Niin, menin sitten ihastumaan mieheen, joka asuu toisella paikkakunnalla. Aluksi en ollut varma haluanko miehen kanssa mitään, mutta aina kun näemme, tulee enemmän sellainen olo, että haluan tavata miestä uudestaan ja pidän hänestä koko ajan enemmän. Nyt välimatkaa on 150 km, näemme pari kertaa kuussa. Mutta, nyt minulle on tarjottu töitä toisella paikkakunnalla( mikä itse asiassa on lähempänä kotipaikkaani, koska muutin nykyiseen paikkaan opiskelun perässä, mutta kauempana tästä miehestä). Olen kyllä ikävöinyt lähemmäksi kotia, nyt vain tämä mies sekoittaa päätä kovasti. "Suhteemme" on kuitenkin niin aluillaan, etten sen perusteella voi tehdä sellaista päätöstä, etten ottaisi tätä työtä vastaan. Töitä kun ei ole paljoa tarjolla. Sitten välimatkamme kasvaisi 350 km. Mies sanoi minulle joskus, että tuskin enää näemme sitten, harvoin ainakin. Vaikka hän kyllä haluaisi kanssani enemmänkin. Ajatus siitä, että juttumme nyt loppuisi, tuntuu kauhealta. Toisaalta mietin, että näemme nykyään 2 kertaa kuussa. Onko sillä niin väliä, tuleeko siihen lisää matkaa 200km. Molemmat ajaisi toisen luo kerran kuussa. Kai tässä nyt on ongelmana se, että jatkanko tätä juttua enää kun muutan vai en? Tavallaan haluaisin kyllä kovasti. Mutta en tiedä miten ikinä olisi mahdollista, että toinen muuttaisi toisen luo. Miehen muuttamisen suurin este olisi varmaankin työ..minulla sitten se kova rakkaus kotiseutuun, jonne haluaisin. Pitikin mennä ihastumaan kaukana asuvaan mieheen!!! :/
Hirveän hankalaa
ääääähpuuuuh
1309
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Välillä ahdistaa todella paljonVälillä ahdistaa todella paljon . En pysty missään käymään ja ahdistaa nähdä ihmisiä
Vastaukset 1
Vanhimmat
Hankalintahan on se toiseen tutustuminen ja suhteen alussa pitäisi olla tiiviisti yhdessä, jotta syntyisi se kuva toisesta ja hänen elämäntavoistaan ja näkemyksistään, että onko hän se oikea, jonka kanssa oma elämän voisi jakaa. Itse olen ollut kaukosuhteessa pari vuotta ja edelleenkään en ole päässyt osalliseksi miehen koko elämään eli en todellakaan ole nähnyt sitä hänen koko arkea kun vain kuullut hänen kertomuksia siitä. Lisäksi miehellä on lapsi, jota hän säännöllisesti tapaa sekä useampi harrastus, joten meille jää aikaa todella vähän. Olen huomannut nykyisin, että se olen minä joka ajaa hänen luokseen viikolla vapaapäivinä eikä viikonloppuisin nähdä enää ollenkaan, kun ennen nähtiin edes kerran kuussa ja hän kävi tuolloin minun luona. Lisäksi puhelut puolin toisin ovat vaihtuneet tekstiviesteihin kerta/viikko. Kaukosuhteessa pitää toista kohtaan olla myös syvä luottamus, itselläni valitettavasti tuo luottamus on rakoillut. Jokaisellahan on oma elämänsä ja jos olet valmis siihen elämään, jossa molemmilla on omat kodit ja suhde lähinnä tapailuasteella, niin ei kun vaan jatkat suhdetta. Mutta jos sinulla on elämäsi suhteen haaveita, kuten lapsi ja olet tottunut elämään yhdessä tiiviisti saman katon alla, niin kannattaa lopettaa tuo suhde jo alkuunsa.