Miehen suhtautuminen naiseen ulkonäön perusteella?

Nainen mietiskelee

Noniin miehet! Vaikuttaako naisen ulkonäkö teidän käyttäytymiseen häntä kohtaan? Esim. Puhetapaan , ystävällisyyteen tai suhtautumiseen tähän ylipäätään.

24

209

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu tietysti taka-ajatuksista.

• Nainen mietiskelee

Ilman taka ajatuksia. Esim jos vaikka kassajonossa törmäisi johonkin naiseen tai joku muu tämmöinen arkipäivän törmääminen? Että ei millään, etsin seuraa ajatuksella.

• Nainen mietiskelee kirjoitti:

Ilman taka ajatuksia. Esim jos vaikka kassajonossa törmäisi johonkin naiseen tai joku muu tämmöinen arkipäivän törmääminen? Että ei millään, etsin seuraa ajatuksella.

Tekisi mieleni väittää, ettei sillä ole väliä, mutta luulen, että alitajuisesti sillä on kuitenkin. Valitettavasti.

• Nainen mietiskelee
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tekisi mieleni väittää, ettei sillä ole väliä, mutta luulen, että alitajuisesti sillä on kuitenkin. Valitettavasti.

Niinhän minä arvelinkin. Millä tavalla se ulkonäkö vaikuttaa suhtautumiseen naispuolisiin?

• Nainen mietiskelee kirjoitti:

Niinhän minä arvelinkin. Millä tavalla se ulkonäkö vaikuttaa suhtautumiseen naispuolisiin?

Luulen, että miellyttävän näköiseen ihmiseen suhtautuu positiivisemmin ja käyttäytyy ystävällisemmin.

• Nainen mietiskelee
        Ratikkakuski kirjoitti:

Luulen, että miellyttävän näköiseen ihmiseen suhtautuu positiivisemmin ja käyttäytyy ystävällisemmin.

Okei. itse ainekin miespuolisiin ihmisiin suhtaudun ulkonäköön katsomatta mielentilan mukaisesti. Eli jos on hyvä päivä hymyilen kaikille ystävällisesti.

• Ratikkakuski
        Nainen mietiskelee kirjoitti:

Okei. itse ainekin miespuolisiin ihmisiin suhtaudun ulkonäköön katsomatta mielentilan mukaisesti. Eli jos on hyvä päivä hymyilen kaikille ystävällisesti.

Totta tuokin. Epäilen silti, että ulkonäkö vaikuttaa alitajuisesti, vaikkei sitä itse myöntäisi tai edes tunnistaisi.

• Nainen mietiskelee
        Ratikkakuski kirjoitti:

Totta tuokin. Epäilen silti, että ulkonäkö vaikuttaa alitajuisesti, vaikkei sitä itse myöntäisi tai edes tunnistaisi.

Niin no kiinnostuksen se komempi mies ennemmin herättää kuin ruma mies. Ja varmaa sama pätee miehillä naisiin.

• Täällä se ei ehdottomasti vaikuta mihinkään.

Näkyvillä kaikkien ulkoiset ominaisuudet vaikuttavat aina kaikkiin, eikä sitä pysty estämään.

• höpötihöö...

ei tietenkään vaikuta kaikkiin. Ajattele nyt vähän...

• höpötihöö... kirjoitti:

ei tietenkään vaikuta kaikkiin. Ajattele nyt vähän...

Ai niin, onhan meillä tietysti jonkin verran sokeitakin, joihin ulkonäkö ei juuri vaikuta.

Muissa tapauksissa ulkonäkö vaikuttaa aina.

• ja...
        buddy-love kirjoitti:

Ai niin, onhan meillä tietysti jonkin verran sokeitakin, joihin ulkonäkö ei juuri vaikuta.

voihan aina käyttää pippurisuihketta, jos haluaa että ulkonäkö ei vaikuta!

• Nainen mietiskelee
        ja... kirjoitti:

voihan aina käyttää pippurisuihketta, jos haluaa että ulkonäkö ei vaikuta!

Hahah totta totta!! Mutta lähinnä minua vain kiinnostaa että miksi se ulkonäkö on niin merkillinen mitä se on.

• Nainen piereskelee
        buddy-love kirjoitti:

Höpö höpö.

• Nainen mietiskelee
        buddy-love kirjoitti:

Niin, kai se aina jossain mitta suhteessa vaikuttaa mutta joillekkin se tuntuu olevan kaikki kaikessa. Koska eihän se ulkokuori kerro sen ihmisen luonteesta mitään.

• Nainen mietiskelee
        Nainen mietiskelee kirjoitti:

Niin, kai se aina jossain mitta suhteessa vaikuttaa mutta joillekkin se tuntuu olevan kaikki kaikessa. Koska eihän se ulkokuori kerro sen ihmisen luonteesta mitään.

Tuosta loppu lauseesta saa varmaan käsityksen että olen helvetin ruma :D:D hahah.

• niinno,

Täällä, niin kuin muillakin palstoilla, avatar vaikuttaa. Sinäkin kun olet tuollainen hintelä tyyppi, kuten kuvasta näkyy, niin kyllähän se vähän vaikuttaa siihen, mitä sinusta ajatellaan...

• niinno, kirjoitti:

Täällä, niin kuin muillakin palstoilla, avatar vaikuttaa. Sinäkin kun olet tuollainen hintelä tyyppi, kuten kuvasta näkyy, niin kyllähän se vähän vaikuttaa siihen, mitä sinusta ajatellaan...

Mutta tuosta kuvastahan ei voi päätellä mitään, sillä siinähän voisi olla aivan mitä tahansa.
        Korkeintaan se on mahdollista, että luen sarjakuvia.

(tai sitten siinä onkin runsaasti salattuja merkityksiä)

• nokun.
        buddy-love kirjoitti:

Mutta tuosta kuvastahan ei voi päätellä mitään, sillä siinähän voisi olla aivan mitä tahansa.
        Korkeintaan se on mahdollista, että luen sarjakuvia.

(tai sitten siinä onkin runsaasti salattuja merkityksiä)

Totta kai siitä voi päätellä vaikka mitä! Sinä olet sen siihen valinnut tai antanut jonkun muun valita. Siinä ei ole mitä tahansa vaan siinä on nimenomaan sinun haluama kuva.

• cant help it

Itseäni alkaa useimmiten hermostuttamaan jos olen tekemisissä hyvännäköisen naisen kanssa. Sitten tavisten tai rumien kanssa olen taas oma itsevarma itseni.

• Nainen mietiskelee

Ahaa. Minulla ei ole ollut sitä ongelmaa ellen ole yrittänyt tehdä vaikutusta, silloin olen hermostunut miespuolisen seurassa.

• vaikuttaa, pakenen liian kauniita naisia, ei ku pakenen naisia muutenkin :)

• mene pois blondi

Ei vaikuta. Turha niitä tekoripsiä on liimailla ja rakennekynsiin viikkorahoja tuhlata, kun ei tehoa niin ei tehoa, uskokaa jo.

Aikuinen nainen ei kysele noin ûbertyhmiä.

• nainen mietiskelee

Mene sinä helvettiin. Enkä todellakaan ole blondi saatika ikinä liimaillu silmiini mitään sulkia!! Hah. Täällähän muutkin kyselee tyhmiä niin ajattelin kans ;);) lällällä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      133
      1815
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      233
      894
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      144
      871
    4. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      76
      793
    5. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      36
      792
    6. 55
      751
    7. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      737
    8. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      85
      671
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      65
      641
    10. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      561
    Aihe