Oletko koskaan huutanut metsässä?

Ikisinkku M

Minä olen. Joka päivä.
Angsti on valtava.
Ja kasvaa koko ajan.

14

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      On sulla kyllä outoja aloituksia itselläsikin, eivät paljon eroa nikkivarkaasta.

      • Ikisinkku M

        Niin no onhan niissä minun aidoissakin avauksissa varmaan outoutta joidenkin silmiin, riippunee lukijasta miten ne kokee. Tämä avaus kyllä oli taas puskan tekosia, tuo kommentti Kyöstixille myös. Se on ovela, alkoi heti lisäämään pisteiden määrää kun siitä mainitsin, ehkä se on älyllinen olento.


    • Kyöstix

      Joko olet alkanu puitakin halailemaan?

      • Ikisinkku M

        En kehtaa. Se on femakoiden ja vihepiipertäjien hommaa. Miehen tulee pitää kiinni miehenimagostaan kynsin hampain ja asein. Siitä se angsti.


    • viime kesänä kyl karjasin ku vastarannalla kuulu nuorison mökää, hiljenivät sen jälkeen :) oli pimeetä ja karjasuni oli epäinhimillinen

      • Kerran tuli

        tuossa samassa tilanteessa Normandian maihinnousu mieleen, olisi myös löytynyt soutuvene ja airsoft ase. Lisäksi usko tai älä olivat saksalaisia, jotka elämöivät.


    • Hullu ukko

      Kerran nuorena poikana karjuin suoraa huutoa erään metsälammen rannalla. Silloin pääsi valta hauki varmasti kymppikiloinen karkuun ja oman virheen takia.

      Se otti päähän poikaa niin paljon, että piti karjua kunnolla.

    • SILLÄ SIPULI

      Metsässä hiljennytään kuuntelemaan metsän ääniä. SIELLÄ EI HUUDETA! TULIKO SELVÄKSI!

      • _|_

        Älä opeta metsän kansaa. Täällä susirajalla ei metelöimättä metsään mennä tai tulee susi ja syöpi. Niin vaikka saattaa se tulla vaikka vähä metelöiskin.....

        Huutamisen luulis kyllä auttavan tuota ahistunutta sikkumiestä.


      • Olet..
        _|_ kirjoitti:

        Älä opeta metsän kansaa. Täällä susirajalla ei metelöimättä metsään mennä tai tulee susi ja syöpi. Niin vaikka saattaa se tulla vaikka vähä metelöiskin.....

        Huutamisen luulis kyllä auttavan tuota ahistunutta sikkumiestä.

        metsäläinen.


    • Hienoa..

      Metsään mahtuu huutoa ja karjuntaa. Huuda. Huuda niin että daat sielusi revittyä. Ja korjattua.

    • karkuun ja äkkiä

      No nyt selvisi miksi karhut jne. tulevat taajamiin: eivät kestä kuunnella HUUTOA!

      • varis vaakku

        Linnutkin tippuu puusta


    • ....

      Joskus lapsena. Yleensä olen ajatellut, että metsässä rauhoitutaan ja hengitellään syvään mölyämättä turhia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe