Ria worldwide money transfer

Auta ystävää

Onko kukaan käyttänyt kyseistä palvelua ja toimiiko se hyvin? Ghanaan olisi tarvetta lähettää rahaa. Ainakin joissain afrikkalaisissa kaupoissa tuota näkee. WesternUnioniin meni luotto täysin kun luottokorttitiedot varastettiin sitä käytettäessä. Ja nyt en sitten kaipaa yhtään moralisointia siitä miksi rahaa pitäisi lähettää Ghanaan.

28

4727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timjami

      Minä olen vienyt aina käteistä rahaa Western Unionin toimipisteeseen. Hyvin on toiminut. Kysymästäsi palvelusta en tiedä.

    • jurrrpooot

      Posti vie! Ei muuta kuin rahat kuoreen ja lähetys rakkaimmalle Ghanaan. ;D :D :D

      • money talks

        Kuoreen ehdottomasti merkintä, että se sisältää rahaa.


    • luupis

      Uskon että on ihan luotettava. Mä itse olen käyttänyt tuota western unionia.. Mutta kirjoituksesi jälkeen alkoi pelottaa!! Miten ne varastettiin?

      Itse olen käyttänyt tuota western unionin nettipalvelua, jossa piti rekisteröityä ja varmistaa henkilöllisyys.

    • Auta ystävää

      Käytin western unionin nettipalvelua ja rekisteröidyin. Käytin luottokorttia. En ole keksinyt mitään muuta paikkaa missä tietoni olisi voitu varastaa, koska käytän luottokorttia tosi vähän. Sen jälkeen kortilla oli tehty ostoksia Englannista käsin netissä.

    • neppis2

      Ria on ihan hyvä, samoin Money Gram, jota me käytetään kun lähetetään rahaa miehen kotimaahan, harvemmin Western Unionia, mutta sekin on hyvä, tosin viemme aina rahat käteisenä.

    • Miksi!?

      Joku aikoo lähettää rahaa Ghanaan?!
      Provoa taitaa olla.

      • bfngnmhj

        Tietenkin, jotainhan sisällöntuottajan on keksittävä päivän aiheeksi.


    • suosittelen

      Olen lähettänyt rahaa Rian kautta ja homma toimii hyvin. Pienemmät lähetyskulut kuin Western Unionilla ja kurssikin yleensä parempi.

      • Anonyymi

        Ai..minulla taas isommat lähetyskulut Ria'ssa kuin Western Unionilla


    • Ria ohoi

      Me käytetään aina Riaa kun lähetetään rahaa Ghanaan. Halvempi kuin Western union ja aina on toiminut hyvin.

    • Rouvva

      Antoiko joku sulle ton Western Unionin linkin esim. s-postissa tai muun viestimen kautta ja menit sen kautta ja laitoit kortilla rahaa? Silloin varastaminen on sitä kautta junailtu juttu.

    • tulee kalliiks

      Aloittajalle; paljon se Ghanasta hommaamasi ukko on jo tähän mennessä tullut maksamaan? Ja oletko varma että saat rahoillesi vastinetta?

    • n.n.

      En moralisoi, mutta toivottavasti sponsoroit tarpeeksi. Vaikka rahan arvo banaanivaltioissa eri, on jalon mustan miehen rienaamista lähettää alle 1000€. Ja tietysti joka kuukausi.

    • moneymoney1

      Ria on hyvä, 1.kerralla lähettäminen on ilmaista. Asiamiespisteitä on ainakin Hakaniemen afrikkalainen kauppa, islamlihakauppa ja Espoossa Sellossa itämainen ruokakauppa. Ota mukaasi passi tai kuvallinen henkilökortti. Vanhat ajokortit hankalia, koska ria vaatii passin tai id-kortin numeron rekisteröinnin asiakastietoihin. Niin ja minä vien rahat asiamiehelle käteisenä, joten luottotietoja ei tarvita. Vastaanottoajan nimi ja kotikaupunki, joudut myös valitsemaan listalsta ko. kaupungin asiamiespaikan, mutta lähetyksen PIN koodilla vastaanottoja saa rahat nostettua muiltakin asiamiehiltä.
      Netissä on aika huonosti tietoa asiamiehistä suomessa, nämä on sellaista kaveritietoa, että kuka käyttää mitäkin.

      • Anonyymi

        Kiitos tiedosya, Kun ei näy missään että mistä löytyy näitä RIA asiamiehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedosya, Kun ei näy missään että mistä löytyy näitä RIA asiamiehiä.

        Onko minkäänlaista RIA asiakaspalvelua puhelimitse ja vielä Suomeksi? Netistä en löydä yhtään


    • Anonyymi

      kertokaapa miksi sinne pitää lähettää rahaa? lähetätkö osan palkastasi vai säästöstä vai kelan korvauksista? mikä tilanne?

      • Anonyymi

        Rakkauspetos, rakkaushuijaus tai romanssihuijaus on rikos ja sen uhriksi voi joutua kuka tahansa. Rikoksen tekijät ovat yleensä erittäin taitavia sekä ihmistuntijoina että tietoverkon hyödyntäjinä. He käyttävät häikäilemättömästi hyväksi ihmisten luonnollista tarvetta löytää seuraa tai elämänkumppani. Uhriksi joutuneen voi olla hyvin vaikea tunnistaa alkuun, että onko kyseessä tavallinen tutustuminen toiseen seuraa hakevaan ihmiseen vai ammattirikollisen huijausyritys.


      • Anonyymi

        Ehkä jotkut luulevat, että siellä on veroparatiisi. Tai parasiitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkauspetos, rakkaushuijaus tai romanssihuijaus on rikos ja sen uhriksi voi joutua kuka tahansa. Rikoksen tekijät ovat yleensä erittäin taitavia sekä ihmistuntijoina että tietoverkon hyödyntäjinä. He käyttävät häikäilemättömästi hyväksi ihmisten luonnollista tarvetta löytää seuraa tai elämänkumppani. Uhriksi joutuneen voi olla hyvin vaikea tunnistaa alkuun, että onko kyseessä tavallinen tutustuminen toiseen seuraa hakevaan ihmiseen vai ammattirikollisen huijausyritys.

        Eiköhän sen huomaa siinä vaiheessa kun rahaa pyydetään.


    • Anonyymi

      Ghanaan rahan turvallinen lähettäminen ei ole mahdollista.

      • Anonyymi

        Hahahah! Ai eikö!? No miten mun ghanalaisen miehen rahalähetykset äidilleen kuukausittain ei ole kadonnut kertaakaan? Mihin tietosi perustuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahah! Ai eikö!? No miten mun ghanalaisen miehen rahalähetykset äidilleen kuukausittain ei ole kadonnut kertaakaan? Mihin tietosi perustuu?

        Sitten niin. Joko sä elätät sekä miestäsi että sukua Ghanassa tai me veronmaksajat elätetään sekä sua, sun miestä että sukua Ghanassa. Oikeesti nyt valoja päälle. Osta kotimaista, luot työpaikkoja.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Et kai lähetä rahaa Ghanaan jollekkin huijari miehelle???
      On varmasti huijari kun rahaa kerjää , älä ole typerys. Älä lähetä mitään rahoja koska se ihminen huijaa sinua.
      Usko kerrankin mitä sanotaan.

    • Anonyymi

      Kertokaa nyt joku jonkunlainen toimiva yhteystieto RIA rahansiirtopalveluun Suomessa ???

      • Anonyymi

        Käytä nettisovellusta Ria Money Transfer. SE toimii hyvin. Suurin summa on vain 420€
        Konttoreita on ainakin Turussa 3.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe