Oletko hankkimassa auton saksasta/Euroopasta?

Henkilöautot

Noin kahden viikon kuluttua liikun pitkin poikin Saksaa joten käyn koeajamassa mieleisesi auton puolestasi jolloin sinulle jää vain auton nouto Saksasta.

Veloitan koeajosta 150€ 50€/100km kohteeseen sieltä missä milloinkin satun olemaan. Esim Frankfurtista Berliiniin tulisi maksamaan 150€ 270€=420€

nouto sujuu niin että lennät Saksaan auton sijantia lähimmälle kentälle ja minä noudan sinut lentokentältä ja vien auton luo! TAI haet miten itse parhaaksi näet.

7

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 314

      Aivan kelpo tarjous, kiitos.

      Näin minäkin muutama vuosi sitten sananmukaisesti yritin olla avuksi.
      Valtaosa tämän palstan kirjoittajista ja lukijoista pitävät tarjousta kuitenkin
      kalliina, koska heidän mielestään tämän "jonkun muun" on haettava se
      auto ja vieläpä ilmaiseksi.
      Lisäksi he eivät postinumeron perusteella osaa arvioida, missä päin
      Saksaa se "löytynyt" auto kenties voisi olla. Jos vielä sanon, että häkkikaupat
      kannattaa unohtaa, niin eivät usko.
      Olen itse Pohjois-Saksassa (Berliini - Hampuri akselilla) ensi viikolla 05- 06.11. toisen kuskin kanssa, mutta jotta voisin tuoda jotain, auton on siihen mennessä oltava sekä valittu että maksettu.
      Muista yksityiskohdista voimme sopia sitten.

      • aloittaja

        Kyllä postinumeron perusteella löytyy ainakin mobile.de googlemaps...


      • gregerg
        aloittaja kirjoitti:

        Kyllä postinumeron perusteella löytyy ainakin mobile.de googlemaps...

        Löytyy jos osaa. Tän palstan vakikirjoittajat ja ruikuttajat ei osaa.


      • 314
        gregerg kirjoitti:

        Löytyy jos osaa. Tän palstan vakikirjoittajat ja ruikuttajat ei osaa.

        Puutuin asiaan, koska minäkään ymmärrä tämän palstan ruikuttajia.
        Jos tutkii nettiä niin huomaa lisäksi, että sesonkiajan ulkopuolella Finnlines tarjoaa muistaakseni pitkälle kevääseen torstain aamulähdöt klo 03:00 Travemündestä Helsinkiin 50% alennuksella.
        Eteläänpäin se oli joku muu viikonpäivä.
        Ero hinnassa niin merkittävä, ettei Ruotsin kautta kustannussyistä juurikaan kannata ajaa.
        Eli aika paljon voi tehdä, kun vain ryhtyy toimeen, eikä ruikuta.


      • fghjythr4gerj3geffhe
        314 kirjoitti:

        Puutuin asiaan, koska minäkään ymmärrä tämän palstan ruikuttajia.
        Jos tutkii nettiä niin huomaa lisäksi, että sesonkiajan ulkopuolella Finnlines tarjoaa muistaakseni pitkälle kevääseen torstain aamulähdöt klo 03:00 Travemündestä Helsinkiin 50% alennuksella.
        Eteläänpäin se oli joku muu viikonpäivä.
        Ero hinnassa niin merkittävä, ettei Ruotsin kautta kustannussyistä juurikaan kannata ajaa.
        Eli aika paljon voi tehdä, kun vain ryhtyy toimeen, eikä ruikuta.

        Juu, ja jos varaa finlinesin matkan jotain toista kautta niin tulee hinnaksi 663€ niin kuin minulle kävi eilen, tosin kieltäydyin tarjouksesta...


      • Syyskuun alussa
        fghjythr4gerj3geffhe kirjoitti:

        Juu, ja jos varaa finlinesin matkan jotain toista kautta niin tulee hinnaksi 663€ niin kuin minulle kävi eilen, tosin kieltäydyin tarjouksesta...

        maksoi laivamatka Hki-Travemünde muistaakseni 260€ sisähytissä ilman ruokailuja. Ei paha tarjoushinta joten en edes miettinyt ajaa Tanskan ja Ruotsin läpi. Paljon kalliimmaksikin olisi tullut.


    • Tuolla tavalla

      tulee auton etsintä avullasi kalliiksi. 50c/km nostaa hinnan äkkiä tasolle jota ei viitsi kenellekään pelkästä katselemisesta maksaa, varsinkin kun niitä kilometrejä laskutetaan samaan aikaan monelta asiakkaalta. Niistä ihmisistä jotka tuollaista katselemispalvelua käyttävät, ei ole sitä autoa kuitenkaan noutamaan eikä matkaa, vakuutuksia tai vientikilpiä hommaamaan. Ajatuksena tuollainen ei siis ole tyypilliselle tuontiauton ostattelijalle realistinen vaihtoehto muutamia uhkarohkeita lukuunottamatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe