Mies jonka kanssa aina jutellaan tovi kun nähdään (meillä ikäeroa ERITTÄIN paljon) itse olen parikymppinen, niin pyysin kahville ja hän lähti mielellään, sanoin kylläkin siinä samassa tarjoavani ja hän vastasi siihen "no mikä ettei". Sitten mentiin ja otettiin ne kahvit ja kun en vielä kerennyt edes kassalle asti, hän meni jo kuppinsa kanssa pöytään odottelemaan. Mitä ihmettä tämä meinaa? Tietysti itse sanoin maksavani, mutta hänen noin paljon vanhempana ehkä kuitenkin olisi pitänyt tarjoutua maksamaan? Vai onko noin? Selviä ihastumisen merkkejä hänessä minuun kyllä on, vaikka taitaa olla naimisissa. Sen näkee huolehtimisesta, auttamisesta, puhetyylistä jne. Aina jos minulta puuttuu jotain, esim. jokin elektroniikkaan liittyvä juttu, niin hänellä on aina seuraavalla kerralla jokin mukana, että voin sitten kokeilla toimiiko/käykö jne. Mutta, selittäkää minulle tämä kahvilla käynti! :)
Pyysin tuttua miestä kahville
13
898
Vastaukset
- T. 14-vuotias
"Vaikka taitaa olla naimisissa" älä blondi vie muiden miehiä. Hanki oma ikäne.
- Alottaja_
Päättäköön mies itse kenen kanssa on tai mitä haluaa :) Minä teen vain oman osani. Ja vielä tuohon viimeiseen, en oikein jaksa katsella pikkupentuja...
JOTEN OSAISIKO JOKU VASTATA TUOHON VIESTIINI KUTEN PYYSIN TUOLLA VIIMEISESSÄ VIRKKEESSÄ??? - Mitä jos
Alottaja_ kirjoitti:
Päättäköön mies itse kenen kanssa on tai mitä haluaa :) Minä teen vain oman osani. Ja vielä tuohon viimeiseen, en oikein jaksa katsella pikkupentuja...
JOTEN OSAISIKO JOKU VASTATA TUOHON VIESTIINI KUTEN PYYSIN TUOLLA VIIMEISESSÄ VIRKKEESSÄ???vaan horo jättäisit muiden miehet rauhaan? Kasva aikuiseksi lutka.
- vastaus...
Haloo!!!! Voi pyhä yksinkertaisuus, huomaa todellakin että olet parikymppinen blondi.... Pyysit kahville, lupasit tarjota, hän lähti ja joi kahvit. Mitä kohtaa et tässä yhtälössä ymmärrä?? Sinulle oikea vastaus lienee... kasva vielä vähän aikaa aikuiseksi ja tyydy siihen asti niihin "pikkupentuihin" johon ainakin kysymyksesi perusteella lukeudut itsekin.
- Aito mies
Eihän tuossa ole mitään epäselvää. Ehdotit maksavasi ja se kävin hänelle. Siinäpä se. Ei siitä sen isompia johtopäätöksiä kannata vetää, kyseessä oli kuitenkin vain kahvikuppi.
Jospa hän tuumaili maksavansa sitten ensi kerralla. Tämmöistähän voit vaikka tuumailla, jos tarvitset jotain positiivista tulevaisuutta odotellessa. - McP
lol
- Afkshf
Oot säälittävä ap. Sulleko olisi pitänyt väenvängällä tarjota? Tyrsk, putoa jo maan päälle sieltä pilvilinnoistasi. Jos ei sanasi pidäkään, niin tuskin saat suhdetta aikaiseksi... "Lupaan tarjota, mutta voi vit... Pitääks mun siis tarjota?"
- Jaazo
Kyllä minä sen kahvin voin tarjota, en ole rikas mutta kyllä siihen on varaa :)
- No mikä ettei :)
- Älä murehdi
Älä lue liikaa yhteen kahvikuppiin. Miesten kesken on tavallista tarjota tuollaista pientä ja on myös taito ottaa se kohteliaisuutena vastaan. Sä teit kuin kuka tahansa hyvä jätkä ja mies hyväksyi sut sellaisena. Tuskin sinäkään kadut, että sijoitit kahvikupin hinnan ottaaksesi selvää siitä miehestä. Ensi kerralla, jos teille sellainen tulee, kumpikin maksaa omansa ilman keskustelua.
Jos kävisi niin, että mies on vapaa ja te alatte viettää enemmän aikaa yhdessä, sitten sun pitää kertoa avoimesti, mihin sulla on varaan ja mihin ei. - miljonaeaeri
Voin lähtee sun kanssa kahville ja tarjoo ne kahvit.
- pressat on
KAHVIN TARJOAJIA
riittää hyvinkin, mutta kun menen huomioni kiinnittyy oitis liesituulettimen päällä lojuvaan avonaiseen pakettiin ja sitten kun kahvi tippuu niin seuraan katseellani nesteen väriä ja kiitän:
- Kiitos, mulle riitti !
Näin käy usein noissa "kahvioissakin" - valitettavasti. - dfgdfg657
Paljonko on ERITTÄIN paljon ikäeroa?
Ja tätä en tajua, jos kerran olet lupautunut maksamaan, niin miksi pitäisi alkaa inttämään vastaan. Se vasta hankalaa on jos kumpikin haluaa maksaa kummankin kahvit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418