Haluaako lapsesi opetella soittamaan pianoa? Tarvitsetko omaa aikaa ja vapautusta lastenhoidosta viikonloppuisin (miksipä ei arkipäiväiltaisin)? Asutko Helsingin, Vantaan tai Espoon alueella?
Hei kaikille!
Olen 18-vuotias kolmatta vuotta lukiossa opiskeleva nuori, sosiaalinen ja erittäin lapsirakas vantaalainen tyttö, jolla on asenne ja käytöstavat kohdallaan. Puhun sujuvasti suomea, venäjää sekä englantia.
Pianonsoittoa olen harrastanut noin 12 vuotta ja edelleen jatkan pianisti Junio Kimasella Länsi-Helsingin musiikkiopistossa. Olen esiintynyt useassa Sibelius akatemian Chopin-illassa ja käynyt monia mestarikursseja (mm. Konstantin Boginolla, Valeria Resjanilla ja Katariina Nummella). Tammikuussa 2012 olen osallistunut Oulun Madetoja-pianokilpailuihin.
Etsin työtä ja opetuskokemusta täydentämään musiikkiopintojani. Jos kotona on pikkuisia, jotka haluavat aloittaa soiton, ota yhteys minuun. Pianonsoiton voi aloittaa ihan milloin vain! Pienet taaperot sekä vähän vanhemmat ovat tervetulleita.
Voin erittäin mielelläni toimia myös lapsenvahtina. Jos reissusi venyy pariksi tunniksi, hoidan ilomielin lapsesi ja keksin hänelle puuhaa. :)
Suosituksia ja lisätietoja tarvitessasi:
ota yhteyttä sähköpostitse [email protected]
tai puhelimitse 041-5492703
Lämpimin terveisin Elisaveta
Annan pianotunteja Helsingissä, Vantaalla ja Espoossa
lrim
0
616
Luetuimmat keskustelut
- 1021172
- 51975
- 119923
- 146903
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.132726En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40689- 70687
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187637Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48622- 70609
- 33604
- 81561
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62544- 39519
- 46500
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4493Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64479Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa33479- 42470