Ex pitää edelleen yhteyttä...

Janottaako83

Erottiin vajaa vuosi sitten ja lopuksi se meni melkoiseksi sodaksi, koska uusi nainen tuli nopeasti kuvioihin exälleni. Sanoin että kyseessä on laastari, niin kuin muutkin olivat sitä mieltä. Noh, hiljaiseloa oli puolin ja toisin, meillä kun ei lapsia, niin ei syytä olla yhteydessä. Mies kuitenkin välillä kyselee kuulumisia, salassa nykyiseltään. Ei voi textailla hänen läsnä ollessaan. Ja tiedän että tämä nykyinen ei voisi sietää meidän yhteydenpitoa. Mies keksii tikusta asiaa, milloin mitäkin kyselee. He asuvat jo yhdessäkin tämän uuden kanssa.

Olen miettinyt että mikähän tässä on ajatuksena?
Tiedän että mies rakasti minua yli kaiken ja kaverit on moni sanonut että me tullaan vielä palaamaan yhteen. Suhteen lopetin minä silloin.

10

548

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janottaako83

Korjaus, vajaa KAKSI vuotta erosta.

• lehdenlukija

JA tästä avauksesta tulee itelleni ainakin mieleen, että sinä haluat palata exäsi kanssa yhteen. Ethän muuten välittäis kysyäkään, miks joku entinen sulle tekstailee "salaa nykyiseltään". Kysy suoraan ja jos kumpiki haluatte palata yhteen niin senkus.

• nohnäin

No se laastari voi tulla pidemällä aikaa rakkaaksi joten pidä kiirettä jos haluat suhteellenne muutoksia.

Jos pidät miestäsi epäluotettavana lopeta tuo tekstien vastaanottaminen. Sano että loppu mi loppu ja siirry uuteen elämänvaiheeseen. Mitä sitä itseään kiusaamaan.

• Janottaako83
        nohnäin kirjoitti:

No se laastari voi tulla pidemällä aikaa rakkaaksi joten pidä kiirettä jos haluat suhteellenne muutoksia.

Jos pidät miestäsi epäluotettavana lopeta tuo tekstien vastaanottaminen. Sano että loppu mi loppu ja siirry uuteen elämänvaiheeseen. Mitä sitä itseään kiusaamaan.

En pidä poissuljettuna yhteenpaluuta. Se vaan ihmetyttää, että eikö arki tämän uuden kanssa ollutkaan niin ihanaa, kun minuun otti yhteyttä...

• .............
        Janottaako83 kirjoitti:

En pidä poissuljettuna yhteenpaluuta. Se vaan ihmetyttää, että eikö arki tämän uuden kanssa ollutkaan niin ihanaa, kun minuun otti yhteyttä...

Olisko tämä uusi ny sitte kuitenki vaa joku vanha? Turhaa narskutusta vanhasta jutusta....

• kerää ittes
        Janottaako83 kirjoitti:

Ja sekös naisia aika niin nautituttaa,vahingonilo sulla on et sä sitä oikeasti enää ottais,mutta piruuttasi ja vahingoniloas haluaisit tietää olisitko parempi,vaikka siellä se eksäs toisen vaossa munaansa vatkaa - että jotkut on epävarmoja ja kieroja!

• hölynpölyä tyhjästä
        kerää ittes kirjoitti:

Ja sekös naisia aika niin nautituttaa,vahingonilo sulla on et sä sitä oikeasti enää ottais,mutta piruuttasi ja vahingoniloas haluaisit tietää olisitko parempi,vaikka siellä se eksäs toisen vaossa munaansa vatkaa - että jotkut on epävarmoja ja kieroja!

Just noin samaa mieltä. Kopastaan kepillä jäät ja aloitetaan peli. Mä oon parenpi kuin uusi. Mut se haluaa. Se uusi korvaa vaan minut niin ne kaveritkin sanoo. Minä, minä, minä, mä oon sen suurin rakkaus yli kaiken, niinhän se sanoi. minä tiedän, kaveri sanoi, nyi kun inhottava toi nykyinen kun ei voi sietää yhteydenpitoa. On se vaan ilkee akka. En minä sitä miestä huoli mutta on kiva kiusata kun se rakastaa minua, niin ne kaveritkin sanoi.

• se on pelimies
        hölynpölyä tyhjästä kirjoitti:

Just noin samaa mieltä. Kopastaan kepillä jäät ja aloitetaan peli. Mä oon parenpi kuin uusi. Mut se haluaa. Se uusi korvaa vaan minut niin ne kaveritkin sanoo. Minä, minä, minä, mä oon sen suurin rakkaus yli kaiken, niinhän se sanoi. minä tiedän, kaveri sanoi, nyi kun inhottava toi nykyinen kun ei voi sietää yhteydenpitoa. On se vaan ilkee akka. En minä sitä miestä huoli mutta on kiva kiusata kun se rakastaa minua, niin ne kaveritkin sanoi.

Ja eiköhän toi kukasta kukkaan lentely kerro sata samaa miehestä eikä nyksästä mutta naiset on vaan kana-aivoja

• tuskin

Oletko itse puhunut nykyisellesi viestittelystä exäsi kanssa? Tuskin.

• mene eteenpäin

No jopas oli tarina,ihanko pääsit lopussa sanomaan että sinä lopetit suhteen,kuin sillä,olis mitään merkitystä että olette eronneet,ette seurustele enää ja entisesi on toisen.Turhaan kiusaat itseäsi enää entisellä,mene eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      6163
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2490
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      89
      1877
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1487
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      188
      1037
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      929
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe