Kylmähän ulkona jo on joten kävi ostaas parit pitkät kalsarit.
Käytätkö pitkiä kalsareita?
45
255
Vastaukset
Ulkotöissä ihan hyvät. Nykyään taitavat olla miesten legginssit nimellä kulkevaa tavaraa
- Ikisinkku M
Milloin ne legginsseiksi muuttui? Samanlainen muutos kuin että makaronista on tullut pastaa? On se kyllä hienoa kun saa legginsseissä kulkea se joka niitä pitää, ihan eri fiilis varmaan kuin tylsissä pitkissä kalsareissa.
Ikisinkku M kirjoitti:
Milloin ne legginsseiksi muuttui? Samanlainen muutos kuin että makaronista on tullut pastaa? On se kyllä hienoa kun saa legginsseissä kulkea se joka niitä pitää, ihan eri fiilis varmaan kuin tylsissä pitkissä kalsareissa.
Joskus 2010 jälkeen
Ja lisäksi on Megginsit, miesten uusin muotitrendi
http://fashion.telegraph.co.uk/news-features/TMG9731615/Men-in-tights-how-meggings-are-taking-fashion-by-storm.html- Ikisinkku M
runontaja kirjoitti:
Joskus 2010 jälkeen
Ja lisäksi on Megginsit, miesten uusin muotitrendi
http://fashion.telegraph.co.uk/news-features/TMG9731615/Men-in-tights-how-meggings-are-taking-fashion-by-storm.htmlAika hurjat, jos tuommoisia megginsejä täällä Suomessa alkaisi käyttämään niin joku kateellinen muotitiedoton varmaan soittaisi sinitakkiset hakemaan, ei tuommoisia uskaltaisi jalkaansa laittaa.
- jihuu,
runontaja kirjoitti:
Joskus 2010 jälkeen
Ja lisäksi on Megginsit, miesten uusin muotitrendi
http://fashion.telegraph.co.uk/news-features/TMG9731615/Men-in-tights-how-meggings-are-taking-fashion-by-storm.htmloikea meininki! Söpö ilmesty ssuorastaan!
- palstan nokkavin
Vain kännätessä. :>
- talvipakkasella
Käytän villahousuja
- kyllä...
buddyllä hyvon yllä.
- nyt...
buddy-love kirjoitti:
Hyv'on olla myös ilman.
(Käytän ruotsin armeijan froteevälihousuja)ei taida uni tulla...
- muuten..
buddy-love kirjoitti:
Hyv'on olla myös ilman.
(Käytän ruotsin armeijan froteevälihousuja)oon vasta 6. tasolla.
- jokos..
buddy-love kirjoitti:
Lisään karmivuuttani:
niissä on polvipussit !näin perjantain kunniaksi riisuisit ne ruotsin armeijan froteiset välihousut?
jokos.. kirjoitti:
näin perjantain kunniaksi riisuisit ne ruotsin armeijan froteiset välihousut?
Ei onnistu, sillä henkselien klipsut ovat jumissa ja niissä on myös päällihousut välissä.
- hahaa...
buddy-love kirjoitti:
Ei onnistu, sillä henkselien klipsut ovat jumissa ja niissä on myös päällihousut välissä.
sittenpä ei auta muu kuin henkeseleitä paukutellen istutella niitä tulppaanin mukuloita.
hahaa... kirjoitti:
sittenpä ei auta muu kuin henkeseleitä paukutellen istutella niitä tulppaanin mukuloita.
Olen hankkinut juuri tuohon tarkoitukseen soveltuvan patterikäyttöisen henkselienpaukauttimen. Molemmat kädet jäävät käyttöön ja silti paukuttelu sujuu ihan itsestään. Taajuus ja voimakkuus ovat säädettäviä, muta mustelmien takia eivät kuitenkaan suosittele sitä päivittäiseen käyttöön.
- sulla on..
buddy-love kirjoitti:
Olen hankkinut juuri tuohon tarkoitukseen soveltuvan patterikäyttöisen henkselienpaukauttimen. Molemmat kädet jäävät käyttöön ja silti paukuttelu sujuu ihan itsestään. Taajuus ja voimakkuus ovat säädettäviä, muta mustelmien takia eivät kuitenkaan suosittele sitä päivittäiseen käyttöön.
semmoinen välikäsi!
http://youtu.be/Lbj8yy4UbHg sulla on.. kirjoitti:
semmoinen välikäsi!
http://youtu.be/Lbj8yy4UbHgJa välillä olen ihan käsittämätön.
- jaa..
buddy-love kirjoitti:
Ja välillä olen ihan käsittämätön.
sellaista ominaisuutta en ole sinussa huomannutkaan, mutta uskon sanomaasi. Ehkä käsittämättömyytesi konkretisoituu siellä ihan oikeassa elämässä.
jaa.. kirjoitti:
sellaista ominaisuutta en ole sinussa huomannutkaan, mutta uskon sanomaasi. Ehkä käsittämättömyytesi konkretisoituu siellä ihan oikeassa elämässä.
No, ongelma on lähinnä kuulijoiden ymmärryskyvyssä.
Jos miettii asioita niin kuin niitä on aina mietitty, niin jokin ihan toinen näkökanta aiheuttaa automaattisen torjunnan.
(enkä minä moneen kertaan selitä mitä tarkoitan, olkoot ymmärtämättä)- juu..
buddy-love kirjoitti:
No, ongelma on lähinnä kuulijoiden ymmärryskyvyssä.
Jos miettii asioita niin kuin niitä on aina mietitty, niin jokin ihan toinen näkökanta aiheuttaa automaattisen torjunnan.
(enkä minä moneen kertaan selitä mitä tarkoitan, olkoot ymmärtämättä)niinpä olet kuin Pylkkäs Konsta konsanaan!
juu.. kirjoitti:
niinpä olet kuin Pylkkäs Konsta konsanaan!
Pitäisiköhän kirjoittaa jokin opus ja kätkeä se jonkin julkisen laitoksen kassakaappiin ohjeella, että saa avata vasta 100 vuoden kuluttua.
Saisivat sitten ihmetellä myöhemmin.- No..
buddy-love kirjoitti:
Pitäisiköhän kirjoittaa jokin opus ja kätkeä se jonkin julkisen laitoksen kassakaappiin ohjeella, että saa avata vasta 100 vuoden kuluttua.
Saisivat sitten ihmetellä myöhemmin.aivan ehdottomasti juu! Vallankin jos sulla ei ole muuta tekemistä.
No.. kirjoitti:
aivan ehdottomasti juu! Vallankin jos sulla ei ole muuta tekemistä.
Tekemisestä ei ole pulaa --
viitsimisestä on.- jaa..
buddy-love kirjoitti:
Tekemisestä ei ole pulaa --
viitsimisestä on.Siinä tapauksessa kirjoittaminen on ehdoton nono.
- YepYepYepYep:.!1#%?+
.
Kyl kannattaa olla ainakin polkupyöräillessä
har!
. - Farkut riittää
En edes 20 ° pakkasella. Huippumies ei kalsonkeja tartte, ne vie sexappealin!
Näin on. Ollessani herkässä iässä, tytöt sanoivat etteivät tykkää pitkistä kalsareista :)
Vähän kuitenkin tinkinyt sexappealista järkevyyden nimissä. Vanhana ukkona sitte raappahousut syyskuusta juhannukseen.- naima-aslakki
bravo.bravi kirjoitti:
Näin on. Ollessani herkässä iässä, tytöt sanoivat etteivät tykkää pitkistä kalsareista :)
Vähän kuitenkin tinkinyt sexappealista järkevyyden nimissä. Vanhana ukkona sitte raappahousut syyskuusta juhannukseen.Ihan turhaan raappahousuja enää vanhana pappana jalkaansa vetää. Jos on nuoruutensa kärvistellyt munat huurteessa, niin pappaiässä pissaaminen tapahtuu katetrilla ja lopuksi pannaan vaippa, kun se hana kumminkin tiputtaa.
Ainiin ja ihan lopuksi laitetaan lappu isovarpaaseen. naima-aslakki kirjoitti:
Ihan turhaan raappahousuja enää vanhana pappana jalkaansa vetää. Jos on nuoruutensa kärvistellyt munat huurteessa, niin pappaiässä pissaaminen tapahtuu katetrilla ja lopuksi pannaan vaippa, kun se hana kumminkin tiputtaa.
Ainiin ja ihan lopuksi laitetaan lappu isovarpaaseen.Noo, voihan sitä hankkia tyylikkään sorsan vanhoilla päivillään. Joku sellanen Dolce&Gabbana, jota kehtaa käyttää koska tahansa.
- Kalsarikännääjä.
Silloin kun meinaan ottaa kunnon kalsarikännit!
- aii,
Kalsarikännitkö on nimenomaan pitkillä?
- Kalsarikännääjä.
aii, kirjoitti:
Kalsarikännitkö on nimenomaan pitkillä?
Kyllä se tuntuu parhaalta asusteella, pitkät kalsarit ilman boxereita. Boxerikännit on erikseen ja tanga-/stringikännit myös oma lukunsa.
- määmy
En missää tapaukses. Nilkkoihi asti pitkä rotsi pitää lämpimänä
Ahdistaa ajatuskin, mutta toki talvella ulkoillessa ei auta kuin vetää kerrosta kerroksen päälle. Arkipäivisin en käytä oikeastaan koskaan, -30 asteen pakkasilla jään suosiolla kotitoimistolle ja vedän villasukat jalkaan.
Oon käyttäny jo syyskuun alusta.
- longit
Sään mukaan pukeutuminen. Talvella pitkät kalsarit on in ;)
- välihousumies
Emmä mittään kalsareita käytä vaan välihousuja.
- Mihinä teryleeniä:.
.
"Mihinä on teryleeni- tai riakonaalihousua"
Har!
.
Käytän. Yleensä vappuna vaihdan kevyempiin ja lokakuun alussa viimeistään taas pitkiksiin.
Hienot naiset pitävät kehonsa sopivan lämpimänä vuodenajasta riippumatta.- ....
Kyllä mä käytän. Oon aika vilukissa.
- pus-kis out.
Joskus tulee käytettyä. Saan niitä joululahjana. Joten kaapista löytyy, jos siltä tuntuu.
- arktinen mies
En käytä enkä osta
En vielä. Täällä oli tällä viikolla joku päivä 13. :)
- alkkarimies
Käytän kerrastoa/raappahousuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644