Minä olen. Joka päivä.
Angsti on valtava.
Ja kasvaa koko ajan.
Oletko koskaan huutanut metsässä?
14
73
Vastaukset
- ???
On sulla kyllä outoja aloituksia itselläsikin, eivät paljon eroa nikkivarkaasta.
- Ikisinkku M
Niin no onhan niissä minun aidoissakin avauksissa varmaan outoutta joidenkin silmiin, riippunee lukijasta miten ne kokee. Tämä avaus kyllä oli taas puskan tekosia, tuo kommentti Kyöstixille myös. Se on ovela, alkoi heti lisäämään pisteiden määrää kun siitä mainitsin, ehkä se on älyllinen olento.
- Kyöstix
Joko olet alkanu puitakin halailemaan?
- Ikisinkku M
En kehtaa. Se on femakoiden ja vihepiipertäjien hommaa. Miehen tulee pitää kiinni miehenimagostaan kynsin hampain ja asein. Siitä se angsti.
viime kesänä kyl karjasin ku vastarannalla kuulu nuorison mökää, hiljenivät sen jälkeen :) oli pimeetä ja karjasuni oli epäinhimillinen
- Kerran tuli
tuossa samassa tilanteessa Normandian maihinnousu mieleen, olisi myös löytynyt soutuvene ja airsoft ase. Lisäksi usko tai älä olivat saksalaisia, jotka elämöivät.
- Hullu ukko
Kerran nuorena poikana karjuin suoraa huutoa erään metsälammen rannalla. Silloin pääsi valta hauki varmasti kymppikiloinen karkuun ja oman virheen takia.
Se otti päähän poikaa niin paljon, että piti karjua kunnolla. - SILLÄ SIPULI
Metsässä hiljennytään kuuntelemaan metsän ääniä. SIELLÄ EI HUUDETA! TULIKO SELVÄKSI!
- _|_
Älä opeta metsän kansaa. Täällä susirajalla ei metelöimättä metsään mennä tai tulee susi ja syöpi. Niin vaikka saattaa se tulla vaikka vähä metelöiskin.....
Huutamisen luulis kyllä auttavan tuota ahistunutta sikkumiestä. - Olet..
_|_ kirjoitti:
Älä opeta metsän kansaa. Täällä susirajalla ei metelöimättä metsään mennä tai tulee susi ja syöpi. Niin vaikka saattaa se tulla vaikka vähä metelöiskin.....
Huutamisen luulis kyllä auttavan tuota ahistunutta sikkumiestä.metsäläinen.
- Hienoa..
Metsään mahtuu huutoa ja karjuntaa. Huuda. Huuda niin että daat sielusi revittyä. Ja korjattua.
- karkuun ja äkkiä
No nyt selvisi miksi karhut jne. tulevat taajamiin: eivät kestä kuunnella HUUTOA!
- varis vaakku
Linnutkin tippuu puusta
- ....
Joskus lapsena. Yleensä olen ajatellut, että metsässä rauhoitutaan ja hengitellään syvään mölyämättä turhia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti37239559Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1148056Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315830Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214338Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi603764Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta523427Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D742971- 262702
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182361En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122184