Testaa,jos olet kakkonen!? Eipä taida mies vastata myöhäisiin soityoihin,kun viettää laatuaikaa romanttisesti kotona :) ....
eipä mies vastaa,kun kotona vaimon kanssa!
105
1150
Vastaukset
- Saat pitää miehen
Vastaa aina. Ja tulee aina kun pyydän. Vaimolle keksii välillä kummallisiakin tekosyitä, joille nauraa vaimonsa selän takana. Edes minä en ole niin julma.
- Juuri noin...
Noilla sanoilla näytät sen, minkä arvoinen pettäjämies on. Ja sellaisen kanssa vehtaat ja sillä vielä ylpeillä kehtaat. Missä on itsearvostuksesi?
- Saat pitää miehen
Juuri noin... kirjoitti:
Noilla sanoilla näytät sen, minkä arvoinen pettäjämies on. Ja sellaisen kanssa vehtaat ja sillä vielä ylpeillä kehtaat. Missä on itsearvostuksesi?
En todella ylpeile! Häpeän, kun tässä alkanut näkemään millainen mies on kyseessä. Vaimoa käy sääliksi. Vaimonkaan ei kannata ylpeillä, millainen huoripukki siellä kotona "viettää romanttista iltaa" kun mies puhuu sontaa vaimostaan pitkin kaupunkia.
- Tiedät kyllä kuka
Kuvitteletko,että kaikki valheet menee läpi?
- Saat pitää miehen
Tiedät kyllä kuka kirjoitti:
Kuvitteletko,että kaikki valheet menee läpi?
Tiedän, että menee. Ei kukaan täysissä ruumiin ja sielun voimissa oleva vaimo olisi jäänyt miehen luokse, jos tietäisi miehen valehdelleen noin paljon.
- hjgld
Saat pitää miehen kirjoitti:
En todella ylpeile! Häpeän, kun tässä alkanut näkemään millainen mies on kyseessä. Vaimoa käy sääliksi. Vaimonkaan ei kannata ylpeillä, millainen huoripukki siellä kotona "viettää romanttista iltaa" kun mies puhuu sontaa vaimostaan pitkin kaupunkia.
Kuinka kovaa sinuun sattui, kun et päässytkään unelmiesi miehen kainaloon viettämään romanttista iltaa?
- jgdkf
Tiedän, että menee. Ei kukaan täysissä ruumiin ja sielun voimissa oleva vaimo olisi jäänyt miehen luokse, jos tietäisi miehen valehdelleen noin paljon.
Sinulle on kyllä kelvannut!!!
- Saat pitää miehen
hjgld kirjoitti:
Kuinka kovaa sinuun sattui, kun et päässytkään unelmiesi miehen kainaloon viettämään romanttista iltaa?
Olen päässyt kyllä viettämään, monta kertaa. Mies suunnittelee yhteistä tulevaisuutta, minua ei voisi vähemmän kiinnostaa. Viiniä ja kynttilöitä on ollut useasti tarjolla. Vähintään siinä vaiheessa meni maku koko jutusta, kun huomasin miten ala-arvoisesti mies puhui vaimostaan, joka on hänelle lapsiakin antanut. Silloin ymmärsin, että naisten tulee vetää yhtä köyttä. Toivon, että mies jää kiinni ja vaimo heittää ulos. Minäkin aion niin tehdä.
- Saat pitää miehen
jgdkf kirjoitti:
Sinulle on kyllä kelvannut!!!
Ei kelpaa enää, kun näin oikean puolen miehestä. En halua miestä, joka puhuu pahaa ihmisestä, joka on antanut hänelle lapsia ja monia yhteisiä vuosia.
- höpsistä
Olen päässyt kyllä viettämään, monta kertaa. Mies suunnittelee yhteistä tulevaisuutta, minua ei voisi vähemmän kiinnostaa. Viiniä ja kynttilöitä on ollut useasti tarjolla. Vähintään siinä vaiheessa meni maku koko jutusta, kun huomasin miten ala-arvoisesti mies puhui vaimostaan, joka on hänelle lapsiakin antanut. Silloin ymmärsin, että naisten tulee vetää yhtä köyttä. Toivon, että mies jää kiinni ja vaimo heittää ulos. Minäkin aion niin tehdä.
Vaimot eivät yleensä vedä yhtä köyttä kakkosten kanssa. Oman perheen päätökset tehdään ihan puolisoiden kesken. Ymmärräthän, että painitaan kokonaan eri sarjassa ja eri tasolla.
- Erosin hüorasta
höpsistä kirjoitti:
Vaimot eivät yleensä vedä yhtä köyttä kakkosten kanssa. Oman perheen päätökset tehdään ihan puolisoiden kesken. Ymmärräthän, että painitaan kokonaan eri sarjassa ja eri tasolla.
Mahtaa olla kiva antaa pettäjälle vielä päätöksentekovaltakin? Miehelle, joka puhuu vaimostaan p@skaa kaikille... Kaikki vaimot eivät todellakaan paini samassa sarjassa kuin kakkoset. Jotkut ovat vielä alempaa kastia kuin kakkoset. Ne ovat niitä naisia, jotka pettävät miestään ja arvostelevat täällä kakkosnaisten tekosia...
- höpsistä täältäkin
Erosin hüorasta kirjoitti:
Mahtaa olla kiva antaa pettäjälle vielä päätöksentekovaltakin? Miehelle, joka puhuu vaimostaan p@skaa kaikille... Kaikki vaimot eivät todellakaan paini samassa sarjassa kuin kakkoset. Jotkut ovat vielä alempaa kastia kuin kakkoset. Ne ovat niitä naisia, jotka pettävät miestään ja arvostelevat täällä kakkosnaisten tekosia...
Juurikin niin. Vaikka mies on pettänyt ja puhunut pahaa vaimostaan, ei kai hän koko ihmisyyttään ole menettänyt. Yhdessä liitto on solmittu ja valat vannottu ja on hyvä yhdessä liitto lopettaa. Järkevää se on lasten kannalta ja myös osituksen kannalta, mutta myös niiden kahden puolison jaloilleen selviämisen kannalta.
Harvemmin vaimo käy vieraissa, uskon näin ja tuntuisi oudolta, että hän alkaisi porukoimaan jonkun kakkosen kanssa. Olen samaa mieltä, että painitaan eri sarjassa ja tasolla.
- kakkosen luo ->
Vaimot ovat vaimoja. Pakko pitää nainen tyytyväisenä ettei vieraisiin lähde. Oma pesä pidetään puhtaana. Tunteet ovat jossain muualla ;)
- Oppinut virheistäni
Kotihuoraksi sanoi entinen salasuhteeni vaimoaan. Minuakin kuvotti tällainen kielenkäyttö, joten käräytin miehen vaimolleen. Minä en tuollaisen miehen kanssa ala romanttisia koti-iltojani viettämään.
- ninpä niin:D
No vaimohan ON jo saanut miehen!:D Todisteena tästä avioliitto,yhteinen koti ja elämä.
- Savuna ilmaan
Yhteinen koti ja elämä on eri asia kuin rakastaminen. Mennäänhän naimisiinkin rahasta. Miksi et ole viettämässä romanttista iltaa? Anna kun arvaan... Mies lähti "käymään kaverilla"? :D
- Se vaimo:D
Savuna ilmaan kirjoitti:
Yhteinen koti ja elämä on eri asia kuin rakastaminen. Mennäänhän naimisiinkin rahasta. Miksi et ole viettämässä romanttista iltaa? Anna kun arvaan... Mies lähti "käymään kaverilla"? :D
..itse vaimona vastaan: vietimme romanttisen illan mieheni kanssa! Söimme,kävimme suihkussa,sen jälkeen hieronta,rakastelu kynttilöiden valossa. Elokuvia ja lisää rakastelua. Hmmmm,ihanaa rakastaa ja olla rakastettu
- Savuna ilmaan
Se vaimo:D kirjoitti:
..itse vaimona vastaan: vietimme romanttisen illan mieheni kanssa! Söimme,kävimme suihkussa,sen jälkeen hieronta,rakastelu kynttilöiden valossa. Elokuvia ja lisää rakastelua. Hmmmm,ihanaa rakastaa ja olla rakastettu
Miksi ihmeessä olet uskottomuus-palstalla kehumassa avioliittosi onnea? Oletko sinä se, joka siellä vieraissa käy?
- Ei ole petturia mull
Seksi on se ainoa keino, jolla vaimot miehensä pitävät. Onhan se tullut jo selväksi. Ei ole ihme, jos miehet etsivät älykästä keskusteluseuraa muualta...
- sä näet vaan unta
Keskellä yötä vaimo hehkuttaa onneaan! Miksi et ollut jo nukkumassa ihanan miehesi kainalossa? Hienoa, jos noin hyvin menee. Taustalla lienee kuitenkin se, että mies juoksee vieraissa minkä ehtii. Vaimo yrittää seksiä tarjoamalla saada miehen luopumaan kakkosestaan. Tuliko sulle muuten mieleen, mistä mies on kaikenlaisia uusia kikkoja seksin suhteen oppinut? Juu, siltä kakkoseltaan.
- Sivusta, katsos
Savuna ilmaan kirjoitti:
Miksi ihmeessä olet uskottomuus-palstalla kehumassa avioliittosi onnea? Oletko sinä se, joka siellä vieraissa käy?
Juuri siinä on sen voima. Uskottomuuspalsta on aivan oikea kohde hänen kirjoitukselleen. Uskottomuus vastaan uskollisuus. Uskollisuus on h-y-v-i-n paljon parempaa!
- Sivusta.....
sä näet vaan unta kirjoitti:
Keskellä yötä vaimo hehkuttaa onneaan! Miksi et ollut jo nukkumassa ihanan miehesi kainalossa? Hienoa, jos noin hyvin menee. Taustalla lienee kuitenkin se, että mies juoksee vieraissa minkä ehtii. Vaimo yrittää seksiä tarjoamalla saada miehen luopumaan kakkosestaan. Tuliko sulle muuten mieleen, mistä mies on kaikenlaisia uusia kikkoja seksin suhteen oppinut? Juu, siltä kakkoseltaan.
Olette aika hassuja. Juuri sitä seksiä miehet kakkosilta usein hakee. Seksillä kakkoset yrittää miehiä pyydystää kun ei muuten saa miestä.
- Leidi45
Sivusta..... kirjoitti:
Olette aika hassuja. Juuri sitä seksiä miehet kakkosilta usein hakee. Seksillä kakkoset yrittää miehiä pyydystää kun ei muuten saa miestä.
Sinä olet hassu...Taidat luulla, että suhteessa vain harrastetaan seksiä? Pitemmissä salasuhteissa on myös se "arkinen puoli". Minä olen naimisissa tahollani, mies myös. Kumpikin saa juuri niitä asioita, joita ei kumppanilta saa. Romantiikkaakaan ei puutu.
- hyväntekeväisyyttä s
Sivusta..... kirjoitti:
Eli tästähän voidaan tehdä se johtopäätös, ettei mies saa tarpeeksi seksiä vaimoltaan, kun kakkosta pitää. Eikö vaimo pysty tarjoamaan miehelle sellaista seksiä, josta mies tykkää ja siksi pitää vieraissa käydä toteuttamassa itseään? Taidampa jatkossa uskoa aina, kun ukkomies tulee vonkaamaan ja kertoo surkeasta seksielämästään vaimonsa kanssa, että tottahan ukko puhuu. Kun ei saa kotona, niin mä taidankin antaa. Ties vaikka oppisi jotain uutta ja saisi vaimonkin syttymään. Mustahan tulisi sitten pelkästään hyväntekijä.
- Surffaaja
Savuna ilmaan kirjoitti:
Eikö juuri kakkoset käy täällä kehumassa suhdettaan varattuun, näin olen nähnyt?
Miksi ei vaimo sitten saisi onneaan täällä julistaa? Ei missään lue, että saitti olisi VAIN pettäjille ja kakkosille, noille parisuhteiden likaajille.
Tosin viikonloppuisin, lomien aikaan ja juhlapyhinä nämä kakkoset tuntuvat pistävän parastaan. Hyvät naurut täällä saa noita lukiessaan! Pelko tekee ainakin näissä tapauksissa säälittäviksi. - Rakkautta vaan.
sä näet vaan unta kirjoitti:
Se vaimo! Juu nukuin ihanan mieheni kainalossa! Ensin suunnittelimme tulevaisuuden varalle monia asioita ja keskustelimme:) ,ihan tuon kirjoituksen jälkeen! Ps,ja kaikki on koettu seksipuolella...! Meiltä ei ideat lopu...:) ! Kuten mieheni sanoi,olen paras nainen....
- 65trghrdxbh
Rakkautta vaan. kirjoitti:
Se vaimo! Juu nukuin ihanan mieheni kainalossa! Ensin suunnittelimme tulevaisuuden varalle monia asioita ja keskustelimme:) ,ihan tuon kirjoituksen jälkeen! Ps,ja kaikki on koettu seksipuolella...! Meiltä ei ideat lopu...:) ! Kuten mieheni sanoi,olen paras nainen....
No mitäs sitten käyt lätisemässä täällä petettyjen palstalla, kun uskottomuus ei kerran sinua kosketa?! Typerä aivopieru....
- voi rähmä
Ei ole petturia mull kirjoitti:
Seksi on se ainoa keino, jolla vaimot miehensä pitävät. Onhan se tullut jo selväksi. Ei ole ihme, jos miehet etsivät älykästä keskusteluseuraa muualta...
Miiloin se vaimo pihtaa ja milloin se ei osaa keskustella.... Siinäpä ne vaihtoehdot.
- voi meitä
Sivusta..... kirjoitti:
Jos vaimo omassa avioliitossaan tekee saman, niin onhan se täysin halveksittavaa?
- voi hyvinkin olla
Sivusta, katsos kirjoitti:
Juuri siinä on sen voima. Uskottomuuspalsta on aivan oikea kohde hänen kirjoitukselleen. Uskottomuus vastaan uskollisuus. Uskollisuus on h-y-v-i-n paljon parempaa!
Eipä tuo vaimo kertonut, onko miehensä uskoton. Voi ollakin mutta vaimoa ei asia haittaa. Kunhan vaan mies rakastaa häntä. Rakastaako pettävä mies oikeasti muita kuin itseään?
- näin meillä
65trghrdxbh kirjoitti:
No mitäs sitten käyt lätisemässä täällä petettyjen palstalla, kun uskottomuus ei kerran sinua kosketa?! Typerä aivopieru....
Ihan vaan oikasemassa mielipiteitä,kun toiset luulee,ettei avioliitto voi olla onnellinen! Sanon,että voi olla ja on se:D
- 65trghrdxbh
näin meillä kirjoitti:
Ihan vaan oikasemassa mielipiteitä,kun toiset luulee,ettei avioliitto voi olla onnellinen! Sanon,että voi olla ja on se:D
Siis mitä oikein hourit?
Uskottomuus on palstan otsikko ja evvk sinun lätinäsi sinun onnellisesta avioliitostasi. - aikuinen n
65trghrdxbh kirjoitti:
Kamala millasia akkoja näillä palstoilla pyörii...todelal kitkerää ja katkeraa tekstiä saa lueskella.Voi raukkoja:)
- Säälittäviä
Leidi45 kirjoitti:
Sinä olet hassu...Taidat luulla, että suhteessa vain harrastetaan seksiä? Pitemmissä salasuhteissa on myös se "arkinen puoli". Minä olen naimisissa tahollani, mies myös. Kumpikin saa juuri niitä asioita, joita ei kumppanilta saa. Romantiikkaakaan ei puutu.
Kaksin-naimista. Ette kykene riippuvuudeltanne edes eroamaan. Käyttöesine ja vain omien himojen tyydyttäjä, toiselle lupautunut. Ei tuossa ole mitään kunniakasta.
- Siitä puhe mistä....
Se vaimo:D. Hyvä, jos noin! Luulenpa silti, että kirjoitit noin, koska toivot, että oman miehesi (entinen?) kakkonen lukisi tuon, ja pahoittaisi mielensä. No, huvinsa kullakin.
- Karu totuus
hyväntekeväisyyttä s kirjoitti:
Eli tästähän voidaan tehdä se johtopäätös, ettei mies saa tarpeeksi seksiä vaimoltaan, kun kakkosta pitää. Eikö vaimo pysty tarjoamaan miehelle sellaista seksiä, josta mies tykkää ja siksi pitää vieraissa käydä toteuttamassa itseään? Taidampa jatkossa uskoa aina, kun ukkomies tulee vonkaamaan ja kertoo surkeasta seksielämästään vaimonsa kanssa, että tottahan ukko puhuu. Kun ei saa kotona, niin mä taidankin antaa. Ties vaikka oppisi jotain uutta ja saisi vaimonkin syttymään. Mustahan tulisi sitten pelkästään hyväntekijä.
Vaimo opettaa miehelle seksitaitoja, joita se addiktina sitten käytää naidessaan muita. Ei miehen sivusuhteet ole seksinpuutetta, rakkaudenpuutetta tai mitään muutakaan puutetta, vaan persoonalllisuushäiriöisen donjuanismia.
- ihmetellen
Eikö olisi mukavaa hankkia elämä!!?? Ei muuta sanottavaa!!!!
- romanttista
Ei vastaa niin. Pitää puhelinta äännettömällä. Kuin siskoni mies. Soitti sitten vastaan kesämökillä huusista, sehän on yksityisaluetta. Nykyään kaikki hyvin siinä perheessä. Mutta episodin nimeksi tuli myös heidän aikuisten lasten keskuudessa " paskahuussi romanssi".
- pitkä juttu...
Mitä testaamissa tuossa on?
Riittää, kun mies vastaa ja soittaa silloin, kun niin on sovittu. En minä itsekään päivystä 24/7 puhelintani, jos mies sattuisi yön pimeinä tunteina soittamaan.- eräs vaimo
Ja jos sattuisi miestä tarvimaan,ei häntä näy hätiin! Hän viettää aikaa perheensä kanssa. Sääliksi käy kakkosta!!! :'( kyllä kakkonenkin tarvitsee miehen rinnalleen,joka tukee häntä ja elää yhdessä ilot ja surut
- 6784651
eräs vaimo kirjoitti:
Ja jos sattuisi miestä tarvimaan,ei häntä näy hätiin! Hän viettää aikaa perheensä kanssa. Sääliksi käy kakkosta!!! :'( kyllä kakkonenkin tarvitsee miehen rinnalleen,joka tukee häntä ja elää yhdessä ilot ja surut
"Kyllä kakkonenkin tarvitsee miehen rinnalleen"...
No tuossa se just tuli: vaimo sietää pettävää ukkoa, koska ei uskalla tehdä ratkaisua ja erota. Oi voi, siinähän voisi joutua tekemään asioita yksin, kantamaan vastuuta yksin ja maksamaan laskuja yksin... Juu juu, ilojen ja surujen jakamistahan se on, elämä petturin kanssa......... - eräs vaimo...
6784651 kirjoitti:
No tuossa se just tuli: vaimo sietää pettävää ukkoa, koska ei uskalla tehdä ratkaisua ja erota. Oi voi, siinähän voisi joutua tekemään asioita yksin, kantamaan vastuuta yksin ja maksamaan laskuja yksin... Juu juu, ilojen ja surujen jakamistahan se on, elämä petturin kanssa.........Oma mieheni ei petä! Mutta ihmisiä ollaan kaikki ja toivoisi kaikille hyvää parisuhdetta!Olemme eläneet itsenäisesti mieheni kanssa ja olemme kyllä maksaneet omat laskumme aikanaan!:D Avioliittomme perustuu rakkauteen ja haluun sitoutua toisiimme! ( itsenäisesti yhdessä):D
- 65trghrdxbh
eräs vaimo... kirjoitti:
Oma mieheni ei petä! Mutta ihmisiä ollaan kaikki ja toivoisi kaikille hyvää parisuhdetta!Olemme eläneet itsenäisesti mieheni kanssa ja olemme kyllä maksaneet omat laskumme aikanaan!:D Avioliittomme perustuu rakkauteen ja haluun sitoutua toisiimme! ( itsenäisesti yhdessä):D
Kysyikö sinulta joku jotain, sinuahan ei uskottomuus kosketa...? Ihme lätinää.
- Mistä summasta?
eräs vaimo... kirjoitti:
Oma mieheni ei petä! Mutta ihmisiä ollaan kaikki ja toivoisi kaikille hyvää parisuhdetta!Olemme eläneet itsenäisesti mieheni kanssa ja olemme kyllä maksaneet omat laskumme aikanaan!:D Avioliittomme perustuu rakkauteen ja haluun sitoutua toisiimme! ( itsenäisesti yhdessä):D
Lyön vetoa, että pettää.
- Tämä on totta
6784651 kirjoitti:
No tuossa se just tuli: vaimo sietää pettävää ukkoa, koska ei uskalla tehdä ratkaisua ja erota. Oi voi, siinähän voisi joutua tekemään asioita yksin, kantamaan vastuuta yksin ja maksamaan laskuja yksin... Juu juu, ilojen ja surujen jakamistahan se on, elämä petturin kanssa.........Taitaa kuitenkin olla se pettävä mies, joka sitä ratkaisua ei halua tehdä. Jos vaimo kysyy pettävältä mieheltään suoraan, että haluaako mies erota, niin 98% vastaa, ettei halua erota.
- 88888855555
Ei tietenkään vastaa.
Hullua luullakkaan että vastaisi. Ei kai sen vaimon aikana ole tarkoitus jutella?- kilpailu kiihtyy
Kellä onni on se onnen kätkeköön. Se sopinee kaikille kakkosille ja vaimoille myös.
Kun elää hyvässä parisuhteessa, se kyllä näkyy päällepäinkin, eikä onneaan tarvitse hehkuttaa palstoilla.
Täällähän ollaan kuin hiekkalaatikolla, minulla on parempi kuin sinulla....
Voi meitä naisia. - Oppinut virheistäni
Kyllä mies jutteli vaimon läsnäollessakin. Niinä kertoina kun vaimo soitti ollessamme yhdessä, saattoi hän ottaa kädestä kiinni ja suudellakin minua. Tämä tapaus oli kyllä aikamoinen pelimies. Ei se vaimon läsnäolo estä mitään, valitettavasti. Miksi mies kohtelee vaimoaan niin alentavasti, sitä en ole tänäpäivänäkään saanut selville.
- niin sitä pitää
Oppinut virheistäni kirjoitti:
Kyllä mies jutteli vaimon läsnäollessakin. Niinä kertoina kun vaimo soitti ollessamme yhdessä, saattoi hän ottaa kädestä kiinni ja suudellakin minua. Tämä tapaus oli kyllä aikamoinen pelimies. Ei se vaimon läsnäolo estä mitään, valitettavasti. Miksi mies kohtelee vaimoaan niin alentavasti, sitä en ole tänäpäivänäkään saanut selville.
Ja sinä vietit "laatuaikaa" moisen kuvatuksen kanssa. Varmaan nauraa kihersit, kuinka ovela mies. Kuvaa hyvin tasoasi.
- Oppinut virheistäni
niin sitä pitää kirjoitti:
Ja sinä vietit "laatuaikaa" moisen kuvatuksen kanssa. Varmaan nauraa kihersit, kuinka ovela mies. Kuvaa hyvin tasoasi.
En kihertänyt. Jos luet aiemman viestini, huomaat miten vastenmielistä miehen käytös mielestäni oli.
- Opitko sittenkään?
Oppinut virheistäni kirjoitti:
En kihertänyt. Jos luet aiemman viestini, huomaat miten vastenmielistä miehen käytös mielestäni oli.
Joku olisi lähtenyt tai osoittanut miehelle ovea. Moni nainen, vaikka olisikin kakkonen, olisi tuntenut itsensä varsin hyväksikäytetyksi ja likaiseksi.
- Oppinut virheistäni
Opitko sittenkään? kirjoitti:
Joku olisi lähtenyt tai osoittanut miehelle ovea. Moni nainen, vaikka olisikin kakkonen, olisi tuntenut itsensä varsin hyväksikäytetyksi ja likaiseksi.
Kukaan teistä ei taida lukea edellisiä viestejä, eihän? Minähän nimenomaan jätin miehen! Mies kuvitteli saavansa minut omakseen, mutta väärin luuli. Minua ei käytetty hyväksi, koska mies oli rakastunut ja sain suhteelta kaiken, minkä halusin. Tunsinko itseni likaiseksi? Pelkästään vaimon vuoksi, koska harmitti tämän puolesta.
- hyi yök
Varmasti kiva viettää romanttista laatuaikaa kun kuitenkin tiedät ettei mies ole pelkästään sinun käytetyävissä. Minä en miestä jaa toisen naisen kanssa. En siis
itse pahemmin nauttisi miehestä joka elostelee toisen naisen kanssa. - pidä kii
Saavutetut edut täytyy saada pitää. Oletko onnistunut saamaan edes yhden miehen huomion hetkeksi? En ihmettele miksi mies hakee vierasta.
- petturin ex
Kolikolla on myös toinen puoli. Itse aikoinani vaimona olin todella ahdistunut ja epätoivoinen kun mies oli toisen kanssa. Saatoin soittaa tunninkin yhteen putkeen ja itkeä miestä takas kotiin. Myöhemmin ymmärsin erota ja nykyään ihmettelen miten pystyinkään olla niin säälittävä. Kaikki kelpasi kunhan mies ei vaan jätä minua. Että sitä kokemusta vasten sinun uhoamisesi kuulostaa todella säälittävältä.
- klaava
Kolikon toisella puolella voi olla myös petetty, joka ei kertaakaan ole itkenyt miestään takaisin. Itkin itkuni muualla, mutta en koskaan miehen silmien alla, saati, että olisin jotain ruinannut. Kaikki eivät ole sillä tavalla säälittäviä, helposti sitä kuvittelee, että kun minä itkeä ruikutin miestä takaisin, niin kaikki muutkin naiset niin tekee. Ja vaikka ei ole miehelle itkenyt, eikä ruikuttanut, niin siitä huolimatta voi olla hyvinkin ahdistunut ja epätoivoinen.
- Voihyvin
klaava kirjoitti:
Kolikon toisella puolella voi olla myös petetty, joka ei kertaakaan ole itkenyt miestään takaisin. Itkin itkuni muualla, mutta en koskaan miehen silmien alla, saati, että olisin jotain ruinannut. Kaikki eivät ole sillä tavalla säälittäviä, helposti sitä kuvittelee, että kun minä itkeä ruikutin miestä takaisin, niin kaikki muutkin naiset niin tekee. Ja vaikka ei ole miehelle itkenyt, eikä ruikuttanut, niin siitä huolimatta voi olla hyvinkin ahdistunut ja epätoivoinen.
Olen sitä mieltä että petetyn tunteet oli ne säälittäviä tai ei on ihan ymmärrettäviä. Kenenkään ei tarvitse olla niin vahva eikä tuntea syyllisyyttä vaikka olisi kuinka porannut miehensä perään. Minusta se on inhimillistä kaikki. Ehkä sinä joka teit sen miehelle itselleen ja myöhemmin ymmärsit erota tarvitsitkin juuri sen itsesi nöyryyttämisen (mitä kenenkään ei milloinkaan pitäisi kokea) ymärtääksesi. Älä ihmettele vaan ajattele että niin piti ollakkin. Vaimo on alunperin käsittääkseni nainut ihan uskollisen miehen ? Se että menettää uskollisen miehen vaikka vielä jatkaisi pettävänkin kanssa on jo iso menetys ja suuri pettymys. Jokainen vauimo joka jostakin syystä tekee sen valinnan että jatkaa pettämisestä huolimatta tekee valintansa omasta yksilöllisestä näkökulmastaan ja oman kokemuksensa pohjalta. Sitä ei voi kukaan tuomita eikä kukaan voi mennä sanomaan sillekkään vaimolle että tämän elämä muuttuisi paremmaksi jos heittäisi ukon pelolle sillä emmehän me voi tietää muuttuuko se? Vaimo tekee oman päätöksensä vain itse miten parhaaksi näkee ja sen päätöksen tekemiseen voi joutua kokemaan yhtä ja toista ennen kuin sen sitten katsoo parhaaksi ratkaisuksi.
