Käytätkö pitkiä kalsareita?

palstan komein.

Kylmähän ulkona jo on joten kävi ostaas parit pitkät kalsarit.

45

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulkotöissä ihan hyvät. Nykyään taitavat olla miesten legginssit nimellä kulkevaa tavaraa

      • Ikisinkku M

        Milloin ne legginsseiksi muuttui? Samanlainen muutos kuin että makaronista on tullut pastaa? On se kyllä hienoa kun saa legginsseissä kulkea se joka niitä pitää, ihan eri fiilis varmaan kuin tylsissä pitkissä kalsareissa.



      • Ikisinkku M

      • jihuu,

    • palstan nokkavin

      Vain kännätessä. :>

    • talvipakkasella

      Käytän villahousuja

    • kyllä...

      buddyllä hyvon yllä.

      • Hyv'on olla myös ilman.
        (Käytän ruotsin armeijan froteevälihousuja)


      • nyt...
        buddy-love kirjoitti:

        Hyv'on olla myös ilman.
        (Käytän ruotsin armeijan froteevälihousuja)

        ei taida uni tulla...


      • muuten..
        buddy-love kirjoitti:

        Hyv'on olla myös ilman.
        (Käytän ruotsin armeijan froteevälihousuja)

        oon vasta 6. tasolla.


      • nyt... kirjoitti:

        ei taida uni tulla...

        Lisään karmivuuttani:
        niissä on polvipussit !


      • jokos..
        buddy-love kirjoitti:

        Lisään karmivuuttani:
        niissä on polvipussit !

        näin perjantain kunniaksi riisuisit ne ruotsin armeijan froteiset välihousut?


      • jokos.. kirjoitti:

        näin perjantain kunniaksi riisuisit ne ruotsin armeijan froteiset välihousut?

        Ei onnistu, sillä henkselien klipsut ovat jumissa ja niissä on myös päällihousut välissä.


      • hahaa...
        buddy-love kirjoitti:

        Ei onnistu, sillä henkselien klipsut ovat jumissa ja niissä on myös päällihousut välissä.

        sittenpä ei auta muu kuin henkeseleitä paukutellen istutella niitä tulppaanin mukuloita.


      • hahaa... kirjoitti:

        sittenpä ei auta muu kuin henkeseleitä paukutellen istutella niitä tulppaanin mukuloita.

        Olen hankkinut juuri tuohon tarkoitukseen soveltuvan patterikäyttöisen henkselienpaukauttimen. Molemmat kädet jäävät käyttöön ja silti paukuttelu sujuu ihan itsestään. Taajuus ja voimakkuus ovat säädettäviä, muta mustelmien takia eivät kuitenkaan suosittele sitä päivittäiseen käyttöön.


      • sulla on..
        buddy-love kirjoitti:

        Olen hankkinut juuri tuohon tarkoitukseen soveltuvan patterikäyttöisen henkselienpaukauttimen. Molemmat kädet jäävät käyttöön ja silti paukuttelu sujuu ihan itsestään. Taajuus ja voimakkuus ovat säädettäviä, muta mustelmien takia eivät kuitenkaan suosittele sitä päivittäiseen käyttöön.

        semmoinen välikäsi!

        http://youtu.be/Lbj8yy4UbHg



      • jaa..
        buddy-love kirjoitti:

        Ja välillä olen ihan käsittämätön.

        sellaista ominaisuutta en ole sinussa huomannutkaan, mutta uskon sanomaasi. Ehkä käsittämättömyytesi konkretisoituu siellä ihan oikeassa elämässä.


      • jaa.. kirjoitti:

        sellaista ominaisuutta en ole sinussa huomannutkaan, mutta uskon sanomaasi. Ehkä käsittämättömyytesi konkretisoituu siellä ihan oikeassa elämässä.

        No, ongelma on lähinnä kuulijoiden ymmärryskyvyssä.
        Jos miettii asioita niin kuin niitä on aina mietitty, niin jokin ihan toinen näkökanta aiheuttaa automaattisen torjunnan.
        (enkä minä moneen kertaan selitä mitä tarkoitan, olkoot ymmärtämättä)


      • juu..
        buddy-love kirjoitti:

        No, ongelma on lähinnä kuulijoiden ymmärryskyvyssä.
        Jos miettii asioita niin kuin niitä on aina mietitty, niin jokin ihan toinen näkökanta aiheuttaa automaattisen torjunnan.
        (enkä minä moneen kertaan selitä mitä tarkoitan, olkoot ymmärtämättä)

        niinpä olet kuin Pylkkäs Konsta konsanaan!


      • juu.. kirjoitti:

        niinpä olet kuin Pylkkäs Konsta konsanaan!

        Pitäisiköhän kirjoittaa jokin opus ja kätkeä se jonkin julkisen laitoksen kassakaappiin ohjeella, että saa avata vasta 100 vuoden kuluttua.
        Saisivat sitten ihmetellä myöhemmin.


      • No..
        buddy-love kirjoitti:

        Pitäisiköhän kirjoittaa jokin opus ja kätkeä se jonkin julkisen laitoksen kassakaappiin ohjeella, että saa avata vasta 100 vuoden kuluttua.
        Saisivat sitten ihmetellä myöhemmin.

        aivan ehdottomasti juu! Vallankin jos sulla ei ole muuta tekemistä.


      • No.. kirjoitti:

        aivan ehdottomasti juu! Vallankin jos sulla ei ole muuta tekemistä.

        Tekemisestä ei ole pulaa --
        viitsimisestä on.


      • jaa..
        buddy-love kirjoitti:

        Tekemisestä ei ole pulaa --
        viitsimisestä on.

        Siinä tapauksessa kirjoittaminen on ehdoton nono.


    • YepYepYepYep:.!1#%?+

      .

      Kyl kannattaa olla ainakin polkupyöräillessä

      har!

      .

    • Farkut riittää

      En edes 20 ° pakkasella. Huippumies ei kalsonkeja tartte, ne vie sexappealin!

      • Näin on. Ollessani herkässä iässä, tytöt sanoivat etteivät tykkää pitkistä kalsareista :)
        Vähän kuitenkin tinkinyt sexappealista järkevyyden nimissä. Vanhana ukkona sitte raappahousut syyskuusta juhannukseen.


      • naima-aslakki
        bravo.bravi kirjoitti:

        Näin on. Ollessani herkässä iässä, tytöt sanoivat etteivät tykkää pitkistä kalsareista :)
        Vähän kuitenkin tinkinyt sexappealista järkevyyden nimissä. Vanhana ukkona sitte raappahousut syyskuusta juhannukseen.

        Ihan turhaan raappahousuja enää vanhana pappana jalkaansa vetää. Jos on nuoruutensa kärvistellyt munat huurteessa, niin pappaiässä pissaaminen tapahtuu katetrilla ja lopuksi pannaan vaippa, kun se hana kumminkin tiputtaa.

        Ainiin ja ihan lopuksi laitetaan lappu isovarpaaseen.


      • naima-aslakki kirjoitti:

        Ihan turhaan raappahousuja enää vanhana pappana jalkaansa vetää. Jos on nuoruutensa kärvistellyt munat huurteessa, niin pappaiässä pissaaminen tapahtuu katetrilla ja lopuksi pannaan vaippa, kun se hana kumminkin tiputtaa.

        Ainiin ja ihan lopuksi laitetaan lappu isovarpaaseen.

        Noo, voihan sitä hankkia tyylikkään sorsan vanhoilla päivillään. Joku sellanen Dolce&Gabbana, jota kehtaa käyttää koska tahansa.


    • Kalsarikännääjä.

      Silloin kun meinaan ottaa kunnon kalsarikännit!

      • aii,

        Kalsarikännitkö on nimenomaan pitkillä?


      • Kalsarikännääjä.
        aii, kirjoitti:

        Kalsarikännitkö on nimenomaan pitkillä?

        Kyllä se tuntuu parhaalta asusteella, pitkät kalsarit ilman boxereita. Boxerikännit on erikseen ja tanga-/stringikännit myös oma lukunsa.


    • määmy

      En missää tapaukses. Nilkkoihi asti pitkä rotsi pitää lämpimänä

    • Ahdistaa ajatuskin, mutta toki talvella ulkoillessa ei auta kuin vetää kerrosta kerroksen päälle. Arkipäivisin en käytä oikeastaan koskaan, -30 asteen pakkasilla jään suosiolla kotitoimistolle ja vedän villasukat jalkaan.

    • Oon käyttäny jo syyskuun alusta.

    • longit

      Sään mukaan pukeutuminen. Talvella pitkät kalsarit on in ;)

    • välihousumies

      Emmä mittään kalsareita käytä vaan välihousuja.

      • Mihinä teryleeniä:.

        .

        "Mihinä on teryleeni- tai riakonaalihousua"

        Har!

        .


    • Käytän. Yleensä vappuna vaihdan kevyempiin ja lokakuun alussa viimeistään taas pitkiksiin.

      Hienot naiset pitävät kehonsa sopivan lämpimänä vuodenajasta riippumatta.

    • ....

      Kyllä mä käytän. Oon aika vilukissa.

    • pus-kis out.

      Joskus tulee käytettyä. Saan niitä joululahjana. Joten kaapista löytyy, jos siltä tuntuu.

    • arktinen mies

      En käytä enkä osta

    • En vielä. Täällä oli tällä viikolla joku päivä 13. :)

    • alkkarimies

      Käytän kerrastoa/raappahousuja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe