Roinaamisen hyödyt ja haitat

RainoJarno

Kertokaa minulle roinaamisen hyödyt ja haitat.

Hyötyä on ainakin lihaxien kasvaminen, ilman kovaa duunii.

25

1728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RoinaPauli

      Kassit kutistuu joten ei paneta enää niin paljon. Tukka lähtee niin säästää parturimaksuissa ja aikaa tukan laittamisesta. Nuorena kuoleminen niin ei tartte miettiä vanhainkotihommia tai kuka pitää huolta, tai onko rasitteeksi kenellekään kun ei enää oma riitä. Siinä noi hyvät puolet.

      Huonona puolena varmaan, että naisia liikaa ja ei oikein ehdi keskittyä vain yhteen tiettyyn, ellei sit ole uskovainen.

      • raw

        Kato "bigger, stronger, faster".


    • liian yleistä

      Hetero saattaa muuttua bi-seksuaaliksi tai homoksi. Nimiä en tähän viitsi laittaa mutta ikävä tosiasia täällä Suomessakin.

      • Pyllyyn ottanut (m)

        Mitenkä tuo nyt on millään tavalla ikä homma jos komea lihaksikas kilpakumppanisi muuttuu homoksi, tällöinhän sinulla on itsellä paremmat mahdollisuuden naisten suhteen kun kova kilpailija on poissa. Pientä loogisuudentajua ennenku näitä juttujas kirjotat.


      • Omniseksuaali

        Niin siis mikäs ongelma tässä on? Itse oon naimisissa naisen kanssa ja lapsiakin on. Silti mulla on verkosta iskettynä sellainen alistuva sissy-boy kundi, joka pukeutuu naiseksi ja jota käyn alistamassa noin kerran kuukaudessa. Imetän, panen ja vähän läpsin sitä. Mun seksuaalisuus on tätä myötä tullut täydelliseksi, kun käy sekä miehet ja naiset. Pelkästään naisen kanssa en pysty toteuttamaan omaa seksuaalisuuttani kunnolla. Naisilla on tämä etuoikeus ollut pitkään, mutta onneksi se on nyt tulossa meille miehillekin.

        Tuolla sun vanhentuneella ajatusmallilla sä oot vain estoinen etkä oo vielä herännyt täyteen seksuaalisuuteesi. Turhan moni suomalainen mies jää tuohon "horrokseen" eikä tajua, että miestenkin kanssa voi pitää kivaa seksin merkeissä. Ei se tee susta homoa - se tekee susta vain suvaitsevaisen ja psykologisesti avaramielisen. Sitä paitsi seksi miesten kanssa on erilaista ja kun se oikea kaveri siihen löytyy, niin se räjäyttää sun tajunnan. Naisten käsi ja suu ei koskaan osaa tyydyttää sua niin hyvin.


    • bodaus71

      Sisäelimet on kovilla. Haitat saattaa myös tulla vasta vuosien jälkeen.
      Toisaalta jos miettii että toinen tupakoi ja juopottelee viikonloput ja huono ruokavalio, kun toinen kuurittaa ja elää muuten kurinalaisesti niin pahempi on varmasti dokailu ja huonto elämäntavat.

      • Pertti tutkija

        Ei takuulla ole viinanotto pahempi. Jos tarkastellaan roinareiden ja juoppojen elinikää niin on juopoilla paljon korkeampi. Tietenkin näissä on molemmissa omat ääripäänsä. Olen tuntenut roinarin joka kuoli alta 30 roinan aiheuttamiin sisäelinvaurioihin, ja juopon joka kuoli hieman yli 30v viinaan, mutta kyllä yleiseti ottaen viina tuhoaa kehoa hitaammin eikä niin kattavasti kuin roina.


    • naturistinaonhyvä

      Roinaajia kiinnostaa vaan treenaus ja kullin imeminen, kuten moni kotimainenkin esimerkki on osoittanut. Natuilla taas on energiaa hommailla kaikenlaista, kuten käydä töissä, hankkia perhe ja lapsia sekä pysyä terveenä ja virkeänä.

      • naturistihetero

        Mieluummin roinaisin ja imisin kullia kuin hankkisin lapsia.


      • RoinaSamu

        Tunnen varmaan yli 100 roinaria enkä tiedä, että yksikään heistä olisi homo, muutama voisi epäillä.


      • olet tuhkaluukkumies
        RoinaSamu kirjoitti:

        Tunnen varmaan yli 100 roinaria enkä tiedä, että yksikään heistä olisi homo, muutama voisi epäillä.

        Leikitte suklaajunaa kavereiden kanssa, tunnusta pois.


