löysin instagrammista videon jostakin räppäristä nimeltä (Mc RäppiKattila) iha sairaan hyvä räppäämään, toivottavasti tulee lisää videoita/räppejä! :)
TULEVA TUPAC
9
334
Vastaukset
- byNets
Oulu kans kuullu kyseisen Mc:een !! Todella kovaa settii ! Kauankohan on räpännyt? Tulevaisuuden nimiä todellakin !! Jatkais samaan malliin :)
- Shiishii
Ootan kans lisää settii jäbält ! Tätä jätkää pitää ehdottaa ens kesän Hustle Hki messiii !!
- Lappis
Karjalan Apsil nuoriso rokkaa Mc Räppikattilaa iha kybäl ! Olin tos viime viikol lomal siel ja kaikki kuuntelee ig:eest tätä tulevaisuuden nimee !!
- sanansaattaja
Räppikattila on nähny tän julkaisun ja uskokaa vaa teiä rukouksii on vastattu, ne jotka haluu nähä räppikattilan settii niin ilmotelkaa tähä
- Tuleva fani
Missä tota settiä vois kuunnella ku en oo viel kuullu ja on niin paljo kehuttu et haluisin kuulla?
- räppikatila
Lisätkää Niklas Ruohonen vaa kaveriks, siel on settii, T : RäppiKattila myöhemmin on tulos räp battle videoi
- Tuleva fani
Kiitos tiedosta aivan mahtavaa settiä. Koska on tulos lisää settii?
- ylijumala777
oon sit varmaa jumala koska voitin sen rap battles
- tähdenlentoko
Vieläkö tää kattila tekee "räppiä"? Tainnu hommat jäädä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013