Miehen suhtautuminen naiseen ulkonäön perusteella?

Nainen mietiskelee

Noniin miehet! Vaikuttaako naisen ulkonäkö teidän käyttäytymiseen häntä kohtaan? Esim. Puhetapaan , ystävällisyyteen tai suhtautumiseen tähän ylipäätään.

24

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu tietysti taka-ajatuksista.

• Nainen mietiskelee

Ilman taka ajatuksia. Esim jos vaikka kassajonossa törmäisi johonkin naiseen tai joku muu tämmöinen arkipäivän törmääminen? Että ei millään, etsin seuraa ajatuksella.

• Nainen mietiskelee kirjoitti:

Ilman taka ajatuksia. Esim jos vaikka kassajonossa törmäisi johonkin naiseen tai joku muu tämmöinen arkipäivän törmääminen? Että ei millään, etsin seuraa ajatuksella.

Tekisi mieleni väittää, ettei sillä ole väliä, mutta luulen, että alitajuisesti sillä on kuitenkin. Valitettavasti.

• Nainen mietiskelee
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tekisi mieleni väittää, ettei sillä ole väliä, mutta luulen, että alitajuisesti sillä on kuitenkin. Valitettavasti.

Niinhän minä arvelinkin. Millä tavalla se ulkonäkö vaikuttaa suhtautumiseen naispuolisiin?

Niinhän minä arvelinkin. Millä tavalla se ulkonäkö vaikuttaa suhtautumiseen naispuolisiin?

Luulen, että miellyttävän näköiseen ihmiseen suhtautuu positiivisemmin ja käyttäytyy ystävällisemmin.

• Nainen mietiskelee
        Ratikkakuski kirjoitti:

Luulen, että miellyttävän näköiseen ihmiseen suhtautuu positiivisemmin ja käyttäytyy ystävällisemmin.

Okei. itse ainekin miespuolisiin ihmisiin suhtaudun ulkonäköön katsomatta mielentilan mukaisesti. Eli jos on hyvä päivä hymyilen kaikille ystävällisesti.

Okei. itse ainekin miespuolisiin ihmisiin suhtaudun ulkonäköön katsomatta mielentilan mukaisesti. Eli jos on hyvä päivä hymyilen kaikille ystävällisesti.

Totta tuokin. Epäilen silti, että ulkonäkö vaikuttaa alitajuisesti, vaikkei sitä itse myöntäisi tai edes tunnistaisi.

• Nainen mietiskelee
        Ratikkakuski kirjoitti:

Totta tuokin. Epäilen silti, että ulkonäkö vaikuttaa alitajuisesti, vaikkei sitä itse myöntäisi tai edes tunnistaisi.

Niin no kiinnostuksen se komempi mies ennemmin herättää kuin ruma mies. Ja varmaa sama pätee miehillä naisiin.

• Täällä se ei ehdottomasti vaikuta mihinkään.

Näkyvillä kaikkien ulkoiset ominaisuudet vaikuttavat aina kaikkiin, eikä sitä pysty estämään.

• höpötihöö...

ei tietenkään vaikuta kaikkiin. Ajattele nyt vähän...

• höpötihöö... kirjoitti:

ei tietenkään vaikuta kaikkiin. Ajattele nyt vähän...

Ai niin, onhan meillä tietysti jonkin verran sokeitakin, joihin ulkonäkö ei juuri vaikuta.

Muissa tapauksissa ulkonäkö vaikuttaa aina.

• ja...
        buddy-love kirjoitti:

Ai niin, onhan meillä tietysti jonkin verran sokeitakin, joihin ulkonäkö ei juuri vaikuta.

voihan aina käyttää pippurisuihketta, jos haluaa että ulkonäkö ei vaikuta!

• Nainen mietiskelee
        ja... kirjoitti:

voihan aina käyttää pippurisuihketta, jos haluaa että ulkonäkö ei vaikuta!

Hahah totta totta!! Mutta lähinnä minua vain kiinnostaa että miksi se ulkonäkö on niin merkillinen mitä se on.

• Nainen piereskelee
        buddy-love kirjoitti:

Höpö höpö.

• Nainen mietiskelee
        buddy-love kirjoitti:

Niin, kai se aina jossain mitta suhteessa vaikuttaa mutta joillekkin se tuntuu olevan kaikki kaikessa. Koska eihän se ulkokuori kerro sen ihmisen luonteesta mitään.

• Nainen mietiskelee
        Nainen mietiskelee kirjoitti:

Niin, kai se aina jossain mitta suhteessa vaikuttaa mutta joillekkin se tuntuu olevan kaikki kaikessa. Koska eihän se ulkokuori kerro sen ihmisen luonteesta mitään.

Tuosta loppu lauseesta saa varmaan käsityksen että olen helvetin ruma :D:D hahah.

• niinno,

Täällä, niin kuin muillakin palstoilla, avatar vaikuttaa. Sinäkin kun olet tuollainen hintelä tyyppi, kuten kuvasta näkyy, niin kyllähän se vähän vaikuttaa siihen, mitä sinusta ajatellaan...

• niinno, kirjoitti:

Täällä, niin kuin muillakin palstoilla, avatar vaikuttaa. Sinäkin kun olet tuollainen hintelä tyyppi, kuten kuvasta näkyy, niin kyllähän se vähän vaikuttaa siihen, mitä sinusta ajatellaan...

Mutta tuosta kuvastahan ei voi päätellä mitään, sillä siinähän voisi olla aivan mitä tahansa.
        Korkeintaan se on mahdollista, että luen sarjakuvia.

(tai sitten siinä onkin runsaasti salattuja merkityksiä)

• nokun.
        buddy-love kirjoitti:

Mutta tuosta kuvastahan ei voi päätellä mitään, sillä siinähän voisi olla aivan mitä tahansa.
        Korkeintaan se on mahdollista, että luen sarjakuvia.

(tai sitten siinä onkin runsaasti salattuja merkityksiä)

Totta kai siitä voi päätellä vaikka mitä! Sinä olet sen siihen valinnut tai antanut jonkun muun valita. Siinä ei ole mitä tahansa vaan siinä on nimenomaan sinun haluama kuva.

• cant help it

Itseäni alkaa useimmiten hermostuttamaan jos olen tekemisissä hyvännäköisen naisen kanssa. Sitten tavisten tai rumien kanssa olen taas oma itsevarma itseni.

• Nainen mietiskelee

Ahaa. Minulla ei ole ollut sitä ongelmaa ellen ole yrittänyt tehdä vaikutusta, silloin olen hermostunut miespuolisen seurassa.

• vaikuttaa, pakenen liian kauniita naisia, ei ku pakenen naisia muutenkin :)

• mene pois blondi

Ei vaikuta. Turha niitä tekoripsiä on liimailla ja rakennekynsiin viikkorahoja tuhlata, kun ei tehoa niin ei tehoa, uskokaa jo.

Aikuinen nainen ei kysele noin ûbertyhmiä.

• nainen mietiskelee

Mene sinä helvettiin. Enkä todellakaan ole blondi saatika ikinä liimaillu silmiini mitään sulkia!! Hah. Täällähän muutkin kyselee tyhmiä niin ajattelin kans ;);) lällällä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      367
      39338
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      107
      7826
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5740
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      4258
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      60
      3624
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3377
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      70
      2844
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      26
      2582
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2311
    10. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2174
    Aihe