Lisävälot

Kuulija

Puskurin alle pulttien päälle silikonilla kiinni muutama partakoneen terä,niin eipähän kiinnosta viedä ainakaan samasta autosta 2 kertaa lisävaloja,joku oli kuulemma oulussa tehnyt ja seuraavana aaumuna ollut verijäljet maassa,no meni muutama päivä ja autosta oli säretty kaikki ikkunat:)Eli laittakaamme partakoneen teriä lisävalojen kiinnityspultteihin!

10

4604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lauri

      RAUKKAMAISTA

      • jep

        varastaa niitä valoja.


      • Lauri
        jep kirjoitti:

        varastaa niitä valoja.

        jutussa oli onnellinen, nimittäin se että ikkunat oli särjetty.
        Olisikohan ne valot olleet HIEMAN edullisemmat maksaa????


      • häntä
        Lauri kirjoitti:

        jutussa oli onnellinen, nimittäin se että ikkunat oli särjetty.
        Olisikohan ne valot olleet HIEMAN edullisemmat maksaa????

        Omavastuunhan noista ikkunoista joutuu maksamaan. Mielummin minä sen kustannan, kuin jollekin räkänokalle lahjoitan lisävalot.


      • Lauri
        häntä kirjoitti:

        Omavastuunhan noista ikkunoista joutuu maksamaan. Mielummin minä sen kustannan, kuin jollekin räkänokalle lahjoitan lisävalot.

        omavastuu suurempi kuin valojen hinta. Ja jos käy päivät töissä ja nukkuu yöt niin mitäpä niillä lisävaloilla tekee kun ajelee vain valoisalla.
        Sitäpaitsi varkaat liikuu öisin joten he tarvitsevat valoja öisin


      • gillette
        Lauri kirjoitti:

        omavastuu suurempi kuin valojen hinta. Ja jos käy päivät töissä ja nukkuu yöt niin mitäpä niillä lisävaloilla tekee kun ajelee vain valoisalla.
        Sitäpaitsi varkaat liikuu öisin joten he tarvitsevat valoja öisin

        Puolusta vaa nuita varkahaita mut pohojanmaalla on olemassa rehumyllyjä minne joutais mokomat lisäpitkien pöllijät...


    • Valot_mukaan

      Minä näkisin paremmin asian niin että laittaisin lisävalot kiinni Siipimuttereilla ja sellaiset yksinkertaiset Plug in One-liittimet kiinni johtojen väliin ja aina kun jättää auton yöksi parkkiin niin ennen sitä ottaa aina lisävalot irti ja laittaa ne lisävalot niille tarkoitettuun vahvaan tuplalukitus alumiini salkuun ja salkuun vielä Abloy-riippulukko kiinni ja kantaa salkun mukaansa ja vie vaikka salkun oman sängyn alle yöksi, niin säilyvät varmassa tallessa.

      • myssy-lukossa

        Onko se lukko siinä sitä varten että jos joku varastaa salkkusi sänkysi alta, niin ei kuitenkaan saa valoja?


    • Eihjuva

      Mulla oli joskus partakoneenterät Sierran takakajarien reunojen alla. Yks aamu oli takaovet auki ja takapenkki veressä...

    • keinoja-on

      Unohtui kun laitatte noita teriä niin muistakaa sotkeä ne siena ulosteella. Saa muuten heti verenmyrkytyksen varsinkin kun nykyisin ei monella jäykkärokotusta.Näin minä teen nauloihin jotka penkissa löysän istuinosan alla varkaita odottamassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2013
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1660
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe