Oletko hankkimassa auton saksasta/Euroopasta?

Henkilöautot

Noin kahden viikon kuluttua liikun pitkin poikin Saksaa joten käyn koeajamassa mieleisesi auton puolestasi jolloin sinulle jää vain auton nouto Saksasta.

Veloitan koeajosta 150€ 50€/100km kohteeseen sieltä missä milloinkin satun olemaan. Esim Frankfurtista Berliiniin tulisi maksamaan 150€ 270€=420€

nouto sujuu niin että lennät Saksaan auton sijantia lähimmälle kentälle ja minä noudan sinut lentokentältä ja vien auton luo! TAI haet miten itse parhaaksi näet.

7

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 314

Aivan kelpo tarjous, kiitos.

Näin minäkin muutama vuosi sitten sananmukaisesti yritin olla avuksi.
      Valtaosa tämän palstan kirjoittajista ja lukijoista pitävät tarjousta kuitenkin
      kalliina, koska heidän mielestään tämän "jonkun muun" on haettava se
      auto ja vieläpä ilmaiseksi.
      Lisäksi he eivät postinumeron perusteella osaa arvioida, missä päin
      Saksaa se "löytynyt" auto kenties voisi olla. Jos vielä sanon, että häkkikaupat
      kannattaa unohtaa, niin eivät usko.
      Olen itse Pohjois-Saksassa (Berliini - Hampuri akselilla) ensi viikolla 05- 06.11. toisen kuskin kanssa, mutta jotta voisin tuoda jotain, auton on siihen mennessä oltava sekä valittu että maksettu.
      Muista yksityiskohdista voimme sopia sitten.

• aloittaja

Kyllä postinumeron perusteella löytyy ainakin mobile.de googlemaps...

• gregerg
        aloittaja kirjoitti:

Kyllä postinumeron perusteella löytyy ainakin mobile.de googlemaps...

Löytyy jos osaa. Tän palstan vakikirjoittajat ja ruikuttajat ei osaa.

• 314
        gregerg kirjoitti:

Löytyy jos osaa. Tän palstan vakikirjoittajat ja ruikuttajat ei osaa.

Puutuin asiaan, koska minäkään ymmärrä tämän palstan ruikuttajia.
        Jos tutkii nettiä niin huomaa lisäksi, että sesonkiajan ulkopuolella Finnlines tarjoaa muistaakseni pitkälle kevääseen torstain aamulähdöt klo 03:00 Travemündestä Helsinkiin 50% alennuksella.
        Eteläänpäin se oli joku muu viikonpäivä.
        Ero hinnassa niin merkittävä, ettei Ruotsin kautta kustannussyistä juurikaan kannata ajaa.
        Eli aika paljon voi tehdä, kun vain ryhtyy toimeen, eikä ruikuta.

• fghjythr4gerj3geffhe
        314 kirjoitti:

Puutuin asiaan, koska minäkään ymmärrä tämän palstan ruikuttajia.
        Jos tutkii nettiä niin huomaa lisäksi, että sesonkiajan ulkopuolella Finnlines tarjoaa muistaakseni pitkälle kevääseen torstain aamulähdöt klo 03:00 Travemündestä Helsinkiin 50% alennuksella.
        Eteläänpäin se oli joku muu viikonpäivä.
        Ero hinnassa niin merkittävä, ettei Ruotsin kautta kustannussyistä juurikaan kannata ajaa.
        Eli aika paljon voi tehdä, kun vain ryhtyy toimeen, eikä ruikuta.

Juu, ja jos varaa finlinesin matkan jotain toista kautta niin tulee hinnaksi 663€ niin kuin minulle kävi eilen, tosin kieltäydyin tarjouksesta...

• Syyskuun alussa
        fghjythr4gerj3geffhe kirjoitti:

Juu, ja jos varaa finlinesin matkan jotain toista kautta niin tulee hinnaksi 663€ niin kuin minulle kävi eilen, tosin kieltäydyin tarjouksesta...

maksoi laivamatka Hki-Travemünde muistaakseni 260€ sisähytissä ilman ruokailuja. Ei paha tarjoushinta joten en edes miettinyt ajaa Tanskan ja Ruotsin läpi. Paljon kalliimmaksikin olisi tullut.

• Tuolla tavalla

tulee auton etsintä avullasi kalliiksi. 50c/km nostaa hinnan äkkiä tasolle jota ei viitsi kenellekään pelkästä katselemisesta maksaa, varsinkin kun niitä kilometrejä laskutetaan samaan aikaan monelta asiakkaalta. Niistä ihmisistä jotka tuollaista katselemispalvelua käyttävät, ei ole sitä autoa kuitenkaan noutamaan eikä matkaa, vakuutuksia tai vientikilpiä hommaamaan. Ajatuksena tuollainen ei siis ole tyypilliselle tuontiauton ostattelijalle realistinen vaihtoehto muutamia uhkarohkeita lukuunottamatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4421
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      74
      2862
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2403
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1687
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1379
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      69
      1080
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      860
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe