Millainen on ruma nainen?

1+14

Ihannemies-palstalla oli vastaava kysely, ja alla on avauksen yök-lista käännettynä naisiin sopiviksi. Ällöttävää.

- silmälasit
- värjäämättömät hiukset
- hyllyvä maha
- lyhyet hiukset
- partahaituvia
- kanamaiset naiset
- kaikki muun väriset silmät paitsi ruskeat
- kaikki yli 35 vuotiaat naiset, yleensä
- lihaksikkaat
- tavikset
- hielle haisevat
- keltaiset hampaat

Jatkakaa vapaasti listaa, katsotaanko yhtä paljon rumia ominaisuuksia lueteltua!

40

4234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinn

      feministit

    • jeps.
      • Maarit

        Tuo on tosi asia hah hah


    • Afrikan tähti

      Mun mielestä on väärin laittaa jonkun todellisen ihmisen kuva edustamaan omaa käsitystään rumasta ihmisestä.

      Itse en tekisi niin, vaikka kuinka tekisi mieli.

      • ....................

        Minusta kuva taas on olennaisen tärkeä missä vaan ulkonäkökeskustelussa. Miehet esim. sanoo ettei lihava käy mutta silti joillain lihavilla on aina vientiä toisilla ei. Ulkomaalaiset julkkikset ei näitä lue.

        Ketään rumaa ei pidä henk. koht. sanoa rumaksi se on sääntö. Jos on niin sen tietää itsekin.


    • Hän on se

      Nainen, joka muistuttaa erästä Raumalla syntynyttä perussuomalaista tunnettua miestä.

    • se kaikkein rumin

      Minä olen ruma nainen. Mulle on joskus eräässä paikassa näytetty peiliä ja sanottu että kato miten ruma naama näkyy. Ja olen saanut aikoinaan potkutkin muutaman kuukauden päästä sen jälkeen, kun liikkeessä oli vaihtunut omistaja. Hän ilmoitti liittoon potkujen perimmäiseksi syyksi sen että naamani on kuin petolinnun perse eli mun täytyy olla tosissaan ruma. Eli taidan voittaa kaikki muut naiset rumuudessa ;)

      • heikotus

        Ähäkutti, et voita.. ;)

        Jos sulta tippuu kaikki ihokarvat kehosta, päätä myöten niin tule sitten kertomaan kuinka ruma olet. :D

        Jos mä alkaisin listaamaan kaikkia kuulemiani huuteluja, sanomisia jne niin lista olis loputon. Ja kappas sentään.. en ole niihin kuollut, on ollut enemmän muita ongelmia elämässäni.

        Rumuus lähtee useimmiten sisältä.. muista tyttöparka se. Jos jankutat tuota, ryvet itsesäälissäni niin takuulla olet ns.ruma. Sama homma ns.rumien, lyhyiden miesten ruikutus.. Ok, ei meistä kovin moni täytä ihannekriteerejä mutta katseleppa ympärillesi.. kummasti ovat kelvanneet ne tyypit marketeissa aina jolleki, ulkonäöstä huolimatta.
        Jonkun silmään roskakin sopii ;)


    • mies.

      Jos naisella on 15kg ylipainoa ja törkeesti pakkelia naamassa niin se on jo rumaa.. Nainen voi olla kaunis jos on vaikka 10 kg ylipainoa, pukeutuu nätisti ja hillitty meikki. Kadulla näkee kyllä naisia jolla kilo pakkelia naamassa ja sillä yritetään peittää sitä läskikasaa vaatteiden alla. On toski normi painoisia naisiakin joilla hirvee sotamaalaus naamassa ja en pidä sellasta kauniina. Parempi olis os naiset ei meikkais lainkaan tai siten jotain puuteria hiukan niin se riittää.

      • 5bhvgfce

        Lol, 10kg ylipainoa on ok, mut 15 on ruma


    • 18+16

      Tuo on totta, naiset voi peitellä heikkoja kohtia meikillä, esim. tihrusilmistä saa näyttävät. Mutta mites me miehet, ollaan sellaisia kuin ollaan, ja kestetään kaikki arvostelu.

    • Voi ja ei voi

      Onkos mulkosilmät sitten paremmat tai vaikka iso leuka? Ei niitä meikillä peitetä.

    • olen puhunut

      Leveä naama ja perunanenä. Paljon isoja patteja tai luomia (ulkonevia) naamassa ja kaulalla. Paksuniskaiset lyhyttukkaiset tukkijalkaiset naiset.

    • ....................

      Ruskeat silmät on rumat, kaikki muut värit käy.
      Violetiksi, sinisenmustiksi tai viininpunaiseksi värjätyt hiukset ovat rumat
      Tatuoidut ja lävistetyt ovat rumia
      Tupakoivat tulevat rumiksi
      Alkkikset - rumia
      Pummit - rumia
      Töpsölinenät ovat rumia

    • j6yn5heb

      No, ehkä pahin on sairalloinen laihuus, muita esim.

      - todella suuri ylipaino
      - pitkä leuka

      jaa, en nyt muita kauheen pahoja keksikään

      • ....................

        Alipainoisuus (PI 16-18) ei aina ole rumaa, jos kyseessä on nuori nainen, eikä lievä ylipaino pahasta (PI


      • j6yn5heb
        .................... kirjoitti:

        Alipainoisuus (PI 16-18) ei aina ole rumaa, jos kyseessä on nuori nainen, eikä lievä ylipaino pahasta (PI

        Kun kerran vastasit viestiini, tarkoitatko, että mielipiteeni on väärä jossain suhteessa?


    • yijhoijhi

      Esa Pakarisen näköinen nainen!
      Ajelemattomat bikini rajat ovat kauheat,samoin viikset! Lyhyt tukka on harvoin hyvännäköinen,samoin merkittävä yli-paino.Tuulipuvut,verkkarit yms julistettakoon pannaan!
      Mies tunnetaan teoistaan,naisen tulee taas panostaa ulkonäköönsä.

    • Eipä ole näkynyt

      No harvapa nainen näyttää Esa Pakariselta :D Itse en ole edes sen suuntaistakaan nähnyt koko elämäni aikana.

      • yijhoijhi

        Kuvittele esa pakarinen tai jope ruonansuu ja heille peruukki ja maalit naaman.
        Voila! siinä teille ruma nainen.


    • Sugar12

      Taas näitä rumien ätmien mielipiteitä,joiden täytyy purkaa vihansa naisiin..itse tuskin ovat minkään näköisiä...Jokainen kaunis tavallaan..

    • Kokkelin_Kivettäjä

      ylipaino
      kellastuneet hampaat
      tupakoi
      tukka kuin petolinnun perse
      pienet, lähellä toisiaan olevat silmät
      leveä naama, perunanenä, eikä ollenkaan leukaa
      roikkuvat kasvot
      sivuille sojottavat pitkät tissit
      persjalkainen ja pitkäselkäinen

    • Oletteikisinkkuja

      Nyt sitten jokainen kommentin kirjoittaja tägää kuvansa juttunsa alle niin nähdään kellä on varaa valita edes se mitä kuvaili.

    • Hehhehee

      En ole kyllä koskaan nähnyt Esa Pakarisen tai Jope Ruonansuun näköistä naista. Mutta hyvä juttu toi, et laitetaan Esa Pakariselle ja Jope Ruonansuulle peruukki päähän ja siinä teille ruma nainen. Meinasin tukehtua nauruun.

    • vastaava

      - ruma ilme naamalla
      - tatuointeja ja lävistyksiä
      Naisen rumuus on enempi henkistä laatua (asenne, itsetunto yms)

    • niinvittu

      Ruma nainen on sellanen joka koukuttaa miehen ensin seksillä ja siinä vaiheessa kun lyödään hynttyyt yhteen niin mies huomaa että eihän tuota ämmää seksi kiinnosta ollenkaan. .

      • Anonyymi

        Hah, kuulostaa tutulta. Viime viikonloppuna baaris tuli 42v nainen juttusille ja kehu, että on löytänyt seksuaalisuutensa eron jälkeen. Vastasin sille että ei kannata olla huolissaan, että kyllä se siitä ohi menee parissa kuukaudessa kun alkaa seurusteleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, kuulostaa tutulta. Viime viikonloppuna baaris tuli 42v nainen juttusille ja kehu, että on löytänyt seksuaalisuutensa eron jälkeen. Vastasin sille että ei kannata olla huolissaan, että kyllä se siitä ohi menee parissa kuukaudessa kun alkaa seurusteleen.

        HAHAHAHAHAHA!!!!!

        Tämä osui kyllä naulan kantaan!


    • Luomuna

      Sellanen ulkokuoreltaan kaunis mutta sisältä itseänsä täynnä oleva noita joka arvostelee toisia "ei niin täydellisiä" . Joskus aloin seurustella pikkasen pullean naisen kanssa joka oli luonteeltaan ja kaikin puolin aivan mahtava. Laihdutti sitten sellaset 20kg ja siinä muuttu koko ihminen aivan toiseksi. Eniten ärsytti se oman perseen kyttääminen ihan joka paikas missä vaan oli joku peilaava pinta esim. kaupan ovi. Luonne ratkaisee,ei kiinnosta tekoripsiset pakkeliturvat!

    • KuihtuvaAkka

      Noniin, löytyihän täältä syy miksi yli 25 vuotta kestänyt avioliitto jää.. Olen siis yli 40 v, hieman vuosirenkaita kerännyt (niin kuin mieskin, en kuitenkään "jäätävä läski"), lyhyet värjäämättömät hiukset ja vielä ne silmälasit.

    • Anonyymi

      olen ihan jumalattoman ruma ja kärsin siitä jokapäivä. saan hermoromahduksia ja itken melkein jokapäivä minun rumuuteni takia. olen jopa kuullut itse minun rumuudestani ja varsinkin isosta nenästäni olen kuullut lähipiiriltäni. oma äitini, paras kaverini ja jopa poikaystäväni on sitä huomauttanut.(en tiedä millä ihmeellä olen saanut poikaystävän ku naama roikkuu lattiassa asti ja nenä roikalehtaa puolet naamasta)
      minulla on:
      - iso nenä
      -ohuet ja vinot huulet
      -vinot ja erikokoiset silmät
      -akneinen otsa
      -perseleuka
      -kaksoisleuka
      -epäsynmetrinen naama
      -roikkuvat posket
      -toinen poski isompi kun toinen
      -läski naama
      -kenkänaama
      -olen lauta
      -pienet tissit
      -leveät hartiat
      -kapea lantio
      -persejalkainen
      -jenkkakahvat
      -isot ankkajalat
      -värjätyt hiukset (joittenkin mielestä epäviehättävää)

      tiedän olevani ruma enkä hae sääliä tällä. haluan naamaleikkaukseen tai vaan kuolla kun ei tällä pärställä voi elää. kiitos.

    • Anonyymi

      Vanha ketju, mutta pakko kysyä. Miksi hiukset pitäisi värjätä? Jos oma väri on ok, niin mitä saavutetaan värjäämällä?

    • Anonyymi

      Dodii

    • Anonyymi

      Hyvä tietopaketti

      🙋‍♂️

    • Anonyymi

      Ruma nainen on itseänsä esim baaris esittelevä nainen. Sellanen tissit tyrkyllä ja hame kusirajaan asti. Kauniin naisen ei tarvi itteensä esitellä julkisilla paikoilla. Kauniit silmät sytyttää.

    • Anonyymi

      Todella ruma nainen on mieleltään paha, koston haluinen harhoissaan, siten arvaamaton ja tekee asioita, joita on vaikea ymmärtää todeksi.

    • Anonyymi

      Feministiksi itsensä esittelevä on ruma.

      En halua tutustua yhteekään nistiin.

      En femi-, kommu-, heroi-, enkä mihinkään muuhunkaan nistiin.

      Itsekkäät ja ilkeät ovat myös aina ja poikkeuksetta rumia - oli ulkomuoto mikä hyvänsä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3431
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      177
      1487
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1247
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1132
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      805
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      782
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      769
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      42
      750
    Aihe