6 vkoa sitten heräsin järkyttävään kipuun asemman lapaluun kohdilla ja vasemmassa käsivarressa, kipu oli sietämätön ja hakeuduin heti seuraavana päivänä lääkäriin. Kipupiikki ja eväiksi panadolia ja panacodia joista ei mitään hyötyä. 2 vko kärvistelin ja haettuani apua naprapaatilta, osteopastilta ja kalev jäsenkorjaajalta, eikä mikään vienyt kipua pois varasin uuden ajan lääkärille joka passitti suoraan magneettikuviin jonne pääsin samana päivänä ja seuraavana aamuna lääkäri soitti ja kertoi minulla olevan 2 pullistumaa c5 -c6 vlissä pienempi ja c6-c7 välissä selkeä prolapsi. Tämä oli siis käsikirurgi. Kysyin mitä tehdään ja hän sanoi että vältä pään ääriliikkeitä, älä kumarru äläkä nosta/kanna mitään. Olenko töissä? Ole jos pystyt jos et niin jäät kotiin..?? 3 seuraavaa vko olin töissä ja yhä useammin päivän aikan teki mieli laittaa pää pöydälle kun tuntu niin raskaalta ja kipeältä. Varasin jälleen ajan lääkärillr, tällä kertaa suoraan neurokirurgille jolle näytin magneettikuvani ja hän kauhisteli minun työssäoloa ja totesi kuvista saman kuin edellinen mutta että c6-c7 välin prolapsissa on repeämä ja sen aiheuttama hermojuurivaurio. Refleksit vasemassa kädessä selkeästi heikentyneet. Nyt 3 vko täyslepoa ja jos ei helpota sitten leikkaukseen. Nyt haluaisin kuulla kokemuksia, tietty ennemmin niitä joissa selvitty ilman leikkausta mutta kaikki kokemus tervetullutta :)
Kaularangan diskusprolapsi ja toipuminen
40v crossfittaaja
0
476
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427