Minä olen. Joka päivä.
Angsti on valtava.
Ja kasvaa koko ajan.
Oletko koskaan huutanut metsässä?
14
92
Vastaukset
- ???
On sulla kyllä outoja aloituksia itselläsikin, eivät paljon eroa nikkivarkaasta.
- Ikisinkku M
Niin no onhan niissä minun aidoissakin avauksissa varmaan outoutta joidenkin silmiin, riippunee lukijasta miten ne kokee. Tämä avaus kyllä oli taas puskan tekosia, tuo kommentti Kyöstixille myös. Se on ovela, alkoi heti lisäämään pisteiden määrää kun siitä mainitsin, ehkä se on älyllinen olento.
- Kyöstix
Joko olet alkanu puitakin halailemaan?
- Ikisinkku M
En kehtaa. Se on femakoiden ja vihepiipertäjien hommaa. Miehen tulee pitää kiinni miehenimagostaan kynsin hampain ja asein. Siitä se angsti.
viime kesänä kyl karjasin ku vastarannalla kuulu nuorison mökää, hiljenivät sen jälkeen :) oli pimeetä ja karjasuni oli epäinhimillinen
- Kerran tuli
tuossa samassa tilanteessa Normandian maihinnousu mieleen, olisi myös löytynyt soutuvene ja airsoft ase. Lisäksi usko tai älä olivat saksalaisia, jotka elämöivät.
- Hullu ukko
Kerran nuorena poikana karjuin suoraa huutoa erään metsälammen rannalla. Silloin pääsi valta hauki varmasti kymppikiloinen karkuun ja oman virheen takia.
Se otti päähän poikaa niin paljon, että piti karjua kunnolla. - SILLÄ SIPULI
Metsässä hiljennytään kuuntelemaan metsän ääniä. SIELLÄ EI HUUDETA! TULIKO SELVÄKSI!
- _|_
Älä opeta metsän kansaa. Täällä susirajalla ei metelöimättä metsään mennä tai tulee susi ja syöpi. Niin vaikka saattaa se tulla vaikka vähä metelöiskin.....
Huutamisen luulis kyllä auttavan tuota ahistunutta sikkumiestä. - Olet..
_|_ kirjoitti:
Älä opeta metsän kansaa. Täällä susirajalla ei metelöimättä metsään mennä tai tulee susi ja syöpi. Niin vaikka saattaa se tulla vaikka vähä metelöiskin.....
Huutamisen luulis kyllä auttavan tuota ahistunutta sikkumiestä.metsäläinen.
- Hienoa..
Metsään mahtuu huutoa ja karjuntaa. Huuda. Huuda niin että daat sielusi revittyä. Ja korjattua.
- karkuun ja äkkiä
No nyt selvisi miksi karhut jne. tulevat taajamiin: eivät kestä kuunnella HUUTOA!
- varis vaakku
Linnutkin tippuu puusta
- ....
Joskus lapsena. Yleensä olen ajatellut, että metsässä rauhoitutaan ja hengitellään syvään mölyämättä turhia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532