      • Anonyymi

        Mites on sinun elämäsi mennyt näin vuosien aikana?Onko perhettä,lapsia,pysyny terveenä ja virkeenä?


    • 7-kybää

      Missä vaiheessa ulkoisen teston käyttö muuttuu roinaamiseksi?

      Käytän itse reseptin muksen 50mg/pv. Kaksi salituttavaani piikittää monikymmenkertaisen annoksen.
      Se lienee jo roinaamista. Itselläni tuo miniannos on terveyden ylläpitoa.

      Nuo piikittäjät ovat kovakuntoisia ja toinen on saanut lihasmassaa muutamassa kuukaudessa silmin havaittavasti. En osaa arvioida mikä osa siitä on "kemia-avusteista".
      Jätkät vetävät kovat treenit. Toinen paahtaa crossfit-tyyppisesti.

      Oma miniannokseni tuntuu vain palautumisessa ja palautuksissa.
      Myös energiaa riittää paremmin salille ja kotiin.
      Mitään radikaalia vaikutusta en ole havainnut.

    • Natuministeri

      Se muuttuu siinä vaiheessa kun testoarvosi ylittävät luonnolliset testoarvosi mitä ne oli vaikka joskus 40 paikkeilla. 20v on enemmän ku 40v ja 40v enemmänku 60v ja noin. Jos toi 40v alkaa roinaamaan niin sillä voi olla vaikka 20 kertaa samat arvot kuin 20 vuotiaalla, tai vaikka 100 kertaa, ihan miten paljon roinaa. Ikääntymisen tuoma teston lisääminen ei ole roinaamista kun pidät vaan niitä arvoja jossain niillä mailla mitä ne oli joskus 20-60v luonnollisesti.

      • 7-kybää

        Lohduttavia sanoja jotka vahvistavat käsitykseni.
        Ennen aloitusta oli tasoni 12 jotain yksikköä ja tk-lekuri väitti sitä riittäväksi.
        Alaraja oli kuulemma 8.

        Muutaman kuukauden käytön jälkeen kävin kokeissa ja lukema oli 28.
        On kuulemma 5-kymppisen tasoa.
        Kyykky- ja mavepäivät yhdessä 4:n muun treenipäivän kanssa vaativat veronsa ja täydennys on todella tarpeen.

        Tänään toinen piikittäjä valitti lonkkaansa. Sanoi peilin kautta katsoen olevan vaikeaa kohdistaa piikki haluttuun kohtaan. Sen verran on entiselle painijalle kertynyt lihasta, että piikitys onnistuu vain toiselta puolelta.
        Mutta 5-kymppinen heppu on korskean näköinen.


      • Testoa miehille!
        7-kybää kirjoitti:

        Lohduttavia sanoja jotka vahvistavat käsitykseni.
        Ennen aloitusta oli tasoni 12 jotain yksikköä ja tk-lekuri väitti sitä riittäväksi.
        Alaraja oli kuulemma 8.

        Muutaman kuukauden käytön jälkeen kävin kokeissa ja lukema oli 28.
        On kuulemma 5-kymppisen tasoa.
        Kyykky- ja mavepäivät yhdessä 4:n muun treenipäivän kanssa vaativat veronsa ja täydennys on todella tarpeen.

        Tänään toinen piikittäjä valitti lonkkaansa. Sanoi peilin kautta katsoen olevan vaikeaa kohdistaa piikki haluttuun kohtaan. Sen verran on entiselle painijalle kertynyt lihasta, että piikitys onnistuu vain toiselta puolelta.
        Mutta 5-kymppinen heppu on korskean näköinen.

        Mitä s@atanaa? Oon ite 40 v ja mun lääkäri sanoi että kun lääkityksellä saatiin tasot 21 paikkeille, niin pitäisi jo vähentää annosta. Alan ottaa kyllä yliannostusta tästä eteenpäin vaikka pallit onkin pienentyneet jo nykyisellä annoksella. Mitä väliä sillä koolla on?

        Tässä alkaa pikku hiljaa uskomaan siihen, että maailmassa on menossa joku salaliitto jolla halutaan korkean testosteronin miehet sukupuuttoon. Muovipulloista liukenee pro-estrogeeniä kaikkien juotavaksi jolloin miesten testotasot romahtaa. Samoin juomavedessä on estrogeenitasot koholla kaikkien jumalanvastaisten ehkäisypillereiden vuoksi. Lisäksi ympäristömyrkyt on pro-estrogeenejä ja niitä saa vihanneksista.

        Onko taustalla vihervassarit ja kaikenlaiset feminatsihassit ja lesborosameriläiset joiden mielestä nainen on luomakunnan huippu ja kunhan kaikista miehistä tehdään naisellisesti hihittäviä, tunteitaan avoimesti kertovia ja muotisuuntauksia toteuttavia miesnaisia niin maailmasta tulee parempi paikka? Hassua miten nämä feminatsit unohtavat että maailman verisimmät tappelut on käyty naisten yllyttäminä - niin nakkikioskilla kuin maailmansodissa.


      • Testo
        Testoa miehille! kirjoitti:

        Mitä s@atanaa? Oon ite 40 v ja mun lääkäri sanoi että kun lääkityksellä saatiin tasot 21 paikkeille, niin pitäisi jo vähentää annosta. Alan ottaa kyllä yliannostusta tästä eteenpäin vaikka pallit onkin pienentyneet jo nykyisellä annoksella. Mitä väliä sillä koolla on?

        Tässä alkaa pikku hiljaa uskomaan siihen, että maailmassa on menossa joku salaliitto jolla halutaan korkean testosteronin miehet sukupuuttoon. Muovipulloista liukenee pro-estrogeeniä kaikkien juotavaksi jolloin miesten testotasot romahtaa. Samoin juomavedessä on estrogeenitasot koholla kaikkien jumalanvastaisten ehkäisypillereiden vuoksi. Lisäksi ympäristömyrkyt on pro-estrogeenejä ja niitä saa vihanneksista.

        Onko taustalla vihervassarit ja kaikenlaiset feminatsihassit ja lesborosameriläiset joiden mielestä nainen on luomakunnan huippu ja kunhan kaikista miehistä tehdään naisellisesti hihittäviä, tunteitaan avoimesti kertovia ja muotisuuntauksia toteuttavia miesnaisia niin maailmasta tulee parempi paikka? Hassua miten nämä feminatsit unohtavat että maailman verisimmät tappelut on käyty naisten yllyttäminä - niin nakkikioskilla kuin maailmansodissa.

        Mikä oli 40:n lähtötaso ?


      • Testoa miehille!
        Testo kirjoitti:

        Mikä oli 40:n lähtötaso ?

        Lähtötaso oli 9.


    • ripulia ripulia

      Veriset ripulipaskat valahtaa päivittäin housuun kun sisuskalut on paskana!

      • Anonyymi

        Kävitkö aikoinaan lääkärissä tuosta vaivasta?


    • 70:lle

      Se lääkäri valehteli, alaraja ei ole 8 vaan 10.

      • 7-kybää

        En nosta syytettä. Olinhan kuitenkin tuon 10:n yläpuolella.


      • Anonyymi

        Viitealue muuttuu iän myötä.
        Yleinen vaikuttaa olevan 10 - 30.
        Taisi olla joskus 65:na kun minulle ilmoitettiin alarajaksi 8.
        75:na alueeksi ehdotetaan 5 - 25.
        76v ikäisenä lekurin reseptin mukaisesti geelattuna ja geeliväli ennen määritystänoin 22 tuntia
        S-Testo oli 37,1.
        Edellinen labra ilmoitti vain seuraavan kymmenluvun. Esimerkiksi tuo olisi ilmoitettu lukuna 30.
        Joo. Joku väittää mahdottomaksi. Olisiko kaksi toisistaan riippumatonta laboratoriota tehnyt saman suuntaisen, suuren virheen? Tuo viimeinen oli Terveystalon laboratorion tulos.
        Kaikesta huolimatta lihasmassa katoaa 600g vuosivauhtia ja lihasmassa ja voimataso samaa tahtia. Siitä huolimatta nivelet oikkuilevat. Olkapää, polvi ja lonkka.
        Olisi tuhlausta mennä krematorioon ilman vanhuuden vaivoja. Tekarit ja kaihilinssit tuhoutuvat joka tapauksessa.


    • 40:lle

      Viittasikohan tuo lääkärin kommentti siihen, että annosta laskemalla myös oma tuotanto pysyisi samalla aktiivisena.

      • 7-kybää

        Oma tuotanto. Kun monen kuukauden pakollisen sali- ja testotauon jälkeen aloitin treenaamista varovasti n. 30 - 40%:n teholla mittautin kahden hissuttelukukauden jälkeen oman tuotantoni. Lukema oli 22!

        Ilmeisesti aikaisempi treeni oli ollut turhan kova 67-vuotisella ja nyt, pitkän huilin jälkeen aloitetu kevyt, sopi paremmin omaan aineenvaihduntaani.

        Lisäsin kuitenkin tehot ja aloitin uudelleen testot.

        Nyt tuohon pitkään taantumaan on 1,5 vuotta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      4156
    2. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      79
      2337
    3. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1811
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      173
      1697
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    6. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1291
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    10. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1093
    Aihe