Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Katkeroitunut EX

...

EX mustamaalaa ja levittää perätöntä ja valheellista tietoa minusta, onko mitään tehtävissä?

9

1639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kosto1

      Siis kuka?????????????
      Pitäisi olla vähän enemmän tietoa, taitaa olla usea tuollainen

    • TÄH?

      miksi hän on katkeroitunut sulle?

      oletko ylitse muiden vai mikä?

    • PÖH.

      En näe mustamaalaamisessa mitään järkeä saati kostamisessa.

      Ex on eikä ja itselleen vaan kiusaa tuollaisella tekisi.

    • näitäon

      Voit jutella poliisin edustajan tai juristin kanssa siitä, mikä on kunnianloukkauksen raja ja milloin voisit tehdä rikosilmoituksen. Lievemmissä tapauksissa suosittelen lämpimästi paikkakunnan vaihdosta kauas pois.

    • Niin, miten on

      Kyllä minä haluaisin kysyä, miten hän mustamaalaa ja puhuu näitä perättömiä ja valheellisia asioista. Millaisia ovat ja kuinka vakavavia.
      Entä olisiko niissä jotain perääkin, oletko miettinyt.
      Ainakin se tulee mieleen, että on jäänyt ero selvittelemättä ex:n kanssa.

      Ei liitosta pidä lähteä ilman asioiden selvittelyä, sillä ei siihen ole mentykään ilman suunnitelmia.
      Mitä todellisuudessa tapahtui on tapahtunut.

    • unohda x!

      Ette tainneet eroanne käsitellä loppuun asti? Toinen vaan otti ja lähti? Kun on erottu niin on erottu. Mitä sä turhaan huolestut siitä, mitä eksäsi susta puhuu. Pääasia, että itse tiedät totuuden. Ja toimit niin, että kaikki tajuaa puheiden olevan perättömiä. Eikö?

    • Hölmöläiset

      Niin erossahan on kaksi totuutta, molemmilla on omansa.

      Taaksepäin ei haluta nöhdö lainkaan, siitä saattaisi löytyä se oikea totuus.
      Täysin perättömiä juttuja tuskin on montakaan, aina jotakin savua on mukana.
      Et vain haluaisia muiden tietävän totuutta sinun osallisuudesta eroon vieneisiin asioihin lainkaan, sillä saattahan se häiritä noita uusiomarkkkinoitasi.

      Suhdesopat olette keitttänet itse, pahinta on kuitenkin aina, että erossa tahtoo olla jokin kolmas taho salainen tai jo julkinen mukana, ennekuin on ensimmäistä pareriakaan erosta laitettu vireille.


      Tätä keittohan ei saa alulle muutoin, kuin karkaamalla vastuustaan ja etsimällä sen salasuhteen, joka varmasti hämmentää niin suurella kauhalla, että siinä ei oel millään muulla asialla merkitysta kuin sen seksin osuudella.
      Viis siitä mitä tapahtuu lapsille tai puolisolle tai kenellekään muulle kuin minä itse kararalle sinulle.
      Toivon näille karkureille kaikille sellaisen kumppanin uudeksi, että karisee luulot ihanammasta elämästä, kun tulisi oikein kunnon pässäri, joka roikuuu lahjeessa kiinni ja määrää jokaisen askeleen ja menon.

    • katti1

      Hei! anna samalla mitalilla takasin hänelle- siitä saat mitää tilaa.

    • eronkokenut...MIES

      Kuuluu yleensä avioeroon jopa vuosien riidat ja oikeuden käynnit ja vielä kiusanteko jne.....sellsta se on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      92
      2412
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2164
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1993
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1702
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1476
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      74
      1419
    10. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    Aihe