Sanotaan, että "puhtaus on puoli ruokaa" mutta jos se menee yli hilseen,
niin ei kyllä naurata.
Tapasin nettideittailun merkeissä miehen, jonka kanssa oltiin yhdessä
vähän aikaa. Siis vaikka minä olen itsestäni huolta pitävä ja kotonani ei
loju vaatteita siellä sun täällä, eikä tiskipöytä notku likaisia astioita, niin hän
löi minut ällikällä, jo eka yhteisen viikon lopun aikana, saapuessaan
matkalaukun kanssa kylään.
Oli vaihtovaatetta aamulle päivälle ja päivän päätteelle. Suihkussa
lotrasi puolipäivää ja sauna piti lämmetä kaksi kertaa päivässä.
Onko muut tavanneet, moisia siisteys neuroosista kärsiviä, vai oliko
hän luonnon oikku.
Olen aina ollut sitä mieltä, että kohtuus kaikessa, pullo päivässä (vitsi)
mutta mikä onkaan raja siisteydellä. Jääköhän näin elämä elämättä.
Suihkua suihkun perään
39
830
Vastaukset
- voithan kokeilla
Tuollainen on ihan uutta minulle. Itse elin 20 vuotta ihmissian kanssa, joka pesi hampaitaan ja kävi suihkussa kerran kahdessa viikossa, koskaan ei pessyt käsiään eikä vaihtanut vaatteitaan, ei laittanut roskia roskikseen.. ja haisi pahemmalle, kuin ulkohuussi.
Kahden ääripään kanssa on varmaan sietämätöntä elää, joten kultainen keskitie hygieniassakin varmaan pätee. Sinä saat sentään nauttia hyväntuoksuisesta miehestä sen minkä puunaukseltaan ehtii viettää aikaa kanssasi.. - ominaistuoksu?
Onko kaverisi missä iässä? Miehet haisee hielle tai jollekin ominaistuoksulle ja siksi monet hyppää suihkussa monta kertaa päivässä (kaikki ei sitä hajua itse huomaa mutta muut kyllä). murkkuikäisillä on oma 'hienhajunsa', samoin vanhemilla miehillä.
- 12+4
Myös jotkut mielialalääkkeet muuttavat kehon ominaistuoksua epämiellyttäväksi.
- Ei pkle vieköön
Kyse on keski-ikäisestä miehestä. Ääripäät on kyllä tosi rasittavia, myöskin se,
jos ei huolehdi hygieniastaan, vaan muistuttaa kävelevää jätesäkkiä.
Näitä löytyy tietenkin molemmista sukupuolista, mutta luulenpa, että
harvemmin miehet hyppää pesulla ja vaihtaa vaatteita yhtenään :D - bakteerikammo?
Exäni oli vähän samanlainen... monta kertaa päivässä piti lotrata suihkussa. Tuskin toi ihan terveellistäkään on, ihosta kuluu aina pois suojaava kerros. Kun asuin sen kanssa, niin taloyhtiön vesimaksuja jouduttiin nostaan... ei siis ollu huoneistokohtasta vesimittaria, mikä oli varmaan meidän onni.. saunaa ei sentään lämmitelty tohon tahtiin mutta sähkölaskut on varmaan massiiviset jos joka päivä lämmittää ja vielä monta kertaa! Mitä järkee....
- Tsädääm
Ehkäpä tuo mies on halunnut olla siisti ja hyväntuoksuinen sinun vuoksesi ja on sitten pikkusen yliampunut?
Minusta kyl aivan normaalia olla eri vaatekertoja.. kotona mukavammat, ulkoillessa omansa ja vaikkapa ulkona muuten kaupoilla, syömässä omat vaatteensa.
Joten taidampa itsekin vaihtaa rytkyjäni jopa 3-5 krt päivässä, riippuen mitä tekee ja missä menee. ;)
Mikäli harrastitte seksiä, niin sitä hienompaa on miehen puhtaus. Kaikille kun ei ole itsestään selvää pestä edes niitä kainaloita ja vehjettään.. senkin voi hoitaa hiukan aiemmin varuilta, muttei sentää aamusta iltaan olla pesemättä paikkoja!
Hygieniajutut on mutkikkaita.. jotku käy suihkussa kolmen päivän välein, ettei nahka kuivu eikä sitä alapäätäkään suihkutella tarpeeksi. Yöks, mut makuja on monia.. aina ei osu yksiin nuo jutut. - kosteusvoide ja intiimipesunesteet ovat keksitty, vaikka niitä ei kaikki suostukaan kemikaalikammoisina käyttämään. :D - Ei pkle vieköön
Kiitos kaikille mielipiteistänne. Meillä meni sukset ristiin siitäkin syystä,
että koska minulla on erittäin pitkät hiukset, niin saunan jälkeen ne pitää
tietysti pestä ja päivittäinen lutraaminen poistaa niistä suojaavan kerroksen.
Suihkussa voi käydä ilman hiusten pesua.
Tämä kyseinen herra suuttui minulle, kun en lähtenyt saunaan joka päivä,
saati monta kertaa.
Tuli myöskin tunne, että olin jotenkin likainen, kun en toiminut kuten hän.
Maksan vedestä joka kuukausi, niin eihän se älytön hussaaminen sen
kanssa ole mukavaa.
Toki ennen ja jälkeen seksin täytyy käydä pesulla, mutta suihkussa
käynti on liioittelua, ellei se ole niin rajua, että vastaa maratonia.- Daami69
Itse olen aikamoinen puhtauden ystävä, mutta minulle riittää yksi suihku aamulla jos en hikoile voimakkaasti päivän aikana (riippuu tietenkin liikunnan määrästä). Intiimialueet saa huuhtaistua ilman kokovartalosuihkuakin, on bide.
Olen toisinaan netissä ruotinut miesten sottaisuutta, mutta näemmä toinenkin ääripää joltakulta mieheltä onnistuu. Tuo saunassa ravaaminen ei mielestäni ole kyllä enää oikein... tervettä. Noh, terveelle ihmiselle siitä kai ei ole vakavaa haittaa vaikka saunoo päivittäin (toisin kuin sydänsairaille jne.), mutta tosiaan siellähän tulee hiki ja pitkää tukkaa on todella ärsyttävää lotrata ja läträtä jokaikinen kerta. Sitäpaitsi joskus saunan jälkeen tulee niin hiki että saattaa suihkun jälkeenkin hikoilu jatkua, eli jos tuo mies mukamas puhtauden takia siitä saunomisesta vouhottaa, niin hänhän tekee itselleen karhunpalveluksen tuolla saunomisella. Jos saunoisi vähän vähemmän, ehkä hikoilisi vähemmän ja sitten ei tarvitsisi lotrata niin hemmetisti?
Eikä se vesi halpaa ole. Siitähän tulee pian taloyhtiöltäkin sanomista jos vieraat tuhlaavat vettä enemmän kuin asukkaat itse. - loiuytgfghjklö
Daami69 kirjoitti:
Itse olen aikamoinen puhtauden ystävä, mutta minulle riittää yksi suihku aamulla jos en hikoile voimakkaasti päivän aikana (riippuu tietenkin liikunnan määrästä). Intiimialueet saa huuhtaistua ilman kokovartalosuihkuakin, on bide.
Olen toisinaan netissä ruotinut miesten sottaisuutta, mutta näemmä toinenkin ääripää joltakulta mieheltä onnistuu. Tuo saunassa ravaaminen ei mielestäni ole kyllä enää oikein... tervettä. Noh, terveelle ihmiselle siitä kai ei ole vakavaa haittaa vaikka saunoo päivittäin (toisin kuin sydänsairaille jne.), mutta tosiaan siellähän tulee hiki ja pitkää tukkaa on todella ärsyttävää lotrata ja läträtä jokaikinen kerta. Sitäpaitsi joskus saunan jälkeen tulee niin hiki että saattaa suihkun jälkeenkin hikoilu jatkua, eli jos tuo mies mukamas puhtauden takia siitä saunomisesta vouhottaa, niin hänhän tekee itselleen karhunpalveluksen tuolla saunomisella. Jos saunoisi vähän vähemmän, ehkä hikoilisi vähemmän ja sitten ei tarvitsisi lotrata niin hemmetisti?
Eikä se vesi halpaa ole. Siitähän tulee pian taloyhtiöltäkin sanomista jos vieraat tuhlaavat vettä enemmän kuin asukkaat itse.Käyt väärään aikaan suihkussa, parempi käydä illalla ennen nukkumaanmenoa pesemässä päivän pölyt pois, pysyy vuodevaatteetkin puhtaana.
- Daami69
loiuytgfghjklö kirjoitti:
Käyt väärään aikaan suihkussa, parempi käydä illalla ennen nukkumaanmenoa pesemässä päivän pölyt pois, pysyy vuodevaatteetkin puhtaana.
Minusta aamusuihkussa on enemmän järkeä, koska yön aikana kuitenkin hikoilee ja erittyy kaikenlaista möhnää kehosta. Tuntisin itseni kälyiseksi jos jättäisin aamusuihkun väliin. Lisäksi tukka on helposti vinkuralla yön piehtaroinnin jäljiltä, joten se on kumminkin pakko kastella. (Pesen joka toinen aamu shampoolla ja joka toinen aamu laitan hoitoainetta.)
Vaihdan lakanan kumminkin kerran viikossa, koska saan sen niin rullalle ja ruttuun yön aikana että ei niissä rypyissä viitsi viikkokaupalla maata. Peitonkin voi pestä aina tarpeen mukaan 95 asteessa (kestää sen).
Tietysti käyn suihkussa myös jos hikoilen päivällä, tai jos olen laittanut aamulla puhtaaseen ja pestyyn kainaloon tuoksuvaa deodoranttia. Useimmiten tosin käytän tuoksutonta.
Raikkaana sänkyyn meneminen on vähän plus miinus nolla näin sinkkuna... :P - näin järkevämpää
Daami69 kirjoitti:
Minusta aamusuihkussa on enemmän järkeä, koska yön aikana kuitenkin hikoilee ja erittyy kaikenlaista möhnää kehosta. Tuntisin itseni kälyiseksi jos jättäisin aamusuihkun väliin. Lisäksi tukka on helposti vinkuralla yön piehtaroinnin jäljiltä, joten se on kumminkin pakko kastella. (Pesen joka toinen aamu shampoolla ja joka toinen aamu laitan hoitoainetta.)
Vaihdan lakanan kumminkin kerran viikossa, koska saan sen niin rullalle ja ruttuun yön aikana että ei niissä rypyissä viitsi viikkokaupalla maata. Peitonkin voi pestä aina tarpeen mukaan 95 asteessa (kestää sen).
Tietysti käyn suihkussa myös jos hikoilen päivällä, tai jos olen laittanut aamulla puhtaaseen ja pestyyn kainaloon tuoksuvaa deodoranttia. Useimmiten tosin käytän tuoksutonta.
Raikkaana sänkyyn meneminen on vähän plus miinus nolla näin sinkkuna... :PJos yön aikana hikoilee, ei kaikki ole kohdallaan, liian kuuma kämppä, tai muuten huonoa unta.
Ihminen hikoaa ja likaantuu päivällä aktiivisena normaalisti enemmän, jo ilmassa on valtavasti pölyä, joka tarttuu ihoon ja hiuksiin, ei kiva mennä sen jälkeen pesemättä nukkumaan. - tai sitten
näin järkevämpää kirjoitti:
Jos yön aikana hikoilee, ei kaikki ole kohdallaan, liian kuuma kämppä, tai muuten huonoa unta.
Ihminen hikoaa ja likaantuu päivällä aktiivisena normaalisti enemmän, jo ilmassa on valtavasti pölyä, joka tarttuu ihoon ja hiuksiin, ei kiva mennä sen jälkeen pesemättä nukkumaan.eikös ne kuumat aallot riivaa pahiten just öisin?
- Daami69
näin järkevämpää kirjoitti:
Jos yön aikana hikoilee, ei kaikki ole kohdallaan, liian kuuma kämppä, tai muuten huonoa unta.
Ihminen hikoaa ja likaantuu päivällä aktiivisena normaalisti enemmän, jo ilmassa on valtavasti pölyä, joka tarttuu ihoon ja hiuksiin, ei kiva mennä sen jälkeen pesemättä nukkumaan.Joudun sulkemaan makuuhuoneen oven yöksi että kissat jäävät olohuoneeseen ja saan nukkua rauhassa. Tämän takia aamulla on joskus varsin kuuma, mutta patteria täällä ei voi pienentää sen takia että siitä lähtee sitten kovempi kohina. Talkkari sanoi että runkoäänet kuuluu läpi, eli ei näille 60-luvun paskoille mitään mahda. Kovin ohutta peittoakaan en voi käyttää, koska nukkumaan mennessäni ei ole vielä kauhean kuuma ja en saa unta jos palelen.
Mutta kyllä sitä huonoa unta riittää muutenkin, ei aina tahdo pysyä uni aamuun päin mentäessä.
Mitään valtavia pölypilviä en kuitenkaan ole täällä nähnyt kuin maantiellä joskus lenkillä, ja kuten sanottu lenkin jälkeen menen suihkuun jos olen hikoillut. Ja kuten myös sanoin niin vaihdan lakanan kerran viikossa ryppyisyyden takia, joten elän elämääni kuten ennenkin.
Voisinhan minäkin taivastella miten ällöttävää on se että ei käy aamulla suihkussa. Jotkut eivät pese edes kasvojaan, mikä on minusta todella vastenmielistä. Siitä tahmaisesta naamasta sitten miehet partaansa ajavat?
Mutta nämä pesuasiat ovat semmoisia että on aika fanaattista alkaa puskemaan väkisin läpi omaa näkemystään. Ehkä ihmisten kropatkin toimivat eri tavoin. Itselläni ei kyllä päivä ala ollenkaan kunnolla jos joudun ryntäämään sängystä maailmalle peseytymättä. Ällöttää koko päivän, vaikken välttämättä joka yö edes hikoilekaan. (Tuntuu painottuvan kuukautiskierron loppuvaiheisiin.)
Enkä hikoile päivälläkään, en aina lenkilläkään (en juokse, vaan kävelen). Itseasiassa meinasin nuorena saada toisinaan lämpöhalvauksen helteellä koska en hikoillut. Aloin käymään saunassa kerran viikossa ja kehoni "oppi" hikoilemaan.
Oletkos muuten sitä miettinyt että jos pitkää tukkaa kastelet illallakin ja odotat 2 - 3 t että se kuivuisi ennen kuin voit mennä nukkumaan, miten "valtavasti pölyä" sinä aikana päähäsi takertuu... xD
No voi elämän kevät! Puhtausneurootikko, joka vielä suuttuu toiselle siitä ettei tämä jaa tuota neuroosia.
Soisinpa, että kyseinen mies sattuisi lukemaan näitä kommentteja, ja jos sattuu, niin toivottelen hyvää yksinäistä loppuelämää vain sinnepäin. :D- kiltti mies.
Käyn yleensä kaks kertaa suihkussa päivässä
- Sinkkum40
No, pari kertaa päivässä aamuin illoin on ihan normi settiä, mutta että vielä pitäisi kesken päivää moneen kertaan. Juuei !
Ainoan poikkeuksen tekee se, että on esim. päivän aikana tehnyt jotakin todella fyysistä ja on esim. vielä hellekeli. Silloin suihku on toki paikallaan, mutta silloinkin voi riittää ihan pelkkä vesi. - ....................
Sinkkum40 kirjoitti:
No, pari kertaa päivässä aamuin illoin on ihan normi settiä, mutta että vielä pitäisi kesken päivää moneen kertaan. Juuei !
Ainoan poikkeuksen tekee se, että on esim. päivän aikana tehnyt jotakin todella fyysistä ja on esim. vielä hellekeli. Silloin suihku on toki paikallaan, mutta silloinkin voi riittää ihan pelkkä vesi.Nimenomaan pelkkää vettä koko kropalle, vain kainalot tarvitsevat pesuainetta päivittäin. Kasvot ja tuhmat paikat voi halutessaan pestä myös jonkin Lactacydin tai sen tapaisen aineen kanssa.
Ei ihme että jotkut ihmiset käyvät tosi harvoin suihkussa, jos he kuvittelevat että siellä pitää sutia valtava saippuapilvi koko kehonsa ympärille...?
- korppuiho
Käyn suihkussa vain silloin kun tukka on pakko pestä, eli 1-2 kertaa viikossa. Iho kuivuu ja kutisee sillonkin jo ihan riittävästi. Voihan kainalot ja alapään pestä erikseen tarvittaessa. Onneks kukaan mies ei oo kysyny miten usein käyn suihkussa.
- Siistimpi
Hyi helvetti. Toivottavasti tää ei oo totta! :D
- korppuiho
Siistimpi kirjoitti:
Hyi helvetti. Toivottavasti tää ei oo totta! :D
Mikäs siinä nyt niin kamalaa on? :) Ei haise yhtään kun pesee ne "likasimmat" paikat erikseen aina kun tarttee.
- Siistimpi
korppuiho kirjoitti:
Mikäs siinä nyt niin kamalaa on? :) Ei haise yhtään kun pesee ne "likasimmat" paikat erikseen aina kun tarttee.
Hei ja pahoittelut äkkireaktiostani. Kuulosti vain hurjalta käydä kerran viikossa suihkussa, mutta jos pesee likastuvampia paikkoja useammin, niin mikäpä siinä. Ennen vanhaanhan itse asiassa tehtiin just niin, että kerran viikossa sauna. Kannattaa muuten kokeilla Nivealta on tullut juuri sellainen suihkussa laitettava kosteusvoide, jota käytetään suihkugeelin/saippuan jälkeen. Jättää pehmeän ja kosteutetun ihon, eikä tarvitse rasvata yhtä paljon kuin ilman :)
- hyh...
Erään naisen hiki oli niin kammottavaa, se tunki lävitse ulkovaatteiden
ekatreffeillä, joten ei mikään hauska tapaaminen. - 6+18
Tapailin miestä joka aina ulkoa tullessamme ja keittiöön mennessämme sanoi "pese kädet" kuin pikkulapselle. Joka välissä piti olla käsiä pesemässä ja ihme ettei varmistellut vielä vessareissun jälkeenkin. Ennen ja jälkeen seksin piti käydä välittömästi suihkussa vaikka olisin juuri tullut omasta kodistani missä olin peseytynyt ja laittautunut. Komensi minutkin aina samantien vaikka kiva olisi vähän aikaa nautiskella hyvästä olosta. Osaan kyllä huolehtia hygieniasta eikä hiki taatusti haise. Jonkinlainen neuroosi hänellä oli, ensin alkoi tympimään huomauttelu ja vähän ajan päästä moni muukin asia ja treffailut loppui.
- 6rl6ere
Kädet nyt on syytä aina pestä kun tulee jostain, esim kaupasta kotiin.
Ihan perushygieniaa.
Tuo suihkussa ja saunassa monta kertaa päivässä käyminen kuulostaa jo enemmänkin vitsiltä kuin miltään ongelmalta. - nimetön
Kyllä pakko-oireinen häiriö on ihan oikea ongelma, vaikka se vitsikkäältä saattaa vaikuttaakin esim. itse oon ollut pahimmillaan suihkussa neljä tuntia...
- 16+19
Ei siinä mielestäni ole mitään vitsikästä. Muita saattaa lähinnä ärsyttää joku käsipesun huomauttelu mutta tuollaisesta suihkuttelusta kärsit varmaan itse eniten :( Toivottavasti saisit jotain apua...
- 47854ew2
Se, että toinen menee missä tahansa liioitteluun, käy hermoille. Itsekin lenkkeilevänä koin erittäin rasittavaksi, että kumppani ravasi monta kertaa
päivässä juoksemassa ja jätti hikiset vaatteensa lojumaan.
Kävi sentään pesulla.
Tämmöiset pakon omaiset jutut on hanurista. - kiltti mies.
Olen saanut aika paljon miinuksia vaikka pidän puhtaudestani huolta. Aamulla kun herään niin meen suihkuun ja sitten kun menen salille hikoilee niin käyn suihkussa sen jälkeen. Haiskaa te vaan paskalle ja hielle sitten mutta minusta on on rmaalia käydä suihkussa kaks kertaa päivässä. Naiset yleensä tykkää pas.kalle ja viinalle haisevista miehistä joten ihan sama mulle mitä ajattelette.
- nainen?
Eikä tykkää. Pidän miehistä jotka eivät haise millekään, tai haisevat pestylle. Ihan hirvittävä partavesipilvi ympärillä saa jo pään särkemään.
- sperrrrrrmalentäääää
Naiset tykkää kun isomahainen viinalta haiseva ukko lykkii kaljamahahölskyen takkoopäin ja ruiskii spermat tukkaan,varsinkin pitkiin hiuksiin on kiva runkata spermat,sitten moiskauttaa viinanhajyinen suukko naisen ylä ja ala huulille
- bravoo naiset
niin naiset tykkääkin just haisevista juopoista. Ja sitten täällä kirjoittelevat että mies eijuo eikä käy suihkussa.
- ..........
Mielisairautta on monenlaista.
- doctorwho
Varsinkin naisilla,suurinosa ollu tapaamista naisista,pipipäitä,melialakääkitys
- Doctor No
Avohoidostako muijasi isket?
- puhdas
Jos tuleepi viettämään viikonloppua, vain pelkä rahapussi mukana, ei edes
vaihtosukkia ja kalsreita. No joku voi taas tästäkin alkaa irvaiemaan, että se
lopuukin paksuus on numero 1. vaan eipä ole.
Se ettei käy pe-su välisenä aikana pesulla ja samat vaatteet päällä, niin
teki aivan idioottimaisen vaikutuksen
Miä jouduin tuulettamaan asuntoani, koska kainalo/ jalkahiki teki olosta
sietämättömän.
Kiitin yhteisitä hetkistä, siis nämä ihmiset ei tajua omaa hajuaan. Mienen
kanssa voisi elää......Minulla palaisi käämit, jos toisella ei pidä mitään
huolta itsestään...........
Mielestäni kolmekymppiset on suihkussa käyviä, mutta yksilöitä
löytyy. Jos tapaa kaltaiensa, niin sopii hyvin yhteen.- puhdas
Jaa, jatkan vielä puhun nyt omasta ikäryhmästä, enkä tiedä miten yleistä se
vanhemmilla, oletan että nuoret käy suiksussa usemmin ja käyttävät
döjöja.
- natura
Hiki, likaiset, haisevat vaatteet ja paskan hajuinen hengitys, siinäpä cocktail, jolla karkotat ainakin minut läheltäsi ja nopsaan. Toinen ääripää pullollinen jotain Axea tms.
- kyrpäsperma
Tän ketjun naiset tartte muuta kuin,spermaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja kyrpääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
- kysyn kysyn
Sinä et ee osaa muua, tän vatunn stämmääsem joka ketjuun.
OLETKO hankkia oiken elämän joskus ???
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau273165Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433050Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342906Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432597Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1621907Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251445Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 321230
- 751154