silmäpeliä möllykällä ;)

16+18

Mikä onkaan piristävämpää kun pikku flirtti töiden lomassa. Katseen vaihtoja salaa. Yllätin sut eilen monta kertaa katselemasta minua. Ja aina saat hymyn huulilleni. :)

140

6727

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkupossu

      Meidät on kyllä huomattu ;) Pitäsköhän sun isäihmisenä lopettaa ajoissa?! Ettei vaan käy huonosti...;)

    • 1+5

      ;) ja tänään askelta pidemmälle, huh. Ihan rupesi ujostuttamaan.

      • Armin Laina

        Hai Jutan käskystä ja Jyrkin armosta silmäpelillä minä saatan niin alaiset kuin ylhäisetkin säästyläiset lyhyt aikaiseen loistoonsa.


    • Elämänviisauksia

      Ei se ole piristävää kun ihmisillä on kuitenkin tunteet. Kohta jompi kumpi on rakastunut ja sitten alkaakin helvetillinen olo, kun toista ei voikaan saada. Ei kannata flirttailla kuin sellaisille joiden kanssa voisi oikeasti seurustella. Kaikki muu on typeryyttä, koska se johtaa aina suruun.

      • 7+8

        Juu siihenhän se tulee johtamaan. Mutta miten noita tunteita voi estää? Kerroppa mullekkin.Kyllä olen koittanut taistella vastaan mutta onnistumatta.:( Liian vahvat!


      • Höpö höpö...
        7+8 kirjoitti:

        Juu siihenhän se tulee johtamaan. Mutta miten noita tunteita voi estää? Kerroppa mullekkin.Kyllä olen koittanut taistella vastaan mutta onnistumatta.:( Liian vahvat!

        Ei ole pakko lähteä leikittelemään. Huomionhakuisuutta tai elämän tylsyyttä jos pitää aina olla silmäpeliä jonkun kanssa. Ellet sit etsi vapaata ihmistä seurustelun merkeissä. Muuten pareen lopettaa ajoissa.


      • 7yt6r54ewaztjy

        Ai että kaikkien joiden kanssa flirttaa, pitää ryhtyä parisuhteeseen? jösses


      • asiallinen blondi

        En flirttaa työpaikalla, enkä vastaa aloitteisiin, koska teen siellä töitä. Olen kyllä huomannut ja kuullut, miten ns. salasuhteita hoidetaan. Miten teinejä aikuiset ihmiset voivat olla?
        Minulla on onneksi elämää työajan ulkopuolellakin...


      • Tunteetonta tunnetta
        7+8 kirjoitti:

        Juu siihenhän se tulee johtamaan. Mutta miten noita tunteita voi estää? Kerroppa mullekkin.Kyllä olen koittanut taistella vastaan mutta onnistumatta.:( Liian vahvat!

        Käytit sanaa tunteita. Villakoiran ydin ja suurin tragedia kätkeytyykin juuri sanaan tunne: flirtti on vain flirttiä, ei tunteiden ilmaisua. Pahinta on, että ennen pitkää flirttailu herättää tunteita jommassa kummassa. Ja kuten täällä on jo viisaasti todettu, flirttailu johtaa ennen pitkää suureen suruun.

        Syntinen flirtti varattujen kesken on varsin tunteetonta ja tunteista piittaamatonta peliä.


      • Flirttailematon
        7yt6r54ewaztjy kirjoitti:

        Ai että kaikkien joiden kanssa flirttaa, pitää ryhtyä parisuhteeseen? jösses

        "Ai että kaikkien joiden kanssa flirttaa, pitää ryhtyä parisuhteeseen? jösses"

        Sinäpä sen sanoit! Täällä muka "viisaat ihmiset" kirjoittelevat iTSESTÄÄN SELVYYKSIÄ SUURINA VIISAUDEN HELMINÄ OLLESSAAN NIIN TYPERIÄ, ETTÄ KUVITTELEVAT ERITTÄIN NAIVEJA PROVOKAATIOKOMMENTTEJA AIDOIKSI. Ilmeisesti nämä typerykset kuvittelevat, että edes jonkun täytyy olla heitä itseään typerämpi ja heidän neuvottavissaan!

        Itsestään selvyys, jonka JOKAINEN NORMAALIÄLYINEN AIKUINEN TIETÄÄ ON, ETTÄ FLIRTIN TAAKSE VOI KÄTKEYTYÄ TUNTEITA. Voi kuitenkin olla myös niin, ettei flirtin taakse, YLLÄTYS YLLÄTYS, kätkeydy suuria tunteita, vain halu piristää omaa ja kohteen arkea. Koska sivullinen ei asian laitaa tiedä, HÄNEN KANNATTAISI IHAN REILUSTI KESKITTYÄ OMAN ELÄMÄNSÄ KOHENTAMISEEN eikä pyrkiä neuvomaan muita, luulojensa varassa, ITSESTÄÄN SELVIÄ, LATTEUKSIA LATELEMALLA!!!


      • Flirttailematon
        asiallinen blondi kirjoitti:

        En flirttaa työpaikalla, enkä vastaa aloitteisiin, koska teen siellä töitä. Olen kyllä huomannut ja kuullut, miten ns. salasuhteita hoidetaan. Miten teinejä aikuiset ihmiset voivat olla?
        Minulla on onneksi elämää työajan ulkopuolellakin...

        "Minulla on onneksi elämää työajan ulkopuolellakin."

        Täällä muka "viisaat ihmiset" kirjoittelevat iTSESTÄÄN SELVYYKSIÄ SUURINA VIISAUDEN HELMINÄ OLLESSAAN NIIN TYPERIÄ, ETTÄ KUVITTELEVAT ERITTÄIN NAIVEJA PROVOKAATIOKOMMENTTEJA AIDOIKSI. Ilmeisesti nämä typerykset kuvittelevat, että edes jonkun täytyy olla heitä itseään typerämpi ja heidän neuvottavissaan!

        Itsestään selvyys, jonka JOKAINEN NORMAALIÄLYINEN AIKUINEN TIETÄÄ ON, ETTEI SATUNNAINEN TYÖPAIKALLA FLIRTTAILU TARKOITA, ETTÄ KOHTEELLA EI VOISI OLLA ELÄMÄÄ, ESIM. PERHETTÄ TYÖPAIKAN ULKOPUOLELLA. Koska sivullinen ei koskaan laitaa tiedä kaikkea MUIDEN ASIOISTA, HÄNEN KANNATTAISI IHAN REILUSTI KESKITTYÄ OMAN ELÄMÄNSÄ KOHENTAMISEEN eikä pyrkiä neuvomaan muita, luulojensa varassa, ITSESTÄÄN SELVIÄ, LATTEUKSIA LATELEMALLA!!!


      • löööl
        Flirttailematon kirjoitti:

        "Minulla on onneksi elämää työajan ulkopuolellakin."

        Täällä muka "viisaat ihmiset" kirjoittelevat iTSESTÄÄN SELVYYKSIÄ SUURINA VIISAUDEN HELMINÄ OLLESSAAN NIIN TYPERIÄ, ETTÄ KUVITTELEVAT ERITTÄIN NAIVEJA PROVOKAATIOKOMMENTTEJA AIDOIKSI. Ilmeisesti nämä typerykset kuvittelevat, että edes jonkun täytyy olla heitä itseään typerämpi ja heidän neuvottavissaan!

        Itsestään selvyys, jonka JOKAINEN NORMAALIÄLYINEN AIKUINEN TIETÄÄ ON, ETTEI SATUNNAINEN TYÖPAIKALLA FLIRTTAILU TARKOITA, ETTÄ KOHTEELLA EI VOISI OLLA ELÄMÄÄ, ESIM. PERHETTÄ TYÖPAIKAN ULKOPUOLELLA. Koska sivullinen ei koskaan laitaa tiedä kaikkea MUIDEN ASIOISTA, HÄNEN KANNATTAISI IHAN REILUSTI KESKITTYÄ OMAN ELÄMÄNSÄ KOHENTAMISEEN eikä pyrkiä neuvomaan muita, luulojensa varassa, ITSESTÄÄN SELVIÄ, LATTEUKSIA LATELEMALLA!!!

        Et sääkään kovin viisas oo ku kirjoittelet tuplasti ja lainaamalla kommentteja.


      • Monella nimimerkillä
        löööl kirjoitti:

        Et sääkään kovin viisas oo ku kirjoittelet tuplasti ja lainaamalla kommentteja.

        Kuulehan "lööl", olen lainaillut VAIN ITSEÄNI!
        Vai luulitko, että jokainen esiintyy keskustelussa VAIN YHDELLÄ NIMIMERKILLÄ.

        Terveisin,
        Flirttailematon/ Flirttailematon XX/ Ei Martsu eikä Mau/ Ei Mirtsu eikä Miu/ Monella nimimerkillä


      • Älä jaksa huutaa
        Flirttailematon kirjoitti:

        "Ai että kaikkien joiden kanssa flirttaa, pitää ryhtyä parisuhteeseen? jösses"

        Sinäpä sen sanoit! Täällä muka "viisaat ihmiset" kirjoittelevat iTSESTÄÄN SELVYYKSIÄ SUURINA VIISAUDEN HELMINÄ OLLESSAAN NIIN TYPERIÄ, ETTÄ KUVITTELEVAT ERITTÄIN NAIVEJA PROVOKAATIOKOMMENTTEJA AIDOIKSI. Ilmeisesti nämä typerykset kuvittelevat, että edes jonkun täytyy olla heitä itseään typerämpi ja heidän neuvottavissaan!

        Itsestään selvyys, jonka JOKAINEN NORMAALIÄLYINEN AIKUINEN TIETÄÄ ON, ETTÄ FLIRTIN TAAKSE VOI KÄTKEYTYÄ TUNTEITA. Voi kuitenkin olla myös niin, ettei flirtin taakse, YLLÄTYS YLLÄTYS, kätkeydy suuria tunteita, vain halu piristää omaa ja kohteen arkea. Koska sivullinen ei asian laitaa tiedä, HÄNEN KANNATTAISI IHAN REILUSTI KESKITTYÄ OMAN ELÄMÄNSÄ KOHENTAMISEEN eikä pyrkiä neuvomaan muita, luulojensa varassa, ITSESTÄÄN SELVIÄ, LATTEUKSIA LATELEMALLA!!!

        Miks teidän täytyy huutaa koko ajan? Ärsyttävää.


    • 1+16

      Mikä on möllykkä? Haluisin tietää :)

      • mollusc

        Kai se on nilviäinen. Haukkumasana? Tullee kai englanninkielen sanasta mollusc:)


      • 1+16
        mollusc kirjoitti:

        Kai se on nilviäinen. Haukkumasana? Tullee kai englanninkielen sanasta mollusc:)

        Eli silmäpeliä nilviäisellä :D


      • Oyutta

        Mölnlycke Oy

        Tekee, vaippoja, siteitä, tamppoonei yms. terveys tauhkaa Mikkelis.

        Lirttaile en, koska muutanha akat töissä alkaisivat luulla itsestään vaikka mitä =)

        =)


      • Töissä tehdään töitä
        Oyutta kirjoitti:

        Mölnlycke Oy

        Tekee, vaippoja, siteitä, tamppoonei yms. terveys tauhkaa Mikkelis.

        Lirttaile en, koska muutanha akat töissä alkaisivat luulla itsestään vaikka mitä =)

        =)

        !!!!!!?????? Töissä flirttaillaan ikävä palstalla !


      • Töissä tehdään töitä
        Töissä tehdään töitä kirjoitti:

        !!!!!!?????? Töissä flirttaillaan ikävä palstalla !

        !!!!!!??????Seuraan itse t o d e l l a ahkerasti ikävä palstaa työaikanani, ja k o m m e n t o i n k i n sinne todella ahkerasti työaikanani, niin että ainakin minä asun ikävä palstalla maksullisella työajallani, enhän muutoin voisi vahtia, mitä sinne virka-aikaan 7-16 kirjoitetaan !

        !!!!!!??????Kirjoitan aina ikävä palstalle t y ö v u o r o j e n i aikana, enhän minä omaa vapaa-aikaani sen palstan vahtaamiseen kuluta, mieluummin varastan työnantajalta !


    • työmoraalia

      Töissä tehdään töitä! Silmäpelit hoidetaan sitten erikseen baarissa tai emännän kanssa kotona.

      • 1243

        ilonpilaaja!


      • Flirttailematon

        Jokainen tekee, niim kuin parhaaksi näkee. Et kai sinä ole NIIN NAIVI, että kuvittelet, että
        a) muiden on tehtävä kuten sinä haluat,
        b) sinun näkemyksesi ON AINOA OIKEA JA PÄTEE AINA JA KAIKKIALLA?

        Ehkäpä keskityt MUIDEN ELÄMIEN RUOTIMISEN SIJAAN JOKO TÖIHISI - TAI OMIEN ONGELMIESI RATKAISEMISEEN, JOIDEN PARAS ASIANTUNTIJA SINÄ OLET!


      • Ei kai sun kanssa
        Flirttailematon kirjoitti:

        Jokainen tekee, niim kuin parhaaksi näkee. Et kai sinä ole NIIN NAIVI, että kuvittelet, että
        a) muiden on tehtävä kuten sinä haluat,
        b) sinun näkemyksesi ON AINOA OIKEA JA PÄTEE AINA JA KAIKKIALLA?

        Ehkäpä keskityt MUIDEN ELÄMIEN RUOTIMISEN SIJAAN JOKO TÖIHISI - TAI OMIEN ONGELMIESI RATKAISEMISEEN, JOIDEN PARAS ASIANTUNTIJA SINÄ OLET!

        kukaan ala, koska SÄ HUUDAT KOKO AJAN ! JA OOT TYLSÄ !


      • Ei Mirtsu eikä Miu
        Ei kai sun kanssa kirjoitti:

        kukaan ala, koska SÄ HUUDAT KOKO AJAN ! JA OOT TYLSÄ !

        "Ei kai sun kanssa kukaan ala"

        ANTEEKSI KUINKA? Ala "mihin"? EN MINÄ MINKÄÄN ALKAMISTA TÄLTÄ PALSTALTA HAE! HAETKO SINÄ, KUN TUOLLAISIA KYSELET?

        Olen onnellisesti naimisissa. (Minä ja mieheni emme juuri enää iske silmää tai hymyile ihmisille tahoillamme, koska emme jaksa harjoittaa tätä KEVYTTÄ IMARTELUN JA PIRISTÄMISEN MUOTOA TAHOILLAMME!


      • Älä jaksa huutaa
        Ei Mirtsu eikä Miu kirjoitti:

        "Ei kai sun kanssa kukaan ala"

        ANTEEKSI KUINKA? Ala "mihin"? EN MINÄ MINKÄÄN ALKAMISTA TÄLTÄ PALSTALTA HAE! HAETKO SINÄ, KUN TUOLLAISIA KYSELET?

        Olen onnellisesti naimisissa. (Minä ja mieheni emme juuri enää iske silmää tai hymyile ihmisille tahoillamme, koska emme jaksa harjoittaa tätä KEVYTTÄ IMARTELUN JA PIRISTÄMISEN MUOTOA TAHOILLAMME!

        Miks teidän täytyy huutaa koko ajan? Ärsyttävää.


    • nenillimihni

      Siinäpä se siinäpä se.

    • Alfauroksille vain

      Jos olet nainen voit rauhassa flirttailla, jos olet mies, saat syytteet seksuaalisesta häirinnästä, paitsi jos olet alfauros. Silloin naaraat on innoissaan.

      • enannaenää

        Hei mä oon alfa, mut pää hajoo. Naiset antaa lämpöö muttei rakkautta, pää ei kestä sellaista. Missä tunteet?


      • Monella nimimerkillä
        enannaenää kirjoitti:

        Hei mä oon alfa, mut pää hajoo. Naiset antaa lämpöö muttei rakkautta, pää ei kestä sellaista. Missä tunteet?

        Höpö-höpö, ilman rakkautta ei ole myöskään lämmintä tunnetta? Vai, jestas? Puhutko sinä nyt IHAN KIRJAIMELLISESTI FYYSISESTÄ LÄMMÖSTÄ???? Hommaappa poika irtopatteri tai lämpöhuopa!!!



        Terveisin,
        Flirttailematon/ Flirttailematon XX/ Ei Martsu eikä Mau/ Ei Mirtsu eikä Miu/ Monella nimimerkillä


    • fakta homma

      lienettekö samaa vai eri sukupuolta, ei käy selville. jos teistä toinen on sinkku ja toisella perhe niin tällaisissa tapauksissa yllättävän usein sinkun yltiöpäisyys on hajottanut lukuisia perheitä.

      • haal1

        Yleensä "perhe hajoaa" siksi, että ihmiset itse haluavat erota. Tai ainakin toinen haluaa, eikä silloin ole mitään järkeä jatkaa yhdessä, jos molemmat eivät sitä halua. Ei kukaan väkisin perheitä hajottele.


      • fakta homma
        haal1 kirjoitti:

        Yleensä "perhe hajoaa" siksi, että ihmiset itse haluavat erota. Tai ainakin toinen haluaa, eikä silloin ole mitään järkeä jatkaa yhdessä, jos molemmat eivät sitä halua. Ei kukaan väkisin perheitä hajottele.

        vaikka ei alunperin ois mitään eroajatuksia, niin sitä tarkoitin että hyvin herkästi sinkut ovat perheellisen kimpussa ja siitä lähtee lumipallo pyörimään. jos perheellinen itse on aktiivinen niin silloin perhe on itse tuominnut itsensä tuhoon. mutta arvoisat sinkut yrittäkää pysytellä irti perheellisistä vaikka lasten takia.


      • KALLE KELLO
        haal1 kirjoitti:

        Yleensä "perhe hajoaa" siksi, että ihmiset itse haluavat erota. Tai ainakin toinen haluaa, eikä silloin ole mitään järkeä jatkaa yhdessä, jos molemmat eivät sitä halua. Ei kukaan väkisin perheitä hajottele.

        "Ei kukaan perheitä väkisin hajoittele". Ei "väkisin" vaan ajattelematta seuraamuksia ts luullaan ettei jäädä kiinni, "joku muu jää kiinni mutten minä". Edes jonkunlaisella normaalijärjellä varustetun ihmisen pitäisi ymmärtää se. että käry käy ennemmin tai myöhemmin ja seuraukset o varmaan 99%:sti ero.


      • Väkisin !
        haal1 kirjoitti:

        Yleensä "perhe hajoaa" siksi, että ihmiset itse haluavat erota. Tai ainakin toinen haluaa, eikä silloin ole mitään järkeä jatkaa yhdessä, jos molemmat eivät sitä halua. Ei kukaan väkisin perheitä hajottele.

        väkisin.. sehän tiedetään tyrkky on tyrkky.


      • Monella nimimerkillä
        fakta homma kirjoitti:

        vaikka ei alunperin ois mitään eroajatuksia, niin sitä tarkoitin että hyvin herkästi sinkut ovat perheellisen kimpussa ja siitä lähtee lumipallo pyörimään. jos perheellinen itse on aktiivinen niin silloin perhe on itse tuominnut itsensä tuhoon. mutta arvoisat sinkut yrittäkää pysytellä irti perheellisistä vaikka lasten takia.

        "hyvin herkästi sinkut ovat perheellisen kimpussa ja siitä lähtee lumipallo pyörimään."

        1) Minulle EI ole koskaan kelvannut VARATTU MIES eli KIHLOISSA, NAIMISISSA tai AVOLIITOSSA ELÄVÄ. Aina olen antanut pakit, myös sinkkunaollessani! (Näin kannattaisi muidenkin tehdä, niin säästyisivät TOISENA NAISENA/TOISENA MIEHENÄ olemisen suruilta.

        2) Kuten RAKAS AVIOMIEHENI viisasti sanoi, KUKAAN ULKOPUOLINEN EI PÄÄSE VÄLIIN, KUN PARISUHDE ON KUNNOSSA. Ja niinhän se on, EI NORMAALIÄLYISTÄ AIKUISTA VÄKISIN VIEDÄ - kyllä hän itse houkutuksiin lankeaa.

        Fanitan AIVAN "KYBÄLLÄ" JORI KOPPOSEN KALTAISIA FIKSUJA JA KOMEITA MIEHIÄ, JOITA EDES BB-TALON SEIREENIT EIVÄT VIE MINNEKÄÄN, VAAN VAIMO ON AINA "YKKÖNEN"!!!




        Terveisin,
        Flirttailematon/ Flirttailematon XX/ Ei Martsu eikä Mau/ Ei Mirtsu eikä Miu/ Monella nimimerkillä


      • Monella nimimerkillä
        KALLE KELLO kirjoitti:

        "Ei kukaan perheitä väkisin hajoittele". Ei "väkisin" vaan ajattelematta seuraamuksia ts luullaan ettei jäädä kiinni, "joku muu jää kiinni mutten minä". Edes jonkunlaisella normaalijärjellä varustetun ihmisen pitäisi ymmärtää se. että käry käy ennemmin tai myöhemmin ja seuraukset o varmaan 99%:sti ero.

        Tiedätkö, sitä ON OLEMASSA SELLAISIAKIN IHMISIÄ

        JOTKA EIVÄT PETÄ KUMPPANIAAN, VAIKKA JÄÄMÄSSÄ KIINNI JÄÄMISEN RISKIÄ EI OLISIKAAN. Nämä ihmiset osaavat asettaa kumppanin tunteet hetkellisen nautinnon edelle! (Tätä kutsutaan myös henkiseksi kypsyydeksi parisuhteessa.)

        Meidän P I T K Ä S S Ä suhteessamme pettämisen raja on yhdessä asetettu siihen, ETTEI VIERAITA SAA FYYSISESTI LEMPIÄ ELI SEKSI JA SUUTELU ON KIELLETTYÄ. Nämä rajat ovat myös pitäneet. (Eikä minua suoraan sanottuna edes kiinnosta, mitä mieheni yksin liikkuessaan jollekin kassaneidille tai virkailijalle höpöttelee - tai iskeekö silmää jollekulle. Sehän on ihan normaalia, viatonta flirttiä!!!)

        Terveisin,
        Flirttailematon/ Flirttailematon XX/ Ei Martsu eikä Mau/ Ei Mirtsu eikä Miu/ Monella nimimerkillä


      • Monella nimimerkillä
        Väkisin ! kirjoitti:

        väkisin.. sehän tiedetään tyrkky on tyrkky.

        Kuten RAKAS AVIOMIEHENI viisasti sanoi, KUKAAN ULKOPUOLINEN EI PÄÄSE VÄLIIN, KUN PARISUHDE ON KUNNOSSA. Ja niinhän se on, EI NORMAALIÄLYISTÄ AIKUISTA VÄKISIN VIEDÄ - kyllä hän itse houkutuksiin lankeaa.

        Fanitan AIVAN "KYBÄLLÄ" JORI KOPPOSEN KALTAISIA FIKSUJA JA KOMEITA MIEHIÄ, JOITA EDES BB-TALON SEIREENIT EIVÄT VIE MINNEKÄÄN, VAAN VAIMO ON AINA "YKKÖNEN"!!!

        Terveisin,
        Flirttailematon/ Flirttailematon XX/ Ei Martsu eikä Mau/ Ei Mirtsu eikä Miu/ Monella nimimerkillä


      • Anonyymi
        haal1 kirjoitti:

        Yleensä "perhe hajoaa" siksi, että ihmiset itse haluavat erota. Tai ainakin toinen haluaa, eikä silloin ole mitään järkeä jatkaa yhdessä, jos molemmat eivät sitä halua. Ei kukaan väkisin perheitä hajottele.

        Ei halua se toinenkaan erota vaan kyseessä pleijeri, pelimies/nainen. Pleijerit on just noita työpaikankin panokoneita.

        Ne on myös niitä jotka itku kurkus märisee ja rukoilee puolisoaan ettei tulisi potkaistuksi pihalle. Ja ne on niitä jotka anteeksi saatuaan jatkakaa, jatkakaa ja jatkakaa......


    • Kyllähän se piristää ja tuo mielekkyyttä työpäivään...... Harvemmin vaan moista "herkkua" on saatavilla.

      • EI MIRTSU eikä Miu

        Kyllähän sitä "herkkua" on aina tarjolla, jos vain valitsee kohteensa oikein ELI JONKUN, JOKA TAJUAA, ETTEI FLIRTTI OLE MUUTA KUIN KEVYTTÄ SANAILUA, JOSSA KUMPIKIN ITSE ASIASSA KEHUU TOISTAAN!

        Jokainen fiksu ihminen nimittäin tietää, mitä sana "flirttailla" tarkoittaa, ja ymmärtää, ettei kyseessä OLE KEVYTTÄ SANALLISTA IMARTELUA ENEMMÄSTÄ. Vain peräkammarin poika tai tynnyrissä kasvanut tyttö luulee, että flirttailun tarkoitus on "homman eteneminen" ja "SUHTEEN ALOITTAMINEN".

        Itse en enää IMARTELE SUUSANALLISESTI KETÄÄN ELI FLIRTTAILE,koska mielialani ei ole sellainen. (Mistään pettämisestähän suusanallisessa hakkailussa ei ole kyse, vaikka joku puutteessa elävä, seksihullu voi toivoa suhteen aloittamisesta elätelläkin!)


    • flirtti..;)

      Pieni harmiton flirtti piristää päivää kummasti oli se sitten töissä tai ei... =)...

      • harmillinen flirtti

        Ongelma onkin se, että se harmiton flirtti saattaa jatkuessaan muuttua ei-niin-harmittomaksi (jos toinen/molemmat osapuolet varattuja/perheellisiä).


      • Flirttailematon XX
        harmillinen flirtti kirjoitti:

        Ongelma onkin se, että se harmiton flirtti saattaa jatkuessaan muuttua ei-niin-harmittomaksi (jos toinen/molemmat osapuolet varattuja/perheellisiä).

        Kyllä ihminen ON SELKÄRANGATON LAPAMATO, jos ei pysty pitämään näppejään kurissa - JA PITÄYTYMÄÄN SANALLISESSA JA ELEIN (HYMYT, SILMÄNISKUT) TAPAHTUVASSA FLIRTISSÄ, vaan alkaa "käpälöidä" vieraita!


        Meidän P I T K Ä S S Ä suhteessamme pettämisen raja on yhdessä asetettu siihen, ETTEI VIERAITA SAA FYYSISESTI LEMPIÄ ELI SEKSI JA SUUTELU ON KIELLETTYÄ. Nämä rajat ovat myös pitäneet. (Eikä minua suoraan sanottuna edes kiinnosta, mitä mieheni yksin liikkuessaan jollekin kassaneidille tai virkailijalle höpöttelee - tai iskeekö silmää jollekulle. Sehän on ihan normaalia, viatonta flirttiä!!! Itse en nyt surun kohdattua, ole siinä mielen tilassa, että haluaisin flirttailla!)

        Terveisin,
        Flirttailematon/ Flirttailematon XX/ Ei Martsu eikä Mau/ Ei Mirtsu eikä Miu/ Monella nimimerkillä


    • "herranTerttu"

      Flirtti on elämän suola ja sokeri,jos se on viatonta hauskan pitoa! Kaikkien siihen osallistuvien vain pitää ymmärtää: ettei se johda mihinkään! Päivällispöydässä usein pientä flirttiä, ystävien kesken ja kaikilla on hauskaa.
      Sillä se on myös viihdyttävää sanailua,kun sen taitaa!
      Sit on tämä toisenlainen flirtti: "hakkailu", joka ei enää olekkaan niin viatonta! Sitähän harrastetaan hieman salassa muilta, ja syyt saattaa olla monisyisiä.

      • Varmaankin se on näin, että vittuilu on elämän suola ja flirttailu se sokeri :)


      • Ei Martsu eikä Mau

        "Sit on tämä toisenlainen flirtti: "hakkailu", joka ei enää olekkaan niin viatonta! Sitähän harrastetaan hieman salassa muilta, ja syyt saattaa olla monisyisiä."

        ANTEEKSI NYT, MUTTA PITÄISIKÖHÄN SINUN KATSOA OIKEIN SIVISTYSSANAKIRJASTA, MITÄ SANA FLIRTTALEMINENI TARKOITTAA(?) SE EI NIMITTÄIN TARKOITA TOISEN "ISKEMISTÄ", kUTEN TUNNUT ERHEELLISESTI LUULEVAN.

        FLIRTTI TARKOITTAA KEVYTTÄ sanoin, ilmein ja elein tapahtuvaa HAKKAILUA. Useimmlten flirtti taitaa olla hymyjä, silmäniskuja tai imartelevia sanoja.

        Jokainen fiksu ihminen ymmärtää, ettei FLIRTTAILUSSA OLE KYSE KEVYTTÄ IMARTELUA ENEMMÄSTÄ. Vain peräkammarin poika tai tynnyrissä kasvanut tyttö luulee, että flirttailun tarkoitus on AINA TOISEN "ISKEMINEN" / "homman eteneminen" ja "SUHTEEN ALOITTAMINEN".


    • kati1

      Pienet vieraissa käynnit piristää parisuhdetta, tosi kiva mennä oman ukon viereen vieraat liemet jalkovälissä.

    • Olen työtön.

      Olen työtön.

    • Kiima Jäähtyy kun..

      Kyll siinä kiima ja flirtti jäähtyy kun pomo huomaa työtehosi olevan nolla ja keskittymisesi kulminoituu pääasiassa flirttailuun.

      Kun yt,t aloitetaan ja työpaikallasi toteutetaan "puhdistukset" ja näin saat kenkää.
      Senjäkleen voitkin flirttailla kaikenaikaa kaljakippolan savuisessa ilmassa. pitkin päivää..

      Nykyään ei töissä ole juurikaan aikaa moisiin kotkotuksiin..

      • valitettava totuus

        Ne jotka työssään keskittyvät flirttailuun, eivätkä työntekoon, ovat niitä ensimmäisiä lähtijöitä yt-neuvotteluissa.


      • yt-puhdistus
        valitettava totuus kirjoitti:

        Ne jotka työssään keskittyvät flirttailuun, eivätkä työntekoon, ovat niitä ensimmäisiä lähtijöitä yt-neuvotteluissa.

        Mitä "valitettavaa" siinä on? Sellaiset joutaakin lähteä, joiden työaika kuluu kaikessa muussa, kuin siinä, mistä se palkkakin maksetaan.

        Samalla ovenavauksella pääsee pihalle kännykänlärääjät yms.


      • Työssä tehdää työtä
        yt-puhdistus kirjoitti:

        Mitä "valitettavaa" siinä on? Sellaiset joutaakin lähteä, joiden työaika kuluu kaikessa muussa, kuin siinä, mistä se palkkakin maksetaan.

        Samalla ovenavauksella pääsee pihalle kännykänlärääjät yms.

        Flirttailevat työntekijät keskittyvät flirttailuun, eivät työntekoon, jota varten siellä työpaikalla ollaan.
        Flirttailevat työntekijät käyttävät työaikaansa flirttailuun, eivät työn tekemiseen.
        Jos kerran valitetaan pitkistä ruoka ja kahvitauoista sekä tupakkatauoista on päästy lähes eroon, niin nyt sitten nämä flirttailijat.
        Flirttailuhan on tauolla olemista, koska silloinhan ei työtä tehdä, kun flirttaillaan.
        Jos flirttaillaan, niin tehtkööt sitä ruoka ja kahvitauoilla.
        Flirttailu onnistuu yhtä aikaa syömisen ja juomisen kassa, juttelemista ja kanssakäymistä harjoitetaan muutenkin ruokailun ja kahvittelun yhteydessä.

        Jos se flirttailu on työtä tärkämpää, niin flirttailkaa sitten työnne jälkeen vaikka koko ajan, kunnes seuraava työpäivä alkaa.


    • Nuolu*vako

      ( Kati 1 )

      Kun menet miehesi viereen " vieraat liemet jalkovälissä", niin kait ehdotat miehellesi että se nuolee vakosi perusteellisesti ennen kuin alatte köyriä.??

      • Työpaikkatar

        tietenkin.
        Juuri se saa minut tulemaan kovaa ja pian


      • Työpaikkatar

        Kiihottaisiko itseäsi??


      • Ei työtön työnhakija
        Työpaikkatar kirjoitti:

        tietenkin.
        Juuri se saa minut tulemaan kovaa ja pian

        Sanassa "työpaikatar" EI ole geminaattaa eli kaksoiskonsonanttia! Ei kirjoiteta "työpaikkatar", vaan työpaikatar!

        Terveisin,
        Flirttailematon/ Flirttailematon XX/ Ei Martsu eikä Mau/ Ei Mirtsu eikä Miu/ Monella nimimerkillä / Ei työtön työnhakija


    • flirtitön

      flirtti kertoo kehityspsykologiassa huijaamisesta. se on tavallaan kykenemättömyyttä edetä kilpailussa muutoin, kun naamaa ilveilemällä. flirttityypit on helppo ohittaa urapolulla:-) ja ihan muilla avuilla, mitä flirtillä:-)

      • Yök

        Niin flirttailijoita ei pidetä uskottavina. Sehän on valehtelua, ellei ole ihastunut ja aikeissa iskeä toista. Yleensä pahimpia flirttailijoita ovat varatut miehet. Mielelläänhän näille antaa kenkää yt-neuvotteluissa, kun työt on sivuseikka ja flirttailu töissä pääasia. Flirttailija ei koskaan hoida töitään hyvin, vaan yrittää pärjätä flirttailulla töissä. Ammattitaitoinen työntekijä ei koskaan flirttaile toisten kanssa.

        Flirttailijoista ei loppujen lopuksi pidä kukaan. Flirttailijalla on myös vastuu, että kukaan ei ihastu häneen. Mutta yleensä flirttailijat eivät tällöinkään lopeta, vaan jatkavat pelaamista, koska ovat vaan niin itsekkäitä.


      • Flirttailematon XX

        "flirtti kertoo kehityspsykologiassa huijaamisesta. se on tavallaan kykenemättömyyttä edetä kilpailussa muutoin, kun naamaa ilveilemällä."

        Miten joku voisi EDETÄ URALLAAN
        a) flirttailemalla asiakkaana ollessaan kaupan myyjän kanssa?
        b) flirttailemalla työtoverin kanssa?

        VAI ONKO SINUN NS. "KEHITYSPSYKOLOGIASI" NIIN YKSINKERTAISTA, ETTÄ SIINÄ OPETETAAN FLIRTTAILUN TAPAHTUVAN - VAIN ALAISTEN JA ESIMIESTEN VÄLILLÄ????? Vai elätkö jossakin HALPOJEN AIKUISVIIHDE-ELOKUVIEN MAAILMASSA, JOISSA FLIRTTI EI OLEKAAN KEVYTTÄ SANALLISTA LEIKKIÄ, vaikka kalatiskin myyjäpojan ja vanhan rouvan välillä, VAAN RUOKOTONTA JÖRNIMISTÄ POMON JA SIHTEERIN VÄLILLÄ(?)


      • Flirttailematon XX
        Yök kirjoitti:

        Niin flirttailijoita ei pidetä uskottavina. Sehän on valehtelua, ellei ole ihastunut ja aikeissa iskeä toista. Yleensä pahimpia flirttailijoita ovat varatut miehet. Mielelläänhän näille antaa kenkää yt-neuvotteluissa, kun työt on sivuseikka ja flirttailu töissä pääasia. Flirttailija ei koskaan hoida töitään hyvin, vaan yrittää pärjätä flirttailulla töissä. Ammattitaitoinen työntekijä ei koskaan flirttaile toisten kanssa.

        Flirttailijoista ei loppujen lopuksi pidä kukaan. Flirttailijalla on myös vastuu, että kukaan ei ihastu häneen. Mutta yleensä flirttailijat eivät tällöinkään lopeta, vaan jatkavat pelaamista, koska ovat vaan niin itsekkäitä.

        "Flirttailija ei koskaan hoida töitään hyvin, vaan yrittää pärjätä flirttailulla töissä."

        Anteeksi, mutta mistä sait päähäsi, ETTÄ FLIRTIN TÄYTYY TAPAHTUA VAIN TYÖPAIKALLA? TIEDÄN "FLIRTTAILIJOITA", JOTKA EIVÄT KOSKAAN FLIRTTAILE TYÖPAIKALLA - VAAN AINOASTAAN VAPAA-AIKANAAN. Sitten tiedän nuorehkon perheellisen miehen, joka "flirttaili" työpaikkansa ruokalassa eläkkeelle jäämässä olevan keittäjän kanssa - tätä piristääkseen! Tämä nuorehko mies VAKINAISTETTIIN, koska hän OLI HYVÄ TYÖSSÄÄN JA KAIKEN LISÄKSI TODELLA MUKAVA, EIKÄ MIKÄÄN TYPERÄ, MUSTA-VALKOINEN, YHDEN TOTUUDEN MIES!

        MINÄ EN OLE ENÄÄ AIKOIHIN JAKSANUT PIRISTÄÄ KETÄÄN SUUSANALLISESTI IMARTELEMALLA, josta flirtissä oikeastaan on kyse.


      • Ei Mirtsu eikä Miu
        Yök kirjoitti:

        Niin flirttailijoita ei pidetä uskottavina. Sehän on valehtelua, ellei ole ihastunut ja aikeissa iskeä toista. Yleensä pahimpia flirttailijoita ovat varatut miehet. Mielelläänhän näille antaa kenkää yt-neuvotteluissa, kun työt on sivuseikka ja flirttailu töissä pääasia. Flirttailija ei koskaan hoida töitään hyvin, vaan yrittää pärjätä flirttailulla töissä. Ammattitaitoinen työntekijä ei koskaan flirttaile toisten kanssa.

        Flirttailijoista ei loppujen lopuksi pidä kukaan. Flirttailijalla on myös vastuu, että kukaan ei ihastu häneen. Mutta yleensä flirttailijat eivät tällöinkään lopeta, vaan jatkavat pelaamista, koska ovat vaan niin itsekkäitä.

        "Niin flirttailijoita ei pidetä uskottavina. Sehän on valehtelua, ellei ole ihastunut ja aikeissa iskeä toista."

        ANTEEKSI NYT, MUTTA PITÄISIKÖHÄN SINUN KATSOA OIKEIN SIVISTYSSANAKIRJASTA, MITÄ SANA FLIRTTALEMINENI TARKOITTAA(?) SE EI NIMITTÄIN TARKOITA TOISEN "ISKEMISTÄ", kUTEN TUNNUT ERHEELLISESTI LUULEVAN.

        FLIRTTI TARKOITTAA KEVYTTÄ sanoin, ilmein ja elein tapahtuvaa HAKKAILUA. Useimmlten flirtti taitaa olla hymyjä, silmäniskuja tai imartelevia sanoja.

        Jokainen fiksu ihminen ymmärtää, ettei FLIRTTAILUSSA OLE KYSE KEVYTTÄ IMARTELUA ENEMMÄSTÄ. Vain peräkammarin poika tai tynnyrissä kasvanut tyttö luulee, että flirttailun tarkoitus on AINA TOISEN "ISKEMINEN" / "homman eteneminen" ja "SUHTEEN ALOITTAMINEN".


      • KALLE KELLO
        Flirttailematon XX kirjoitti:

        "flirtti kertoo kehityspsykologiassa huijaamisesta. se on tavallaan kykenemättömyyttä edetä kilpailussa muutoin, kun naamaa ilveilemällä."

        Miten joku voisi EDETÄ URALLAAN
        a) flirttailemalla asiakkaana ollessaan kaupan myyjän kanssa?
        b) flirttailemalla työtoverin kanssa?

        VAI ONKO SINUN NS. "KEHITYSPSYKOLOGIASI" NIIN YKSINKERTAISTA, ETTÄ SIINÄ OPETETAAN FLIRTTAILUN TAPAHTUVAN - VAIN ALAISTEN JA ESIMIESTEN VÄLILLÄ????? Vai elätkö jossakin HALPOJEN AIKUISVIIHDE-ELOKUVIEN MAAILMASSA, JOISSA FLIRTTI EI OLEKAAN KEVYTTÄ SANALLISTA LEIKKIÄ, vaikka kalatiskin myyjäpojan ja vanhan rouvan välillä, VAAN RUOKOTONTA JÖRNIMISTÄ POMON JA SIHTEERIN VÄLILLÄ(?)

        Onko sinulla noin kova pätemisen tarve, että täytyy huutaa joka kirjoituksessasi? Nyt voit katsoa sivistyssanakirjastasi mitä tarkoitan huutamisella, eikun parempi opus olisi vaikka Kielikello


      • Ei työtön työnhakija
        KALLE KELLO kirjoitti:

        Onko sinulla noin kova pätemisen tarve, että täytyy huutaa joka kirjoituksessasi? Nyt voit katsoa sivistyssanakirjastasi mitä tarkoitan huutamisella, eikun parempi opus olisi vaikka Kielikello

        Oletko kenties eräs KK, ja SUUTUTTAAKO SINUA NOIN KOVIN, etten suostunut

        a) fyysiseen kontaktiin eli seksiin kanssasi,
        b) tapaamaan sinua.

        Valitan, ettet peräkammarin poikana ymmärtänyt, ettei flirtti ole lupaus "mistään enemmästä"/ " homman etenemisestä".
        SUUTUTTAAKO UKON KETKU, ETTÄ OIKAISEN MINUSTA LEVITTÄMÄSI VALHEET NÄKYVÄSTI(?)

        NEUVONI SINULLE "KK":

        SIIRRY YRITTÄMÄÄN JOIDENKIN KIERTOPALKINTOJEN HAMEEN ALLE. HEIDÄN KANSSAANHAN SINUA ON ENNENKIN LYKÄSTÄNYT!

        Terveisin,
        Flirttailematon/ Flirttailematon XX/ Ei Martsu eikä Mau/ Ei Mirtsu eikä Miu/ Monella nimimerkillä


    • ooo3

      Ällöttää.. koko keskustelu täynnä oksetusta..

      • Mutta toi jörniminen

        edellisessä kirjoituksessa - se pistää aina hymyilemään. Siinä on sitten typerän kuuloinen sana =D Mietis kuin moni lähtis mukaan, kun vaikka oma puolisko pyytäis aletaaks JÖRNIMÄÄN... =D =D


      • Ei Mirtsu eikä Miu
        Mutta toi jörniminen kirjoitti:

        edellisessä kirjoituksessa - se pistää aina hymyilemään. Siinä on sitten typerän kuuloinen sana =D Mietis kuin moni lähtis mukaan, kun vaikka oma puolisko pyytäis aletaaks JÖRNIMÄÄN... =D =D

        "JÖRNIMINEN" on sana, jota olen kuullut ERITTÄIN HÄRSKIEN, kaikkialla lupauksia seksistä ja seksisuhteista näkevien miesten, puheessaan käyttävän. Siksi tuo sana sopii tähän keskusteluun, JOSSA SANAN FLIRTTI (= KEVYT HAKKAILU, IMARTELU) MERKITYSTÄ EI EDES TUNNUTA TIETÄVÄN,

        VAAN NÄHDÄÄN KAIKKIALLA, SILMÄT KIIMAISINA KIILTÄEN SEKSIÄ JA SEKSISUHTEITA!!!


      • :DDD
        Ei Mirtsu eikä Miu kirjoitti:

        "JÖRNIMINEN" on sana, jota olen kuullut ERITTÄIN HÄRSKIEN, kaikkialla lupauksia seksistä ja seksisuhteista näkevien miesten, puheessaan käyttävän. Siksi tuo sana sopii tähän keskusteluun, JOSSA SANAN FLIRTTI (= KEVYT HAKKAILU, IMARTELU) MERKITYSTÄ EI EDES TUNNUTA TIETÄVÄN,

        VAAN NÄHDÄÄN KAIKKIALLA, SILMÄT KIIMAISINA KIILTÄEN SEKSIÄ JA SEKSISUHTEITA!!!

        https://www.youtube.com/watch?v=19RwSlZaxxo


    • Epelei

      Ainahan on ihmisiä, jotka antavat ymmärtää, mutteivat ymmärrä antaa... Mutta ottaisitteko flirtin sijaan ajatuksen, että antaisitte työkaverieden ymmärtää, että välitän sinusta.. Ei tarkoita seksiä eikä muita hekumoita, mutta, että kiva, että olet olemasas ja kiva tehdä töitä kanssasi!???

      • Ei Mirtsu eikä Miu

        "Ainahan on ihmisiä, jotka antavat ymmärtää, mutteivat ymmärrä antaa... Mutta ottaisitteko flirtin sijaan ajatuksen, että antaisitte työkaverieden ymmärtää, että välitän sinusta.. Ei tarkoita seksiä eikä muita hekumoita"

        SANA FLIRTTI TARKOITTAA KEVYTTÄ sanoin, ilmein ja elein tapahtuvaa HAKKAILUA. Useimmlten flirtti taitaa olla hymyjä, silmäniskuja tai imartelevia sanoja. JOKAINEN SIVISTYNYT IHMINEN YMMÄRTÄÄ, ETTEI FLIRTTI useimmiten OLE PYRKIMYS SUHTEEN ALOITTAMISEEN!!!

        Aikamoinen toope on ihminen, joka esim. kuvittelee, että jokainen asiakaspalvelijan (myyjän, tarjoilijan, laulajan, koomikon tai muun viihdyttäjän jne) silmänisku tai leveä hymy "on lupaus halukkuudesta seksiin" em. flirtin kohteen kanssa! Aika SÄÄLIVÄSTI SELLAISEEN HÖLMÖLÄISEEN SUHTAUDUTAAN, JOKA MENEE ESIM. SILMÄNISKUN TAI HYMYN PERUSTEELLA SUORAAPÄÄTÄ EHDOTTELEMAAN JOTAKIN TÖRKEÄÄ ASIAKASPALVELIJALLE tai ylipäänsä kenellekään! FLIRTTI ON FLIRTTIÄ, JA YRITYS SAADA TOISET VIIHTYMÄÄN - EI SEKSIÄ EIKÄ LUPAUSTA SEKSISTÄ. Piste.


      • KALLE KELLO
        Ei Mirtsu eikä Miu kirjoitti:

        "Ainahan on ihmisiä, jotka antavat ymmärtää, mutteivat ymmärrä antaa... Mutta ottaisitteko flirtin sijaan ajatuksen, että antaisitte työkaverieden ymmärtää, että välitän sinusta.. Ei tarkoita seksiä eikä muita hekumoita"

        SANA FLIRTTI TARKOITTAA KEVYTTÄ sanoin, ilmein ja elein tapahtuvaa HAKKAILUA. Useimmlten flirtti taitaa olla hymyjä, silmäniskuja tai imartelevia sanoja. JOKAINEN SIVISTYNYT IHMINEN YMMÄRTÄÄ, ETTEI FLIRTTI useimmiten OLE PYRKIMYS SUHTEEN ALOITTAMISEEN!!!

        Aikamoinen toope on ihminen, joka esim. kuvittelee, että jokainen asiakaspalvelijan (myyjän, tarjoilijan, laulajan, koomikon tai muun viihdyttäjän jne) silmänisku tai leveä hymy "on lupaus halukkuudesta seksiin" em. flirtin kohteen kanssa! Aika SÄÄLIVÄSTI SELLAISEEN HÖLMÖLÄISEEN SUHTAUDUTAAN, JOKA MENEE ESIM. SILMÄNISKUN TAI HYMYN PERUSTEELLA SUORAAPÄÄTÄ EHDOTTELEMAAN JOTAKIN TÖRKEÄÄ ASIAKASPALVELIJALLE tai ylipäänsä kenellekään! FLIRTTI ON FLIRTTIÄ, JA YRITYS SAADA TOISET VIIHTYMÄÄN - EI SEKSIÄ EIKÄ LUPAUSTA SEKSISTÄ. Piste.

        Siinä täysi kakara kertoo elämän filosofiaa vaikkei itsellään ole elämästä vielä minkään laista kokemusta. Ehkä sinä olet juuri se kaupankassapimu, joka muka flirttailee kaula-aukko napaan asti ja on olevinaan niin hemaisevaa. Opettele ensin elämää ja viisastele sitten sen sivistyssanakirjasi kanssa.


      • Ei kassapimuna ollut
        KALLE KELLO kirjoitti:

        Siinä täysi kakara kertoo elämän filosofiaa vaikkei itsellään ole elämästä vielä minkään laista kokemusta. Ehkä sinä olet juuri se kaupankassapimu, joka muka flirttailee kaula-aukko napaan asti ja on olevinaan niin hemaisevaa. Opettele ensin elämää ja viisastele sitten sen sivistyssanakirjasi kanssa.

        Todennäköisesti OLEN VANHEMPI KUIN SINÄ, EN PUKEUDU KOSKAAN PALJASTAVASTI JA KAUPAN KASSALLA, vaikkei siinä työssä mitään vikaa näekään, OLE IKINÄ TYÖSKENNELLYT.

        Terveisin,
        Flirttailematon/ Flirttailematon XX/ Ei Martsu eikä Mau/ Ei Mirtsu eikä Miu/ Monella nimimerkillä / Ei työtön työnhakija/ Ei kassapimuna ollut


    • flirtti vie turmioon

      Kokemuksesta voin sanoa, että ei kannata! Flirttiä oli pitemmän aikaa kunnes pikkujouluissa homma karkasi käsistä. Nainen tuli raskaaksi ja synnytti lapsen. Vaimo ei tiedä koko jutusta mitään ja jos tietäisi niin se olisi kerralla avioero. Siinä kärsisivät lapset ja olisi yhtä helvettiä. Täytyy vain kestää. Päivä kerrallaan.

      • KALLE KELLO

        "flirtti vie tuomioon". Onko nyt hyvä olla? Kaduttaako? Kannattaisiko kertoa vaimolle? asia tulee ilmi, halusit tait et. Ole nyt mies ja kanna vastuusi asiasta. Hyi helvetti mikä sika. Olet varmaan kovin ylpeä itsestäsi. No, ennen kun asia tulee ilmi ja olet entistä enemmän kietoutunut valheisiisi olisi varmaan paikallaan olla kerrankin rehellinen sekä vaimollesi, lapsillesi (vaimon kanssa hankituille), rakastajatarelesi sekä hänen kanssaan tekemälle lapselle. Mitäs tuumaisit, kun 15-20 vuoden päästä lapsi soittelee ovikelloa ja vaimo menee avaamaan tai vielä aikaisemmin kirjoittelee naamakirjaan. Hehhehhee, on sulla kusiset paikat seliltellä


      • Pelimies
        KALLE KELLO kirjoitti:

        "flirtti vie tuomioon". Onko nyt hyvä olla? Kaduttaako? Kannattaisiko kertoa vaimolle? asia tulee ilmi, halusit tait et. Ole nyt mies ja kanna vastuusi asiasta. Hyi helvetti mikä sika. Olet varmaan kovin ylpeä itsestäsi. No, ennen kun asia tulee ilmi ja olet entistä enemmän kietoutunut valheisiisi olisi varmaan paikallaan olla kerrankin rehellinen sekä vaimollesi, lapsillesi (vaimon kanssa hankituille), rakastajatarelesi sekä hänen kanssaan tekemälle lapselle. Mitäs tuumaisit, kun 15-20 vuoden päästä lapsi soittelee ovikelloa ja vaimo menee avaamaan tai vielä aikaisemmin kirjoittelee naamakirjaan. Hehhehhee, on sulla kusiset paikat seliltellä

        Ei sille mitään kannata kertoa. Huomaat että vaimosi rupsahtaa niin pahasti siihen mennessä kun se kadonnut lapsi tulee kolkuttelemaan ovea, että teet vain itsellesi palveluksen. Sitten voit vapaasti metsästää nuorempia ja kauniita neitosia. Nauti elämästä äläkä turhaan murehdi.


    • cata1

      Flirtti työpaikalla piristää. Ja sen turvin jaksaa aina seuraavaan päivään. Mut kyllä siinä on molemmilla tunteet. Vaikka oliskin perheellinen toinen siis.. Ja se on aivan ihanaa. Toinen saa kantaa sit seuraukset, jos on perhettä toisella.. Mut ei sitä välttämättä kukaan saa selville..

    • myn

      Flirtti on kahden, eri sukupuolta olevien, keskenään naimisissa olevien rakkauden ilmaisuja. Näin siis perheessä joka rakentuu rakkauteen,keskinäiseen kunnioitukseen, luottamukseen ystävyyteen. Sehän ei ole muotia enään, kun ihmiset ovat pornon nälkäisiä kiertopalkintoja, omasta tahdostaan.

      • Ei Mirtsu eikä Miu

        "Flirtti on kahden, eri sukupuolta olevien, keskenään naimisissa olevien rakkauden ilmaisuja. Näin siis perheessä joka rakentuu rakkauteen,keskinäiseen kunnioitukseen, luottamukseen ystävyyteen. Sehän ei ole muotia enään, kun ihmiset ovat pornon nälkäisiä kiertopalkintoja, omasta tahdostaan. "

        SINÄ SITTEN TEKAISIT IHAN OMAN MÄÄRITELMÄSI FLIRTISTÄ(?) Valitettavasti se on väärä.

        Flirtti on kevyttä hakkailua tai imartelua, esim. ILMEIN, ELEIN TAI SANOIN.

        FLIRTTI
        - EI OLE VAIN AVIOPUOLISOIDEN VÄLILLÄ TAPAHTUVAA,
        - EI OLE RAKKAUDEN OSOITUKSIA, VAAN IMARTELUA,
        - EI SISÄLLÄ AUTOMAATTISTA LUPAUSTA SEKSISTÄ


    • naimatalkoot

      Mikä onkaan piristävämpää kuin pikku viaton suihinotto ihan viattomassa mielessä, ihan viattomasti ja harmittomasti pettäen puolisoaan.

      Pikkujoulut tulossa ja kaikkee, eikun vaan pettämään ja sotkeutumaan oikein vittumaisesti elämän omituisiin hetkiin.

      • pikkujoulumies..

        Pelottaa!! Lopettakaa!


      • Tonttutar

        Haluan ja saan pikkujoululahjan :)


      • !!!
        Tonttutar kirjoitti:

        Haluan ja saan pikkujoululahjan :)

        Pikkujoulu ??.. PANOjoulu !


    • Tuhma tonttu tyttö

      Pikkujoulut on tulossa, flirttiä vaan peliin :)

    • Flirtti-leski

      Flirttailijoilla on varmasti kivaa keskenään, mutta kun seurasin exäni flirttailua muutaman vuoden sivusta, ei tuntunut kivalle. Niille, jotka väittää, että se on viatonta, sanoisin, että se on helvetillistä puolison näkökulmasta. Flirtistä et saa toista kiinni, mutta sen huomaa sokeakin. Jos puutut asiaan, olet mustasukkainen. Eli olet aivan voimaton muuttamaan ihmisen käytöstä, joka loukkaa parisuhteen syvimpiä rakenteita; miksi joku toinen saa sen huomion, joka kuuluisi minulle. Flirtti ei ole viatonta koskaan, jos ei ole kyseessä vapaat ihmiset.

      • KALLE KELLO

        Flirtti-leski, okhduttaudu sillä, että se silloinen flirtattava ehkä on nyt exäsi kanssa, ja hän seuraa nyt sivusta sitä missä oli itse aikanaan mukana...


      • Flirttailematon XX

        "loukkaa parisuhteen syvimpiä rakenteita; miksi joku toinen saa sen huomion, joka kuuluisi minulle."

        ANTEEKSI NYT nimimerkki "flirttileski", mutta

        a) olitko VANHEMPIESI AINOA LAPSI, "isin pikku prinsessa", joka aina tottui saamaan kaiken huomion, KUN ODOTAT NYT AINA OLEVASI MIEHESI HUOMION KOHDE NUMERO "1" ja kirjoitat "sinulle kuuluvasta huomiosta"?

        b) ONKO SINULLA LAPSIA? JOS SINULLA ON LAPSIA, TOIVOTTAVASTI YMMÄRRÄT, ETTET AINA VOI OLLA MIEHESI HUOMION KOHDE NUMERO "1", vaan että lapsetkin saavat joskus miehesi jakamattoman huomion.

        Todellinen flirtti on kevyttä suusanallista hakkailua ja kepeitä eleitä, joilla ei ole tarkoitus loukata ketään. Jos MIEHESI JATKUVASTI ISKEE SILMÄÄ MUILLE JA IMARTELEE MUITA SINUN LÄSNÄOLLESSASI, hän on pelkästään tökerö, tahditon, typerä ja ilkeä.

        Ei kukaan puolisoaan huomioiva flirttaile JATKUVASTI muille PUOLISON LÄSNÄOLLESSA.

        Itse en jaksa nykyisin kellekään flirttailla, näin surun kohdattua.

        Terveisin,
        Flirttailematon/ Flirttailematon XX/ Ei Martsu eikä Mau/ Ei Mirtsu eikä Miu/ Monella nimimerkillä / Ei työtön työnhakija/ Ei kassapimuna ollut


      • Anonyymi
        Flirttailematon XX kirjoitti:

        "loukkaa parisuhteen syvimpiä rakenteita; miksi joku toinen saa sen huomion, joka kuuluisi minulle."

        ANTEEKSI NYT nimimerkki "flirttileski", mutta

        a) olitko VANHEMPIESI AINOA LAPSI, "isin pikku prinsessa", joka aina tottui saamaan kaiken huomion, KUN ODOTAT NYT AINA OLEVASI MIEHESI HUOMION KOHDE NUMERO "1" ja kirjoitat "sinulle kuuluvasta huomiosta"?

        b) ONKO SINULLA LAPSIA? JOS SINULLA ON LAPSIA, TOIVOTTAVASTI YMMÄRRÄT, ETTET AINA VOI OLLA MIEHESI HUOMION KOHDE NUMERO "1", vaan että lapsetkin saavat joskus miehesi jakamattoman huomion.

        Todellinen flirtti on kevyttä suusanallista hakkailua ja kepeitä eleitä, joilla ei ole tarkoitus loukata ketään. Jos MIEHESI JATKUVASTI ISKEE SILMÄÄ MUILLE JA IMARTELEE MUITA SINUN LÄSNÄOLLESSASI, hän on pelkästään tökerö, tahditon, typerä ja ilkeä.

        Ei kukaan puolisoaan huomioiva flirttaile JATKUVASTI muille PUOLISON LÄSNÄOLLESSA.

        Itse en jaksa nykyisin kellekään flirttailla, näin surun kohdattua.

        Terveisin,
        Flirttailematon/ Flirttailematon XX/ Ei Martsu eikä Mau/ Ei Mirtsu eikä Miu/ Monella nimimerkillä / Ei työtön työnhakija/ Ei kassapimuna ollut

        Vittu mikä ääliö


    • wirtsu

      Jos on vapaa tai parisuhde romahtamassa, niin sitten flirttailu on hyvä, myös työpaikalla.

      • Flirttailematon XX

        Oletkohan ymmärtänyt sanan "flirtti" merkityksen oikein?

        SANA FLIRTTI TARKOITTAA KEVYTTÄ sanoin, ilmein ja elein tapahtuvaa HAKKAILUA TAI IMARTELUA. Useimmlten flirtti taitaa olla hymyjä, silmäniskuja tai imartelevia sanoja. JOKAINEN SIVISTYNYT IHMINEN YMMÄRTÄÄ, ETTEI FLIRTTI useimmiten OLE PYRKIMYS SUHTEEN ALOITTAMISEEN!!!

        FLIRTTI

        - EI SIIS OLE RAKKAUDEN OSOITUKSIA, VAAN IMARTELUA,
        - EI OLE LUPAUS SEKSISUHTEEN ALOITTAMISESTA, VAAN KEVYTTÄ, TOISEN MIELTÄ KOHOTTAMAAN PYRKIVÄÄ HAKKAILUA.


      • KALLE KELLO
        Flirttailematon XX kirjoitti:

        Oletkohan ymmärtänyt sanan "flirtti" merkityksen oikein?

        SANA FLIRTTI TARKOITTAA KEVYTTÄ sanoin, ilmein ja elein tapahtuvaa HAKKAILUA TAI IMARTELUA. Useimmlten flirtti taitaa olla hymyjä, silmäniskuja tai imartelevia sanoja. JOKAINEN SIVISTYNYT IHMINEN YMMÄRTÄÄ, ETTEI FLIRTTI useimmiten OLE PYRKIMYS SUHTEEN ALOITTAMISEEN!!!

        FLIRTTI

        - EI SIIS OLE RAKKAUDEN OSOITUKSIA, VAAN IMARTELUA,
        - EI OLE LUPAUS SEKSISUHTEEN ALOITTAMISESTA, VAAN KEVYTTÄ, TOISEN MIELTÄ KOHOTTAMAAN PYRKIVÄÄ HAKKAILUA.

        Hahhahhaa, jokunen työpaikkaflirtti on tullut nähtyä, eikä yksikään ole jäänyt hymy/silmäniskuasteelle, viimeistään siellä pikkujouluissa...


      • ihan skeidaa
        Flirttailematon XX kirjoitti:

        Oletkohan ymmärtänyt sanan "flirtti" merkityksen oikein?

        SANA FLIRTTI TARKOITTAA KEVYTTÄ sanoin, ilmein ja elein tapahtuvaa HAKKAILUA TAI IMARTELUA. Useimmlten flirtti taitaa olla hymyjä, silmäniskuja tai imartelevia sanoja. JOKAINEN SIVISTYNYT IHMINEN YMMÄRTÄÄ, ETTEI FLIRTTI useimmiten OLE PYRKIMYS SUHTEEN ALOITTAMISEEN!!!

        FLIRTTI

        - EI SIIS OLE RAKKAUDEN OSOITUKSIA, VAAN IMARTELUA,
        - EI OLE LUPAUS SEKSISUHTEEN ALOITTAMISESTA, VAAN KEVYTTÄ, TOISEN MIELTÄ KOHOTTAMAAN PYRKIVÄÄ HAKKAILUA.

        Sellaista asiaa ei ole olemassakaan kuin "viaton flirtti"


        Mistähän sinä olet tuon flirtin määritelmän oikein lukenut. Olen aivan varma että olet sen jostain naisten lehdestä lukenut.

        Huolestuttavinta tässä on se, että ihan oikeasti uskot itse tuohon femakkojen keksimään määritelmään, mitä flirtti tarkoittaa.

        Kaikista typerintä mitä ihminen voi toiselle ihmiselle tehdä, on se, että leikkii vaan toisen ihmisen tunteilla.

        "viatonta hakkailua" hah hah, vaan päästään sekainen puutteessa elävä feministi voi tuon noin nähdä..


      • Flirttiäkö
        ihan skeidaa kirjoitti:

        Sellaista asiaa ei ole olemassakaan kuin "viaton flirtti"


        Mistähän sinä olet tuon flirtin määritelmän oikein lukenut. Olen aivan varma että olet sen jostain naisten lehdestä lukenut.

        Huolestuttavinta tässä on se, että ihan oikeasti uskot itse tuohon femakkojen keksimään määritelmään, mitä flirtti tarkoittaa.

        Kaikista typerintä mitä ihminen voi toiselle ihmiselle tehdä, on se, että leikkii vaan toisen ihmisen tunteilla.

        "viatonta hakkailua" hah hah, vaan päästään sekainen puutteessa elävä feministi voi tuon noin nähdä..

        En ole kohdannut vielä yhtäkään miestä tai naista 40 vuoden ravintolaelämä kokemuksella, joka osaisi hoitaa flirtin flirttinä vaan aina mennään pidemmälle. Flirtti on parhaimillaankin vain simänisku, ele tai katse, kaikki mikä menee lähemmäksi niin se on jo jotain ihan muuta, joka on vain sinkkujen asiaa. Avioparien flirttailu pitää tajuta hoitaa toisin, eikä puolisoa satuttaen. Olen ollut sellaisessaki tilanteessa, että nainen flirttaili miehellle avaamalla rintaliivinsä ja painamalla rintansa miehen kasvojen päällle...


      • elämä on valintoja
        Flirttiäkö kirjoitti:

        En ole kohdannut vielä yhtäkään miestä tai naista 40 vuoden ravintolaelämä kokemuksella, joka osaisi hoitaa flirtin flirttinä vaan aina mennään pidemmälle. Flirtti on parhaimillaankin vain simänisku, ele tai katse, kaikki mikä menee lähemmäksi niin se on jo jotain ihan muuta, joka on vain sinkkujen asiaa. Avioparien flirttailu pitää tajuta hoitaa toisin, eikä puolisoa satuttaen. Olen ollut sellaisessaki tilanteessa, että nainen flirttaili miehellle avaamalla rintaliivinsä ja painamalla rintansa miehen kasvojen päällle...

        vau, 40 vuoden ravintolaelämä kokemus ja "ura" nousukiidossa..


      • Flirttailematon XX
        KALLE KELLO kirjoitti:

        Hahhahhaa, jokunen työpaikkaflirtti on tullut nähtyä, eikä yksikään ole jäänyt hymy/silmäniskuasteelle, viimeistään siellä pikkujouluissa...

        "...viimeistään siellä pikkujouluissa..."

        HAUKUT MUITA IHMISIÄ KOKEMATTOMIKSI KAKAROIKSI JA ALIARVIOIT MUITA KESKUSTELIJOITA, JOTKA EIVÄT OLE SAMAA MIELTÄ KANSSASI.

        ITSE KUITENKIN OLET NIIN YKSINKERTAINEN, että oletat kaikkien käyvän työpaikkansa pikkujouluissa(?)

        Yllätys yllätys, KAIKKI EIVÄT OSALLISTU TYÖPAIKKANSA PIKKUJOULUIHIN JA NIIDEN VIINANHUURUISILLE JATKOILLE, kuten sinä tunnut (täysin perusteetta olettavan), nimimerkki "KK".

        En ole ELÄISSÄNI YKSIINKÄÄN PIKKUJOULUIHIN OSALLISTUNUT! Viinanhuuruinen kohellus, tai edes sen katselu EI KIINNOSTA. Piste.

        Terveisin,
        Flirttailematon/ Flirttailematon XX/ Ei Martsu eikä Mau/ Ei Mirtsu eikä Miu/ Monella nimimerkillä / Ei työtön työnhakija/ Ei kassapimuna ollut


      • Siv.sanakirj.omist.
        ihan skeidaa kirjoitti:

        Sellaista asiaa ei ole olemassakaan kuin "viaton flirtti"


        Mistähän sinä olet tuon flirtin määritelmän oikein lukenut. Olen aivan varma että olet sen jostain naisten lehdestä lukenut.

        Huolestuttavinta tässä on se, että ihan oikeasti uskot itse tuohon femakkojen keksimään määritelmään, mitä flirtti tarkoittaa.

        Kaikista typerintä mitä ihminen voi toiselle ihmiselle tehdä, on se, että leikkii vaan toisen ihmisen tunteilla.

        "viatonta hakkailua" hah hah, vaan päästään sekainen puutteessa elävä feministi voi tuon noin nähdä..

        "Mistähän sinä olet tuon flirtin määritelmän oikein lukenut. Olen aivan varma että olet sen jostain naisten lehdestä lukenut."

        ENNEN KUIN ALAT NOIN TÖRKEÄSTI ALIARVIOIDA TUNTEMATTOMIA KESKUSTELIJOITA, niin katsopa piruuttasi sivistyssanakirjasta, JOS SELLAISEN EDES OMISTAT, mitä sana flirttailu tarkoittaa. (Sivistyssanakirjalla en nyt tarkoita jokapojan wikipediaa, VAAN JOTAKIN ARVOSTETTUJEN TEKIJÖIDEN LAATIMAA PAINETTUA TEOSTA.)

        Terveisin,
        Flirttailematon/ Flirttailematon XX/ Ei Martsu eikä Mau/ Ei Mirtsu eikä Miu/ Monella nimimerkillä / Ei työtön työnhakija/ Ei kassapimuna ollut /Siv.sanakirj.omist.


    • ahjo

      vittua on saatanan laiska leväperse. levittää päivät pitkät persettä ja syö rasvasta makkarapaskaa, vittu vie ku on soljuvaa hikipakaraa hyi saaatana.

      • :DDDD

        Kertooko tämä sketsi sinusta ja kaveristasi? Ainakin jutut ovat samaa tasoa - tai oikeastaan SKETSIN RASSUKOIDENKIN TASO ON KORKEAMPI, KUIN SINUN KOMMENTTISI, jonka tänne SÖHELSIT. :DDD

        http://www.youtube.com/watch?v=19RwSlZaxxo


    • KALLE KELLO

      Juu, jatka vaan samaan malliin ihastuksesi kanssa, ja mitä parempi jos kumpikin olette perheellisiä. Nauttikaa nyt siitä työmaaflirtistä ja vähän enemmästäkin. Miettikää kuitenkin valmiiksi jo se puoli, että kun käry käy, jatkuuko teidän flirttinne samanlaisena, kun jännitys on pois vai jäättekö kumpikin yksin. Samalla olette valmiit rikkomaan perheet ja viemään lapsiltä äidin ja isän. Noilla eväillä onkin mukava kellahtaa unten maille mukavan työpäivän päälle, kun suuri rakkaus odottaa taas aamulla töissä

      • Paavo

        Täälä Paavo ja Paavo ei flirttaile töissä ,mutta pikkujouluissa jotka ovat ovella
        Silja Europalla 2.11 Tallinnaan.
        Silloin on lupa flirttailla oli varattu tai varaamaton. Näin on.


      • Pikkujoul.käymätön

        Oletkohan ymmärtänyt sanan "flirtti" merkityksen oikein?

        SANA FLIRTTI TARKOITTAA KEVYTTÄ sanoin, ilmein ja elein tapahtuvaa HAKKAILUA TAI IMARTELUA. Useimmlten flirtti taitaa olla hymyjä, silmäniskuja tai imartelevia sanoja. JOKAINEN SIVISTYNYT IHMINEN YMMÄRTÄÄ, ETTEI FLIRTTI useimmiten OLE PYRKIMYS SUHTEEN ALOITTAMISEEN!!!

        FLIRTTI

        - EI SIIS OLE RAKKAUDEN OSOITUKSIA, VAAN IMARTELUA,

        - EI OLE LUPAUS SEKSISUHTEEN ALOITTAMISESTA, VAAN KEVYTTÄ, TOISEN MIELTÄ KOHOTTAMAAN PYRKIVÄÄ HAKKAILUA.

        Katsopa piruuttasi sivistyssanakirjasta, JOS SELLAISEN EDES OMISTAT, mitä sana flirttailu tarkoittaa. (Sivistyssanakirjalla en nyt tarkoita jokapojan wikipediaa, VAAN JOTAKIN ARVOSTETTUJEN TEKIJÖIDEN LAATIMAA PAINETTUA TEOSTA.)


        Terveisin,
        Flirttailematon/ Flirttailematon XX/ Ei Martsu eikä Mau/ Ei Mirtsu eikä Miu/ Monella nimimerkillä / Ei työtön työnhakija/ Ei kassapimuna ollut /Siv.sanakirj.omist./Pikkujoul.käymätön


    • possu-jooseppi

      Olen aika ruma mies ja jos katselen daameja sillä silmällä niin aikaansaan vain paheksuvia katseita.

      Pikku jouluissakin käyn vain dokaamassa ja syömässä, vaikka mieluusti hiukan paneskelisin sihteerien kanssa vaikka useamman kerralla.

      Niinhän se on järkeistettävä että naiset ovat seksyjä vain parempia miehiä varten.

      • hahahaha hahaa

        Panojoulu haha.


    • vfdsfdsfsdfds

      En todellakaan. Flirtit vapaa-ajalle ja työt töinä, koska pidemmän päälle tuosta ei tule muuta kuin rasite.

    • Olenjovarattu

      Mein työpaikalla minua ja yhtä miestyöntekijää pidetään "parina" koska aina saman vuoron osuessa jutellaan paljon. Itse siis olen vain siivooja, ja se tehdas/firma on yksi pienehkö työkohteeni. Tää jonka kans juttelen on sähkömies.

      Siivoojakollegani tosin ei enää kiusoittele asiasta. Sähkärikaveri sensijaan saa kuulla välillä vähän överiksi ja ronskiksi menevää läppää työsolussaan.

      • olenjovarattu

        Minulla on jo kumppani, eikä tämä sähkömies ole ollenkaan tyyppiäni seurustelumielessä. Hyvä kaveri ja puhelias jutustelija hän kuitenkin on.


      • Ei siistijä

        Minulla on samoja kokemuksia kuin sinulla hyvä nimimerkki "olenjovarattu", vaikka en työskentelekään siistijänä.

        Terveisin,
        Flirttailematon/ Flirttailematon XX/ Ei Martsu eikä Mau/ Ei Mirtsu eikä Miu/ Monella nimimerkillä / Ei työtön työnhakija/ Ei kassapimuna ollut /Siv.sanakirj.omist./Pikkujoul.käymätön/ Ei siistijä


    • Urpo eunukki

      En kestä flirttailua. Ihastun aina naiseen joka flirttailee. Luulen että hän yrittää viestittää jotakin.

      • Paavo

        Paavo menee pikkujouluun panemaan parastaan. Sellanen on Paavo.Siihen se flirtti johtaa .Näin on käynyt ennenkin ,miksei nytkin. Nykyaika vaatii nytkytystä


      • "viatonta hakkailua"

        Minulla on aivan samanlaisia pelkotiloja, jos nainen hymyilee minulle ja "viattomasti hakkailee", ajattelen että hänellä on pahoja taka-ajatuksia.

        Olen useasti luullut, että nämä kevytkenkäiset naikkoset haluvat kiihkeää intiimiä kanssakäymistä kanssani. Mitä he ovat yrittäneet vihjailla, olen kai eksynyt kartalta.

        Olenko siis ollut väärässä, Onko heidän tarkoitusperänsä enemmän perhekeskeisiä?

        Vai onko kyseessä vaan tämä "viaton hakkailu", jonka tarkoituksena ilmeisesti on yhteinen asuntolaina ja rivitalon pätkä, sekä joka-aamuinen koiran vienti paskalle lähimpään puistoon.


      • Keski-ikäinen
        "viatonta hakkailua" kirjoitti:

        Minulla on aivan samanlaisia pelkotiloja, jos nainen hymyilee minulle ja "viattomasti hakkailee", ajattelen että hänellä on pahoja taka-ajatuksia.

        Olen useasti luullut, että nämä kevytkenkäiset naikkoset haluvat kiihkeää intiimiä kanssakäymistä kanssani. Mitä he ovat yrittäneet vihjailla, olen kai eksynyt kartalta.

        Olenko siis ollut väärässä, Onko heidän tarkoitusperänsä enemmän perhekeskeisiä?

        Vai onko kyseessä vaan tämä "viaton hakkailu", jonka tarkoituksena ilmeisesti on yhteinen asuntolaina ja rivitalon pätkä, sekä joka-aamuinen koiran vienti paskalle lähimpään puistoon.

        "Vai onko kyseessä vaan tämä "viaton hakkailu", jonka tarkoituksena ilmeisesti on yhteinen asuntolaina ja rivitalon pätkä, sekä joka-aamuinen koiran vienti paskalle lähimpään puistoon. "

        EN OLE parikymppinen "KASSAPIMU", kuten kassaneitejä ja-poikia HALVENTAVASTI nimitit.

        EN OLE SIISTIJÄ, joiksi siivousalalla olevat haluavat itseään nykyisin kutsuttavan. (VAIN ALLA OLEMATON FEIKKIKIRJOITTELIJA PUHUU ENÄÄ SIIVOOJISTA, ja jokainen sivistynyt ihminen puhuu nykyään "siistijöistä", ei siivoojista.)

        EN OLE MARKKINOINTIASISTENTTI (ent. sihteeri).

        EN OLE LÄHIHOITAJA eli entinen perushoitaja.

        EN OLE MYÖSKÄÄN PELKKÄ YLIOPPILAS.

        ENKÄ OLE LUKENUT SANAN "FLIRTTI" määritelmää naistenlehdestä, vaan SIVISTYSSANAKIRJAN PAINETUSTA VERSIOSTA, JOTA SINÄ ET ILMEISESTI OMISTA.

        Terveisin,
        Flirttailematon/ Flirttailematon XX/ Ei Martsu eikä Mau/ Ei Mirtsu eikä Miu/ Monella nimimerkillä / Ei työtön työnhakija/ Ei kassapimuna ollut /Siv.sanakirj.omist./Pikkujoul.käymätön/ Ei siistijä

        P.S.

        Kun varhaiskeski-ikäinen, perheellinen, miespuolinen työtoverini flirttaili noin 65-vuotiaan, työpaikkaruokalan keittäjättären/emännän kanssa, HÄN TUSKIN HALUSI MUUTA KUIN PIRISTÄÄ KOLMEKYMMENTÄ VUOTTA VANHEMMAN NAISEN MIELTÄ. En minäkään kuvittele, että minulle silmää iskevä,18-kesäinen kassapoika, haluaa muuta kuin piristää yli 20 vuotta vanhemman naisen mieltä. Tällaista on flirtti.


      • Älä jaksa huutaa
        Keski-ikäinen kirjoitti:

        "Vai onko kyseessä vaan tämä "viaton hakkailu", jonka tarkoituksena ilmeisesti on yhteinen asuntolaina ja rivitalon pätkä, sekä joka-aamuinen koiran vienti paskalle lähimpään puistoon. "

        EN OLE parikymppinen "KASSAPIMU", kuten kassaneitejä ja-poikia HALVENTAVASTI nimitit.

        EN OLE SIISTIJÄ, joiksi siivousalalla olevat haluavat itseään nykyisin kutsuttavan. (VAIN ALLA OLEMATON FEIKKIKIRJOITTELIJA PUHUU ENÄÄ SIIVOOJISTA, ja jokainen sivistynyt ihminen puhuu nykyään "siistijöistä", ei siivoojista.)

        EN OLE MARKKINOINTIASISTENTTI (ent. sihteeri).

        EN OLE LÄHIHOITAJA eli entinen perushoitaja.

        EN OLE MYÖSKÄÄN PELKKÄ YLIOPPILAS.

        ENKÄ OLE LUKENUT SANAN "FLIRTTI" määritelmää naistenlehdestä, vaan SIVISTYSSANAKIRJAN PAINETUSTA VERSIOSTA, JOTA SINÄ ET ILMEISESTI OMISTA.

        Terveisin,
        Flirttailematon/ Flirttailematon XX/ Ei Martsu eikä Mau/ Ei Mirtsu eikä Miu/ Monella nimimerkillä / Ei työtön työnhakija/ Ei kassapimuna ollut /Siv.sanakirj.omist./Pikkujoul.käymätön/ Ei siistijä

        P.S.

        Kun varhaiskeski-ikäinen, perheellinen, miespuolinen työtoverini flirttaili noin 65-vuotiaan, työpaikkaruokalan keittäjättären/emännän kanssa, HÄN TUSKIN HALUSI MUUTA KUIN PIRISTÄÄ KOLMEKYMMENTÄ VUOTTA VANHEMMAN NAISEN MIELTÄ. En minäkään kuvittele, että minulle silmää iskevä,18-kesäinen kassapoika, haluaa muuta kuin piristää yli 20 vuotta vanhemman naisen mieltä. Tällaista on flirtti.

        Miks teidän täytyy huutaa koko ajan? Ärsyttävää.


    • -ohi on nuo ajat-

      Aikaisemmin flirttailin ja minulle flirttailtiin töissä paljonkin. Olin kai firman tavotelluin eronnut mies. Isossa naisvaltaisessa työpaikassa torttua sain ihan kun halutti. Tuntui mukavalta paitsi se että joku saisi asiasta tietää. Ikinähän ei tiennyt milloin se elämäni nainen taas löytyy eikä silloin olisi eduksi että muitakin kokelaita on ollut. Ja naiset kuitenkin juoruavat kateuksissaan ja mustasukkaisuuksissaan.
      Nyt kun olen pienessä firmassa töissä jossa olen vain minä sekä rakastettuni ei flirttiä enää tarvita.
      No tosin lähikaupan söpö kassanainen räpyttää silmiään sievästi mutta en sorru, en sorru...

      • Ei"kassapimu"/poitsu

        "No tosin lähikaupan söpö kassanainen räpyttää silmiään sievästi mutta en sorru, en sorru... "

        OLET MELKOINEN EGOISTI, jos kuvittelet, että jokainen sinulle somasti hymyilevä, 20-kesäinen kassaneiti- tai poika haluaa kanssasi suhteen!!! JOS SINÄ MENISIT KAUNIILLE, NUORELLE kassapojalle tai - tytölle, kumpia nyt harrastat, ehdottelemaan törkeyksiä, hän varmaan sanoisi: "Mee kulahtanu äijä matkoihis. Emmä sun kans mihinkään ala vanha pervo."

        MIKÄ SIINÄ ONKIN, ETTÄ KIIMAISIMMAT PUKIT NÄKEVÄT AINA JA JOKA KERTA, jokaisessa hymyssäkin "lupauksen jostain enemmästä" ?


      • Flirtti flirttinä!

        "No tosin lähikaupan söpö kassanainen räpyttää silmiään sievästi mutta en sorru, en sorru..."

        Oletko sinä tuo kaljupää, joka höhlästi häiritsee Jori Kopposen esityksen katselua? :D


        https://www.youtube.com/watch?v=fr1WFZ45rbk


      • Älä jaksa huutaa
        Ei"kassapimu"/poitsu kirjoitti:

        "No tosin lähikaupan söpö kassanainen räpyttää silmiään sievästi mutta en sorru, en sorru... "

        OLET MELKOINEN EGOISTI, jos kuvittelet, että jokainen sinulle somasti hymyilevä, 20-kesäinen kassaneiti- tai poika haluaa kanssasi suhteen!!! JOS SINÄ MENISIT KAUNIILLE, NUORELLE kassapojalle tai - tytölle, kumpia nyt harrastat, ehdottelemaan törkeyksiä, hän varmaan sanoisi: "Mee kulahtanu äijä matkoihis. Emmä sun kans mihinkään ala vanha pervo."

        MIKÄ SIINÄ ONKIN, ETTÄ KIIMAISIMMAT PUKIT NÄKEVÄT AINA JA JOKA KERTA, jokaisessa hymyssäkin "lupauksen jostain enemmästä" ?

        Miks teidän täytyy huutaa koko ajan? Ärsyttävää.


    • Murtovaras

      En flirttaile töissä ollessani. Olen yötyössä.

      • Flirtti flirttinä!

        "En flirttaile töissä ollessani. Olen yötyössä"

        Ja onko sinulla yhtä taitavat elkeet, ja KULTAINEN SYDÄN,
        kuin komealla BB-taikurilla, joka ei vaimoaan TALOSSA pettänyt, vaikka eräiden VANHEMPIEN NAISTEN TOIMINTA EI JÄÄNYT FLIRTIN ASTEELLE, vaan ylitti kirkkaasti flirtin rajat(?)

        https://www.youtube.com/watch?v=g52UXPctz7w


    • urts

      En flirttaile töissä koska olen eläkkeellä ja kun sahaan polttopuita yksin en tietenkään flirttaile silloin koska se haittaa työntekoa.

    • hyotyja12345

      Hemmetti on kiva soitella firtailevien kolleegoiden vaimoille ja kertoa mitä mies työssä tekee. Irtoaa mukavasti usein...

      • Hölmö äijä? :D

        "Hemmetti on kiva soitella firtailevien kolleegoiden vaimoille ja kertoa mitä mies työssä tekee. Irtoaa mukavasti usein..."

        Aika vaikea on uskoa tarinoitasi. :D

        Kukapa nyt miehensä MUUTAMASTA SILMÄNISKUSTA, HYMYSTÄ tai IMARTELEVASTA SANASTA niin loukkaantuisi, että hyppäisi tämän "KAIPURIPUKKITYÖTOVERIN" kanssa petiin?


    • flirttimieZ

      flirttaan joka päivä katsein kaikille vähänkään mua kiinnostaville asiakkaille..osa lähtee "peliin mukaan" ,mut ne harvat vähässä..eikä niitä muitakaan jää se kiusaamaan..osa huomaa osa ei välitä ja osa vastaa siihen ..se pysyy päiväflirttinä ..ihmisiä tulee ja menee työpaikallani,joista valtaosa naisia

    • raukkaudesta työhön

      työpäiväkin sujuu mukavammin kun Flirttiailee toisen kanssa ja käydään yhdessä lounaalla kahdestaan.

      Ihanaa elämää ja työrakkautta

      • Esimies34

        Olen esimiestehtävissä, ja jokaisessa pikkujoulussa olen nainut vähintään kahta firman nuorinta naista rohkeita 16 kesäisiä harjoittelijoita, vanhemmilla vaikka niiltäkin sais on kuitenkin pesä taas niin väljä ettei kiinnosta etenkin synnyttäneillä


      • Esimies34 : )
        Esimies34 kirjoitti:

        Olen esimiestehtävissä, ja jokaisessa pikkujoulussa olen nainut vähintään kahta firman nuorinta naista rohkeita 16 kesäisiä harjoittelijoita, vanhemmilla vaikka niiltäkin sais on kuitenkin pesä taas niin väljä ettei kiinnosta etenkin synnyttäneillä

        Ja aina oli valmiina 2 samanlaista 16-vuotiasta odottelemassa. Minä vaan niille sanoin, että riisukas tytöt housunne, niin setä antaa kyytiä. Ja niin hyvä olin siinä hommassa, että kaikilla tytöillä oli pikkujoulujen jälkeen minun kuvani yöpöydällä. Ja kihloja pyytelivät tytöt...mutta minä sanoin, etten kerkiä kaikkien kanssa. Ja aina pikkujouluissa rikkoutui vähintään 2 pöytää, kun minä sonni niitä tyttöjä oikein rytkyttelin.. Jaa muistinkos minä kertoa, että mun melani on 40 cm juhlakunnossa, vaikka itte en ole ihan 170 senttiäkään. Että sellanen sonni minä olen...


    • Ei Miu eikä Mau

      Kun joitakin kommentteja lukee, niin huomaa, että onpa onni, etten ole joutunut ikinä kassatyttönä tai kassatätinä toimimaan.
      (Saman huomasin, KUN JUTTELIN NUORUUDEN YSTÄVTTÄRENI KANSSA, JOKA TOIMI 17-20-VUOTIAANA KASSATYTTÖNÄ: Päivittäisissä asiakkaissa tuntuu olevan monenlaisia mononkuluttajia, mutta aina pitäisi jaksaa olla hyväntuulinen ja kohtelias.)

      Terveisin,
      Flirttailematon/ Flirttailematon XX/ Ei Martsu eikä Mau/ Ei Mirtsu eikä Miu/ Monella nimimerkillä / Ei työtön työnhakija / Ei Miu eikä Mau

      • Älä jaksa huutaa

        Miks teidän täytyy huutaa koko ajan? Ärsyttävää.


    • laastaria löytyy ;)

      Ohhoh! Kun tämän viestin kirjoitin, en ajatellut tämän saavan näin paljon huomiota! :)
      Olen nainen ja mielestäni katseidenvaihto, hymyt jutustelu jos mahdollisuus tulee yms. ei tarkoita että pitäisi ruveta seurustelemaan.
      Älkää olko niin tosikkoja, kyllä flirttikin voi olla viatonta! Enkä anna sen häiritä työntekoani, voi mennä koko päivä niinkin, etten tätä miestä näe ollenkaan. Flirtti ei todellakaan tarkoita, että ollaan menossa naimaan ja kähmitään toista jne.
      Minun työpäivääni ainakin piristää hymy tältä mieheltä tai pieni juttutuokio ihan jokapäiväisistä asioista tai vaikka vaan se katse ohimennen ;)
      Mutta mielipiteitä on monia...minä aion jatkossakin pitää silmäpeliä möllykällä, ilman mitään haaveita yhteisestä tulevaisuudesta.... ;) Tänäänkin niiin monta katsetta kera hymyn

    • Jokuvain123

      Oon huomannu et joillaki naisilla sielä on ainakin vähä kysyvän tuntuinen katse, oisko se sitä että ei olla varmoja olenko itse kiinnostunut vai en..

      • Selkeetä!!!

        Sitä just...


    • Pekko66

      Kuka konttorin likoista on teidän mielestä seksyin? Ketä N ootta Rompan mäellä tai koulutusmatkoilla päässyt naimaan??? Tykkään itse isotissisistä N ja sellaisia on muutama HR:ssä...

    • Trukkikuski.nippeli

      Mä oon saanu pesää Lyttiskältä.

    • OlaviTynkä

      flirtti voi johtaa palkankorotukseen - toki moneen muuhunkin ... uuu

    • Anonyymi

      Ttökaveri nainen lähettää miehelleni silmänisku viestejä, miten pitäisi suhtautua. Mies sanoo että ei ole flirttiä

    • Anonyymi

      Mitä teen nainen työkaveri lähettää miehelleni silmäniskuja viestillä. Mies sanoo että ei ole flirttiä. Ei välitä vaikka sanon että loukkaa syvästi.

    • Anonyymi

      Minusta tuntuu että tuo Mirtsu on hullu

    • Anonyymi

      U flirttaatko minulle tahallasi, eli valmis saniteettitiloissa tapahtuvaan vai vain piristääksesi päivää? Ihana olet kuitenkin!

      • Anonyymi

        Mitäpä luulisit? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä luulisit? 😉

        Ensi viikolla kettua koloon?


    • Anonyymi

      Mitenniin, ethän sä mua näe...??

      Mä oonnä paljon muuttunu . Mutta siltikin, aamukaljaan on ennee tunti vuoan😋

      Nyt on kyllä päivä, ja juon päivän ratoksi.

      Hikeä pukkoo ,su7hkuunkin männä vaikka keskellä yötä!!

      Masennusta edelleen aiheuttoo edelleen tämä tauti, en mä sulle sitä sano, kun ethän sä (kai?) Ymmärrä kuitenkaan.

      Mutta ENDOMETRIOOSI, jos kiinnostoo naisten vaivoista ottoo selvee niin lue netistä🤗

      Helle vielä pahentoo oireita ,vettee veltoks.

      Mutta kun viilentöö kämpän eli kodin niin pärjee taas huimimmat lukemat ohi.

      Tuuletin, niin piällä ja eipä nyt pahemm7n kohtikkaan paista.

      Nyt ei sua valittoo ...

      Sadetta kyllä tulloo poudan jälkeen, sen tiedän.

      Kerätään voimia taas talven varalle vaikka syksy onkin ankara!!

    • Anonyymi

      🥺⏭🥺👙⏭🥺👙⏭🤕⏭😢⏭🥺⏭🐣🦢⏭💗💗⏭👀👙⏭🌞🌞⏭💯✔⏭🏆

      kaipaan sinua,

      =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      923
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      47
      809
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      715
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      75
      710
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      45
      702
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      33
      670
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      106
      657
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      80
      644
    9. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      34
      589
    10. Olet tyylitajuton

      Ja ruma. En ole ikinä pitänyt ulkonäöstäsi. Et ole minun tyyppiäni millään tavalla. Puheesi on sellaista mongerrusta ett
      Ikävä
      25
      581
    Aihe