Yhden illan jutuista eroon pääseminen...

Seksiäseksiä

Olen 20-vuotias nuori nainen ja olen kyllästynyt olemaan tunteeton ämmä. Erosin n. 8kk sitten n. 4 vuotta kestäneestä suhteesta, mies oli ensirakkauteni. Mies jätti minut, en ikinä saanut selvää miksi, jonka jälkeen uskoni rakkauteen alkoi kuihtua. Mies oli minulle ensimmäinen. Tämän 8kk aikana oon sitten päästelly menee elämällä eteenpäin ja harrastanut irtosuhteita/yhdenillanjuttuja 19 eri miehen kanssa. Jos miehet ovat alkaneet muutaman tapailun jälkeen ehdottamaan jtn vakavaa, oon aina alkanut välttelemään ja ruvennut todella tunteettomaksi. Osa miehistä ovat olleet myös todella kunnollisia ja kiinnostavia persoonia. Pelkään sitoutua, koska luulen satuttavani itseäni ja että minut taas hylätään. Nyt kuukausi sitten tajusin olevani ihastunut erääseen "hoitooni", jota satutin koska en halunnut mtn vakavaa. Kerroin miehelle tunteistani heti kun rohkenin, sain pakit, ja sama rumba lähti uudelleen käyntiin. Eli minä siis seksilläkö yritän estää satuttamasta itseäni? Onko kohtalotovereita ja miten saisin apua ongelmaani? Haluaisin todella rauhoittua ja päästä eroon yhdenillanjutuista.

11

1314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sairaspalsta

      Haureudessa eläminen on epäuskoa.Ota selvää mikä on synnin palkka.

    • Jagdpanther

      Puhu jollekki oikealle ihmiselle?

    • tytytytyty

      Sinuna pitäisin salassa tuon kumppaniesi määrän tulevaisuuden miehiltä. Itse en henkilökohtaisesti pystyisi seurustelemaan sun kanssa, pelkästää seksikumppaniesi määrän takia, vaikka olisitkin kuinka hyvä persoona ym. Ei millään pahalla.. Ehkä kannattas tutustua niihin miehiin paremmin ennenkö menet sänkyyn

    • mieshoivh

      Ei tuo seksikumppaneiden määrä ole ongelma. Mutta sen saa halutessaan myös pitää salassa. Ehkä jotkut miehet ei halua että naisella on ollut todella suuri määrä miehiä. Mutta itse esim. en ole sellainen mies ja olen kerran seurustellut naisen kanssa jolla on ollut yli 200 miestä ja ero ei johtunut millään tavalla miesten määrästä.

    • Hanki hieromasauva.

      • fdfgnvbnv

        Tämä on hyvä neuvo. Vältyy sukupuolitaudeiltakin, kun harrastaa omaa kivaa.


    • yksi nainen

      Itseäsi vaan satutat tolla touhulla. Ex oli tosi kusipää kun ei kertonut syytä eroon. Munkaan ex ei kertonut. Uusihan sillä oli. Uusi ihastus on jännä. Rupesi kuitenkin katumaan mutta takaisin en ottanut.

      älä riko itseäsi enempää. Etsi oikeasti hyvä mies ja sitten kun olet varma hänestä niin vasta sitten seksiä. Saat vielä hivin tolla menolla.

    • sydänten särkijä

      Lopeta jos pystyt! Itellä nyt kaks vuotta erosta ja miesluku lähempänä 30.
      Itteen sattuu enempi vaan jokakerran jälkee ja nykyään oonki huomannu turruttavani tunteet päihteillä.
      Kulissi on kunnossa ja sen takia apua mahdoton hakea, aina oon ollu sellanen selviytyjä, että kai mä tänkin tästä hoidan... ehkä muutan taas uudelle paikkakunnalle. Toistaiseks maine ei oo vielä niin paha kun ansaitsisin ja se hetki kun seinät kaatuu ympäriltä pelottaa.

    • AutaItseäsi

      Jos koet asian aidosti ongelmalliseksi, niin suosittelisin käymään seksuaaliterapeutin juttusilla. Kuulostaa varsin tyypilliseltä nuoren naisen seksuaaliongelmalta.

    • ampukaamuapäähän

      Jos keneenkään ei satu niin se on ihan ok. Mutta ihan hyvä olis jos molemmat tietäis jo alusta lähtien että se on pelkästään sitä itteensä.
      Jos käy niin että toinen ihastuu suhun, niin sano vaan mahdollisimman suoraan ja rehellisesti että sori, mua ei kiinnosta. Kaikki muu paskapuhe vaan satuttaa. Aamen

    • kanelikoe

      et vaa mee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe