaa mekkoon?

        Mistä sikiää ajatus, että työporukan pikkujouluissa otetaan melaa mekkoon? Ihmeellinen on sunkin työpaikka, jos näin bileissä tapahtuu. Meillä on kirjoittamaton sääntö, että omasta kuormasta ei syödä. Ei vaikka puolisot eivät juhliin mukaan pääsekään.
        Oon samaa mieltä, ap nolaa täysin itsensä, jos menee vakoilemaan puolisonsa pikkujouluja. En ihmettele yhtään, jos ei vaimo ota häntä mukaan juhliin. Kukaan tuollaista hapannaamaa jaksa katsella.


      • keijoperälä24
        omastakuormastaei sy kirjoitti:

        Mistä sikiää ajatus, että työporukan pikkujouluissa otetaan melaa mekkoon? Ihmeellinen on sunkin työpaikka, jos näin bileissä tapahtuu. Meillä on kirjoittamaton sääntö, että omasta kuormasta ei syödä. Ei vaikka puolisot eivät juhliin mukaan pääsekään.
        Oon samaa mieltä, ap nolaa täysin itsensä, jos menee vakoilemaan puolisonsa pikkujouluja. En ihmettele yhtään, jos ei vaimo ota häntä mukaan juhliin. Kukaan tuollaista hapannaamaa jaksa katsella.

        Pitävätkö naiset näin yleisestikin oman työyhteisönsä miespuolisia edustajia "omana kuormana"?


      • totuus on että
        omastakuormastaei sy kirjoitti:

        Mistä sikiää ajatus, että työporukan pikkujouluissa otetaan melaa mekkoon? Ihmeellinen on sunkin työpaikka, jos näin bileissä tapahtuu. Meillä on kirjoittamaton sääntö, että omasta kuormasta ei syödä. Ei vaikka puolisot eivät juhliin mukaan pääsekään.
        Oon samaa mieltä, ap nolaa täysin itsensä, jos menee vakoilemaan puolisonsa pikkujouluja. En ihmettele yhtään, jos ei vaimo ota häntä mukaan juhliin. Kukaan tuollaista hapannaamaa jaksa katsella.

        Siitä kirjoittamatonta sääntöä vain ei noudateta, ja kerroppa miksi sellainen sääntö on olemassa. Miksi sellainen tarvitaan?

        Olen ollut arviolta yli 100:ssä eri pikkujouluissa tai muussa firman juhlassa (oman firman, asiakaan tai toimittajan) ja aina jokaisessa on ollut yksi tai useampi nainen, joka on ollut vonkaamassa.


    • Inhoan pikkujoulun a

      Ap:llä tuntuu olevan melkoisen selkeä tieto vaimon petollisuudesta, jos komea poika, saattaakin tulla kilpailu ja vaimo palata kotiin kipin, kapin. Ota ressukka kainaloon itkemään huonot pippalot.

      Mutta kyllä itsekin juonen keksisin jos tietäisin pelelattavan peliä selkäni takana ja silloin tietäisin järjestellä asioita eroa varten, suinpäin en eroamaan lähde, vaan ensin pitää hoitaa taloudelliset asiat kuntoon ja suunnitella.
      Hiiskuisi en sanaakaan tiedoistani ennenkuin nämä olisi kunnossa. Jo ihan lasten vuoksi järjestelisin jos suinkin mahdollista.

      • kynäniska

        Asiaan palatakseni on sanottava, että kyseessä on epäily. Mitään en voi todistaa ennenkuin itse näen mitä tapahtuu. En minä eropapereita vielä ole jättämässä.

        Miten noista muutamista vastausviesteistä paistaa läpi, että minä olisin tässä se paha ihminen? Siis enkö minä saisi yrittää selvittää tätä asiaa, vai miten se pitäisi ottaa? Odotella kiltisti kotona?

        En minä sinne ole menossa nolaamaan itseäni... jos siellä ei mitään tapahdu en aio edes paljastaa olleeni paikalla. Kuten sanoin, kyseessä ei ole mitkään työpaikan konttorijuhlat vaan iso tapahtuma. MUTTA, mikäli tapahtuu ja minä saan näin vahvistuksen epäilyksilleni ja vaimon kiinni, niin nolaanko minä silloin itseni? Ilmeisesti aiemmin vastanneilla (naisilla luulen), on omakohtaisia kokemuksia sieltä pettäjän puolelta ja tilanteessa ovat yrittäneet sitten peitellä syyllisyydentunnettaan nolaamalla miehensä?

        No oli miten oli, uutta alusvaatesettiä odotellaan ellokselta valmiiina juhliin:D Ja ai niin, mites tuo alapää karvoitus? Siis edellisen kerran sitä ajeltiin viime pikkujouluihin...eikös ne kohta taas siistiydy...saappa nähdä. Ei sillä että epäilisin mitään, kyllähän sitä pitää siistinä juhlissa olla.


      • sano mun sanoneen
        kynäniska kirjoitti:

        Asiaan palatakseni on sanottava, että kyseessä on epäily. Mitään en voi todistaa ennenkuin itse näen mitä tapahtuu. En minä eropapereita vielä ole jättämässä.

        Miten noista muutamista vastausviesteistä paistaa läpi, että minä olisin tässä se paha ihminen? Siis enkö minä saisi yrittää selvittää tätä asiaa, vai miten se pitäisi ottaa? Odotella kiltisti kotona?

        En minä sinne ole menossa nolaamaan itseäni... jos siellä ei mitään tapahdu en aio edes paljastaa olleeni paikalla. Kuten sanoin, kyseessä ei ole mitkään työpaikan konttorijuhlat vaan iso tapahtuma. MUTTA, mikäli tapahtuu ja minä saan näin vahvistuksen epäilyksilleni ja vaimon kiinni, niin nolaanko minä silloin itseni? Ilmeisesti aiemmin vastanneilla (naisilla luulen), on omakohtaisia kokemuksia sieltä pettäjän puolelta ja tilanteessa ovat yrittäneet sitten peitellä syyllisyydentunnettaan nolaamalla miehensä?

        No oli miten oli, uutta alusvaatesettiä odotellaan ellokselta valmiiina juhliin:D Ja ai niin, mites tuo alapää karvoitus? Siis edellisen kerran sitä ajeltiin viime pikkujouluihin...eikös ne kohta taas siistiydy...saappa nähdä. Ei sillä että epäilisin mitään, kyllähän sitä pitää siistinä juhlissa olla.

        Se alapään karvoitus onkin hyvä mittari. Siitä tiesin minäkin sen ajankohdan, jolloin pettäminen alkoi. Kakkonen tai muu vastaava ei anna karvaiselle suuseksiä, eikä muutakaan. Eli kun turnipsi ajelee karvansa, niin tietää missä mennään.


      • Pimplallaa
        kynäniska kirjoitti:

        Asiaan palatakseni on sanottava, että kyseessä on epäily. Mitään en voi todistaa ennenkuin itse näen mitä tapahtuu. En minä eropapereita vielä ole jättämässä.

        Miten noista muutamista vastausviesteistä paistaa läpi, että minä olisin tässä se paha ihminen? Siis enkö minä saisi yrittää selvittää tätä asiaa, vai miten se pitäisi ottaa? Odotella kiltisti kotona?

        En minä sinne ole menossa nolaamaan itseäni... jos siellä ei mitään tapahdu en aio edes paljastaa olleeni paikalla. Kuten sanoin, kyseessä ei ole mitkään työpaikan konttorijuhlat vaan iso tapahtuma. MUTTA, mikäli tapahtuu ja minä saan näin vahvistuksen epäilyksilleni ja vaimon kiinni, niin nolaanko minä silloin itseni? Ilmeisesti aiemmin vastanneilla (naisilla luulen), on omakohtaisia kokemuksia sieltä pettäjän puolelta ja tilanteessa ovat yrittäneet sitten peitellä syyllisyydentunnettaan nolaamalla miehensä?

        No oli miten oli, uutta alusvaatesettiä odotellaan ellokselta valmiiina juhliin:D Ja ai niin, mites tuo alapää karvoitus? Siis edellisen kerran sitä ajeltiin viime pikkujouluihin...eikös ne kohta taas siistiydy...saappa nähdä. Ei sillä että epäilisin mitään, kyllähän sitä pitää siistinä juhlissa olla.

        Ahkeraanpa rouvasi puutarhaansa hoitaa. Mä käyn pari kertaa viikossa uimassa, joten kyllä se puutarhakin siistitään pari kertaa viikossa. Ihan Ellokselta tilasi alusvaatesettiä... no sen on kyllä sitten pakko olla tosi magee! No varmaan arvasitkin, että minä en ole koskaan pettänyt pikkujouluissa ketään. Mieheni kyllä ovat, niin että kai siellä niitä työpaikan jakorasioitakin sitten on.


      • oihvoihauh
        Pimplallaa kirjoitti:

        Ahkeraanpa rouvasi puutarhaansa hoitaa. Mä käyn pari kertaa viikossa uimassa, joten kyllä se puutarhakin siistitään pari kertaa viikossa. Ihan Ellokselta tilasi alusvaatesettiä... no sen on kyllä sitten pakko olla tosi magee! No varmaan arvasitkin, että minä en ole koskaan pettänyt pikkujouluissa ketään. Mieheni kyllä ovat, niin että kai siellä niitä työpaikan jakorasioitakin sitten on.

        Se, että sä et oo ketään pettäny, johtuu siit että, sä et saa ketään...mieheskin on jättäneet sut ja menneet pettämään. Siis MIEHESI! Ne kaikki miehet, jotka sä oot jotenkin saanu ongittua. Kannattaa varmaan siistiä se puska sit kolme kertaa viikossa.


      • huonofiilis
        Pimplallaa kirjoitti:

        Ahkeraanpa rouvasi puutarhaansa hoitaa. Mä käyn pari kertaa viikossa uimassa, joten kyllä se puutarhakin siistitään pari kertaa viikossa. Ihan Ellokselta tilasi alusvaatesettiä... no sen on kyllä sitten pakko olla tosi magee! No varmaan arvasitkin, että minä en ole koskaan pettänyt pikkujouluissa ketään. Mieheni kyllä ovat, niin että kai siellä niitä työpaikan jakorasioitakin sitten on.

        Se ei ole olettamus vaan faktaa, samoin minä huomasin että vaimo on ajanut alapäänsä posliiniksi juuri pari päivää ennen odotettua pikkijoulu iltaa eikä ole sitä meidän yhdessä olo aikana tehnyt ja onhan se huomattavasti mukavempaa vieraan miehen nuolla kun ei ole pöheikkö edessä. Vaimo kyllä siistii välillä mutta nyt onkin kyseessä posliinipillu ensimmäistä kertaa liiton aikana. Minäkin joskus ehdotin että voisitko ajella kun oli seksiä tiedossa, ei tosiaakaan ajellut sanoi että jos ei karvaisena kelpaa ei tule olenkaan.


    • liian tuttua

      piti osataa uudet alusvaatteet ym..ym. Alushousut löysin seuraavan päivänä pyykistä * revittynä*? Sen jäökeen olen kostanut 100 kertaa:-D

    • Oletko varma

      Älä mene vakoilemaan. Jos nyt olet ihan varma, että pettäisi, palkkaa etsivä juhliin mukaan. Firman pikkujoulut ovat kuitenkin kaikille hyvin odotetut tapahtumat, niistä puhutaan koko syksy ilolla odottaen, joten en nyt tiedä oletko oikeassa vai vain sairaan mustasukkainen. Kai vaimo kerran vuoteen saa juhlia ilman sinua. Vähän kättä pidempää kuin pikkujouluodottelu pitäisi olla, jotta olisi perusteltu syy epäillä voin vahvasti.

      • kysyn vaan

        "Kai vaimo kerran vuoteen saa juhlia ilman sinua."

        Miksi?


    • -...................

      Voi luoja! Toki voi olla, että vaimollasi on pahat mielessä ja vaikea sanoa, kun ei henkilöä tunne, onko tuo kovinkin outoa käytöstä vai ei..Eli poikkeaako vaimosi käytös kovinkin hänen normaalista käytöksestään? Itseäni loukkaisi ehkä se, että ei pyydetä haluttaisi juhliin, jos aikasempina vuosina olet juhlissa mukana ollut ja teillä on ollut kuitenkin hauskaa siellä? Eri asia tietenkin, jos olet siellä mököttänyt ja vahtinut mustasukkaisena. Hyvinkin ymmärrän silloin, että vaimosi haluaa mukavammassa seurassa juhlia!

      Itse odotan myös innolla pikkujouluja. Siellä on aina hauskaa mahtavalla työporukalla. Ostan uuden mekon ja ehkä alusvaatteetkin, koska joskus on vaan mukavaa laittaa itsensä nätiksi ja kauniit alusvaatteet saavat itselleen hyvän olon. Siistin puskani myös vähintään kerran viikossa, koska en viidakosta tykkää ja itseasiassa aina ennen juhliin menoa on myös kainokarvojen, säärikarvojen ja se puskan ajelu. Ihan siitä syystä, että on kiva olla huoliteltu. Ja ei, en aio panna kenenkään kanssa ja tulen kiltisti kotiin. Mutta aion kyllä tanssia ja pitää hauskaa.

      Mutta mieheni myös tietää ´15v kokemuksesta, että olen aina ollut tälläinen "laittautuja" ja voi elämä , jos joskus noista "todisteista" johtuen hän tulisi vakoilemaan minua, niin kyllä nolottaisi hänen puolestaan. Miksi sinä aikuinen ihminen, et puhu vaimosi kanssa ja kysy mistä innostus johtuu ja miksi et ole tällä kertaa hänelle mukavaa juhlaseuraa juhliin?

    • ------

      Mun mieheni saa mennä oman työpaikkansa pikkujouluihin ja minä omiini ihan rauhassa, eikä me sen jälkeen käydä läpi niitä kemuja kuin pintapuolisesti. Näin on menetelty jo alun toistakymmentä vuotta ja molemmat ollaan oikein tyytyväisiä ja onnellisia kumppanuksia.

      Vaikea varmaan ymmärtää tällaista, jos itsellä on kauhea tarve omistaa toinen ja hallita sen menemisiä kaikin keinoin. Mutta mitä siitä hallitsemisesta on hyötyä? Jos kumppani on niin vietävissä, että jää sille tielleen, niin sillehän ei kukaan ulkopuolinen voi mitään.

      Jos meillä jompikumpi ihastuisi työkaveriinsa niin, että haluaisi lähteä sen matkaan, niin totta hemmetissä se saisi silloin mennä! Mitä järkeä on elää onnettomassa parisuhteessa?
      Aikuiset ihmiset kantavat kyllä vastuunsa kun parisuhteessa on kaikki hyvin. Ja sitähän on vastuussa aina ensisijaisesti itselleen.

    • Mitähittoa???

      Odotat ilmeisesti enemmän sitä suloisen katkeraa kostoa kuin pelkäät sitä että vaimosi on ihastunut toiseen mieheen?

      Hittolainen mä olisin vastaavassa tilanteessa surun murtama.

      • kynis

        Hyvä pointti sulla tuossa. Sitä minäkin hieman ihmettelen kun suru ei todellakaan ole päällimmäisenä tunteena tällä hetkellä.

        Tunteista katkeruus ja pettymys ehkä päällimmäisenä. Lisäksi hirvee tärinä siitä, että onnistuuko mun pikku kepponen. Mutta surua en ole tuntenut. Ja sekin on outoa, että vaikka mitään ei ole tapahtunut, silti tunnen juuri noin... Olen ehkä sitten mustasukkaista sorttia. Olenko sitten liian mustasukkainen? Missä tilanteessa muilla alkaisi mustasukkaisuus puskea pintaan?

        Siis ymmärrän kyllä siisteyden merkityksen ja laittautumisen juhliin mutta tietyllä osa-alueella mennään yli...sitä mä en sulata.


    • SuspiciousMinds

      Ap: Olet sairaalloisen mustasukkainen, kontrolloiva ja epäluuloinen. Ei ihme, että yösi ovat pitkiä. Et voi omistaa toista. Toinen menee, jos on mennäkseen. Sairaalloiset epäilysi varmasti syövät suhdettasi ("päivät ovat pitkiä"). Jos elät nytkin vaan tälle kostoretkellesi ja haudot sitä mielessäsi, et ole ihan terve.

      En ihmettele, että vaimosi haluaa juhlia yksin. Haluaisitko itse vaimosi nuuskimaan omiin pikkujouluihisi? Etkö tuntisi itseäsi nöyryytetyksi? Mieti vähän.

    • entten tentten

      Älkääpä Kynäniskaa nyt mollatko. Voi olla hyvinkin oikeilla jäljillä. Minulla on vähän vastaavanlainen historia takana, vaimo alkoi etääntymään, oli paljon merkkejä ilmassa. Kyselin ja sain haukut. Jos yritin puhua, olin hänen mielestä täysi sekopää. No, eräänä sunnuntaina vaimo sitten kertoi olevansa raskaana tälle toiselle. Tuli "vähän" yllättäen. Tämä toinen mies oli myös naimisissa, eikä halunnut yhteen vaimoni kanssa. Minä olin vaimon mukana klinikalla kun abortti tehtiin. Ero tuli kuitenkin sen jälkeen.

      Kannattaa pitää silmät auki.

      • kynäniska

        Etääntyminen:
        1. Seksi, 13 vuotta sitten joka päivä. 10 vuotta sitten 3-4 krt viikossa, 5 vuotta sitten kerran- kaks kuussa, 3 vuotta sitten 3-4 kk välein, tänä vuonna 3 kertaa...
        2. suutelu aamuin illoin ja miks ei muutenkin, sitä ei enää vaan ole.
        3. kiinnostuksen lopahtaminen minun tekemisiini, ei kyselyitä miten työpäivä meni yms. itse kyllä yritän kysellä mut en enää kehtaa kun olen niin mustasukkainen kun kyselen...
        4. yhteiset matkat esim sukulaisille, ei puhettakaan nykyään.
        5. outo, luontaantyöntävä tunne aina kun yritän olla lähellä.

        Ja sokerina pohjalla:D tälläytyminen.

        Siis tää on varmaan yleistä mut on se nyt jotenkin outoa, että aina kun johonkin lähtee, yleensä töihin niin viimeisen päälle naama maalataan, ja kun kotiin tulee, ne kaikki pestään samantien pois. Siis mitä? eikö sitä vois kotonakin näyttää "paremalta keinotekoisesti" eikä vain siellä "muualla"? En mä nyt odota, että se olisi joka päiväistä mutta edes joskus?
        Tiedän että vaimoni "uusi ihastus" ei työskentele samassa paikassa, joten häntä varten hän ei tälläydy.

        Joo, kyllä mä arvelinkin että kun tälle palstalle kirjoittaa niin minnut leimataan ihan sekopääksi, mutta on kiva lueskella mm. muiden kokemuksista kyseisessä tilanteessa. Kiitos teille.


      • valivalivali
        kynäniska kirjoitti:

        Etääntyminen:
        1. Seksi, 13 vuotta sitten joka päivä. 10 vuotta sitten 3-4 krt viikossa, 5 vuotta sitten kerran- kaks kuussa, 3 vuotta sitten 3-4 kk välein, tänä vuonna 3 kertaa...
        2. suutelu aamuin illoin ja miks ei muutenkin, sitä ei enää vaan ole.
        3. kiinnostuksen lopahtaminen minun tekemisiini, ei kyselyitä miten työpäivä meni yms. itse kyllä yritän kysellä mut en enää kehtaa kun olen niin mustasukkainen kun kyselen...
        4. yhteiset matkat esim sukulaisille, ei puhettakaan nykyään.
        5. outo, luontaantyöntävä tunne aina kun yritän olla lähellä.

        Ja sokerina pohjalla:D tälläytyminen.

        Siis tää on varmaan yleistä mut on se nyt jotenkin outoa, että aina kun johonkin lähtee, yleensä töihin niin viimeisen päälle naama maalataan, ja kun kotiin tulee, ne kaikki pestään samantien pois. Siis mitä? eikö sitä vois kotonakin näyttää "paremalta keinotekoisesti" eikä vain siellä "muualla"? En mä nyt odota, että se olisi joka päiväistä mutta edes joskus?
        Tiedän että vaimoni "uusi ihastus" ei työskentele samassa paikassa, joten häntä varten hän ei tälläydy.

        Joo, kyllä mä arvelinkin että kun tälle palstalle kirjoittaa niin minnut leimataan ihan sekopääksi, mutta on kiva lueskella mm. muiden kokemuksista kyseisessä tilanteessa. Kiitos teille.

        Vaude, onpa hieno arki ja rakkauselämä oikein kukoistaa! Miksi olette yhdessä? Tavan vuoksi? Pelotta olla yksin? Näyttää siltä että suhde on KUOLLUT. Miksi valittaa ellei tee asialle mitään?


    • entten tentten

      Kynäniska, hyvin samankaltaisia kokemuksia minullakin oli. Kaikki viisi kohtaa täsmää =( Sen lisäisin vielä että puhelin - silloin kun olin reissussa ja soittelin, ei useinkaan vastannut useampaan tuntiin kun puhelin oli unohtunut milloin mihinkin. Sitten kun olin kotona, puhelin kulkeutui mukana kaikkialle, vessaankin.

      Tuo oli siis sitä ihan suhteemme loppuaikaa - ja myöhemmin sain tietää että hän tapaili hyvinkin paljon tätä toista miestä, ja välillä kolmattakin.

    • mukavaoistietää

      Miten kävi ap?

    • tukantuuletus

      Olen ollut monissa pikkujouluissa mukana ja täytyy sanoa että kyllä nainisissa olevat naiset lähtee helposti miehen mukaan, tuskin siinä on "yö kahviseurasta" kyse. Seuraava viikko menee punastelun merkeissä, ihan kun ei edes tunnettaisi ja kuitenkin muutama päivä sitten vehdattu kunnolla....ihan sama se on työporukan laivareisulla, huonoon aikaan kun menet hyttiin niin nainti touhut käynissä ja seuraavana päivänä naisen kävely näyttää siltä kun olisi norsu kävellyt yli, varmaan on haaroväli hellänä kun on jyystetty kunnolla. Näin monet naimisissa olevat naiset tekee, kyllä kait kun on samaa äijää katellut pitkään, vaihtelu virkistää.

      • Tosiaan-virkistää

        Aika harvassa on ne jotka ei tilaisuuden tullen käy vieraissa. Jotka ei käy, siitä haaveilee. Minusta se on ok. Kun vaimo viipyy vessassa ja suihkussa ennen työmatkalle lähtöä tavallista kauemmin, on selvää minkälaisiin ilta-aktiviteetteihin hän valmistautuu. Takaisin tulee iloinen ja tyydytetty vaimo. Seksi luistaa kotonakin sen jälkeen entistä paremmin.


      • epämiellyttävää
        Tosiaan-virkistää kirjoitti:

        Aika harvassa on ne jotka ei tilaisuuden tullen käy vieraissa. Jotka ei käy, siitä haaveilee. Minusta se on ok. Kun vaimo viipyy vessassa ja suihkussa ennen työmatkalle lähtöä tavallista kauemmin, on selvää minkälaisiin ilta-aktiviteetteihin hän valmistautuu. Takaisin tulee iloinen ja tyydytetty vaimo. Seksi luistaa kotonakin sen jälkeen entistä paremmin.

        On vähän erilainen kokemus, joku mies pani vaimoani aika ajoin ei sitä kuitenkaan myöntänyt ennen kuin suhde oli ohi. Ällöttävä ajatus että vaimo antoi jopa saman päivänä myös mulle kuten salapanolleen, jos olisin tienyt ennen seksiä en olis kyllä vaimoani tuikannut.


      • epämiellyttävää kirjoitti:

        On vähän erilainen kokemus, joku mies pani vaimoani aika ajoin ei sitä kuitenkaan myöntänyt ennen kuin suhde oli ohi. Ällöttävä ajatus että vaimo antoi jopa saman päivänä myös mulle kuten salapanolleen, jos olisin tienyt ennen seksiä en olis kyllä vaimoani tuikannut.

        Vai että joku mies pani vaimoasi ennen sinua? Mille tuntui elämä aisurina?
        Jotkut miehethän oikein haaveilevat tuollaisesta, että heidän oma vaimo kävisi panettamassa itseään salapanollaan ja että se oma mies pääsisi sen jälkeen "liukkaille".
        Valitettavasti tunnen muutaman sellaisen miehen, jotka ovat ihan suoraan sanoneet minulle, että ei haittaa vaikka kävisin naiskentelemassa joidenkin muiden miesten kanssa, kun en vain pesisi alapäätä sen jälkeen, että hän pääsisi niiden jälkeen sitten liukkaille. Enpä ole pitkään sellaisten miesten seurassa viihtynyt.


      • tervemenoavaan
        O-to-E kirjoitti:

        Vai että joku mies pani vaimoasi ennen sinua? Mille tuntui elämä aisurina?
        Jotkut miehethän oikein haaveilevat tuollaisesta, että heidän oma vaimo kävisi panettamassa itseään salapanollaan ja että se oma mies pääsisi sen jälkeen "liukkaille".
        Valitettavasti tunnen muutaman sellaisen miehen, jotka ovat ihan suoraan sanoneet minulle, että ei haittaa vaikka kävisin naiskentelemassa joidenkin muiden miesten kanssa, kun en vain pesisi alapäätä sen jälkeen, että hän pääsisi niiden jälkeen sitten liukkaille. Enpä ole pitkään sellaisten miesten seurassa viihtynyt.

        On sullakin sitten tuttuja, hölmölöitä kyllä löytyy minne vielä mahtuu.


      • muistot_elää
        Tosiaan-virkistää kirjoitti:

        Aika harvassa on ne jotka ei tilaisuuden tullen käy vieraissa. Jotka ei käy, siitä haaveilee. Minusta se on ok. Kun vaimo viipyy vessassa ja suihkussa ennen työmatkalle lähtöä tavallista kauemmin, on selvää minkälaisiin ilta-aktiviteetteihin hän valmistautuu. Takaisin tulee iloinen ja tyydytetty vaimo. Seksi luistaa kotonakin sen jälkeen entistä paremmin.

        Kyllähän se ihmismieltä kiehtoo, miltä se vieras tuntuu, onko kovinkin erilaista mitä oman kumppanin kanssa...selväähän se kun ihminen pohjimmiltaan on utelias. Suurin osa pettää kun mahdollisuus tulee, itsekin olen tehnyt ja kyllä, oli täysin erilaista mitä oman kumppanin kanssa, koin jotain mitä en ollut pitkän suhteeni aikana kokenut ja muistan hyvin vieläkin vaikka on jo vuosia kulunut. Kumpikin myös halusi huolehtiä terveydestä joten kumia käytettiin koko ajan, nainen ei suihinkaan ottanut ilman suojaa enkä minä saanut nuolla, sormettaa kylläkin.


    • näintämä

      Töppäät pikkujoulussa ja koko työpaikka kuiskii, että sekin sellainen. Ensin sinua säälitään ja pikkuhiljaa savustetaan pihalle. Viisas laistaa pikkujoulut.

    • ainasamavinkuna

      Ap, miksi et eroa jos ei teillä ole minkäänlaista luottamusta suhteessanne? En tajua miten ihmiset voi olla noin tyhmiä. No käräytä ihmeessä ja heitä muijas pihalle jos olet sitä mieltä että on vaivan arvoista tai ota helpompi tie ja eroa jopa ilman käryä, hohhoijaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • tuehj

      Ei se nyt maata kaada jos se nainen pipariaan jakelee eikä sitä voi estää, mulla on erilainen kanta asiaan...jos nainen/vaimoni pettää niin pettäkööt kunhan misä saan nussia häntä silloin kun haluan. Pääasia että käyttää kortsua ettei levitä tauteja mulle.

    • Anonyymi

      Vaimon ensimmäiset juhlat työpaikan kanssa. Vaimo sai kuin saikin työpaikan tammikuussa hyvä työporukka viihtyy hyvin kesällä oli ensimmäiset "tyky" kokoontumiset läheisellä leirialueella. Useita mökkejä varattu.
      Päämökillä oli kuulema pippalot. Vaimo ilmoitti että voin hakea hänet varmaan puolenyön paikkeilla soittaa sitten. Olin kaupungilla iltayöstä ja ajattelin ajaa pitopaikalle. Autoja oli tien tukkona jätin auton kauemmas alueella oli muitakin mökin vuokranneita. kävelin alueella ja huomasin päämökin musiikkia kuului ulos asti, huomasin vaimon terassilla ihmisiä oli useita muitakin. Vaimon takana oli nuori mies joka piti kättä omistajan elein hartialla näytti olevan kivaa naureskelivat ja ottivat juomia, pojan käsi oli välillä kainalon korkeudella ja hyväii selvästi rinnan kupeita vaimo kääntryi päätyä kohti luulin että huomaa minut mutta joi sievästi juomaa pojan käsi nousi rinnoille hyväili estottomasti eikä vaimo tehnyt mitään estääkseen. Kuljin mökin eteen yksi nainen huusi tule mukaan ja tarjos juomaa.
      Mentiin myös sisään se oli pimennetty verhoin juuri näki eteensä. Tanssimassa oli kymmenkunta paria vaimo mukaan luettuna. Tanssin naisen kanssa vaimo tanssi aika lähellä poikaan liimautuneena kädet hyväili avointa selkämystä huomasin liivit oli poistuneet pojan kädet hyväili rintoja vaimon painautuessa lähelle.
      Minun kanssa tanssinut nainen kuiskasi korvaan, tuo on sun vaimo ja suuteli kaulaan, antaa niden olla asun samassa mökissä tuon pojan kanssa on meidän uusia poikia, mennään. Siirryimme viereiseen mökkiin otettiin mukaan kirkasta ja viiniä.
      Siellaä esittäyty, olen Sirkka vaimosi työkaveri tunnistin sinut heti kun vaimosi on näyttänyt valokuvasi ja kertonut että teillä on seesteinen vaihe elämässä puristi samalla myös kalusta. Vaimosi kertoi että omistat kyllä ison kalun huh ja sen tuntee.
      Annetaan pojan opetella mennään tuonne huoneeseen Sirkka pani oven lukkoon ja kääntyi katsoin kun tyylikäs asu laskeutu lattialle ja vain pitsiset liivit ja pikkuhousut jalassa, en ajatellut enää vaimoani vaan katsoin lumoutuneena naista.
      Tuli eteeni hyväilin vaatteiden pitsikangasta Sirkka värähteli kuiskas on tämä hurjaa painoi kättäni häpyä vasten nousin ylös Sirkka avasi silmiin katsoen housuja laski ne alas piti kaksin käsin kalusta katsoi ylös ja suudeltiin kuiskas ihanaa että vaimosi töppää et usko kuinka haluttaa työnsin sormet pikkariin sisään Sirkka kuiskas haluan nyt heti ja laski housut työnsin sängylle Sirkka ohjasi sisään kului vaan ihanaaaa olet sinä paksu ja sitoi jaloilla ulkoa kuulu kolinaa ja ovea yritettiin avata kuulin kun mies sanoi sillä on mies siellä. Rakasteltiin sievästi väillä mielettömän kovia työntöjä Sirkka värisi ja kuiski olen täynnä ihanan täynnä.
      Viereisestä huoneesta kuului jo tuttua ääntä, Sirkka suuteli ja sanoi vaimosi saa nyt kunnolla nuorta halasi minua ja sanoi sinä olet ihanampi keinuimme kiihkeämmin yritin varoittaa Sirkkaa kietoi jalkoja tiukemmin työntelin pohjaan Sirkka kiljahteli ja sai pitkän supistelevan orgasmin laukesin sisään sitä vaan tuli ja paljon Sirkka suuteli kiihkeästi kuiskasi sinä olet aamuun saat sitten vaimosi mukaan.
      Tuli viesti, voinko jäädä aamuun on tyttöjen kanssa mukavaa, näytin viestiä ja kirjoitin ole hyvä vaan ja nauti ja hymiöitä.
      Nautittiin juomia ja käytiin välillä pääpaikalla tanssimassa. Hiivittiin mökkiin pääsin justiin huoneeseen kun kuulin vaimos sanovan Sirkalle olen sitten sinun kanssa muista.
      Sirkka tuli pyyhe päällä laski sen pois ja konttasi päälle, työnsin Sirkkaa eteen päin ja suutelin rintoja , vatsaa ja Sirkka pysähty siirsin vielä ja suutelin häpyä Sirkan posliini oli huulissa kiinni liikutin lantiota kohta Sirkka nai itse huulia vasten piti päädystä kiinni laukesi sievästi täristen Sirkan pakarat oli kiinteät oikein reenatut jalat. Sirkka laskeutu alemmas suuteli ja meni alemmas hyväili kalua ja imi ja nuoli, yritin saada ylemmäs nauroi ja jatkoi nousi ylös istui sisään kuiskasi uskotko olen kolmen lapsen äiti on vain töitä ja koti-iltaa Sirkka keinui hyväilin rintoja Sirkka nautti suukotteli ja sanoi haluan olla sinun hutsu ja keinui hulluna.
      Seinän takaa kuului myös kiimasta ääntä. Sirkka jähmettyi ja alkoi supistella
      ja keinutti kalua ihan pohjassa oli ihanassa luolassa kalu paisui ja paisui laukesin syvälle maattiin pitkään sisäkkäin ja nukahdettiin.
      Aamulla kuulin ääniä keittiöstä vaimo ja Sirkka keskustelivat, vaimo kehui kuinka oli nainut monesti ja ihanasti myös poika meni keittiöön kuulin kun huommenia huudeltiin nousin ja menin keittiöön, vaimo oli hiljaa katseli vain Sirkka sanoi löysi miehen pihalta illalla oli ihana yö.
      Ulkona tupakalla vaimo yritti sanoa jotain sanoin ei mitään hätää. Illalla kun oltiin kotona ja juotiin juhlista jääneitä juomia, kerroin vaimolle mitä näin ja kuulin ja tästä ei puhuta tämän jälkeen. Kun vaimo ohjasi kalun sisään oli eri liike sen jälkeen kuin ennen kumpikin halusi kuin hädässä ja saatin molemmat oikeasti hyvin.

    • Anonyymi

      Firman pikkujoulut ... sarjassamme "kuka helvetti niihin bileisiin oikeasti haluaa". Sama on firman kesäjuhlat. Onko karseampaa tapaa viettää iltaansa, kutta kun on pakko muka olla "yhteisöllinen".

      Tuo on kokemukseni jokaisen aiemman työpaikkani bileistä. Kyseessä on ollut isoja firmoja, joissa paljon työntekijöitä. No nykyinen työpaikka on tuossa mielessa erilainen. Meillä on pieni jengi, kymmenkunta ihmistä. "Pikkujoulut" tulee olemaan peli-ilta. Peli-ilta pyritään järjestään säännöllisesti kerran kuussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7235
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4232
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2039
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1686
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1608
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe