Tatuoinnit feministisenä terrorismina

Tuhottu kauneus

Olen pitkään ihmetellyt tätä nykytrendiä, että nätit nuoret naiset pilaavat ulkonäkönsä rumilla tatuoinneilla. Olen ihmetellyt, että luulevatko he, että tatuoinnit ovat hyvännäköisiä ja tekevät heistä viehättävämpiä, seksikkäämpiä tai tuleeko heille automaattisesti jotain "asennetta" tatuointien kautta.

Sitten tajusin, että kyse on feministisestä terrorismista, jolla pyritään tuhoamaan ajatus naisesta kauniina ja haluttavana objektina. Pilaamalla ulkonäkönsä tatuoinneilla nainen julistaa, että hän ei ole mikään miesten katseiden ja himojen kohde. Tatuoinnin ottamisessa kyse on siis samanlaisesta teosta kuin lyhyen miestukan leikkaaminen tai ihokarvojen ajelematta jättäminen.

27

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhtaitakinon

Se on vain lesboleima, ei sellaisista heteromiehen kannata välittää.

• ei tatskattu

Kyllä niille tatuoiduille naisille riittää ottajia, vaikka sitten tatuoiduista miehistä. Ja hei pojat, kun siistitte intiimipaikkojanne, tuhoutuuko samalla teiltä aivosoluja?

• Cicada cicadam amat

WT nussii WT:tä ja syntyy lisää WT:tä, ei mikään uutinen. Ja homot ajelevat munakarvojaan, minä olen karvapalli heteromies.

• oi aikoja

Olen ihmetellyt samaa. Taustalla lienee sama "naisen logiikka" millä hän haluaa nussituttaa itsensä käytetyksi huoraksi siinä 13-17v ja sitten jakaa pilluaan vielä ympäriinsä ennen "sitä oikeaa" jolle tämä kulahtanut lutka pitäisi sitten olla lottovoittoa vastaava onnepotku.

• Ja mitäs logiikkaa tämä sitten on? Tatuoitu nainen = jakorasia?

Taispa olla kirjoittajalla vielä perjantai ilta menossa tuossa vaiheessa, sen verran naurettavaa tekstiä. :D

• <argyhsr4jt

Itselläni on tatuointeja puhtaasti siitä syystä, että ne ovat milestäni kauniita. Se on taidetta iholla, ja kuten kaikki taide, se ei kaikille avaudu. Noh, pari tatuointia on niissä paikoissa, missä ovat, siitä syystä, että ovat kauniimpia ja vähemmän huomiota herättäviä, kuin arvet. Eli peittämässä synkkää aikaa elämästäni.

• sadfgkhmjhjghfdrhgtk

onhan piirrustuspaperiaki olemasa? vai onko ihmiset niin tyhmiä ettei erota paperia ja ihoa toisistaan? :D

• WT Alert!

Olet WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!

• <argyhsr4jt
        WT Alert! kirjoitti:

Olet WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!

En koe olevani white trashia, minulla on amk-tutkinto ja olen vakituisessa työssä. Ei tatuoinnit automaattisesti tee ihmisestä white trashia. Sitä paitsi, WT-tatuoinnit tehdään yleensä jonkun kotona amatöörin taidoilla ja huonoilla laitteilla. Omat tatuointini ovat tasokkaita.

On se asiakaspalvelualalla miellyttävämpää asiakkaallekin, että käsivarsissa ja ranteissa on tatuoinnit kuin valkoisena huutavat arvet epätoivoisista teoista aikoinaan.

• Leimastaan liha tunnetaa

"peittämässä synkkää aikaa elämästäni" -> eli olet joku nisti, pikkurikollinen tai monen miehen nussima huora, joka ei edes peruskoulua onnistunut käymään loppuun. Tyypillistä tatuoiduille naisille.

• sivuhuomauttaja
        Leimastaan liha tunnetaa kirjoitti:

"peittämässä synkkää aikaa elämästäni" -> eli olet joku nisti, pikkurikollinen tai monen miehen nussima huora, joka ei edes peruskoulua onnistunut käymään loppuun. Tyypillistä tatuoiduille naisille.

Sinulla ei ole kai tatuointeja mutta se ei tee sinusta ainakaan yhtään fiksumpaa..Eikä ainakaan lukutaitoista.

• <argyhsr4jt
        sivuhuomauttaja kirjoitti:

Sinulla ei ole kai tatuointeja mutta se ei tee sinusta ainakaan yhtään fiksumpaa..Eikä ainakaan lukutaitoista.

Sairastin vaikean masennuksen.

• ,..........
        <argyhsr4jt kirjoitti:

Sairastin vaikean masennuksen.

ei kannata välittää palstan negatiivisista kommenteista, täällä osa on vielä kuin ala-asteella. Mulle tuli heti mieleen, että olet varmaankin viillellyt itseäsi, kun mainitsit arvista. Ihan ymmärrettävää, että haluaa peittää ne. Hyvä, kun olet päässyt yli niistä rankoista elämänvaiheistasi. Tiedän millaista se on.

• asdasdasddsa

Miksette vain jätä huomiotta kyseisiä lyylejä? Kylle heille ottajia löytyy, toisin kuin teille :D

• cis~

Katson olevani feministi, mutta en pidä tatuoinneista. Ihokarvat on ok, niitähän kasvaa aika monella. Tatuointeja ei kasva.

• Mitä feminististä tatuoinneissa muka oikein on, kun niitä on ollut olemassa jo iät ja ajat ja lisäksi tatuointeja on paljon myös miehillä.

• Tattoo Ink

Tatuoinnit on aiemmin olleet pienen piirin ja tiettyjen alakulttuurien juttu. Nykyään siitä on tullut valtavirtaa ja tatuointeja löytyy joka kolmannelta naiselta. Miehillä tatuoinnit viestii ehkä jostain paha poika jännäjyystäri imagosta. Siksi on outoa, että naisilla on nykyään niin paljon tatuointeja, koska paha muija jännäjyystettävä imago ei ole naisilla ainakaan mikään miehiä kiinnostava piirre.

• hhggfcvbbjhggcvbbjhg

Taidat itse olla aika neiti?

• pÖsilö! nn!!nP

Peräkammarin mies on taas rykässyt herneet nenuliin jostain. Nuori ihminen ja noin pappautuneet asenteet.!!

Kuka tervejärkinen nuori nainen tuollaista huolii? Ei kukaan.

Täällä saat kiljua ja mellastaa hamaan tappiin asti........yksin

• No tällä palstalla on paljon näitä peräkammarin miehiä, joilla on pappamaiset asenteet.

• Tattoo Ink

Ei ihmisten ole mikään pakko innostua lauman mukana kaiken maailman trendeistä. Tatuoinneista naisilla pitää melko harva mies.

• ,..........
        Tattoo Ink kirjoitti:

Ei ihmisten ole mikään pakko innostua lauman mukana kaiken maailman trendeistä. Tatuoinneista naisilla pitää melko harva mies.

siis luuletteko te, että ne naiset haluavat haaremin itselleen?? Eiköhän moni ole onnelinen, kun on sitten se YKSI kumppani vierellä. Kyllä heille ottaja löytyy.

"Miehillä tatuoinnit viestii ehkä jostain paha poika jännäjyystäri imagosta."

Ei enää nykypäivänä, koska ihan tavis pehmot niitä nykyään ottaa myös. Eli sitä pahapoikaimagoa ei kyllä saavuteta tatskoilla.

• Tattoo Ink
        ,.......... kirjoitti:

siis luuletteko te, että ne naiset haluavat haaremin itselleen?? Eiköhän moni ole onnelinen, kun on sitten se YKSI kumppani vierellä. Kyllä heille ottaja löytyy.

"Miehillä tatuoinnit viestii ehkä jostain paha poika jännäjyystäri imagosta."

Ei enää nykypäivänä, koska ihan tavis pehmot niitä nykyään ottaa myös. Eli sitä pahapoikaimagoa ei kyllä saavuteta tatskoilla.

Kyllä ne vieläkin on merkkejä jostain huonosta impulssikontrollista ja lyhytnäköisyydestä, jotka on klassisia paha poika merkkejä. Harva paha poika on oikeasti paha poika. Suurin osa naisista tykkääkin enemmän näistä leikkipahiksista kuin niistä oikeista linnakundeista.

• ,..........
        Tattoo Ink kirjoitti:

Kyllä ne vieläkin on merkkejä jostain huonosta impulssikontrollista ja lyhytnäköisyydestä, jotka on klassisia paha poika merkkejä. Harva paha poika on oikeasti paha poika. Suurin osa naisista tykkääkin enemmän näistä leikkipahiksista kuin niistä oikeista linnakundeista.

He ovat sitten niitä pikkutyttöjä, jotka niin ajattelevat. Montako miestä tunnet kenellä tatskoja.... Minä tunnen monta ja he eivät yritä olla mitään "pahoja poikia". Jos joku niin yrittää, ei uppoa minuun, koska tunnen myös ihan oikeita linnakundejakin.

• Äläs nyt...
        DarkFear kirjoitti:

No tällä palstalla on paljon näitä peräkammarin miehiä, joilla on pappamaiset asenteet.

Paljon?
        Ei kait nyt sentään, haluaisin uskoa että nuo 50-luvun höpötykset olisivat vain silloin syntyneiden ja vähän vinksahtaneiden persujen aivopieruja.

Säälittää ihan mokomat, luulisi löytyvän muutakin sisältöä elämään kuin toisten mollaaaminen, se kun ei tuo kenellekään (vähiten heille itselleen) mitään lisäarvoa.

Kouluampuja mentaliteetti ei ole paras mahdollinen naismagneetti. Toisaalta, kaikki muut ihan tavalliset markopetterit näyttää sitten siinä vartailussa ihan normaalilta. :D

• Omia havaintoja

Tiedän sellaisia naisia tatuoituja naisia jotka nimeonomaan haluavat olla miesten objekteina ja nauttivat siitä. He suorastaan elävät miesten huomiosta ja hakevat ulkonäöllään arvostusta ja haluavat jatkuvasti kehuja. Osa on näistä naisista on nättejä, osa ei. Mutta siitä olen samaa mieltä etteivät ne naisille oikein sovi, etenkään isot ja näkyvät tatuoinnit. Ne ovat mauttomia ja tökerön näköisiä.

• 1111111

niitä huomionhakuisia eukkoja on hyvin paljon niissä ei tatuoiduissakin naisissa. Osa tatuoiduista naikkosista varmasti kerjää niitä kehuja ja pimahtavat jollei niitä tule.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      42
      2816
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      434
      2383
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      23
      2322
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      19
      2143
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      142
      1796
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      142
      1752
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1285
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      3
      1187
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1079
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      997
    Aihe