Puskurin alle pulttien päälle silikonilla kiinni muutama partakoneen terä,niin eipähän kiinnosta viedä ainakaan samasta autosta 2 kertaa lisävaloja,joku oli kuulemma oulussa tehnyt ja seuraavana aaumuna ollut verijäljet maassa,no meni muutama päivä ja autosta oli säretty kaikki ikkunat:)Eli laittakaamme partakoneen teriä lisävalojen kiinnityspultteihin!
Lisävälot
10
4734
Vastaukset
- Lauri
RAUKKAMAISTA
- jep
varastaa niitä valoja.
- Lauri
jep kirjoitti:
varastaa niitä valoja.
jutussa oli onnellinen, nimittäin se että ikkunat oli särjetty.
Olisikohan ne valot olleet HIEMAN edullisemmat maksaa???? - häntä
Lauri kirjoitti:
jutussa oli onnellinen, nimittäin se että ikkunat oli särjetty.
Olisikohan ne valot olleet HIEMAN edullisemmat maksaa????Omavastuunhan noista ikkunoista joutuu maksamaan. Mielummin minä sen kustannan, kuin jollekin räkänokalle lahjoitan lisävalot.
- Lauri
häntä kirjoitti:
Omavastuunhan noista ikkunoista joutuu maksamaan. Mielummin minä sen kustannan, kuin jollekin räkänokalle lahjoitan lisävalot.
omavastuu suurempi kuin valojen hinta. Ja jos käy päivät töissä ja nukkuu yöt niin mitäpä niillä lisävaloilla tekee kun ajelee vain valoisalla.
Sitäpaitsi varkaat liikuu öisin joten he tarvitsevat valoja öisin - gillette
Lauri kirjoitti:
omavastuu suurempi kuin valojen hinta. Ja jos käy päivät töissä ja nukkuu yöt niin mitäpä niillä lisävaloilla tekee kun ajelee vain valoisalla.
Sitäpaitsi varkaat liikuu öisin joten he tarvitsevat valoja öisinPuolusta vaa nuita varkahaita mut pohojanmaalla on olemassa rehumyllyjä minne joutais mokomat lisäpitkien pöllijät...
- Valot_mukaan
Minä näkisin paremmin asian niin että laittaisin lisävalot kiinni Siipimuttereilla ja sellaiset yksinkertaiset Plug in One-liittimet kiinni johtojen väliin ja aina kun jättää auton yöksi parkkiin niin ennen sitä ottaa aina lisävalot irti ja laittaa ne lisävalot niille tarkoitettuun vahvaan tuplalukitus alumiini salkuun ja salkuun vielä Abloy-riippulukko kiinni ja kantaa salkun mukaansa ja vie vaikka salkun oman sängyn alle yöksi, niin säilyvät varmassa tallessa.
- myssy-lukossa
Onko se lukko siinä sitä varten että jos joku varastaa salkkusi sänkysi alta, niin ei kuitenkaan saa valoja?
- Eihjuva
Mulla oli joskus partakoneenterät Sierran takakajarien reunojen alla. Yks aamu oli takaovet auki ja takapenkki veressä...
- keinoja-on
Unohtui kun laitatte noita teriä niin muistakaa sotkeä ne siena ulosteella. Saa muuten heti verenmyrkytyksen varsinkin kun nykyisin ei monella jäykkärokotusta.Näin minä teen nauloihin jotka penkissa löysän istuinosan alla varkaita odottamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875