- kaunis2
Minähän vaan pidin hauskaa hänen kustannuksellaan, taisi vihdoin valjeta hänellekin. Kuka muka haluaisi itselleen miehen joka pettää ja valehtelee, kaivaa nenää ja piereskelee ja kaikki vieläpä ihan julkisesti? Tosiaan, sinä haluat :D Opeta sille äijänkäppänälle vähän tapoja kunhan ehdit.
- toinen vaimo
Kuinka tyhmiä te ukkomiehen perään itkevät oikein olette? Sen verran pitää olla järkeä päässä, että ymmärtää, että se joka leikkiin lähtee, niin se leikin kestäköön.
Siitä pitää lähteä, että miehen vaimo tulee olemaan aina ykkösenä ja rakastajatar pysyy vain sivuosassa miehen elämässä. Salasuhteen on tarkoitus myös pysyä salassa, joten ei sille miehelle pidä lähteä soittelemaan kotiin. Mitään epäilyksiä ei saa herättää vaimossa.
Miehestä on tarkoitus ottaa vain parhaat palat irti eli saada hyvää seksiä ja nauttia hyväntuulisen ja kehuvan miehen seurasta. Kuka idiootti sitä nyt haluaa paskakalsarien pesijäksi, kotipiiaksi ja miehen kiukuttelun kohteeksi saman katon alle. Olette typerykset ymmärtäneet ihan väärin rakastajan merkityksen, jos aiotta pilata hänen avioliittonsa. Niin kauan kuin miehen liitto pysyy kasassa, niin miehestä irtoaa parhaat palat.- selvät sävelet
Just näin se menee.
Mies on koukutettu sopivasti egoa hivelemällä, muttei silti liikaa niin, että häneltä pääsisi unohtumaan, että vapaa rakastajatar saattaa heivata leikin sikseen ja etsiä vapaata seuraa. Pelisäännöt ovat selvät: minun reviirini on minun enkä sinun puolellesi tunge, kunhan pidät sanasi aina ja kaikessa ilman, että siitä pitää muistuttaa "tai muuten minä"-tyyliin. Tapaamiset silloin kun molemmille sopii ilman mitään "päivystämistä". Mukavaa seuraa, hyvää ruokaa ja juomaa, loistavaa seksiä eli pieni irtiotto arjesta silloin tällöin. - Vaimona....
selvät sävelet kirjoitti:
Just näin se menee.
Mies on koukutettu sopivasti egoa hivelemällä, muttei silti liikaa niin, että häneltä pääsisi unohtumaan, että vapaa rakastajatar saattaa heivata leikin sikseen ja etsiä vapaata seuraa. Pelisäännöt ovat selvät: minun reviirini on minun enkä sinun puolellesi tunge, kunhan pidät sanasi aina ja kaikessa ilman, että siitä pitää muistuttaa "tai muuten minä"-tyyliin. Tapaamiset silloin kun molemmille sopii ilman mitään "päivystämistä". Mukavaa seuraa, hyvää ruokaa ja juomaa, loistavaa seksiä eli pieni irtiotto arjesta silloin tällöin.Ja vaimona koen arjessa kokoajan juuri tätä mieheni kanssa; hyvää ruokaa,hyvää seuraa,uskomatonta ja monipuolista seksiä...näin meidän arki!!!!Jos luksusta haluaa,silloin matkustamme etelään esimerkiksi! Vain taivas rajana....
- elät itsepetoksessa!
Just näin se menee.
Mies on koukutettu sopivasti egoa hivelemällä, muttei silti liikaa niin, että häneltä pääsisi unohtumaan, että vapaa rakastajatar saattaa heivata leikin sikseen ja etsiä vapaata seuraa. Pelisäännöt ovat selvät: minun reviirini on minun enkä sinun puolellesi tunge, kunhan pidät sanasi aina ja kaikessa ilman, että siitä pitää muistuttaa "tai muuten minä"-tyyliin. Tapaamiset silloin kun molemmille sopii ilman mitään "päivystämistä". Mukavaa seuraa, hyvää ruokaa ja juomaa, loistavaa seksiä eli pieni irtiotto arjesta silloin tällöin.Ja etkö muuten saa piristystä arkeen,kuin tekemällä syntiä ja vääryyttä.toisen aviomiehen kanssa??? Hyi! Vääryyden taakka painaa harteillasi!....kuinka voit" rentoutua", tekemällä vääryyttä???
- selvät sävelet
elät itsepetoksessa! kirjoitti:
Ja etkö muuten saa piristystä arkeen,kuin tekemällä syntiä ja vääryyttä.toisen aviomiehen kanssa??? Hyi! Vääryyden taakka painaa harteillasi!....kuinka voit" rentoutua", tekemällä vääryyttä???
Luuletko oikeasti, että uhraan ajatustakaan miehen avovaimolle? Hän on olemassa ja varmaankin ihan mukava immeinen, ei kai mies minkään pirttihirmun kanssa pitkässä avosuhteessa eläisi. Mutta mitä sitten, ei ole minun asiani.
Hartioillani ei paina yhtään mikään, koska olen vapaa ihminen enkä petä ketään. "Elät itsepetoksessa" - miten niin? Enhän kuvittelekaan, että meistä miehen kanssa tulisi elävän elämän pariskunta. - 847236
Luuletko oikeasti, että uhraan ajatustakaan miehen avovaimolle? Hän on olemassa ja varmaankin ihan mukava immeinen, ei kai mies minkään pirttihirmun kanssa pitkässä avosuhteessa eläisi. Mutta mitä sitten, ei ole minun asiani.
Hartioillani ei paina yhtään mikään, koska olen vapaa ihminen enkä petä ketään. "Elät itsepetoksessa" - miten niin? Enhän kuvittelekaan, että meistä miehen kanssa tulisi elävän elämän pariskunta.Eikö se ole sama asia kuin olisi vain varkaan mukana ryöstöretkellä ja tuumailisi, enhän minä mitään varastanut.Siis täyttä pastaa
- fakta on tämä
Hartioillani ei paina yhtään mikään, koska olen vapaa ihminen enkä petä ketään. "Elät itsepetoksessa" - miten niin? Enhän kuvittelekaan, että meistä miehen kanssa tulisi elävän elämän pariskunta.Niin tai näin,elät kuitenkin synnin taakka harteillasi ja tekosi on väärin!!! Vaikka kuinka selittelisit sitä...
- toinen vaimo
847236 kirjoitti:
Eikö se ole sama asia kuin olisi vain varkaan mukana ryöstöretkellä ja tuumailisi, enhän minä mitään varastanut.Siis täyttä pastaa
Varastanut mitä? Kuulostaa joltain uskovien hourailuilta juttusi.
Ei järvi soutamalla kulu pätee niin naiseen kuin mieheenkin. - yher5ahtg3w2rwse
fakta on tämä kirjoitti:
Niin tai näin,elät kuitenkin synnin taakka harteillasi ja tekosi on väärin!!! Vaikka kuinka selittelisit sitä...
Ja höpön löpön.
Todella hyvä ihminen ei tuomitse toisia. Toisten tekoja ei tarvitse hyväksyä eikä niihin ulkopuolisten hyväksyntää kysytäkään. Hyvä ihminen yrittää ymmärtää toista ja toisen tekoja asettamatta itseään muiden yläpuolelle. - No huhhuh
Jaksaisiko mies parisuhteessa sua jatkuvasti kehuskella? Sun ja miehen viat tulisi arjessa selvemmin esille. Mitä sitten jos mies haluaa sinut kanssaan parisuhteeseen? Heivaat huor...suhteen siinä vaiheessa? Vain huono ja heikko on jatkuvasti riippuvainen kehuskelusta. Miehen hyväksikäyttäjä sä olet, täynnä itseäsi. kova ja rakkaudeton, mutta lopputulos on se että sinulla ei ole arvoa! ´Loppupeleissä olet useimpien mielestä halveksittava!
- että kehtaskin
Minuakin yritti yks varattu ukko, piti tyhmänä myös, kun lipsahti suusta, et olen yksinkertainen ja siksi haluais käydä luonani..ei pidä liian fiksuista?
Mutta, minä ovelana annoin ymmärtää, et tervetuloa, ja paiskasin oven kiinni nokan eestä, kun tuli.
Siitä sai tämä yksinkertaisuus maistaa omaa lääkettään.Taitaa olla nyt varattu kaksinkertainen...tai siinä tilassa. - Voin vastata
No ei varmaan vastaa ei jos viettää aikaa vaimon kanssa eihän se vastaa silloinkaan vaimolle jos viettää aikaa kakkosen kanssa. Ei edes tarvi olla kakkonen eikä ykkönen vastatakseen tähän. Romantiikasta en niin tiedä voiko sitä olla kummankaan kanssa ainakaan rehellisesti? Ei varmaan.
- -jukuripää-
Yritin tästä kissatappelusta seuloa jotain itua, vaikea sitä on löytää.
Vastaan joka tapauksessa salarakasta pitävänä ukkomiehenä. Salarakkaan kanssa on sovittu, mihin aikaan soitellaan ja tekstaillaan puolin ja toisin, aniharvoin myöhään illalla. Laitan yleensä puhelimen äänettömälle yöksi tuossa klo 22:n aikaan ja sen salarakas tietää. Saattaa toisinaan laittaa hyvänyönviestin ja minä vastaan, jos se huomiota herättämättä onnistuu.
Mitä tulee "romanttiseen laatuaikaan" kotona, niin no joo... Ei kai minulla salarakasta olisi, jos romantiikka ja erotiikka kotona rehottaisi? Vaimo on ihan ok ihminen, muttei mitenkään tunteellinen tai eroottinen. Arki perheenä toimii eikä sitten juurikaan muu. Miksenkö eroa? No vaimo on sanonut sanansa eli jos haluan säpinää elämääni, sen kun haen, kunhan se ei näy mitenkään kotona. Ei halua erota ja hajoittaa lasten ehjää kotia.- rakkautta kehiin:)
No huh! Itse olen vaimo ja vietän laatuaikaa miehen kanssa! Teemme kaikkea yhdessä. Meillä on hyvä luottamuksellinen suhde jossa pidämme toisiamme hyvänä. Romantiikkaa eikä seksiä puutu! Miksiköhän vaimosi on lyönyt niin sanotusti hanskat tiskiin??? Veikkaan,että arjen pyörittäminen ja lasten hoito vie mehut vaimostasi??! Järjestäkää yhteistä aikaa,hommetkaa vaikka sukulaistädeistä lastenhoitaja ja karatkaa vaikka risteilylle:) voit vaikka löytää vanhan vaimosi takaisin,jolke maistuu seksi ja romantiikka!( kuitenkin hän niitä joskus tarvitsee)! Jaatte kotitöitä/ vastuuta enemmän ja järjestätte yhteistä aikaa...! Osta vaimollesi vaikka hieronta/ aika kosmetologille: se piristää häntä
- ei vaimo saa tehdä
Miten pidät huolen, että huono omatuntosi ei näy suhtautumisessa vaimoosi ja lapsiisi? Pystytkö olemaan henkisesti läsnä koko ajan kotona, niin että vaimosi toivomus siitä, että sinun säpinäsi ei vaikuta kotitunnelmaan.? Miten suhtaudut jos/kun tapahtuu, että vaimo on hakenut erotiikkaa ulkopuoliselta?
- Samaneuvovuodestatoi
rakkautta kehiin:) kirjoitti:
No huh! Itse olen vaimo ja vietän laatuaikaa miehen kanssa! Teemme kaikkea yhdessä. Meillä on hyvä luottamuksellinen suhde jossa pidämme toisiamme hyvänä. Romantiikkaa eikä seksiä puutu! Miksiköhän vaimosi on lyönyt niin sanotusti hanskat tiskiin??? Veikkaan,että arjen pyörittäminen ja lasten hoito vie mehut vaimostasi??! Järjestäkää yhteistä aikaa,hommetkaa vaikka sukulaistädeistä lastenhoitaja ja karatkaa vaikka risteilylle:) voit vaikka löytää vanhan vaimosi takaisin,jolke maistuu seksi ja romantiikka!( kuitenkin hän niitä joskus tarvitsee)! Jaatte kotitöitä/ vastuuta enemmän ja järjestätte yhteistä aikaa...! Osta vaimollesi vaikka hieronta/ aika kosmetologille: se piristää häntä
Jos rakkaus ei kestä arkea, ei se kestä mitään. Lyhyet lomamatkat vain pahentavat tilannetta, kun joutuu korkealta palaamaan maan pinnalle, siihen tosifaktaan että mies ei kauhean kauan jaksa yrittää auttaa kotitöissä. Muutokset ovat hetkellisiä ja en ole maksullinen nainen, lahjottavissa hieronnalla ja kosmetologikäynneillä, joista mies odottaa saavansa seksiä. Jos mies vaikka huolehtisi lapsista ja lopettaisi mustasukkaisuutensa, olisin onnellinen. Ehkä silloin sitä seksiäkin hän saisi enemmän... Vaikea miehellä lopettaa mustasukkaisuutta, kun itse pettää. Eikös pettäjät ole kaikista mustasukkaisimpia? Tuntuu toisaalta turhalta alkaa muuttamaan mitään, kun mies on jo tekemisillään rikkonut avioliittomme.
- vaimo minäkin
Samaneuvovuodestatoi kirjoitti:
Jos rakkaus ei kestä arkea, ei se kestä mitään. Lyhyet lomamatkat vain pahentavat tilannetta, kun joutuu korkealta palaamaan maan pinnalle, siihen tosifaktaan että mies ei kauhean kauan jaksa yrittää auttaa kotitöissä. Muutokset ovat hetkellisiä ja en ole maksullinen nainen, lahjottavissa hieronnalla ja kosmetologikäynneillä, joista mies odottaa saavansa seksiä. Jos mies vaikka huolehtisi lapsista ja lopettaisi mustasukkaisuutensa, olisin onnellinen. Ehkä silloin sitä seksiäkin hän saisi enemmän... Vaikea miehellä lopettaa mustasukkaisuutta, kun itse pettää. Eikös pettäjät ole kaikista mustasukkaisimpia? Tuntuu toisaalta turhalta alkaa muuttamaan mitään, kun mies on jo tekemisillään rikkonut avioliittomme.
Muista hyvä vaimo,että miehesi on kuitenkin sinun oma mies! Nostakaa ongelmat esiin,keskustelkaa! Esitä toiveesi miehesi suhteen!!! Avioliittoon astuessanne olette luvanneet rakastaa toisianne,niin myötä- kuin vastoinkäymisissä. Mies tekee väärin,kun pettää,mutta tavallaan niin teet sinäkin kun et rakastele ollenkaa miehesi kanssa! Seksi kuuluu avioliittoon. Älä hylkää miestäsi,äläkä kiellä häneltä rakastelua!( Lhentykää toisianne)! Viekää lapset vaikka mummolaan hoitoon ja ottakaa laatuaikaa...!Suhteen ja romantiikan ei tarvi loppua arkeen:)
- Samaneuvovuodestatoi
vaimo minäkin kirjoitti:
Muista hyvä vaimo,että miehesi on kuitenkin sinun oma mies! Nostakaa ongelmat esiin,keskustelkaa! Esitä toiveesi miehesi suhteen!!! Avioliittoon astuessanne olette luvanneet rakastaa toisianne,niin myötä- kuin vastoinkäymisissä. Mies tekee väärin,kun pettää,mutta tavallaan niin teet sinäkin kun et rakastele ollenkaa miehesi kanssa! Seksi kuuluu avioliittoon. Älä hylkää miestäsi,äläkä kiellä häneltä rakastelua!( Lhentykää toisianne)! Viekää lapset vaikka mummolaan hoitoon ja ottakaa laatuaikaa...!Suhteen ja romantiikan ei tarvi loppua arkeen:)
Kyllä meillä seksiä on. Olen miehelle tehnyt selväksi, että sitä olisi enemmänkin jos hän kantaisi osavastuun perheestä. Mutta ei, niin ei. Välillä yrittää ja siihen se jää. Lapsiani en kyllä vie hoitoon sen vuoksi, että mies saisi ensimmäisen luokan palvelua, koska itse lyö laimin perhettään ja käy tämän lisäksi vieraissa!!! Oletko sinä "vaimo minäkin" tullut koskaan petetyksi? Neuvosi ovat niin absurdeja, että et varmasti ole kokenut samaa.
- Samaneuvovuodestatoi
Samaneuvovuodestatoi kirjoitti:
Kyllä meillä seksiä on. Olen miehelle tehnyt selväksi, että sitä olisi enemmänkin jos hän kantaisi osavastuun perheestä. Mutta ei, niin ei. Välillä yrittää ja siihen se jää. Lapsiani en kyllä vie hoitoon sen vuoksi, että mies saisi ensimmäisen luokan palvelua, koska itse lyö laimin perhettään ja käy tämän lisäksi vieraissa!!! Oletko sinä "vaimo minäkin" tullut koskaan petetyksi? Neuvosi ovat niin absurdeja, että et varmasti ole kokenut samaa.
Niin, ja siinä vaiheessa kun avioliitossa petetään, sopimus avioliitosta on rauennut. Mitään avioliittoa ei enää sydämessä ole olemassa. Paperilla kyllä. Myötä- ja vastamäki ei velvoita antamaan anteeksi pettämistä, vaan normaalit vaikeudet. Pettäminen ei näihin kuulu.
- BullShittiä
vaimo minäkin kirjoitti:
Mitä skeidaa. Pettäjän kansssa ei todellakaan tarvitse rakastella. Sopimusrikkomus mitätöi sopimuksen myös petetyn puolelta. Petetty voi juosta vastavuoroisesti vieraissa niin paljon kuin haluaa, eikä alkuperäisellä pettäjällä ole siihen mitään sanomista. Erohan tuosta tietenkin loppujen lopuksi tulee, mutta siihenkin on syyllinen vain ja ainoastaan se, joka sopimuksen rikkoi alunperin.
- selvä peli
Näin selviää tärkeysjärjestys...
- sitä ei muuta mikään
Siitä näkee,kumpi elämässä tärkeämpi..aviopuoliso tietenkin!!! Hänelle valat vannottu!!!
- Herätyksen aika
sitä ei muuta mikään kirjoitti:
Siitä näkee,kumpi elämässä tärkeämpi..aviopuoliso tietenkin!!! Hänelle valat vannottu!!!
Ei ole kovin tärkeä, kun ottaa riskin jäädä kiinni ja menettää kaiken. Aika herätä jokaisen petetyn ja heittää tuollainen ulos.
- sen näkee käytännössä
Herätyksen aika kirjoitti:
Ei ole kovin tärkeä, kun ottaa riskin jäädä kiinni ja menettää kaiken. Aika herätä jokaisen petetyn ja heittää tuollainen ulos.
No...avioon mentäessä valitaan kumppani! Ja liiton jatkuessa valinta jatkuu! Muutenhan petturi eroaisi,vapaaehtoisesti!!!! Vaan kun rakastaa puolisoaan..
- Herätyksen aika
sen näkee käytännössä kirjoitti:
No...avioon mentäessä valitaan kumppani! Ja liiton jatkuessa valinta jatkuu! Muutenhan petturi eroaisi,vapaaehtoisesti!!!! Vaan kun rakastaa puolisoaan..
Tosirakkaus rakasteleekin muitakin kuin vaimoaan... Sellaista rakkautta en kyllä ikinä halua. Taidan sanoa avioliitollekin, ei kiitos, tässä tapauksessa! Muistakaa käyttää vaimot kondomia! Ei tiedä mitä mies tuo tuliaisina, rakkauden lahjoina.
- fakta homma
Oletko ihan naiivi? Pettäjä ei rakasta puolisoaan, eihän hän muuten pettäisi. Hänestä on vain helpompi ettei tarvitse muuttaa asunnosta jossa on siivooja ja saa seksiäkin eikä tarvitse luopua lapsista jne. Ehkä sinua helpottaa ajatus että puolisosi rakastaisi sinua vaikka pitää muita naisia, utopiaa se silti on.
- Naiivia tottatosiaan
Onko kaikilla pettävillä miehillä kotona siivooja? Eikö niitä sitten eron jälkeenkin voi palkata? Ja asuuko se siivoja siellä asunnossa. Miksi miehen pitäisi luopua lapsista, eikö mieskin voi eron tullessa ne lapset ottaa?
- ......
Ei ole ollut TARVETTA soitella miehelle kertaakaan kotiin tämän kuuden vuoden aikana. Ihan sama mitä tekee siellä. Minullakin on oma elämä joka ei hänelle kuulu.
- voi sua
Ei tietysti vastaa enkä mä soita, ellei ole sovittu asiasta. Tyhmä heitto. Toivottavasti hän viettää romanttista aikaa myös vaimonsa kanssa, että vaimo pysyy tyytyväisenä. Ja voi hehkuttaa sun laillasi laatuajasta. Voi sua.
- säälin sua
Siis miksi et etsi omaa miestä??! Ei miehet arvosta naista,joka on varatun kanssa! Miksi alistut hyväksikäytettäväksi??? Kannattaisi arvostaa itseään enemmän.
- Laura5
auts... vaimo vetää toisesta kädestä ja kakkonen toisesta kädestä ja se mies rappana menee vikisten sinne suuntaan kumpi kovemmin vetää.... miksi te naiset sätitte toisianne täällä.... kumpaakin se pettää, toista salaa ja toinen tietää
- ......
Ei mies minua petä. Nai ihan "luvan" kanssa vaimoaan. En minäkään ole uskollisuutta miehelle vannonut.
- alhainen kasti sulla
...... kirjoitti:
Ei mies minua petä. Nai ihan "luvan" kanssa vaimoaan. En minäkään ole uskollisuutta miehelle vannonut.
Mahtaa mies pitää sinua arvottomana,kun tietäen hyväksyt kaiken: nainen vailla omanarvontuntoa! Itseään kunnioittava normaali nainen EI alennu kakkoseksi!
- Näin se vain menee
alhainen kasti sulla kirjoitti:
Mahtaa mies pitää sinua arvottomana,kun tietäen hyväksyt kaiken: nainen vailla omanarvontuntoa! Itseään kunnioittava normaali nainen EI alennu kakkoseksi!
Eipä anna omanarvontunteva ja itseään kunnioittava vaimokaan juosta miehen vieraissa. Normaali nainen ei alennu kynnysmatoksi.
- pieni vinkki
Näin se vain menee kirjoitti:
Eipä anna omanarvontunteva ja itseään kunnioittava vaimokaan juosta miehen vieraissa. Normaali nainen ei alennu kynnysmatoksi.
Sinä voi lähteä suhteesta noin vain, mutta aviossa oleva pari ei. Miehen mukana menee suunnattoman paljon muutakin, kuin se mies.
Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen ei tupsahda heti, että hän ei ole ollut koko miehen maailman napa. Tällainen nainen yrittää selvittää konfliktit. - ......
alhainen kasti sulla kirjoitti:
Ihan sama pitääkö mies minua arvottomana. En minäkään häntä omaksi ottaisi. Ei hänellä paljon arvoa ole minunkaan silmissä.
- Puolin ja toisin
Mies piti etäsuhdetta naiseen toisella paikkakunnalla. Puhelinkäyttäytymisestä se kaikki paljastuminen alkoi. Mies yleensä vastasi heti puhelimeen tai soitti heti takaisin. Sitten alkoi olla vastaamatta tai soitti takaisin parin tunnin viiveellä. Töissä ei saanut enää puhua yksityisasioista, ei edes myöhään illalla ylitöissä eikä työmatkoilla. Oli niin selvää pässinlihaa, että siitä se vakoilu alkoi.
Asia selvisi ja kakkonen oli tahollaan kuvitellut miehen olevan vapaa. Häntä oli myös loukannut se, että mies oli vaikeasti tavoitettavissa. Mies kun pelasi molempiin suuntiin. Hän ei osannut edes kuvitella miehen olevan naimisissa, vaan epäili miehen tunteita. Hänestä koko aika oli ollut surullista, yksinäistä ja epävarmaa tunnepeliä, eikä mies tuntunut olevan sitoutunut suhteeseen. - ei huolta
Aina vastaa :). Ja nopeasti. Ei uskalla ottaa riskiä, että salarakas suuttuu...Vaimosta ei niin väliä, kun kuulemma mököttää aina muutenkin.
- ja vain siksi vastaa
Vastaa vaan sen takia,että pelkää salarakkaan kertovan vaimolle!
- Fuck'n boring
Onpa lapsellista ilkkumista. Luulisi, että joku 15-vuotias ilkkuisi rinnakkaisluokan Saaralle, että Petteri tykkää oikeesti enemmän minusta kuin sinusta.
- sonjaO
Fuck'n boring kirjoitti:
Onpa lapsellista ilkkumista. Luulisi, että joku 15-vuotias ilkkuisi rinnakkaisluokan Saaralle, että Petteri tykkää oikeesti enemmän minusta kuin sinusta.
Niinpä on. On sitä paitsi todella epäkorrektia ja typerää soitella varatulle miehelle illalla. Luulisi, että soitteluajoista sovitaan varatun miehen kanssa, jos yhtään ajatellaan toista.
- niin väärin..
sonjaO kirjoitti:
Niinpä on. On sitä paitsi todella epäkorrektia ja typerää soitella varatulle miehelle illalla. Luulisi, että soitteluajoista sovitaan varatun miehen kanssa, jos yhtään ajatellaan toista.
On epäkorrekstia ja väärin ylipäänsä seukata varatun miehen kanssa! Kun niitä vapaitakin miehiä on..
- duracell*pupu
niin väärin.. kirjoitti:
On epäkorrekstia ja väärin ylipäänsä seukata varatun miehen kanssa! Kun niitä vapaitakin miehiä on..
Ihmissuhde, ihan minkälainen tahansa, on aina kahdenkeskinen juttu.
- Tee toiselle...
duracell*pupu kirjoitti:
Ihmissuhde, ihan minkälainen tahansa, on aina kahdenkeskinen juttu.
Joo,kyllä on ,mutta salarakas satuttaa muitakin osapuolia! Myös pettävä kumppani satuttaa muitakin! Tee toiselle,niinkuin toivot itselle tehtävän..
- sivupolulta pois
sonjaO kirjoitti:
Jaa, soitteluko tuossa hommassa onkin väärin? :D Minusta nimittäin on todella epäkorrektia harrastaa seksiä toisen naisen kanssa, tapailla toista naista, valehdella vaimolle ja viedä kakkonen jopa kotiinsa ja aviovuoteeseen. Mutta sinustahan mies ei tee mitään väärin, kakkosnainen vain.
- Kaikki
sivupolulta pois kirjoitti:
Jaa, soitteluko tuossa hommassa onkin väärin? :D Minusta nimittäin on todella epäkorrektia harrastaa seksiä toisen naisen kanssa, tapailla toista naista, valehdella vaimolle ja viedä kakkonen jopa kotiinsa ja aviovuoteeseen. Mutta sinustahan mies ei tee mitään väärin, kakkosnainen vain.
Pettäminen kokonaisuudessaan väärin!!! Ja kaikki,mitä siihen liittyy!!! Ja kaiki petolliset osapuolet tekevät väärin!!!
- 11+45
Väärin tai oikein. Näitä vain aina tulee tapahtumaan. Erehtyminen on inhimillistä ja joskus sellainen voi muuttua hallitsemattomaksi.
Pitkissä liitoissa on yleensä paljon ystävyyttä ja yhteistä koko elämän matkalta. Pahintahan on se, että satuttaa sitä hyvää ystäväänsä. Kaikilla ei ole rohkeutta lopettaa toimimatonta liittoaan, siksi saatetaan jäädä salarakkauksiin.
Naiset muuten ovat tässä yleensä vahvempia, miehet eivät mielellään eroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195453
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2762206- 921783
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401220Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411197Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051130Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1531126- 501119
- 1141108
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.871074