Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ex pitää edelleen yhteyttä...

Janottaako83

Erottiin vajaa vuosi sitten ja lopuksi se meni melkoiseksi sodaksi, koska uusi nainen tuli nopeasti kuvioihin exälleni. Sanoin että kyseessä on laastari, niin kuin muutkin olivat sitä mieltä. Noh, hiljaiseloa oli puolin ja toisin, meillä kun ei lapsia, niin ei syytä olla yhteydessä. Mies kuitenkin välillä kyselee kuulumisia, salassa nykyiseltään. Ei voi textailla hänen läsnä ollessaan. Ja tiedän että tämä nykyinen ei voisi sietää meidän yhteydenpitoa. Mies keksii tikusta asiaa, milloin mitäkin kyselee. He asuvat jo yhdessäkin tämän uuden kanssa.

Olen miettinyt että mikähän tässä on ajatuksena?
Tiedän että mies rakasti minua yli kaiken ja kaverit on moni sanonut että me tullaan vielä palaamaan yhteen. Suhteen lopetin minä silloin.

10

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janottaako83

      Korjaus, vajaa KAKSI vuotta erosta.

    • lehdenlukija

      JA tästä avauksesta tulee itelleni ainakin mieleen, että sinä haluat palata exäsi kanssa yhteen. Ethän muuten välittäis kysyäkään, miks joku entinen sulle tekstailee "salaa nykyiseltään". Kysy suoraan ja jos kumpiki haluatte palata yhteen niin senkus.

      • nohnäin

        No se laastari voi tulla pidemällä aikaa rakkaaksi joten pidä kiirettä jos haluat suhteellenne muutoksia.

        Jos pidät miestäsi epäluotettavana lopeta tuo tekstien vastaanottaminen. Sano että loppu mi loppu ja siirry uuteen elämänvaiheeseen. Mitä sitä itseään kiusaamaan.


      • Janottaako83
        nohnäin kirjoitti:

        No se laastari voi tulla pidemällä aikaa rakkaaksi joten pidä kiirettä jos haluat suhteellenne muutoksia.

        Jos pidät miestäsi epäluotettavana lopeta tuo tekstien vastaanottaminen. Sano että loppu mi loppu ja siirry uuteen elämänvaiheeseen. Mitä sitä itseään kiusaamaan.

        En pidä poissuljettuna yhteenpaluuta. Se vaan ihmetyttää, että eikö arki tämän uuden kanssa ollutkaan niin ihanaa, kun minuun otti yhteyttä...


      • .............
        Janottaako83 kirjoitti:

        En pidä poissuljettuna yhteenpaluuta. Se vaan ihmetyttää, että eikö arki tämän uuden kanssa ollutkaan niin ihanaa, kun minuun otti yhteyttä...

        Olisko tämä uusi ny sitte kuitenki vaa joku vanha? Turhaa narskutusta vanhasta jutusta....


      • kerää ittes
        Janottaako83 kirjoitti:

        En pidä poissuljettuna yhteenpaluuta. Se vaan ihmetyttää, että eikö arki tämän uuden kanssa ollutkaan niin ihanaa, kun minuun otti yhteyttä...

        Ja sekös naisia aika niin nautituttaa,vahingonilo sulla on et sä sitä oikeasti enää ottais,mutta piruuttasi ja vahingoniloas haluaisit tietää olisitko parempi,vaikka siellä se eksäs toisen vaossa munaansa vatkaa - että jotkut on epävarmoja ja kieroja!


      • hölynpölyä tyhjästä
        kerää ittes kirjoitti:

        Ja sekös naisia aika niin nautituttaa,vahingonilo sulla on et sä sitä oikeasti enää ottais,mutta piruuttasi ja vahingoniloas haluaisit tietää olisitko parempi,vaikka siellä se eksäs toisen vaossa munaansa vatkaa - että jotkut on epävarmoja ja kieroja!

        Just noin samaa mieltä. Kopastaan kepillä jäät ja aloitetaan peli. Mä oon parenpi kuin uusi. Mut se haluaa. Se uusi korvaa vaan minut niin ne kaveritkin sanoo. Minä, minä, minä, mä oon sen suurin rakkaus yli kaiken, niinhän se sanoi. minä tiedän, kaveri sanoi, nyi kun inhottava toi nykyinen kun ei voi sietää yhteydenpitoa. On se vaan ilkee akka. En minä sitä miestä huoli mutta on kiva kiusata kun se rakastaa minua, niin ne kaveritkin sanoi.


      • se on pelimies
        hölynpölyä tyhjästä kirjoitti:

        Just noin samaa mieltä. Kopastaan kepillä jäät ja aloitetaan peli. Mä oon parenpi kuin uusi. Mut se haluaa. Se uusi korvaa vaan minut niin ne kaveritkin sanoo. Minä, minä, minä, mä oon sen suurin rakkaus yli kaiken, niinhän se sanoi. minä tiedän, kaveri sanoi, nyi kun inhottava toi nykyinen kun ei voi sietää yhteydenpitoa. On se vaan ilkee akka. En minä sitä miestä huoli mutta on kiva kiusata kun se rakastaa minua, niin ne kaveritkin sanoi.

        Ja eiköhän toi kukasta kukkaan lentely kerro sata samaa miehestä eikä nyksästä mutta naiset on vaan kana-aivoja


    • tuskin

      Oletko itse puhunut nykyisellesi viestittelystä exäsi kanssa? Tuskin.

    • mene eteenpäin

      No jopas oli tarina,ihanko pääsit lopussa sanomaan että sinä lopetit suhteen,kuin sillä,olis mitään merkitystä että olette eronneet,ette seurustele enää ja entisesi on toisen.Turhaan kiusaat itseäsi enää entisellä,mene eteenpäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe