Alati värnyävä ja kiukutteleva vaimoni ei ole hyväksi lapsellemme!
Lapsi katsoo vierestä huuli pyöreänä .
Värnyävä vaimo
7
461
Vastaukset
- asdasgdsadg
Tee sit jotain sille äläkä täällä itke!
- ja ikää oli?
Mistä vaimosi paha olo johtuu? Mistä aiheista hän kiukuttelee? Eikö teillä osata puhua asioista?
Vaimo ilmaisee tunteensa kiukuttelemalla, ja sinä ilmaiset itseäsi netissä. Missä keskinäinen vuorovaikutuksenne on? - Pelkkänä korvana
Mikä on värnyävä?
Miten värnytään?- kukkamekko
VÄrnyävä " polttaa päreet! on " hermoheikko" " kompastuu pieniin asioihin" "paiskoo ovia " "ei tule toimeen itsensä kanssa" niin sanottu " räjähtävä tyyppi" alkaa " itkua vääntää" nyyhkyttää ja oitis taas kaikki ok!
Rasittavaa!!
Osataan kyllä puhua!
jospa minä olenkin vain nahjus.. - kukkamekko
kukkamekko kirjoitti:
VÄrnyävä " polttaa päreet! on " hermoheikko" " kompastuu pieniin asioihin" "paiskoo ovia " "ei tule toimeen itsensä kanssa" niin sanottu " räjähtävä tyyppi" alkaa " itkua vääntää" nyyhkyttää ja oitis taas kaikki ok!
Rasittavaa!!
Osataan kyllä puhua!
jospa minä olenkin vain nahjus..mielialahäiriö, jossa mieliala vaihtelee. Siis koko perheen sairaus!
- tasasta on
Hommatkaa ihmeessä lääkitys.
- ent.väksyilijä
Hei ja osanottoni. Olen ollut myös karmea kiukuttelija. Mieheni on kestänyt tätä jo yli kymmenen vuotta. Pieni lapsi ja kotona oleminen sai minut vielä pahemmaksi. Ihan hirveää kun hermo ratkeaa, huudan kurkku suorana, juoksen makuuhuoneeseen ja paiskon oven kiinni, pieni rakas lapseni jää oven taakse itkemään. Vähän aikaa sitten alkoi myös ärsyttämään kun mies ei tee mitään päätöksiä ja on ihan vässykkä. Pitkän itsetutkiskelun ja parisuhdeoppaiden lukemisen jälkeen aloin katsomaan omaan napaani. Kuka sitä uskaltaa päättää kun aina syöksetään paskaa niskaan. Varmaan kaikki merkkipäivät ja joulut on mennyt vähän tai enemmän pieleen kun en saa ikinä hyvää lahjaa(Jep). Nyt olen päättänyt kasvaa aikuiseksi ja jo puoli vuotta pitänyt aika hyvin pintani. Toivon vaan, että onnistun vielä palauttamaan mieheni mieheksi tossun alta. Harmi vaan, että en muista sitä artikkelia, mistä lopulta löysin totuuden. Aiemmin tulostelin ja alleviivailin miehelleni parisuhde oppaita ja yritin osoittaa hänen vikansa. Edellinen merkkipäiväni sujui muuten hienosti, mieheni oli ällikällä lyöty kun en marissut. Hiukan tunsin kyllä ärsyyntymistä, mutta nyt pidin sen sisälläni. Enhän minäkään ikinä osaa ostaa miehelleni mitään oikeasti täydellistä lahjaa. No Joo, hehkutan tässä itseäni, mutta pointti on, että uskon ihmisen kykenevän muuttumaan. Jos puhuminen ei auta, niin löytyisikö parisuhdeneuvojalta apua. Voimia sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483