Miten iskeä kypsempää naista?

''Puumanmetsästäjä''

Olen 31 v. mies ja olen kiinnostunut about 50 v. naisista. Periaatteessa iällä ei ole väliä, jos tulee hyvin juttuun, mutta pystyn samaistumaan n. 50 vuotiaisiin ihmisiin paremmin, koska itse tykkään mm. 80 luvun musiikista, muodista yms. Monet miespuolisista kavereistanikin ovat itseäni vanhempia, jotkut nuorempia. Mutta naisen pitäisi olla kyllä vähintään 45, että kiinnostukseni herää. Olen seurustellut itseäni vanhempien naisten kanssa, mutta jutut olivat lähinnä yhden illan suhteita. Ihan kunnollinen parisuhde kiinnostaisi.

Oisko täällä kokemusta tai mielipiteitä asiaan? Ja pyydän anteeksi, jos tuo nimimerkki on jonkun mielestä loukkaava. Ihan vitsillä heitin tuon muotisanan tuohon, vaikka muuten tosissani asian kanssa olenkin.

314

14955

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen vm -66

Mikä sua meissä vanhemmissa naisissa kiinnostaa? Onko sullakin se käsitys, että meiltä saa hyvää seksiä, ollaan estottomampia ja vähemmän vakavia kuin nuoret naiset? Toki ollaan kaikkia noita, en sitä kiellä. Siltikin ihmettelen asiaa. Mehän ollaan vietetty nuoruutemme ihan eri vuosikymmenillä. En usko meillä olevan sulle muuta annettavaa kuin elämänkokemusta ja hyvää seksiä.
      80-luvun musiikki oli mun mielestä aivan pas...kaa. Samoin muoti. Mä en ymmärrä itseni ikäisiä ihmisiä, jotka kaiholla muistelee sitä aikaa, kun oltiin nuoria. Etsivät sitä kadotettua nuoruutta kenties? Mä elän tässä ajassa ja vaikka nuoret miehet onkin komeita ja ihan kivoja, niin ei kiitos mulle. Mä pärjään parhaiten oman ikäisten miesten kanssa, jotka elää tässä ajassa, ei missään 80-luvulla. Heiltä myös saa mahtavaa seksiä. Tietävät kyselemättä mistä nainen tykkää.
      Ja joo, olen harrastanut seksiä itseäni 14 v nuoremman kanssa. Nauruksi meni.

• Arvokasko herrasmies

Samaa ovat sanoneet muutkin ikäisesi ja vanhemmat naiset, nuoret koltiaiset (jos ilmaisu sallitaan) ovat hätäisiä ja avuttomia, jotkut kolmekymppiset jopa kuvittelevat hallitsevansa "kuinka nainen tyydytetään" - ehei, ei se mene niin. Ikä ja kypsyys ja monet muut asiat ratkaisevat kokonaisuuden.
        Kuten eräs nainen totesi suhteemme jälkeen, sinun kanssasi sai arvokasta ja kypsää, kunnon seksiä, ei hosumista housuitta. Suokaa anteeksi, tämä ei ollut itsekehua.

• Ei vaikea projekti
        Arvokasko herrasmies kirjoitti:

Samaa ovat sanoneet muutkin ikäisesi ja vanhemmat naiset, nuoret koltiaiset (jos ilmaisu sallitaan) ovat hätäisiä ja avuttomia, jotkut kolmekymppiset jopa kuvittelevat hallitsevansa "kuinka nainen tyydytetään" - ehei, ei se mene niin. Ikä ja kypsyys ja monet muut asiat ratkaisevat kokonaisuuden.
        Kuten eräs nainen totesi suhteemme jälkeen, sinun kanssasi sai arvokasta ja kypsää, kunnon seksiä, ei hosumista housuitta. Suokaa anteeksi, tämä ei ollut itsekehua.

http://miestennielija.blogspot.com/2013/10/muodokas-nainen.html
        vanhemmalla iällä ei ole vaikeasti iskettävissä. He tekevät selkeäksi kehonkielellään kiinnostuksensa, jos sellaista on välillänne.

Katsekontakti ja pieni flirtti tuo asian esille.

Kun vanhempi muodokas nainen on tehnyt kiinnostuksensa esille, tehtävänäsi on esittäytyä, keskustella normaalisti, vaihtaa yhteystietoja (tai mennä heti sänkyyn ensimäisellä näkemisellä, ottaa yhteyttä uudelleen ja antaa luonnon hoitaa tehtävänsä.

• Mies 24

Miten sitä voi vanhanakaan olla hyvä seksissä jos ei nuorena pääse harjoittelemaan? Eihän silloin voi olla mitään taitoja vielä neli tai viisikymppisenäkään. Minäkin mielelläni harjoittelisin ja kehittyisin hyväksi rakastajaksi jonkun 40-50-vuotiaan naisen kanssa jos he eivät vain laita pahakseen. Tarkoitukseni ei ole hyväksikäyttää ketään, vaan mielelläni viettäisin muutenkin aikaa jonkun kypsemmän naisen seurassa.

Pidän vanhempia naisia jotenkin seksikkäämpinä vaikka eivät he enää ehkä olekkaan niin timmissä kunnossa kuin parikymppiset naiset. Ehkä se juuri onkin seksikästä kun vanhemmat naiset eivät enää väkisin yritä olla niin täydellisiä. Seksikin on ehkä estottomampaa vanhempien naisten kanssa vaikka onhan se tietysti hyvin pitkälti yksilöstä kiinni. Ainahan niitä ujompia ja estoisia mahtuu kaiken ikäisiin.

Itse elättelen yhä toiveita että pääsisin vielä joskus pitämään hauskaa vällyjen välissä erään 47-vuotiaan "puuman" kanssa kun meidän välinen juttu jäi pelkäksi yhden illan suhteeksi. Luulen kyllä ettei siitä enää mitään tule mutta toivossa on hyvä elää.

• ''Puumanmetsästäjä'
        Ei vaikea projekti kirjoitti:

vanhemmalla iällä ei ole vaikeasti iskettävissä. He tekevät selkeäksi kehonkielellään kiinnostuksensa, jos sellaista on välillänne.

Kun vanhempi muodokas nainen on tehnyt kiinnostuksensa esille, tehtävänäsi on esittäytyä, keskustella normaalisti, vaihtaa yhteystietoja (tai mennä heti sänkyyn ensimäisellä näkemisellä, ottaa yhteyttä uudelleen ja antaa luonnon hoitaa tehtävänsä.

Kiitoksia hyvistä vinkeistä. Voi siis mennä ihan päivisinkin puhumaan, jos flirttailee vanhempi nainen??

• master1

wautsi
        Sä siis osaat antaa mihelle hyvät kyydit
        Se olis upeaa kokea
        Kys aikuinen mies

• poverville
        Ei vaikea projekti kirjoitti:

sain tuosta linkistä syövän

• uusi ilmiö
        poverville kirjoitti:

sain tuosta linkistä syövän

onko nyt ihan varma, että nimenomaan tämä linkki oli yhteydessä syöpääsi? :)

todista kyseinen ilmiö ja voit päästä miljonääriksi. Klikkaa linkkiä, joka auttaa puumanaisen saamiseen ja saat syövän.

• Kokemusta rikkaampi

Samaa mieltä vm -66 naisen kanssa. Itse vuoden vanhempi, mut ajatukset samaa rataa. Toki on tän ikäisiä, vanhempiakin, joita kiinnostaa nuoremmat miehet eli ehkä se oma nuoruus on kadoksissa edelleen. Ja ovat kenties imarreltuja nuoren miehen kosiskelusta jne. Mut mua ärsyttää se vonkaaminen; 'ei kiinnosta' pitäis ymmärtää kenen tahansa suomenkielisen.
        Kerran ollut seksikumppanina 10 v nuorempi, siitä on jo tovin aikaa, oli kyllä hyvä kokemus. Mut tuo 10 v on mulle rajana. Ikä ei ole vain numeroita, se on kokemusta, elämännäkemystä ja paljon muutakin.
        Jutun aloittajan perustelu, et kun hän pitää 80-luvusta, ni sekö ois se paras kriteeri ottaa nainen, joka oli silloin nuori *HAH* Eli hänelle onnea vaan etsinnöissä... Onhan naisen lapsilla 'leikkikaveri' :))

• BlueLady
        ''Puumanmetsästäjä' kirjoitti:

Kiitoksia hyvistä vinkeistä. Voi siis mennä ihan päivisinkin puhumaan, jos flirttailee vanhempi nainen??

42 vuotiaana menin naimisiin 22 vuotiaan komean tyypin kanssa, joka oli kiva, mukava ,fiksu ja ikäistään paljon älykkäämpi ja muut muijat kuolasi häntä sivusta :) (kuolaa vieläkin) vaan meillä on kaikki mennyt keskenään hyvin, kukaan ei ole pettänyt ketään ja olemme kun pers- ja paita kaikessa, mitä teemmekin. En ikinä kadu tuota. Alussa tuo ratkaisu tuntu,i kun hypyltä kuilun reunalta tuntemattomaan -- ikävän entisen avioliittoni jälkeen, missä exä oli varsinainen mustasukkainen sadisti. Luojalle suuri kiitos, että pääsin exästä eroon lopulta ja -- tuohon uuteen suhteeseen menin samantien ja tässä sitä yhä ollaan aviossa kunnes kuolema meidät erottaa (toivottavasti ei vielä pitkään aikaan) kaikista muista vaikeuksista ja ongelmista (ei keskinäisiä ongelmia) olemme yhdessä selvinneet aina. Harrastukset on olleet yhteiset aina ja kaikki muukin. 20 vuotta tulee täyteen tätä liittoa tässä kuukaudessa.

• swimmari
        BlueLady kirjoitti:

42 vuotiaana menin naimisiin 22 vuotiaan komean tyypin kanssa, joka oli kiva, mukava ,fiksu ja ikäistään paljon älykkäämpi ja muut muijat kuolasi häntä sivusta :) (kuolaa vieläkin) vaan meillä on kaikki mennyt keskenään hyvin, kukaan ei ole pettänyt ketään ja olemme kun pers- ja paita kaikessa, mitä teemmekin. En ikinä kadu tuota. Alussa tuo ratkaisu tuntu,i kun hypyltä kuilun reunalta tuntemattomaan -- ikävän entisen avioliittoni jälkeen, missä exä oli varsinainen mustasukkainen sadisti. Luojalle suuri kiitos, että pääsin exästä eroon lopulta ja -- tuohon uuteen suhteeseen menin samantien ja tässä sitä yhä ollaan aviossa kunnes kuolema meidät erottaa (toivottavasti ei vielä pitkään aikaan) kaikista muista vaikeuksista ja ongelmista (ei keskinäisiä ongelmia) olemme yhdessä selvinneet aina. Harrastukset on olleet yhteiset aina ja kaikki muukin. 20 vuotta tulee täyteen tätä liittoa tässä kuukaudessa.

ONNITTELUT! Hienoa!

• annamaija1969

Kaikki muu stemmaa mun kans paitsi toi musa, kasarimusa on ihan pop!
        Mun mä kans kerran pari oon puumaillu just kans noin 14 vuotta nuoremman kans eikä siitä ny juuri mitään käteen jääny. Upea ihana aviomieheni on 48-vuotias ja seksi on suorastaan jumalaista!! Nuoret kuuluu nuorille mielestäni.

• vm.-64

Kumpi nauroi?

• just niin
        Mies 24 kirjoitti:

Miten sitä voi vanhanakaan olla hyvä seksissä jos ei nuorena pääse harjoittelemaan? Eihän silloin voi olla mitään taitoja vielä neli tai viisikymppisenäkään. Minäkin mielelläni harjoittelisin ja kehittyisin hyväksi rakastajaksi jonkun 40-50-vuotiaan naisen kanssa jos he eivät vain laita pahakseen. Tarkoitukseni ei ole hyväksikäyttää ketään, vaan mielelläni viettäisin muutenkin aikaa jonkun kypsemmän naisen seurassa.

Pidän vanhempia naisia jotenkin seksikkäämpinä vaikka eivät he enää ehkä olekkaan niin timmissä kunnossa kuin parikymppiset naiset. Ehkä se juuri onkin seksikästä kun vanhemmat naiset eivät enää väkisin yritä olla niin täydellisiä. Seksikin on ehkä estottomampaa vanhempien naisten kanssa vaikka onhan se tietysti hyvin pitkälti yksilöstä kiinni. Ainahan niitä ujompia ja estoisia mahtuu kaiken ikäisiin.

Itse elättelen yhä toiveita että pääsisin vielä joskus pitämään hauskaa vällyjen välissä erään 47-vuotiaan "puuman" kanssa kun meidän välinen juttu jäi pelkäksi yhden illan suhteeksi. Luulen kyllä ettei siitä enää mitään tule mutta toivossa on hyvä elää.

en todellakaan halua olla kenenkään harjoittelupanopuuna, hyi helvetti!
        minulla oli avioliitossa niin upeaa seksiä, että inhottaa suorastaan tuollaiset tyrkkypojat, jotka eivät älyä treenata ikäistensä kanssa. olet yöks!

• helppo elämäkö

Miten monikaaan nainen viitsii nuoren miehen seksi haluja tyydyttää,äiti ja poika suhde.Näin moni miettii,eri maailma missä eletty,joten ei luulisi mitään arkea kestävää suhdetta tulevan ainakaan helposti .Toki kymmenen vuotta sinne tänne ei haittaa,mutta 20 on jo liikaa.Tuleekohan tunne nainen yrittää olla nuori keinolla millähyvänsä.Samoin mieskin naurettava nuoren tytön ohjaksissa,rahaan ja valtaan perustuvia suhteita. Samoin nainen on jo varakas viisikymppisenä,olisko taas se raha kiinostuksen kohde.

• N45v

No ei pidä yleistää. Ja mikä on nuoren määritelmä? Seksitaidot riippuvat henkilöstä itsestää, ei iästä. Olen tavannut erinomaisia nuoria (n.28-32v)petikavereita ja huonoja vanhempia miehiä. Eiköhän se riipu siitä, onko miehellä halu oppia? Jotkut miehet ajattelevat vain omaa tyydytystään, jolloin nainen jää ilman, tässä ei ikä merkitse mitään.

• puuma
        Mies 24 kirjoitti:

Puuman murjaisu tähän välikommentiksi..
        Minulla on ollut jopa 26 v nuorempia miehiä (ja 15v vanhempiakin), ja ikä on AINA sivuseikka!!!
        .. jos toinen herättää halun ja tahtoo vielä sen palon sammuttaa, onko väliä iällä. ihmisethän seksissä kohtaa eikä syntymäajat!!
        anna palaa, ja anna meille puumille kunnon kyytejä...

• nitrot1
        Mies 24 kirjoitti:

Siinä vaiheessa ku puumasi tarvitsee nitroja kesken aktin saatat säikähtää jalopettaa tuollaiset haaveet. Katso vaan nuorempaa?

• Täytyy ihmetellä!?
        helppo elämäkö kirjoitti:

Miten monikaaan nainen viitsii nuoren miehen seksi haluja tyydyttää,äiti ja poika suhde.Näin moni miettii,eri maailma missä eletty,joten ei luulisi mitään arkea kestävää suhdetta tulevan ainakaan helposti .Toki kymmenen vuotta sinne tänne ei haittaa,mutta 20 on jo liikaa.Tuleekohan tunne nainen yrittää olla nuori keinolla millähyvänsä.Samoin mieskin naurettava nuoren tytön ohjaksissa,rahaan ja valtaan perustuvia suhteita. Samoin nainen on jo varakas viisikymppisenä,olisko taas se raha kiinostuksen kohde.

MINNE TÄÄLTÄ KADONNUT BlueLadyn hieno ja asiallinen kirjoitus jolla oli jo eilen 40 saa?!!!

• Onnea metsästykseen!
        puuma kirjoitti:

Puuman murjaisu tähän välikommentiksi..
        Minulla on ollut jopa 26 v nuorempia miehiä (ja 15v vanhempiakin), ja ikä on AINA sivuseikka!!!
        .. jos toinen herättää halun ja tahtoo vielä sen palon sammuttaa, onko väliä iällä. ihmisethän seksissä kohtaa eikä syntymäajat!!
        anna palaa, ja anna meille puumille kunnon kyytejä...

Yhdyn edellisen puuman, (joka kyllä kirjoitustyylistä päätellen on mies) ,murinaan.
        Olen tapaillut viime vuosina paljon itseäni nuorempia miehiä. Olen eronnut, omat lapset aikuisia, ei enää huolta perheestä. Mitään sitovaa parisuhdetta en enää halua.
        En valikoi miehiä iän mukaan, olen vanhempienkin kanssa seurustellut. Nuoremmat miehet vain kiinnostavat enemmän, ihan fysiologisista syistä...

Mitään puumanmetsästysvinkkejä en osaa antaa, ihan normaali hyvinkäyttäytyvä, asiallisen näköinen, täysijärkinen mies voi baarissa/ laivalla/ lomamatkalla/ töissä iskeä puuman (tai sitten toisinpäin, pienen flirtin jälkeen).

• totuus
        Mies 24 kirjoitti:

Älä anna poika mielesi viedä itseä vaan ala tosihommiin niin tiedät mistä puhut...

• kyllä kiitos
        Onnea metsästykseen! kirjoitti:

Yhdyn edellisen puuman, (joka kyllä kirjoitustyylistä päätellen on mies) ,murinaan.
        Olen tapaillut viime vuosina paljon itseäni nuorempia miehiä. Olen eronnut, omat lapset aikuisia, ei enää huolta perheestä. Mitään sitovaa parisuhdetta en enää halua.
        En valikoi miehiä iän mukaan, olen vanhempienkin kanssa seurustellut. Nuoremmat miehet vain kiinnostavat enemmän, ihan fysiologisista syistä...

Mitään puumanmetsästysvinkkejä en osaa antaa, ihan normaali hyvinkäyttäytyvä, asiallisen näköinen, täysijärkinen mies voi baarissa/ laivalla/ lomamatkalla/ töissä iskeä puuman (tai sitten toisinpäin, pienen flirtin jälkeen).

kunhan tulisivat juttelemaan ja mielummin ei niinkään pahasti kännissä..

• Tyylikäs 56
        nitrot1 kirjoitti:

Siinä vaiheessa ku puumasi tarvitsee nitroja kesken aktin saatat säikähtää jalopettaa tuollaiset haaveet. Katso vaan nuorempaa?

Sain makeat naurut. Nitrot? Olen 56- vuotias nainen ja nelikymppisilläkin miehillä puhti on loppunut kanssani. Tosin ei miehessä tärkeintä ole mieskunto vaan hyvä luonne ja jonkinlainen kypsyys.

• Nainen51

Minä ainakin sytyn nopeasti ja kokemus on osoittanut, että ikäiseni miehet ovat onnettoman hitaita. He pystyvät yhden kerran ilman pillereitä. Kyllä nuoremmat miehet ovat ylivoimaisia. Sellainen 30-35 on jo kypsä henkisesti ja makuuhuoneessa jaksaa useammankin kerran! Olin naimisissa itseäni 10 v vanhemman kanssa ja se oli virhe.

• M36 N49
        helppo elämäkö kirjoitti:

Ei meillä ainakaan ole mikään äiti-poika-suhde. Miesystäväni on hyvin miehekäs ja kypsä!

• PUUMA49

Yli nelikymppinen mies alkaa hidastua punkassa. Alle nelikymppinen kypsä mies on paras.

• Kaunis52

Minulla on runsaasti kokemusta ja alle 40-vuotias mies on paras. Mutta pääsääntöisesti yli 25 v.

• nainen vm -66
        PUUMA49 kirjoitti:

Yli nelikymppinen mies alkaa hidastua punkassa. Alle nelikymppinen kypsä mies on paras.

Mä väitän toisin. Yli nelikymppinen mies ei hosu eikä hätäile vaan nauttii seksistä ja suo sen nautinnon myös naiselle. Eikä pillereitä tarvita. Mistä ihmeestä sikiää luulo, että 40 miehet on kykenemättömiä?

Mä tuolla aikaisemmin kirjoitin kokeilleeni seksiä kun itse olin nelikymppinen itseäni 14 v nuoremman kanssa ja nauruksi meni. Ihan sen takia, kun mun mielestä tilanne oli aivan järjetön. Poika pyrki heti asiaan, ilman mitään esileikkejä ja lämmittelyitä. Päälle vaan, huh huijaa. Onneksi ei loukkaantunut, kun ystävällisesti sanoin, että nukutaan vaan. Kehui vielä, että te vanhemmat naiset uskallatte sanoa ei kiitos, jos ei huvita. Ja kavereita ollaan edelleenkin.

Toisaalta mä olen miettinyt, että kun mun ikäiset naiset käy kuumana nuorempiin miehiin, niin mulle jää ne ihanat nelkyt miehet. Jotka oikeasti osaa tyydyttää naisen. Ja turha tulla väittämään, ettei heille kelpaa 40 naiset. Kyllä kelpaa. Tai sitten naisessa on vikaa. Kyllä muakin esim. baarissa lähestyy säännöllisesti kolmekymppiset pojat. Ilmeisesti hyvin on uponnut median luoma puumailmiö heihin. Mutta ei kiitos mulle.

• pelisilmää
        nainen vm -66 kirjoitti:

Mä väitän toisin. Yli nelikymppinen mies ei hosu eikä hätäile vaan nauttii seksistä ja suo sen nautinnon myös naiselle. Eikä pillereitä tarvita. Mistä ihmeestä sikiää luulo, että 40 miehet on kykenemättömiä?

Mä tuolla aikaisemmin kirjoitin kokeilleeni seksiä kun itse olin nelikymppinen itseäni 14 v nuoremman kanssa ja nauruksi meni. Ihan sen takia, kun mun mielestä tilanne oli aivan järjetön. Poika pyrki heti asiaan, ilman mitään esileikkejä ja lämmittelyitä. Päälle vaan, huh huijaa. Onneksi ei loukkaantunut, kun ystävällisesti sanoin, että nukutaan vaan. Kehui vielä, että te vanhemmat naiset uskallatte sanoa ei kiitos, jos ei huvita. Ja kavereita ollaan edelleenkin.

Toisaalta mä olen miettinyt, että kun mun ikäiset naiset käy kuumana nuorempiin miehiin, niin mulle jää ne ihanat nelkyt miehet. Jotka oikeasti osaa tyydyttää naisen. Ja turha tulla väittämään, ettei heille kelpaa 40 naiset. Kyllä kelpaa. Tai sitten naisessa on vikaa. Kyllä muakin esim. baarissa lähestyy säännöllisesti kolmekymppiset pojat. Ilmeisesti hyvin on uponnut median luoma puumailmiö heihin. Mutta ei kiitos mulle.

Olet törmännyt kokemattomaan mieheen. Ei kokenut nuori mies hosu ja hätäile. Täytyy oppia valitsemaan sellainen (nuori)mies, joka osaa asiansa ja se totta vieköön ei ole iästä kiinni!

Ehkä kaikilla naisilla ei ole tätä vaistoa miesten suhteen...itse ainakin näen miehestä ensi silmäyksellä osaako hän tehdä sängyssä yhtään mtn.

• mikhaa

ei tosiaan ole vaikea projekti löytää vanha nainen, esimerkiksi www.pettajat.com osoitteessa moni varattu rouva hakee viriiliä nuorta miestä.

• Anonyymi

80-luku on kultainen ihana vuosikymmenen. Minä kyllä haluaisin elää sen uudelleen.

Nuoret miehet on tosi söpöjä ja komeita, mutta ovat silti ehkä liian nuoria minulle. Tai minä olen liian vanha nykyisille nuorille miehille.
        nuoret miehethän olivat vielä ihan pikkupoikia 80-luvulla; osa nykyisistä nuorista miehistä ei ollut vielä edes syntynyt silloin.

Minä olen syntynyt v. 1966; minulle taas 80-luku on kultainen vuosikymmenen.

En tiedä mitä yhteistä minulla ja jollain nuorella miehellä on. Minähän voisin olla ikäni puolesta esim. 31-vuotiaan nuorukaisen äiti. Rakastan nuoria miehiä, tosin ehkä "äitimäisellä" tavalla, Nuoret miehet on ihania

• Anonyymi
        Nainen51 kirjoitti:

Minä ainakin sytyn nopeasti ja kokemus on osoittanut, että ikäiseni miehet ovat onnettoman hitaita. He pystyvät yhden kerran ilman pillereitä. Kyllä nuoremmat miehet ovat ylivoimaisia. Sellainen 30-35 on jo kypsä henkisesti ja makuuhuoneessa jaksaa useammankin kerran! Olin naimisissa itseäni 10 v vanhemman kanssa ja se oli virhe.

Hyi helvetti sinua pervo nainen. Sinähän voisit olla ikäsi puolesta niiden nuorten miesten äiti...

• Anonyymi
        Täytyy ihmetellä!? kirjoitti:

MINNE TÄÄLTÄ KADONNUT BlueLadyn hieno ja asiallinen kirjoitus jolla oli jo eilen 40 saa?!!!

Toivottavasti Blue Lady:llä menee vielä miehensä kanssa hyvin :-)

• Anonyymi
        just niin kirjoitti:

en todellakaan halua olla kenenkään harjoittelupanopuuna, hyi helvetti!
        minulla oli avioliitossa niin upeaa seksiä, että inhottaa suorastaan tuollaiset tyrkkypojat, jotka eivät älyä treenata ikäistensä kanssa. olet yöks!

Niin olet itsekkin yöks, vanha ämmä jota huoli enää kukaan. Taidat olla jo kuollut.

M34v

• Aloittaja.1

Hmmm... Moni kaveri sanonut, että mulla on tosi outo naismaku yms. Mutta ei tässä ole nyt oikeasti pinnallisuudesta kyse. Olen seurustellut kyllä parin itseäni vanhemman naisen kanssa; toisen kanssa ikäeroa 16 v, toisen kanssa 30 v. Seksi toimi, mutta toinen naisista oli ns. sekopää, ja toisen kanssa olin itse vielä silloin aivan kypsymätön. Osaan kyllä rakastella ja olen ollut itseäni nuorempienkin naisten kanssa. Kuitenkin, 40 nainen on mielestäni oikea Nainen. Eikä mulle ole seksi pääasia, vaan kokonaisuus ratkaisee. En toki kiellä ettenkö seksiä haluaisi, koska kaikkihan sitä tahtoo. Rakkaus on kuitenkin se juttu, jota etsin, ja sitä todellista, molemminpuolista rakkautta en ole saanut vielä kokea. Tykkään myös kypsempien naisten itsevarmuudesta, ja on upeaa jos ihminen uskaltaa olla oma itsensä. Myös yleiset kauneuskäsitykset ja nuoruuden ihannointi eivät sovi minun ajattelumaailmaani. Ei mielestäni 50 vuotiaan tarvitsekaan näyttää 20 vuotiaalta. Tykkään myös, että nainen on ns. luonnollinen. Eli ei yritä näyttää barbie-nukelta. Koska Barbie-nukke on mielestäni nukke, ja aikuinen nainen on aikuinen ihminen. Kirjoitan ehkä aika sekavasti. Olen hieman väsynyt.

• 18+100

En suosittele noin suurta ikäeroa. Olet monasti etelän lomakohteissa seurannut, kun
        n. 60 vuotias nainen taluttaa n. 80 - 90 vuotiasta miestään, tai päinvastoin. Eihän se ole kuin ajan kysymys, kun olet itse samassa tilanteessa.

• luonteetkunniaan
        18+100 kirjoitti:

En suosittele noin suurta ikäeroa. Olet monasti etelän lomakohteissa seurannut, kun
        n. 60 vuotias nainen taluttaa n. 80 - 90 vuotiasta miestään, tai päinvastoin. Eihän se ole kuin ajan kysymys, kun olet itse samassa tilanteessa.

Aloittaja ottakoon selvä luontestaan. Tuo tulihevonen joka avautui ensimmäisenä, ei tosiaankaan sovi kenelle vain. Uskomattoman tietämättömiä ihmiset ovat. Seuraavat nenä kiinni trendeissä. Moni tietää "horoskooppinsa", mutta siihen se sitten jääkin. Uskottavuutta ei ole se, että kuuntelee kirjanoppineita jotka haukkuvat horoskoopit maanrakoon (koska heitä ilmeisesti on kielletty tutkimasta niitä, tai ovat lukeneet itselleen toisen elämän), vaan se, että tutkii asiat kaikilta kanteilta, ja ottaa huomioon sen, jos toinen tietää asioista, joista ei itse tiedä luonnekysymyksissä. Ei auta selittelyt 50--60 vuotiaista. Muutamalla kymmenellä vuodella ei tuossa tapauksessa oli paljoakaan merkitystä vaan luonteella. Vai kuka on valmis yhdistämään tulen ja veden, metallin ja puun?!

• Hannu
        18+100 kirjoitti:

Kysymys ei kai ole iästä.

Minua eräs yli 70-kymppinen nainen vainoaa" Miehen "viidenkympinimpotensiissa"

Miehiä rahastetaan tässä jutussa. Viagra toimii, jos toimii alle40-prosentissa.
        Cialis, 13euroa ,jotain Kerrasta ja siitoskyky vähenee.

Täytyy myöntää että erään Raijan suhteen olisin valmis mihin tahansa.

• Hyeena
        Hannu kirjoitti:

Kysymys ei kai ole iästä.

Minua eräs yli 70-kymppinen nainen vainoaa" Miehen "viidenkympinimpotensiissa"

Miehiä rahastetaan tässä jutussa. Viagra toimii, jos toimii alle40-prosentissa.
        Cialis, 13euroa ,jotain Kerrasta ja siitoskyky vähenee.

Täytyy myöntää että erään Raijan suhteen olisin valmis mihin tahansa.

Sekavasta kirjoituksestasi päätellen ei vain siitoskyky ole huonontunut, vaan myös aivotoiminta tökkii.

Viagra kyllä toimii!! Se yks Venetzuelalainen herrasmieskin päätti yllättää partnerinsa superseisokilla ja otti kerralla useampia Viagroja, alkoi seisoa ja ei hellittänyt vaan seisoi ja sattui monta päivää, lopulta meni lääkäriin, kulli oli jo kuoliossa ja ei ollut muuta tehtävissä, kuin piti ambutoida koko vehje, muuten ois äijä kuollut. Näin naiset taas menettivät hyvää seksiä!

• SandraKoo

Sinun kannattaa yrittää mennä paikkoihin, joissa vanhemmat naiset viihtyvät. Hyvä suhde ei todellakaan edellytä niinkään oikeaa ikää, vaan että olet aidosti kiinnostunut toisesta, kunnoitat häntä ihmisenä, naisena ja seksikumppanina. Vanhemmat naiset ovat yleensä rennompia ja osaavat ottaa ilon asioista. Ei elämän tiettyihin asioihin pidäkään suhtautua aina niin hirveän vakavasti. Etsi itsellesi sopiva nainen ja nauti, kestää se ilo sitten viikon tai viisi vuotta. Emme me kukaan voi sitä ennalta täysin määrätä. Paras tapa varmistaa, että huominenkin päivä on ns. hyvä päivä, on panostaa olemassa olevaan päivään ja hetkeen. Ja muista se oikea huumori ottaa matkaan mukaan.

• en usko näihin
        luonteetkunniaan kirjoitti:

Aloittaja ottakoon selvä luontestaan. Tuo tulihevonen joka avautui ensimmäisenä, ei tosiaankaan sovi kenelle vain. Uskomattoman tietämättömiä ihmiset ovat. Seuraavat nenä kiinni trendeissä. Moni tietää "horoskooppinsa", mutta siihen se sitten jääkin. Uskottavuutta ei ole se, että kuuntelee kirjanoppineita jotka haukkuvat horoskoopit maanrakoon (koska heitä ilmeisesti on kielletty tutkimasta niitä, tai ovat lukeneet itselleen toisen elämän), vaan se, että tutkii asiat kaikilta kanteilta, ja ottaa huomioon sen, jos toinen tietää asioista, joista ei itse tiedä luonnekysymyksissä. Ei auta selittelyt 50--60 vuotiaista. Muutamalla kymmenellä vuodella ei tuossa tapauksessa oli paljoakaan merkitystä vaan luonteella. Vai kuka on valmis yhdistämään tulen ja veden, metallin ja puun?!

Kaikki eläimet ovat tasa-arvoisia,
        mutta toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset. (Orwell)

Hevosen, myös tulen merkeissä syntyneen, saa aisoihin.
        Kissaeläimiä ei koskaan...

• pilkut pantterin
        18+100 kirjoitti:

Onhan miehilläkin 20-30 vuotta nuorempia vaimoja tai tyttöystäviä. Ei se ole
        sen kummempi jos naisellakin on nuorempi mies. Ja yksistään sexin perässä
        vonkaajia on miehissä joka ikäluokassa. Jos ole fiksu ja osaat keskustella ja
        arvostaa naista niin varmaankin löydät vanhemman naisen. Kaikki naiset
        eivät ole heti valmiita vällyjen väliin vaan haluavat ensin tutustua paremmin, sanoisinko kunnon naiset, vai lienenkö vanhanaikainen kun en halua yhden yön
        suhteita..

• monenlaista
        pilkut pantterin kirjoitti:

Onhan miehilläkin 20-30 vuotta nuorempia vaimoja tai tyttöystäviä. Ei se ole
        sen kummempi jos naisellakin on nuorempi mies. Ja yksistään sexin perässä
        vonkaajia on miehissä joka ikäluokassa. Jos ole fiksu ja osaat keskustella ja
        arvostaa naista niin varmaankin löydät vanhemman naisen. Kaikki naiset
        eivät ole heti valmiita vällyjen väliin vaan haluavat ensin tutustua paremmin, sanoisinko kunnon naiset, vai lienenkö vanhanaikainen kun en halua yhden yön
        suhteita..

telkkarissa on nuo äkyrikkaat la naiset /ruotsalaiset naiset-vanhoja 50-60 vuotiaita leikeltyjä/paisutettuja näyttämään 30v barbinukeilta-jolta moni suomalainenkin nuorinainen haluaa näyttää.Nuoruutta ihannoidaan mutta kaikki ei siitä välitä kuitenkaan.
        On kai ymmärrettävää nuoren miehen halua saada kokemusta ja oppia -aivan kuin muissa elämän alueissa kuten työssään,lasten kasvatuksessa tai suhteissaan-kukaan ei ole seppä syntyessään.Nuoret naiset taasen painivat ulkonäkönsä /itsevarmuutensa kanssa.

Eipä tuossa mitään pahaa sillä suomessa lienee naisia enemmän kuin miehiä:)

• Miksi?

Aloitusviestissäsi kerroit, että "Olen seurustellut itseäni vanhempien naisten kanssa, mutta jutut olivat lähinnä yhden illan suhteita. Ihan kunnollinen parisuhde kiinnostaisi."
      Ja seuraavassa viestissäsi:
      " Olen seurustellut kyllä parin itseäni vanhemman naisen kanssa; toisen kanssa ikäeroa 16 v, toisen kanssa 30 v."

Yhdenillan suhde ei ole seurustelua.
      Minusta on outoa, jos mies nimeomaan tietoisesti etsii itseään kaksikymmentä vuotta vanhempaa naista ensimmäiseen parisuhteeseensa kolmekymmentäyksivuotiaana. Kumppanisi olisi äitisi ikäinen. Outoa, perin outoa, ja yritän miettiä motiivejasi.

Ettet olisi provoilija?

• mummovm-50

Kyllä hän on varmasti provoilija. Koemuksesta voin sanoa, että nuoret miehet hakevat vain sitä yhdenillan juttua vanhemmasta naisesta. Nuo jutut että "olen aina ollut kiinnostunut vanhemmista naisista, ikä on vaan numeroita, haluan muutakin kuin seksiä" heh, ovat täyttä potaskaa. Ja sitten ne odotukset siitä seksistä. Luulona on että se vanhempi nainen syttyy kuin itsestään jumalattomaan intohimoon ja tekee mitä ihmeellisimpiä temppuja, ja nuorukainen vaan odottaa valmista. Ihan juuri niinkuin äidiltä odotetaan niitä valmiita lihapullia suuhun saakka tarjoiltuna. Ja sitten se kömpelyys kaikessa kanssakäymisessä naisen kanssa. Kuvitellaan että oikeasti varttunut nainen ei ole enää ihminen vaan seksikone jolle käy ihan mikä vaan. Voi taivaan tähden kun se on niin kökköä toimintaa, että ihan nauruksihan siinä menee. Ja mikä yllättävintä tarjontaa on ollut ne muutaman vuoden parisuhteessa olevat nuoret miehet jotka hetimiten ovat hakemassa seuraa vanhemmista naisista. En taida ymmärtää oikein tätä buumia ollenkaan. Mutta pointtihan on tosiaankin se, että yhdeksi illaksi sitä panoseuraa haetaan vaikka kuinka ensin lirkuteltaisi. Vaan voipihan sitä toki hyväkseen käyttää vanhempi nainenkin jos kerran tyrkyllä on.

• Hyeena
        mummovm-50 kirjoitti:

Kyllä hän on varmasti provoilija. Koemuksesta voin sanoa, että nuoret miehet hakevat vain sitä yhdenillan juttua vanhemmasta naisesta. Nuo jutut että "olen aina ollut kiinnostunut vanhemmista naisista, ikä on vaan numeroita, haluan muutakin kuin seksiä" heh, ovat täyttä potaskaa. Ja sitten ne odotukset siitä seksistä. Luulona on että se vanhempi nainen syttyy kuin itsestään jumalattomaan intohimoon ja tekee mitä ihmeellisimpiä temppuja, ja nuorukainen vaan odottaa valmista. Ihan juuri niinkuin äidiltä odotetaan niitä valmiita lihapullia suuhun saakka tarjoiltuna. Ja sitten se kömpelyys kaikessa kanssakäymisessä naisen kanssa. Kuvitellaan että oikeasti varttunut nainen ei ole enää ihminen vaan seksikone jolle käy ihan mikä vaan. Voi taivaan tähden kun se on niin kökköä toimintaa, että ihan nauruksihan siinä menee. Ja mikä yllättävintä tarjontaa on ollut ne muutaman vuoden parisuhteessa olevat nuoret miehet jotka hetimiten ovat hakemassa seuraa vanhemmista naisista. En taida ymmärtää oikein tätä buumia ollenkaan. Mutta pointtihan on tosiaankin se, että yhdeksi illaksi sitä panoseuraa haetaan vaikka kuinka ensin lirkuteltaisi. Vaan voipihan sitä toki hyväkseen käyttää vanhempi nainenkin jos kerran tyrkyllä on.

Tässä mies samalta vuodelta (-50) kanssasi. Miestenlehdethän ovat luoneet tämän myytin, ettei miestä vanhemmilla naisilla ole muuta ihmisarvoa kuin antaminen. Muistan jo hyvin armeijan jälkeisiltä vuosiltani, kun Jallu, Kalle ja mitä näitä nyt oli kehottivat nuorempia miehiä hakemaan helppoa pillua yksinhuoltajanaisilta ja muuten reilusti vanhemmilta naisilta, ja perustelu oli nimenomaan se että ovat todella kiimaisia ja helppoa kauraa. Nykyäänhän tämä sama meno jatkuu erikoistuneilla treffisivustoilla. Itse en ole tähän koskaan innostunut, liekö johtunut parisuhteista ja kun en ole ollut innostunut pettämään vakisuhdettani.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että tällä julkisella informaatiolla on ollut kauaskantoisia vaikutuksia. Nyt kun naisetkin ovat entistä kiinnostuneempia pornosta ja erotiikan niistä muodoista, jotka olivat joskus lähinnä miesten kiinnostuksen kohteita, on tilanne johtanut yhä lisääntyvään naisten sinkkuuden ihannointiin. Luultavasti tähän on syynä että seksi erotetaan kuin joksikin yksittäiseksi saarekkeeksi parisuhteessa, aivan kuin se olisi jotain joka voidaan hakea siihen parisuhteeseen ulkopuolelta. Sinkkuus sinälläänki on aika vahingollista yhteiskunnan hyvinvoinnille, niin taloudellisesti kuin inhimillisestikin. Parisuhde on kuitenkin mielestäni ihmisen luonnolliseen hyvinvointiin kuuluva elämäntapa.

• annamaija1969
        Hyeena kirjoitti:

Tässä mies samalta vuodelta (-50) kanssasi. Miestenlehdethän ovat luoneet tämän myytin, ettei miestä vanhemmilla naisilla ole muuta ihmisarvoa kuin antaminen. Muistan jo hyvin armeijan jälkeisiltä vuosiltani, kun Jallu, Kalle ja mitä näitä nyt oli kehottivat nuorempia miehiä hakemaan helppoa pillua yksinhuoltajanaisilta ja muuten reilusti vanhemmilta naisilta, ja perustelu oli nimenomaan se että ovat todella kiimaisia ja helppoa kauraa. Nykyäänhän tämä sama meno jatkuu erikoistuneilla treffisivustoilla. Itse en ole tähän koskaan innostunut, liekö johtunut parisuhteista ja kun en ole ollut innostunut pettämään vakisuhdettani.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että tällä julkisella informaatiolla on ollut kauaskantoisia vaikutuksia. Nyt kun naisetkin ovat entistä kiinnostuneempia pornosta ja erotiikan niistä muodoista, jotka olivat joskus lähinnä miesten kiinnostuksen kohteita, on tilanne johtanut yhä lisääntyvään naisten sinkkuuden ihannointiin. Luultavasti tähän on syynä että seksi erotetaan kuin joksikin yksittäiseksi saarekkeeksi parisuhteessa, aivan kuin se olisi jotain joka voidaan hakea siihen parisuhteeseen ulkopuolelta. Sinkkuus sinälläänki on aika vahingollista yhteiskunnan hyvinvoinnille, niin taloudellisesti kuin inhimillisestikin. Parisuhde on kuitenkin mielestäni ihmisen luonnolliseen hyvinvointiin kuuluva elämäntapa.

jos suhde toimii niin sitten, mut hiton paljon parempi yksin ku huonon kaverin kanssa. Ja seksiä täytyy olla tarpeeksi

• Aloittaja.1

En ole provoilija, ja oma äitini on mua 36 vuotta vanhempi. Pidän vanhemmista naisista, kuten tulen hyvin juttuun vanhempien jätkienkin kanssa. On mulla nuorempiakin kavereita, mutta suurin osa vanhmempia. Yhdistäviä tekijöitä on paljon, mm. musiikki, joka on mulle tärkeä juttu. Olen itsekin muusikko. En tosiaan ole provoilija. En ehkä vaan osaa esittää asiaani oikein. En kuitenkaan pysty samaistumaan omaan sukupolveeni, se on se juttu.

• Aloittaja.1

Naienn, joka oli mua 16 vuotta vanhempi, ei ollut yhden yön juttu. Suhde kaatui kuitenkin siihen, että en osannut arvostaa häntä, koska olin itse silloin aivan kakara(10 vuotta sitten). Hänellä oli myös lapsi, eikä minusta tosiaankaan ollut isäpuoleksi. Itse en lapsia haluakaan, vaan parisuhteen, ja olisi kiva, jos löytyisi nainen, jolla olisi mahdolliset omat lapset jo aikuisia ja hän itse eronnut tms. sinkku kuitenkin, ja samalla aaltopituudella. On tuttavapiirissänikin pari pariskuntaa, joissa nainen on paljon miestä vanhempi.

• nauttikaa

Nuoruudessani naapurissani asui "pahamainen" nainen jonka koiraa ulkoilutimme.Naisella oli monta vuotta itseään nuorempi mies ja saimme posket punaisina nähdä heidän ilntoa/ilottelua useinpaan kertaan.
        Perheessä normaalin arjen kiireissä ei tuollaista ehdi harrastella,eikä sinkkukaan aina edes koe joten nauttikoon ihmiset elämästä kun voivat

• 1+6

Otsikon perusteella oletin, että olet hakemassa nimenomaan seksiseuraa, joko yhden yön juttuja tai fuckbuddyja, ja ohjeeksi siihen olisin antanut vain, että olemalla todella itsevarma. En tiedä lämpenisinkö itse silti, vaikka kuinka itsevarmasti noin paljon nuorempi mies lähestyisi, se riippuisi sitten siitä miellyttäisikö ulkonäkö silmääni ja löytyisikö riittävästi kipinää.

Parisuhteeseen en kolmekymppisen kanssa ryhtyisi. Eihän meillä olisi yhtään mitään yhteistä. Omat lapseni ovat vain hieman sinua nuorempia, kuitenkin jo sen ikäisiä, että voin hyvinkin olla lähivuosina mummo. Omat vanhempani puolestaan ovat sen ikäisiä, että tarvitsevat oman osansa huomiostani ja ajankäytöstäni. Ystäväpiirini koostuu suunnilleen ikäisistäni naisista, joiden kanssa kuljen ja liikun harrastuksissa ja muissa menoissa. Pre-menopaussini on alkanut, hikoilen ja punastun sopimattomissa(kin) tilanteissa. Kuukautiseni tulevat milloin sattuu mutta voivat kestää jopa kaksi viikkoa niin runsaina, ettei voi kuvitellakaan harrastavansa seksiä. Ja työ on tosi tärkeässä osassa elämääni, siihen kuuluu myös ilta- ja satunnaista viikonlopputyötä jonkin verran matkustamista.

Eli en ylipäänsä halua tässä elämänvaiheessa mitään kovin intensiivistä suhdetta saati että haluaisin suhdetta 20 vuotta itseäni nuoremman miehen kanssa, jolla ei ole mitään kokemusta asioista, joita olen kokenut tai joista puhun.

Hakeahan toki saa ja pitääkin, jos kerran kiinnostaa. Älä kuitenkaan tarjoa tuota 80-luvun diggaamista perusteluksi, koska se kuulostaa tosi kornilta. Ei meidän viisikymppisten musiikkimaku tai tyyli sille vuosikymmenelle jämähtänyt - onneksi. Mieluummin minä ainakin lähden kuuntelemaan vaikka Rammsteinia kuin esimerkiksi Europea.

Etsivä löytää, kokeile Mummotunnelia, jos pääkaupunkiseudulla asut.

• Miksi?

Kiitos ihanan rehellisestä 50-kymppisen naisen elämän kuvauksesta! Ihana lukea. Tämä hymyilytti minuakin: "Älä kuitenkaan tarjoa tuota 80-luvun diggaamista perusteluksi, koska se kuulostaa tosi kornilta. " Hassu peruste, saat meidät tuntemaan itsemme museokamaksi, eikä mitenkään positiivisella tavalla.

Entä elämänne 20 vuoden kuluttua, kun olet itse 50 ja nainen on 70, 60 - 80? No, jokainen tavallaan, mutta naiselle olisi ikävää, jos jätät hänet hänen vanhuudessaan.

Itse en lähtisi tuohon.

• kuka käski?
        Miksi? kirjoitti:

Kiitos ihanan rehellisestä 50-kymppisen naisen elämän kuvauksesta! Ihana lukea. Tämä hymyilytti minuakin: "Älä kuitenkaan tarjoa tuota 80-luvun diggaamista perusteluksi, koska se kuulostaa tosi kornilta. " Hassu peruste, saat meidät tuntemaan itsemme museokamaksi, eikä mitenkään positiivisella tavalla.

Entä elämänne 20 vuoden kuluttua, kun olet itse 50 ja nainen on 70, 60 - 80? No, jokainen tavallaan, mutta naiselle olisi ikävää, jos jätät hänet hänen vanhuudessaan.

Itse en lähtisi tuohon.

no ei sun tarvitsekaan lähteä!

• Aloittaja.1

No, omat vanhempani voisivat olla melkein isovanhempiani. Isäni on 42 vuotta mua vanhempi.

Tiedän, että kuulostan tosi kornilta, koska en tosiaan osaa oikein selittää asiaa niin kuin sen oikeasti tarkoitan.

Kiitos kuitekin vastauksista.

Mutta en tosiaan etsi pelkkää seksiseuraa. Tunteet on mulle tärkeitä. Tiedän, että jos on esim. 20 vuotta ikäeroa, suuntaan tai toiseen, niin voi tulla varmasti ongelmia jossain vaiheessa. Mutta eihän sitä elämää tarvitse koko loppuelämäksi kertaheitolla suunnitellakaan, eikä se olisi mahdollistakaan.

• Miksi?

Olen eri mieltä: "Mutta eihän sitä elämää tarvitse koko loppuelämäksi kertaheitolla suunnitellakaan, eikä se olisi mahdollistakaan." Etsikö siis ihan kokeilumielellä itseäsi vanhempaa naista itsellesi? Ja ellei olekaan kivaa, lemppaat hänet? Aika raakaa.
        Et ehkä vielä koe tarvetta suunnitella, mutta viimeistään 20 vuoden kuluttua sinäkin suunnittelet.

• Kokenut1

Hei Aloittaja!
        Älä sinä välitä näitten "pikkusielujen" vastauksista!
        Minä ymmärrän sinua oikein hyvin. Olen itse 71-vuotias nainen ja jututtanut monia nuoria miehiä, joita oikeasti kiinnostaa kypsemmät naiset....muutenkin kuin seksin takia....Ei siinä ole mitään outoa tai sairasta.....se on makuasia aivan kuin moni muukin asia tässä maailmassa.
        Ihmiset ovat vain niin kaavoihinsa kangistuneita jääräpäitä, etteivät moista ymmärrä...
        Minua imartelee se, että nuoremmat miehet ovat minusta kiinnostuneita, eivätkä mitään "ikärasisteja"
        Onnea vaan etsinnöissäsi. Toivottavasti löydät modernin kypsän naisen!!!

• Rakastuminen no 1

En ymmärrä tuota iästä vauhkoomista...Olen itse 66 vuotias ja aina seurustellut parikymmentä vuotta itseäni nuorempien miesten kanssa. Kyllä suhteen aloittaminen johtuu rakastumisesta ja henkilökemiat pitää toimia. En ole koskaan harrastanut yhden illan suhteita. Seksi elämä alkaa vasta kun ollaan tutustuttu paremmin. Joskus parin viikon jälkeen joskus parin kuukauden, riippuu tilanteesta ja olosuhteista. Kun kaksi ihmistä on toisiinsa rakastuneita myös rakastelu on silloin aina täydellistä. Toivon että kohdallesi sattuu nainen johon todella rakastut olkoonpa minkä ikäinen hyvänsä. Toisaalta ymmärrän viehtymyksesi vanhempiin naisiin. Olen seurannut nuorten naisten käytöstä ja hyvin useasti ovat todella itsekeskeisiä. Omakin elämänkatsomukseni on varmasti laajentunut ja "särmät" hioutuneet vuosien saatossa. En ole koskaan tietoisesti hakenut nuorempaa seuralaista ja miuluusti seurustelisin ikäiseni kanssa jos rakastun.

• Hyeena
        Kokenut1 kirjoitti:

Hei Aloittaja!
        Älä sinä välitä näitten "pikkusielujen" vastauksista!
        Minä ymmärrän sinua oikein hyvin. Olen itse 71-vuotias nainen ja jututtanut monia nuoria miehiä, joita oikeasti kiinnostaa kypsemmät naiset....muutenkin kuin seksin takia....Ei siinä ole mitään outoa tai sairasta.....se on makuasia aivan kuin moni muukin asia tässä maailmassa.
        Ihmiset ovat vain niin kaavoihinsa kangistuneita jääräpäitä, etteivät moista ymmärrä...
        Minua imartelee se, että nuoremmat miehet ovat minusta kiinnostuneita, eivätkä mitään "ikärasisteja"
        Onnea vaan etsinnöissäsi. Toivottavasti löydät modernin kypsän naisen!!!

Saata olla provoileva mies!!!! Jos olet nainen sanoit kaiken tarvittavan tuossa, "minua imartelee", näinhän se menee!!!!

• Hyeena
        Rakastuminen no 1 kirjoitti:

En ymmärrä tuota iästä vauhkoomista...Olen itse 66 vuotias ja aina seurustellut parikymmentä vuotta itseäni nuorempien miesten kanssa. Kyllä suhteen aloittaminen johtuu rakastumisesta ja henkilökemiat pitää toimia. En ole koskaan harrastanut yhden illan suhteita. Seksi elämä alkaa vasta kun ollaan tutustuttu paremmin. Joskus parin viikon jälkeen joskus parin kuukauden, riippuu tilanteesta ja olosuhteista. Kun kaksi ihmistä on toisiinsa rakastuneita myös rakastelu on silloin aina täydellistä. Toivon että kohdallesi sattuu nainen johon todella rakastut olkoonpa minkä ikäinen hyvänsä. Toisaalta ymmärrän viehtymyksesi vanhempiin naisiin. Olen seurannut nuorten naisten käytöstä ja hyvin useasti ovat todella itsekeskeisiä. Omakin elämänkatsomukseni on varmasti laajentunut ja "särmät" hioutuneet vuosien saatossa. En ole koskaan tietoisesti hakenut nuorempaa seuralaista ja miuluusti seurustelisin ikäiseni kanssa jos rakastun.

Ihminen on ainoa eläinlaji, jolle itsepetos on jäänyt olemassaolevaksi käyttäytymismalliksi, vaikka ihminen on ainoa eläinlaji, joka pystyy ajattelemaan johdonmulkaisesti, merkillistä. Näin kuitenkin ihminen uskoo voivansa huijata tai ohjata sattumaa. Rakastumistahan ei tästä tieteellisestä näkökulmasta ole ole olemassakaan, on vain sattuma, joka johtaa tähän yhteisen suhteen aloittamiseen, mutta tämä suhteen aloittaminen johtaa hyvin usein rakkauteen. Rakkautta on tietenkin olemassa ja sitä on hyvin monenlaista, myös miehen ja naisen välistä.

Ehkä kuitenkin tämä rkastumisen uskomus on hyväksi, koska voi olla, että parisuhteita solmittaisiin huomattavasti vähemmän, jos tämä sattuman vaikutus tiedostettaisiin.

• 55v
        Hyeena kirjoitti:

Saata olla provoileva mies!!!! Jos olet nainen sanoit kaiken tarvittavan tuossa, "minua imartelee", näinhän se menee!!!!

Ihan sivusta vaan.. Joitakin varmaan imartelee mutta minua lähinnä ärsyttää.
        Varmaan kaikki ikämiehiä imartelee jos nuori nainen on kiinnostunut heistä.

• Ei kiitos!
        55v kirjoitti:

Ihan sivusta vaan.. Joitakin varmaan imartelee mutta minua lähinnä ärsyttää.
        Varmaan kaikki ikämiehiä imartelee jos nuori nainen on kiinnostunut heistä.

Minua on aina ärsyttänyt kaikenmaailman "kiinnostuneet" äijät ja imartelijat. Ei näin vanhempanakaan todellakaan imartele. Saatan mulkaista vihaisesti.

• puuuuuma

En tiedä miten sua neuvoisi, minä olen itse 48 tänään ja mieheni on 37. En itse huomaa ikäeroamme monessakaan asiassa, ehkä joissain kohteliaisuussäännöissä joita minä arvosta, mutta mies ei huomaa niitä.
      Musiikki yms maulla ei ole merkitystä vaan sillä kuinka keskustelet, kuinka huumorintajut osaa, että olet samalla aallolla.

Mutta jos haluat vakavaa suhdetta niin eläpäs mene heti ekana ilta edes tokana iltana sänkyyn naisen kanssa, vaan vie hänet vaikka kahvilaan kahville, keskustele, tutustu, kiinnostu ja ole kiinnostava.

• Ikäerot

Teidän ikäeronne on "vain 10 vuotta".

• askjdlsjd
        Ikäerot kirjoitti:

Teidän ikäeronne on "vain 10 vuotta".

Niinpä. Ei se tee puumaa. Puuman pitää olla vähintään 15 vuotta vanhempi, eli että pystyisi biologisesti olemaan äiti sille miehelle.

• Käytöstavat oltava

...hallussa. Olen itsekin kautta aikojen voinut olla vakavissani vain itseäni vanhempien naisten kanssa. Ikäerot on olleet min 10 vuotta, ja max 19 vuotta. Nainen oli siis maksimitapauksessa 19 vuotta itseäni vanhempi. (Aivan ihana ihminen).
      Omalla kohdallani hommat ovat lähteneet ihan siitä, että alkaa jutella, ja mukavanleppoisaa huumoria juttuihin sekaan. Suoria ehdotuksia ei sovi koskaan alkaa tekemään.
      Jos ilta on oikein mukava voi päätyä ihan vanhanajan tyyliin "saatille" saattamaan naisen kotiovelleen.
      Siinäkään ei saa itse tupata sisälle, vaan halata ja antaa suukkoja, ja jos nainen pyytää sisälle "lasilliselle" niin vasta silloin juttu aukenee.
      Useimmiten jos saatille yleensä pääsee on juttu jo puolittain auki.
      Siinä jos ei miehellä pokka petä, tai nainen alkaa aistia epävarmuutta miehessä ei tule kutsua lasilliselle.

• Hyeena

Hyvä että olet saanut etes vanhempaa. Mitähän muuta tarkennettavaa tuossa jutussa olisi.

• 13+6

Ymmärrän hyvin, että ihminen saattaa ihastua reilusti itseään vanhempaan (tai nuorempaan). Jos joku ihminen oikein kunnolla "kolahtaa" niin iällä ei enää ole merkitystä.

Mutta että varta vasten etsii merkittävästi vanhempaa, se on outoa. Pelkäätkö ikäisiäsi naisia? Ajatteletko, että vanhemmilla naisilla ei ole varaa olla ronkeli? Tai että heistä ei tarvitse olla mustasukkainen, kun ei he kuitenkaan enää muille kelpaa? Jonkunlainen ikäfiksaatio tuohon pitää liittyä

Eikö tärkeämpää olisi löytää ihminen, jonka kanssa synkkaa, kuin etsiä nimenomaan tietyn ikäistä?

• Miksi?

Nimenomaan. Tätä itsekin ihmettelen.

• Miksi?
        Miksi? kirjoitti:

Nimenomaan. Tätä itsekin ihmettelen.

Voiko syynä olla niin proosallinen asia kuin naisen todennäköinen vakavaraisuus, eli suomeksi raha?

• höhöhöh

Heh, me vanhemmathan olemmekin ronkeleita, ei kelpaa mikään turhatyyppi seurustelukaveriksi. Ja tosiaan ainakin minä ja muutama hyvin säilynyt ystäväni kelpaisi monellekin.

• Kehittymättömiä

Ainakin omalla kohdallani saman ikäiset ovat halunneet nauttia vapaudesta sitoutumatta mihinkään. Sanovat suoraan että haluavat "bailata" ja irtohauska on ainoa mikä niitä kiinnostaa.

• Totuutta kehiin
        höhöhöh kirjoitti:

Heh, me vanhemmathan olemmekin ronkeleita, ei kelpaa mikään turhatyyppi seurustelukaveriksi. Ja tosiaan ainakin minä ja muutama hyvin säilynyt ystäväni kelpaisi monellekin.

On se vaan kuitenkin niin, että karmean näköistä se on kun nainen alkaa rupsahtaa, ja iho roikkuu, ja ahteri alkaa roikkua, samoin kuin tissit, ja tulee "maksaläikkiä" ja jotain mitä nyt ei osaa edes kuvailla, heltat roikkuu käsien alla kun kädet nostaa ylös, on kuivuutta pimpsassa jne.

Sanan varsinaisessa merkityksessä ikääntynyt nainen on kuitenkin aivan hirveä näky, ja vie halut saman tien löysänä roikkuvine paikkoineen.

Nainen joka on nelissäkymmenissä ja siitä eteenpäin about hieman päälle viisikymppiseksi, on vielä aika ok, mutta sitten alkaa todellinen alamäki.

Jos ei ole kiinteä kyllä siinä vain halut menee kun nainen riisuutuu.

• Totuutta kehiin...
        Totuutta kehiin kirjoitti:

On se vaan kuitenkin niin, että karmean näköistä se on kun nainen alkaa rupsahtaa, ja iho roikkuu, ja ahteri alkaa roikkua, samoin kuin tissit, ja tulee "maksaläikkiä" ja jotain mitä nyt ei osaa edes kuvailla, heltat roikkuu käsien alla kun kädet nostaa ylös, on kuivuutta pimpsassa jne.

Sanan varsinaisessa merkityksessä ikääntynyt nainen on kuitenkin aivan hirveä näky, ja vie halut saman tien löysänä roikkuvine paikkoineen.

Nainen joka on nelissäkymmenissä ja siitä eteenpäin about hieman päälle viisikymppiseksi, on vielä aika ok, mutta sitten alkaa todellinen alamäki.

Älä unohda, että sama asia koskee myös miehiä!
        Jos mies ei ole kiinteä ja hyvässä kunnossa, niin kyllä siinä vain halut menee, kun mies riisuuntuu. Ikääntynyt mies on samalla tavalla hirveä näky ja sekin vielä, että "Mies kun tulee tiettyyn ikään, niin ei sillä pelaa mikään” :)

• Kruises
        Totuutta kehiin... kirjoitti:

Älä unohda, että sama asia koskee myös miehiä!
        Jos mies ei ole kiinteä ja hyvässä kunnossa, niin kyllä siinä vain halut menee, kun mies riisuuntuu. Ikääntynyt mies on samalla tavalla hirveä näky ja sekin vielä, että "Mies kun tulee tiettyyn ikään, niin ei sillä pelaa mikään” :)

Totuutta kehii
        Kerran risteilyllä ollessani tuli laivanmyymälään vanhempinainen työnsi edellään rollaattoria. Ajattelin auttaa naista ja menin kysymään . Voisinko auttaa jotenkin? Jolloin vanhus vastasi . Kyllä, olisiko tiedossa mitään sellaista viinaa jota voisi juottaa nuorille ,että sammuisivat äkkiä mutta stondis jäis.

• ......
        Kruises kirjoitti:

Totuutta kehii
        Kerran risteilyllä ollessani tuli laivanmyymälään vanhempinainen työnsi edellään rollaattoria. Ajattelin auttaa naista ja menin kysymään . Voisinko auttaa jotenkin? Jolloin vanhus vastasi . Kyllä, olisiko tiedossa mitään sellaista viinaa jota voisi juottaa nuorille ,että sammuisivat äkkiä mutta stondis jäis.

Nuorikin nainen (ja mies) voi työntää rollaattoria. On sairauksia joissa rollaattori on tarpeellinen iästä riippumatta.

• miehen puutos uhkaa

Oon 63 v., eikä vieläkään tissit roiku eikä peffa. Liikkukaa naiset ja voimistelkaa, kroppa säilyy kiinteänä ja hyvän näköisenä.

Mutta miehelläni on iso maha ja peffa roikkuu ja minulta menee halut kun hän riisuuntuu. Maha roikkuu ja sen roikkaleen alla on poimua, joka haisee. Yök. Ennen niin hoikka ja siisti mies on antanut itsensä veltostua.

Haluaisin nuoremman ja seksikkäämmän näköisen miehen.

• Hyeena
        miehen puutos uhkaa kirjoitti:

Oon 63 v., eikä vieläkään tissit roiku eikä peffa. Liikkukaa naiset ja voimistelkaa, kroppa säilyy kiinteänä ja hyvän näköisenä.

Mutta miehelläni on iso maha ja peffa roikkuu ja minulta menee halut kun hän riisuuntuu. Maha roikkuu ja sen roikkaleen alla on poimua, joka haisee. Yök. Ennen niin hoikka ja siisti mies on antanut itsensä veltostua.

Haluaisin nuoremman ja seksikkäämmän näköisen miehen.

Joo, mutta syytä lienee sinussakin tuohon miehen veltostumiseen, luultavasti et ole antanut omalle miehelle vaan haaveillut muista, on hyvin pääteltävissä tuosta mielipiteestäsi!!!

• Rockki Stara

sanoo... vielä tuleva (jollei ole jo) kaljukranssinen möhömahainen suomalainen sohvaperuna pottunokkineen! Jolla ei seiso muu kun järki ja jos nyt sekään, kun sitä ei edes ole näköjään huonoinen hampaineen ja pahanhajuisine hengityksineen ja kyllä se pökkyläkin siellä ruskealäikkäisissä lemuavissa virttyneissä kalsareissaan myös rypistyy ja kuivettuu kun korppu konsanaan, että älä yhtään selitä siellä. katohan peiliin kun oot 60 , ei sentään kannattaa katsoa jo kun olet noin jonkin verran alle 50, tuo sieltä näkyy löysine persauksineen. Hyi stana! Naiset sentään osaa huolehtia itsestään minkä rahapussi sallii . 60 naisen saa näyttämään koska hyvänsä pienillä korjauksilla hyvän näköiseltä 40 pimatsulta ;D oh yeah!

• Roccki Stara
        Rockki Stara kirjoitti:

sanoo... vielä tuleva (jollei ole jo) kaljukranssinen möhömahainen suomalainen sohvaperuna pottunokkineen! Jolla ei seiso muu kun järki ja jos nyt sekään, kun sitä ei edes ole näköjään huonoinen hampaineen ja pahanhajuisine hengityksineen ja kyllä se pökkyläkin siellä ruskealäikkäisissä lemuavissa virttyneissä kalsareissaan myös rypistyy ja kuivettuu kun korppu konsanaan, että älä yhtään selitä siellä. katohan peiliin kun oot 60 , ei sentään kannattaa katsoa jo kun olet noin jonkin verran alle 50, tuo sieltä näkyy löysine persauksineen. Hyi stana! Naiset sentään osaa huolehtia itsestään minkä rahapussi sallii . 60 naisen saa näyttämään koska hyvänsä pienillä korjauksilla hyvän näköiseltä 40 pimatsulta ;D oh yeah!

Oli tarkoitettu nimimerkille "Totuutta kehiin..."

• lelle3

Nimimerkille " Totuutta kehiin " :
        puhut siitä kuinka tärkeää on pysytellä oman ikäluokan ihmisten pariussa.
        Ihanaa on , kun "roikkuva nainen " saa huoletta rakastaa omaa , ihanaa " roikkuvaa miestään " tavalla , jossa tunne ja kosketus ovat ulkoista kauneutta tärkeämpiä.
        Ihanaa olla nuori ja kaunis , ihanaa vanhentua rauhassa ja unostaa kaikenmaailman suorittamiset.
        Rakkaus ja seksuaalisuus ovat erilaisia eri ikäkausina.
        Kunnioitetaan toinen toisiamme.

• Noinkin voi...
        Roccki Stara kirjoitti:

Oli tarkoitettu nimimerkille "Totuutta kehiin..."

itselleen selitellä, ja saahan sitä itseään noinkin lohdutella

• N-63

Älyllistä kumppanuutta ennen kaikkea...

Tietyssä iässä elämänkokemuksessa 20 v. nuorempi tulee väkisinkin kaukana perässä, eikä ole aina ihanaa elää samoja asioita toistamiseen kumppanin kautta. Omat lapset ovat saman ikäisiä ja kritiikki sen mukaista. Sekään ei ole omiaan lujittamaan liittoa, jatkuva perusteleminen ja vakuuttelu väsyttävät ennen pitkää kaikki osapuolet, ja seuraukset voivat olla hyvin negatiiviset.

Minun kokemukseni oli siis enemmän negatiivinen kuin positiivinen.
      Nykyinen suhteeni itseäni 16 vuotta vanhempaan mieheen on aivan toisenlainen. Meillä yhteys on ennen kaikkea henkinen ja älyllisempi kuin minun ja sen nuoren älykön, joka eli pitkälti teorioiden ja ihanteidensa varassa, koska omakohtainen kokemus puuttui vielä monessa asiassa.

Lapsettomuuskin voi olla jopa este ymmärtämiselle, asia, jota en itsekään ollut tullut koskaan ajatelleeksi. Kasvattajan kokemuksen pois jääminen taas tuotti päänvaivaa minulle, joka en kyennyt enää tarjoamaan miehelle isyyden kokemusta.
      Kaikki sellainenkin hiertää mieliä ja sitä kautta myös parisuhdetta, halusimme niin tai emme. Meissä tapahtuu niin paljon tiedostamattomiakin asioita.

• 47 vuotta täynnä

Mä tajuan kyllä aloittajaa. makuja on monia ja jos hän sattuu tuntemaan vetoa vanhempiin naisiin, miksi se muka olisi kummallaista? Joku tuntee vetoa gootteihin, transuihin...jne...kaikilla meillä on omat viehätyksemme.

Mä lukeudun puumanaisiin nykyään. Tämä ihan kokemuksen myötä. Pitkä avioliitto oman ikäisen miehen kanssa, joka vanheni silmissä ja mieletään. Väsyi sohvan eteen ilta toisen jälkeen, vartalo näytti mahoineen liian keksi-ikäiseltä.

Tapasit itseäni 16 vuotta miehen ja se oli menoa, puolin ja toisin. Ikäero ei tuntunut missään. Olimme vuosia yhdessä eikä suhde kaatunut ikäeroon.

Nuori energinen mies sopii mulle. En vaan ole enää pystynyt oman ikäisten kanssa olemaan.

• Niiiiiin

Varmasti älyllistä kumppanuutta ennen kaikkea...

En halua loukata, mutta voiko 16v. vanhemman miehen kanssa ollakaan mitään muuta?
        Hienoa kuitenkin, että teillä suhde toimii noin!

• seitsemantoista

kysy että miten olisi pari nuorta miestä

• vanha vaari

itse olen jo ikääntynyt herrasmies.minulla on pari nuorempaa naista molemmat nukkuu meillä ja asuu.jakavat vuorot jolloin on kummankin vuoro nukkua sängyssäni välillä molemmea.kaikki ollaan tyytyväisiä.ja olen vielä virilli aktiivinen sänkyhommissa usempana yönä.miksi ottaa vanhempaa kun voi ottaa ja saada nuorempia.jo vuosia ollaan oltu ja jatkuu yhä

• nainenn
        vanha vaari kirjoitti:

itse olen jo ikääntynyt herrasmies.minulla on pari nuorempaa naista molemmat nukkuu meillä ja asuu.jakavat vuorot jolloin on kummankin vuoro nukkua sängyssäni välillä molemmea.kaikki ollaan tyytyväisiä.ja olen vielä virilli aktiivinen sänkyhommissa usempana yönä.miksi ottaa vanhempaa kun voi ottaa ja saada nuorempia.jo vuosia ollaan oltu ja jatkuu yhä

Niin juuri. Miksi ottaa vanhempaa?

• nattikaa ja ottakaa
        nainenn kirjoitti:

Niin juuri. Miksi ottaa vanhempaa?

minusta on aivan sama onko nainen nuorempi tai vaikka 20 vuotta vanhempi.jos kemiat toimii ja halut on kuin kanilla eikun puputtamaan ja molemmat nauttii.ja mikä parasta ei se iäkkäämpi misukaan ole hengetön.tunnen monia iäkkäämpiä misuja joilla hyrrää kuin keväisellä kollilla.ja mitä työ tytöt pihtaatte antakaa ja nauttikaa elämästä ennenkuin isä jumala jäädyttää halut ja kallut.rakastelkaa niin paljon ja nauttikaa elämästä.itse muistan kun naapurin emäntä toi lehmän astutettavaksi se höpötti lehmälle kokoajan ota suahessas ota suahessas.sen kun muistatte aina kun on mahdollista antakaa ja ottakka nautikkaa siitä seksuaalisuddeta se on paras elämän suola ja kermat myöhemmin

• 5475475454547

Naurattaa ku tulee mieleen, että aloittaja oikeesti onkin joku vanhempi nainen, joka yrittää nostaa omaa arvoaan uskottelemalla täällä, että joku nuori mies olisi oikeasti hulluna näihin vanhoihin puumiin :D

• vai nostaa...

Kyllä niitä nuoria miehiä on jotka on hulluina vanhempiin naisiin. Itse en heistä välitä ja saanut ärsyyntyä useammankin kerran kun eivät usko sitä. Luulevat saavansa nuoruudellaan kenet vaan.

• misu 58
        vai nostaa... kirjoitti:

Kyllä niitä nuoria miehiä on jotka on hulluina vanhempiin naisiin. Itse en heistä välitä ja saanut ärsyyntyä useammankin kerran kun eivät usko sitä. Luulevat saavansa nuoruudellaan kenet vaan.

auta hyvä typykkä noita nuoria poikia.johan ne kuolee omiin lemmen liemiin.ota vaikka hellään huomaan ja lypsät ne kuiviin kyllä kun opit nauttimaan pojatkin nauttii kun kermat lentää.itse otan ja annan on suuri etu kun voi toista jelppiä ja lutkttaa mehut parempiin suihin.ajattele jos eivät saa kunnon opetusta vaan menevät nurkkiin lypsämään yksin,minusta on suuri hukkaan heitetty aarre.parempi on opetella auttamaan lähimmäistä jos ei muuta niin hellää lypsyä ja lutkutusta on se parempi kun toinen saa kunnolla.ottakaa ja nauttikaa luonnon hedelmistä ja hilloista

• vai nostaa
        misu 58 kirjoitti:

auta hyvä typykkä noita nuoria poikia.johan ne kuolee omiin lemmen liemiin.ota vaikka hellään huomaan ja lypsät ne kuiviin kyllä kun opit nauttimaan pojatkin nauttii kun kermat lentää.itse otan ja annan on suuri etu kun voi toista jelppiä ja lutkttaa mehut parempiin suihin.ajattele jos eivät saa kunnon opetusta vaan menevät nurkkiin lypsämään yksin,minusta on suuri hukkaan heitetty aarre.parempi on opetella auttamaan lähimmäistä jos ei muuta niin hellää lypsyä ja lutkutusta on se parempi kun toinen saa kunnolla.ottakaa ja nauttikaa luonnon hedelmistä ja hilloista

Vetäkööt käteensä. Ei kiinnosta märkäkorvat.

• misu 58 kirjoitti:

oikea asenne!

• Puumatar
        vai nostaa kirjoitti:

Vetäkööt käteensä. Ei kiinnosta märkäkorvat.

Ei 30-vuotias mies ole mikään märkäkorva! Tämä taisi olla jonkun keski-ikäisen kateellisen miehen kommentti...

• vai nostaa
        Puumatar kirjoitti:

Ei 30-vuotias mies ole mikään märkäkorva! Tämä taisi olla jonkun keski-ikäisen kateellisen miehen kommentti...

Olen kyllä keski-ikäinen mutta nainen. Missä puhuttiin 30-vuotiaasta? Ei ainakaan siinä mihin vastasin. Kieltämättä sen ikäinen on nuori silti. Märkäkorva minun silmissä. Johtuu varmaan siitäkin ettei nuoret kiinnosta.

• apeman & king

Apinalaumassakin urokset suosivat vanhempaa naarasta!!!!

Onneksi olkoon olet varsinainen apinamies!

http://www.youtube.com/watch?v=eEep67akIn4

Jotkut vaan ovat kypsempiä kuin muut ikäisensä ja siksi diggaavat itseään vanhempia naisia. Itse keskustelin mielelläni parikymppisenä kuuskymppistenkin naisten kanssa. Ihastuin 20-vuotiaana 36-vuotiaaseen naiseen työkaveriini. Siitä ei tullut mitään. Törmäsin siitä sitten parin vuoden päästä 11 vuotta vanhempaan ja oltiin yhdessä yli 20 vuotta. Viidenkympin villitys kuitenkin lopetti tuon suhteen.

Vanhempi muija kelpais toki edelleenkin. Näytän vaan 10 vuotta nuoremmalta kuin mitä olen. Voitais luulla muijaa isoäidikseni ja se on hieman hankala tilanne. Heh! ;)

• Jokupölhö

Ihmisillä on yleensä paljon todellisuutta suuremmat luulot itsestään.

• treffipalstoilla
        Jokupölhö kirjoitti:

Ihmisillä on yleensä paljon todellisuutta suuremmat luulot itsestään.

Miehet nimenomaan on niitä jotka kuvailevat itseään nuorekkaaksi. Todellisuus on kyllä ihan toista.

• Valitettavasti
        treffipalstoilla kirjoitti:

Miehet nimenomaan on niitä jotka kuvailevat itseään nuorekkaaksi. Todellisuus on kyllä ihan toista.

Nainen joka kirjoittaa, "Olen huomattavasti ikäistäni nuoremman näköinen", tai "Olen hyvin säilynyt ja nuorekas nainen".

Kaikissa tapauksissa, ja tavattaessa on kuvassa ja muuten ollut aivan tätimäinen / mummomainen nainen, joka on selkeästi ehtoopuolella.

Olenkin katsonut, että tuollainen asia tulisi naisen jättää suosiolla vastapuolen eli miehen / miesten arvioitavaksi. Sellaiseen ei vain näytä naisen ymmärrys riittävän.

Naisilla todellakin on paljon todellisuutta suuremmat luulot itsestään kautta linjan.

• treffipalstoilla
        Valitettavasti kirjoitti:

Nainen joka kirjoittaa, "Olen huomattavasti ikäistäni nuoremman näköinen", tai "Olen hyvin säilynyt ja nuorekas nainen".

Kaikissa tapauksissa, ja tavattaessa on kuvassa ja muuten ollut aivan tätimäinen / mummomainen nainen, joka on selkeästi ehtoopuolella.

Olenkin katsonut, että tuollainen asia tulisi naisen jättää suosiolla vastapuolen eli miehen / miesten arvioitavaksi. Sellaiseen ei vain näytä naisen ymmärrys riittävän.

Naisilla todellakin on paljon todellisuutta suuremmat luulot itsestään kautta linjan.

Koskee myös niitä "nuorekkaita" ehtoopuolen miehiä.
        Paras jättää vastapuolen arvioitavaksi. Itse en ole kuvaillut koskaan itseäni miksikään. Olen sen ikäinen kun olen riippumatta miltä näytän.

Naisten ilmoituksissa ei ole yleisesti muutenkaan muunnettu totuutta niinkuin miesten vastaavissa. Voihan olla että miehet ei ole huomanneet ajan kulua kasvoissa ja kropassa. Näkevät itsensä samanlaisina kun muutama vuosikymmen aikaisemmin. Naiset tietää miltä näyttävät. Näyttävät ikäisiltään.
        Toki perimä ja kropan kunto vaikuttaa jonkin verran yksilöinä. Itse en ole lihava vaan sirorakenteinen. Hyvä iho on perintönä äidiltä.. ryppyjä ei tule kovin herkästi. Silti olen sen ikäinen kun olen ja vuodet näkyy. Saa näkyäkin.

• vapaaRouva

Moi
      Täällä olis aloittajan etsimä vanhempi nainen (51 v) .Pidän nuoremmista miehistä ja seurustellutkin huomattavasti ikäistäni nuoremman kanssa,Otathan yhteyttä;)

• ?????

Oletko muuten miettinyt ikäisiäsi tai jonkin verran vanhempia miehiä?

• ??????
        ????? kirjoitti:

Miksi pitäisi jos kysyntä ja tarjonta kohtaa siten kun molemmat haluaa? Toinen hakee vanhempaa ja toinen nuorempaa.

• VapaaRouva
        ????? kirjoitti:

Kyllä on heistäkin kokemusta,mutta nuorissa on sitä jotain;)

• Niinpäniin......
        VapaaRouva kirjoitti:

Saahan niiltä silläaikaa kyytiä, kunnes jatkavat matkaansa kun parempaa löytävät.
        Fakta on että luulevat saavansa nuoruuden takia mitä vain, ja vanhempi nainen vain joutuu tyytymään siihen mitä saa.

Nuorelle vanhempi nainen on siis helpompi pano, ja siinä kaikki.

• pikamunakas
        Niinpäniin...... kirjoitti:

Saahan niiltä silläaikaa kyytiä, kunnes jatkavat matkaansa kun parempaa löytävät.
        Fakta on että luulevat saavansa nuoruuden takia mitä vain, ja vanhempi nainen vain joutuu tyytymään siihen mitä saa.

Nuorelle vanhempi nainen on siis helpompi pano, ja siinä kaikki.

Samoin kun nuori mies on helppo muna. Tietenkin jatkavat matkaansa. Tuskin vanhempi nainen elämänkumppanikseen sellaista haluaa.

• muija 58
        VapaaRouva kirjoitti:

on se ihana kun kirjoitit.itse tykkään myös nuorista.ne latautuu nopeasti ja on suuri etu että niitä voi lypsää ja imeskellä ja nauttia kun kermat lentää parempiin suihin.jopa useita kertoja päivässä eikä ole pelkoa että tulee vahinko.omat turpeat pulleat huuleni tykkää kun niitä nuijitaan monta kertaa päivässä.

• Tuuma ilija

Sillähän se tehdään! Vaikutus.

• Vm -64

Kivahan se on, että nuorelle miehelle kelpaa vanhempi nainen. Ihan riittävästi on niitä, joiden mielestä 4-kymppiset ei ole enää naisia. Mullakin oli hieman itseäni vanhempi aviomies, joka viihtyi vaan sohvalla, kaikki oli hänellä aina huonosti. Nyt on hakusessa selvästi nuorempi mies. Ensin semmonen, joka paikkaa 10 vuoden seksi- ja helllyysvajeen:) Ja ehkä myöhemmin joku vakavampikin suhde.
      Mitäs ihmeellistä siinä on, jos joku etsii tietyntyyppistä ihmistä? Kai monikin tietää minkä tyyppisen kanssa homma voisi toimia. Minullakin on yksi hassu yksityiskohta, joka jääköön tässä paljastamatta, josta tiedän heti että voisiko tuo sopia mun elämään vai ei;)
      Metsästäjä taisi kaivata vinkkiä metsästykseen: ole rohkea ja tuo tarkoituksesi selvästi esiin. Minä ainakin pelkään, että tulkitsen nuoremman miehen lähestymisen väärin ja hän pitääkin minua jonain pervona.

• 40v mies

No näinhän se on notta 40v nainen on jo parhaat päivänsä läpi käynyt. Kolmekymppisessä on jo hyvinkin tolkkua.

• ,,,....,,,.
        40v mies kirjoitti:

No näinhän se on notta 40v nainen on jo parhaat päivänsä läpi käynyt. Kolmekymppisessä on jo hyvinkin tolkkua.

kyllä yli 40v naisen on parasta pysyä yksikseen.

• itsellinenonnellinen
        ,,,....,,,. kirjoitti:

kyllä yli 40v naisen on parasta pysyä yksikseen.

Niin on. En todellakaan ottaisi minkäänlaista miestä kotiini pyörimään.

• KOMEA
        40v mies kirjoitti:

Olet kaavoihin kangistunut. Keski-iän kriisi? Mulla on 16 vuotta vanhempi nainen eikä KUKAAN entisistä nuorista tyttöystävistäni peittoa häntä. Vaikka minkälaista missin näköistä on ollut.

• persoona ratkaisee

aloittajalle: jos sä pidät vanhemmista naisista, niin siitä vaan. Miksi sitä pitää kenellekään selitetellä. Vielä parempaa jos tahdot oikean suhteen. rakastunut nuorempaan mieheen.

• just niin

toden totta. jos vanhempi nainen haluaa rakastajan, siitä vaan. maailman sivu on ollut kurtisaaneja, maksettuja naisia, ilotyttöjä, millä nimellä nyt kukakin samaa asiaa
        kuvailee. mutta miksi revitellä maailmalle koko asiaa?
        Kamelianainen, Nana, Matahari, madame de Pompadour, onhan heitä.
        täysin tylsä puheenaiheenakin.

• puumana pidetty

Itse 45 nainen ja ...itsevarmuus tehoaa, ja tietty ulkonäkö..ei sitten saa mennä pelimiehen itserakkaudeksi. Hyvä huumori, tanssitaito...ei siis lava vaan lanteiden ketkutus. Ei sellasta älytöntä kehumista ja älä vaan missään nimessä vedä tota 80-luku korttia takataskusta!!

Toivottavasti kohdataan ;) ...siellä missä jääkiekon suomen mestarit tällä hetkellä pitää majaa

• ................

Mene peilin eteen ja käsitä ikävuotesi ja käyttäydy sen mukaan äläkä ole kun punapersepaviaani kutina perseessä.

• puumana pidetty
        ................ kirjoitti:

Mene peilin eteen ja käsitä ikävuotesi ja käyttäydy sen mukaan äläkä ole kun punapersepaviaani kutina perseessä.

:D ..miten pitää 45vuotiaan käyttäytyä?

• Järkikö jätti
        puumana pidetty kirjoitti:

:D ..miten pitää 45vuotiaan käyttäytyä?

No mieti yläpäällä miten 45 vuotiaan naisen pitää käyttäytyä. Ei ainakaan reva levällään nuoriin miehiin päin. Onko pää mennyt sekaisin suuresta tasa-arvosta ja seksuaalisesta vallankumouksesta? Joku tolkku ja raja sekoilussa hihhuloinnissakin!!!!!!

• lyö sauva perääs

Tuollainen lähiöpubin raato on säälittävä.

• jeeeeess
        Järkikö jätti kirjoitti:

No mieti yläpäällä miten 45 vuotiaan naisen pitää käyttäytyä. Ei ainakaan reva levällään nuoriin miehiin päin. Onko pää mennyt sekaisin suuresta tasa-arvosta ja seksuaalisesta vallankumouksesta? Joku tolkku ja raja sekoilussa hihhuloinnissakin!!!!!!

Kyllä sitä pitää joskus hauskaa pitää nuorten kustannuksella. Helppoa munaa... :D

• Yksinhuoltajaäidit
        lyö sauva perääs kirjoitti:

Joka kolmas nussii näitä lähiöpubin ruusuja muutaman tarjoamansa keskarin jälkeen.

• Puumana pidetty
        lyö sauva perääs kirjoitti:

Huh, onneks en käy lähiöpubeissa! ;)

• sisäfile

onko se puuman sisäfile niin kauan riiputettua että maistuu paremmalta kuin nuori kimmoinen file..

• kikka

Me vanhemmat vaan osataan jopa rakastelu taidon ja keskustelu

• kakka

eiks kikka kuollut?

• Jokupölhö

Epäterävä kommentti, mutta ilmaisesti kysymys on miehistä. Näin on me aikuiset miehet osataan.

• 64v

sittekun tällä hetkellä ja siitin pystyssä olet vanhempi nainen on ovela turha selitellä itse sen tiiät

• kohta viiskymppinen

minä olen syntynyt 1967 ja mies on syntynyt 1983.
        Siis iät 46 ja 30.
        Olemme olleet yhdessä yli vuoden, ja minä olen toppuutellut miestä joka haluaa naimisiin.
        Olen miettinyt ja olemme keskustelleet siitä mitä sitten kun minä olen 65, ja hän on 49, mitä sitten ?
        Mies rakastaa minua, ja minä häntä, olen päättänyt elää päivä kerrallaan.
        Elämässä ei koskaan tiedä, kuka ensin kuolee, kuka jättää, kuka sairastuu.
        Olen päättänyt elää päivän kerrallaan.
        Aloittaja, pidä silmäsi auki, kemiat kohtaa kunhan oikea nainen osuu kohdalle.
        Ymmärrän sinua. Tsemppiä.

• 47v lady
        kohta viiskymppinen kirjoitti:

minä olen syntynyt 1967 ja mies on syntynyt 1983.
        Siis iät 46 ja 30.
        Olemme olleet yhdessä yli vuoden, ja minä olen toppuutellut miestä joka haluaa naimisiin.
        Olen miettinyt ja olemme keskustelleet siitä mitä sitten kun minä olen 65, ja hän on 49, mitä sitten ?
        Mies rakastaa minua, ja minä häntä, olen päättänyt elää päivä kerrallaan.
        Elämässä ei koskaan tiedä, kuka ensin kuolee, kuka jättää, kuka sairastuu.
        Olen päättänyt elää päivän kerrallaan.
        Aloittaja, pidä silmäsi auki, kemiat kohtaa kunhan oikea nainen osuu kohdalle.
        Ymmärrän sinua. Tsemppiä.

Upea vastaus aloittajalle !!!!!!!

• Jack

Hienoa!!! just tuommosia nuoria miehiä tarvitaan lisää, tuu tänne Pohjois Karjalaan, niin et tarvii miettiä miten "isketään" Täällä tätä materiaalia riittää. Järjestetään sulle paikallisista ravintelitansseista vaikkapa linja-autolastillinen niin pääset alkuun ja palautus oikeutta ei ole.

• juha watt

iso kypärä!niinkuin wainio laulou!

• silloin elänyt

Idiootti olet. Meinaatko että sen 80-luvun eläneet sitä takaisin haluaa ? joo ehkä pidät musiikista ja muodista, mutta todellisuudessa muoti oli niin karseaa ettei ikinä sellaista takaisin.

ps. pidän oman ikäisistä miehistä, en nuoremmista

• reiska Raksalta

Olen 40v mies. Minusta on kuvottavan sairasta kun 18-22v kuntosalilla ahkerasti käyvä kehonrakentajamies etsii Kiskurin senssisivuilta 35-70 vuotiasta naista. Hyi Hilvetti! Kyllä siinä menee treenattu komea vartalo hukkaan. Ei hekmiä sijoille, kuuluu vanha sanonta.

• rööri

mitä vanhempi uuni sen kovemmat löylyt, puaha...

• vanha 1

Nämä aloitusviestit vaikuttavat kaikki saman henkilön laatimilta. Voi voi,kun jaksetaan suhtautua vakavasti tällaiseen hölynpölyyn ja kommentoidaan niin vakavalla mielellä, että.

• KALLE KELLO

Kyllä nyt on pakko kommentoida kaikkia (melkein) kirjoituksia, joita on laadittu ikähaitarilla 12-80, että onko tosiaan näin, että parisuhde puolisoon on pelkkää naintia? Siltä tämä nyt vaikuttaa. Ei ole enää normaalia olla rakastavainen, ystävä, tappelupukari jne kuten itse kuvittelen parisuhteen vaan parisuhde, seurustelu tai mikä nyt onkaan, niin se on vain ja ainoastaan naiminen. Tämäkö teillä melkein kaikilla on se parisuhteen ykkösasia eikä muulla sitten olekaan merkitystä?

• vain kani kani hyppy
        KALLE KELLO kirjoitti:

Kyllä nyt on pakko kommentoida kaikkia (melkein) kirjoituksia, joita on laadittu ikähaitarilla 12-80, että onko tosiaan näin, että parisuhde puolisoon on pelkkää naintia? Siltä tämä nyt vaikuttaa. Ei ole enää normaalia olla rakastavainen, ystävä, tappelupukari jne kuten itse kuvittelen parisuhteen vaan parisuhde, seurustelu tai mikä nyt onkaan, niin se on vain ja ainoastaan naiminen. Tämäkö teillä melkein kaikilla on se parisuhteen ykkösasia eikä muulla sitten olekaan merkitystä?

Asiaa puhut kalle! Sexi on vain osa parisuhdetta. Kyllä hyvä parisuhde tarvitsee
        rakkautta, ystävyyttä, turvallisuutta, samanhenkisyyttä, huumoria, toisen auttamista
        ja tukemista. Suurin osa näistä kirjoituksisa on vain naintiin ja roikkuvaan tai
        roikkumattomaan ulkonäköön keskittyvää. Missä ovat nämä muut arvot vai
        eikö niitä nykyaikana enää tarvita ?

• Osuipas silmääni tämä aloitus. Et kertonut, onko sinulla lapsia, tai tahdotko saada lapsia.

Käykö tuossa niin, että vanhempi nainen jää rannalle ruikuttamaan, kun biologinen kellosi alkaa tikittää?

• Karkea aloittaja

Aloittaja kertoi, että EI HALUA omia lapsia. Nyt. Mutta hän antoi ymmärtää, että ei haluakaan tehdä pitkän tähtäimen suunnitelmia elämässään.
        " Tiedän, että jos on esim. 20 vuotta ikäeroa, suuntaan tai toiseen, niin voi tulla varmasti ongelmia jossain vaiheessa. Mutta eihän sitä elämää tarvitse koko loppuelämäksi kertaheitolla suunnitellakaan, eikä se olisi mahdollistakaan."

Aika raakaa toimintaa aloittajalta, vaikka onkin huolettoman tuntuisesti esitetty. 20 v vanhemman naisen kanssa "parisuhde" on hänelle kiva kokeilu, jonka voi sitten lopettaa, kun ei enää ole kivaa. Eli silloin kun naisen iän negatiiviset vaikutukset alkavat häiritsemään, tai ehkä sairaus.

• OnnellinenLapsuusko

Taitaa olla aloittaja kokenut ankean lapsuudeen. Ja hakee uudelleen äitisuhdetta jossa olisi rakkautta mitä oma äiti ei suonut lapselleen. Kuinka moni lapsi jää heitteille kotonaan, hukutetaan leikkikaluihin ja annetaan katsella tv ja pelata pleikkaa tuntitolkulla. Kun lapsi tarvitsi vain yhdessä oloa ja todellista rakkautta eikä rahalla ostettua.

• Anna kaikki kestää

Minkäs trauman nää vanhat, mukamas hemaisevat, nuoria miehiä metsästävät puumat ovat käyneet läpi. Onkohan sen trauman nimi "nuori penis nousi päähäni"
        kuka noita puumia tai vanhoja naisia nussivia nuoria miehiä enää tosissaan ottaa. Heh,heh!

• M....

Vain mies, jolla ei ole pienintäkään käsitystä ihmisen ajattelusta ja tunnemaailmasta, puhuu naisesta "puumana". Nimitys on inhottava, halventava ja onneksi vain tyhmien ja sivistymättömien poikasten käyttämä.

Ihminen on aina yksilö, eikä ketään voi viedä minnekään nikseillä ja vinkeillä. Pitää ensin nähdä se, miten sinulta sujuu kirjoittaminen ja puhuminen, ja millainen yleishabitus ja työpaikka sinulla on tai on ollut. Harva vanhempi nainen tahtoo tyhmää miestä, joka panostaa vain lihaksiin ja kaljoitteluun. Kun lihas kasvaa, aivot kutistuvat. Miehen tulee osata lisäksi lukea paljon ja olla tietoinen ja kiinnostunut yhteiskunnasta.

• Dröm50

Heititpä mielenkiintoisen aiheen.
      Itselläni on profiili netissä ja muutama yhteydenotto on tullut 30 miehiltä.
      Periaatteessa olen itsekin sitä mieltä, ettei iällä ole aikuisten kesken väliä,mutta sitten olen kuitenkin huomannut, että alan liikaa järkeillä asiaa :-)

Ehkä kun itselle lapset ovat olleet aina tärkeitä, mietin eniten sitä ( jos esimerkiksi sinulla ei vielä ole lapsia) että ikäeron ollessa näin päin, oma mielesi jossain vaiheessa voi muuttua ja haluat tutustua ikäisiisi naisiin.

Tosin elämää pitäisi elää tässä ja nyt eikä liikaa miettiä tulevaisuutta kaukaisuuteen.. Pitkätkin parisuhteet kariutuvat erilaisista syistä. Ikäero ei niistä syistä ole varmaan se suurin.

Joten "summa summarum" ehkä se sitten on vain uskalluksen puutetta??!!

Onnea sinulle etsintääsi :-)

• tm_ra

Itse täytän ensi vuonna 50v. ja täytyy myöntää, ettei minua kyllä pahemmin kiinnosta suhde miehen kanssa, joka on suurin piirtein oman poikani ikäluokkaa. Minulla on jo kaksi lasta enkä enää haluaisi itselleni sitä kolmatta, kiitos vaan. Olen mieluummin sitten yksin.

• whiskywomen

Huhu juu pikkusen liian nuori, mä täytän kohta 50v ja tykkään hevistä, aina olen seurustellut itseäni nuorempien kanssa, ja olin yli vuosia 10v itseäni nuoremman kanssa, mutta siinä menee raja.... jos ajattelis nyt niin 40v mieskin olis ehkä just ja just mutta luonteestahan se riippuu, kummallakin.. ite olen nuorekas, pirtsakka ja tosiaan tykkään hevistä sun muusta... ja miehen tulisi olla olla ikäistään kypsempi eikä mikään kakara enää omituisinen oikkuineen ja mielitekoineen.... mutta nyt etsin suurinpiirtein itseni ikäistä ihmistä rinnalleni.....

• Näkökulmia

Ehkä sinun tulisi tyytyä vastakin vain tyydyttämään seksuaalisesti niitä vanhempia naishenkilöitä.

Yleensä tuollainen ikäero ei vain toimi. Yleensä olisi hyvä pariutua suunnilleen saman ikäisen kanssa (ikäero max 5-10 vuotta). Tällöin on suunnilleen sama henkinen ikävaihe menossa.

Ja ajattele, kun sinä olet 40 v, olet vielä varsin nuori, ja naisesi 60 v ja saattaa olla jo jäämässä eläkkeelle.

• SAAR1

pieni ero kuin iso riita.-mitä17 v tekee yli80v?-saa 80v kimppuunsa.-nautintoa,puolin ja toisin.-tarkoitan 80-kymppisen jälkeläisiÄ PERILLISIÄ.

• Luuleko joku, että naisen seksuaalisuus kuolee 50-v..no odottakaahan kun pääsette siihen ikään

• nuori kovakulli

"Koemuksesta voin sanoa, että nuoret miehet hakevat vain sitä yhdenillan juttua vanhemmasta naisesta. Nuo jutut että "olen aina ollut kiinnostunut vanhemmista naisista, ikä on vaan numeroita, haluan muutakin kuin seksiä" heh, ovat täyttä potaskaa. Ja sitten ne odotukset siitä seksistä."

Eikö mummu halua nuorta kovakullia ja rangaista nuorta miestä piiskaamalla timmin stringipepun punaiseksi, heh.

• nähty on
        nuori kovakulli kirjoitti:

"Koemuksesta voin sanoa, että nuoret miehet hakevat vain sitä yhdenillan juttua vanhemmasta naisesta. Nuo jutut että "olen aina ollut kiinnostunut vanhemmista naisista, ikä on vaan numeroita, haluan muutakin kuin seksiä" heh, ovat täyttä potaskaa. Ja sitten ne odotukset siitä seksistä."

Eikö mummu halua nuorta kovakullia ja rangaista nuorta miestä piiskaamalla timmin stringipepun punaiseksi, heh.

Nykyisillä nuorilla miehillä ei ole timmiä peppua. Sohvalla makaavia ja tietokoneella istuvia laiskureita. Mummutkin liikkuu huomattasti enemmän.

• 35-40

Mikä vanhoissa runinoissa kiinnostaa? Kaikki roikkuu ja vakokaan ei aina kostu. Kyllä 35-40v naista saa S24:lla pilvin pimein ja satulaan pääsee samana iltana! Ja ei roiku paikat. samoin vako on trimmattuna jne.

• 35-40

Mikä vanhoissa rusinoissa kiinnostaa? Kaikki roikkuu ja vakokaan ei aina kostu. Kyllä 35-40v naista saa S24:lla pilvin pimein ja satulaan pääsee samana iltana! Ja ei roiku paikat. samoin vako on trimmattuna jne.

• ooohhhhh

Nuori mies nuolee kosteaksi.

• Absurdi ajatus, tuo

"Puumanaisen*) iskeminen?!" Herra hyvästi hallikkoon, eihän bensapumputkaan iske autoja...

*)Suomalaisen version pitäisi kuulua ILVES = (IkäLoppu V***u Etsii Suoroa)

• kuuma puuma 59

kaikki tunteman nuoret pojat,tekee niinkuin sanon sanon että tykkään rintojen imemisestä.samoin pulleutten huulten nuolemisesta ja imeskelemisestä.paras on jos on vaikka kaksi poikaa toinen imee häpyhuulia ja tonen rintoja saan mahtavat tajunnan pysäyttävän orku ja mehut lähtee liikkeelle.samalla voin itse imeä pojilta mehukkaat lemmen lämpimät mehut talteen suun perukoille,tunnen kuinka nuori vartalo jäykistyy kaarelle ja kuuluu ähkäisy kun mehut lentää parempiin suihin.samoin voin tehdä myös toiselle imeskelen pussit tyhjiksi ja kuuluu vain vaimeaa yninää kun lemmen mehut lentää nielun perukoille.kun tämä lypsy hetki on saatu loppuun,pojat haluuaa jo lemmen rasiaa tuikkimaan sarvellaan ja kun toinen lykki voin jo toista avittaa imemällä,ja kun toinen on saanut mehut sisuksiini toinen jatkaa pulleitten huulten ja turpeitten huulten nuijimista sarvellaa.yleensä pojat jaksaa useamman kerran yössä.koskaan en ole jäänyt kylmäksi.ja aina pojat saapuu apajille uudestaan

• jpu98

Ajattelin kans että 10v. on maksimi kunnes tapasin 15v. vanhemman. Arvot ja milenkiinnon kohteet menee yksiin. Oman ikäset on ollu niin lapsellisia.

• Uskomatonnainen

En ymmärrä mikä saa ihmiset opettamaan, moittimaan, tyrmäämään kyysmyksen. Jos ei osaa vastata, niin ei sitten kirjoita mitään. Puumanmetsästäjä kysyy miten iskeä keski-ikäinen nainen, ei hän mitään muita neuvojanne kysy, kyllä 30:n jo ymmärtää mitä tahtoo. Mene lavatansseihin ja hae. Kun mukava ilmestyy kohdalle niin ala hieroa tuttavuutta. Ovat yleensä vähäviinaisia, luonnonläheisiä, liikkuvaisia, nuorekkaita ja seurallisia. Ei siinä mitään enempää tarvita kuin minkä tahansa ikäisen naisen iskemisessä. Huomaavaisuutta, hellyyttä, kiinnostusta hänen asioihinsa ja mukavaa yhdessäoloa, kohtuullisesti seksiä. Oikein paljon onnea valitsemallesi tielle, toivon sinun löytävän ennakkoluulottoman, rohkean naisen, joka luultavasti löytää kanssasi pitkän, iloisen taipaleen.

• Teetkö näin please?

Menkäätte pikku puumat peilin ääreen ja ottakaa kännykkäkameralla kuva siitä peilistä katsovan puuman nassusta. Kävele sen kännykkäkameran kuvan kanssa valokuva-albumille ja VERTAA onko se pikku puuma ihan kunnossa enää.
        Kun olet verrannut ja jos olet tehnyt realistisen havainnon, ymmärrät ettei sun oikeastaan tarvitsisi enää nuoria miehiä metsästellä.

• ......
        Teetkö näin please? kirjoitti:

Menkäätte pikku puumat peilin ääreen ja ottakaa kännykkäkameralla kuva siitä peilistä katsovan puuman nassusta. Kävele sen kännykkäkameran kuvan kanssa valokuva-albumille ja VERTAA onko se pikku puuma ihan kunnossa enää.
        Kun olet verrannut ja jos olet tehnyt realistisen havainnon, ymmärrät ettei sun oikeastaan tarvitsisi enää nuoria miehiä metsästellä.

Eikös se ollut nuori mies joka aloituksessa puumaa metsästi?

• Haloo, ketään kotona
        Teetkö näin please? kirjoitti:

Ja jos olet ruma, niin turha haaveilla kumppanista, tai jos on ohuet hiukset/kalju, ei mitään tsänssiä tai jos nenä on vääränvänkyrä, niin älä luulekaan että ketään kiinnostais...

• 13+1

Tena-leidejä lahjapakkauksessa on aina tervetullut tuliainen armaalle.
      Osakkeita nostaa myöskin hienovarainen maininta suhteista hammasproteesin tekijöihin.
      Jotain lube-rasvaa on myös hyvä olla mukana.

• tuliainen

Vai tena-leidejä? Tenojahan on myös miehille. Miesten pissin karkailu on varmaan yleisempää kun naisella. Johtuu miesten eturauhasvaivoista.
        Nuorena naisena vien aina iäkkäälle sulholleni tenoja tuliaisiksi. Ei itse ilkeä ostaa niitä.
        Hammasproteeseja on nykyään kai aika vähän. Menneissä sukupolvissa oli tekohampaat yleisempiä kun nykyään.

• pölhö

Ikä on ihan oikeasti vain numeroita. mutta en ymmärrä miksi ihmiset hakevat jonkun tietyn ikäistä kumppania. Itsellä ollut vanhempia ja nuorempia naisia, nyt hakusessa sellainen, jonka kanssa kemiat kohtaa, ikään katsomatta.

• Hmmm..

Ehkä sinä kiinnostut niistä vanhemmista naisista, mutta mahtaisiko joku 20-30 vuotta sinua iäkkäämpi haluta sinut pysyvästi? Jos mamman lapset ovat ikäisiäsi, olisiko hänellä pokkaa esitellä sinua suvulleen. Ja iso määrä ihmisiä juoruilisi erilaisia asioita.

Joku tähän vastaa, että tosi rakkaus ei piittaa tuollaisesta, mutta maailma on kova.

Voithan olla jonkun "puuman" kiihkeä rakastaja. Eikö se riitä?

• ''Puumanmetsästäjä''

Hei

Lisäsin avaukseeni kuvan naisesta, jonka halaisin tavata. Sen ruma mies(taustalla) pitäisi huijata ensin muualle, mutta miten

toivoen, avaaja
      ''Puumanmetsästäjä''

• Nainen 49v.

Oletpa saanut paljon vastauksia. En niitä jaksa lukea. Omia ajatuksiani tässä, jos kiinnostaa. Itse olen jonkin aikaa netistä etsinyt nuoremmista miehistä seuraa ja kuvitellut, että he ovat viriilejä ja osaavia. No, sellaisia varmasti onkin niin nuorissa kuin vanhemmissakin miehissä. Mutta eivätpä ole olleet kummoisia minun kokemukseni. Ensimmäinen oli 29v., alkukesän juttu, alle 2 kk. Pelkkä seksi ei ollut syynä, kaipasin myös seuraa johonkin. Alkuun meillä synkkasi ihmisinä, vaikka seksi vähän tuskastutti. Kolmen viikon jälkeen olin pistämässä poikki, kun vähäinenkin alkuhuuma haihtui. Puhuimme ja jotenkin yritin sanoa olevani väsynyt sekä erektio- että laukeamisongelmiin.

Toisen 29v. kanssa juteltiin netissä ja skypessä ja menin hänen luokseen sitten kerran vähän epäröiden. En ollut koskaan netistä kenenkään kotiin suoraan mennyt. Meidän seksistämme ei tullut mitään. Poika laukesi kumia päälleen pistäessään. Otti sen raskaasti, sillä parilla aiemmalla kerralla naisen kanssa ei ollut edes ottanut eteen. Mä sain sitä sitten lohdutella enkä itse saanut mitään.

Kolmas olikin sellainen juttu, että ei toiste kiinnosta. Iästäni huolimatta minulla ei ollut koskaan ollut yhden illan juttua. Menin yhteen seksiaiheiseen chattiin ja katsoin saako seuraa. Poika oli 23v. ja nettikeskustelun perusteella ei tarvinnut opettajaa. No, tapasimme kahvilassa ja lähdin sitten hänen mukaansa. Oma käsitys pojalla oli erilainen kuin minun kokemukseni. Olisi tarvinnut ohjaamista. No, kaipa se yhden illan juttukin piti kokea, vaikka se oli ihan turha.

Nyt olen useamman kanssa jutellut netissä ja sinne pojat tuppaavat jäävänkin. No, olenhan minä treffeilläkin käynyt ja ajattelut, että tällaista seuraa saa netistä. Jos siellä on fiksu, niin oikeassa elämässä nuo ovatkin olleet "onnettomia tapauksia" vähän kärjistäen sanottuna.

Mutta siis vakavasta suhteesta. Olin itse vielä keväällä valmis vakavampaankin, mutta nyt on vaikea kuvitella, että se onnistuisi. Ikäero kumminkin vaikuttaa. Toisaalta en ole kiinnostunut ikäisistänikään, jotka eivät ole olleet parisuhteessa ja joilla ei ole lapsia. Aikuinen ilman lapsia kun on jotenkin itsekin lapsi - joo, tiedän, että tämä oli yleistys.

Yksi 27v. poika ihastuikin minuun netissä ja olimme mesessä (toimi silloin vielä) juttelemassa ehkä kerran viikossa. Tapaaminen ei onnistunut, hän rupesi arkailemaan. Se juttu jotenkin satutti, kun hän ei oikein selvästi pistänyt poikkikaan, sanoi vain, että tarvitsee miettimisaikaa. Mutta toisaalta olisiko se voinut toimiakaan?

Jos minusta olisi kiinnostunut joku nuorempi mies, niin minusta paras olisi puhua suoraan mitä toivoo. Sitten sitä voisi tutustua ja katsoa lähteekö jotain tulemaan. Ja muuten toivon aina, että toinen on oma itsensä eikä esitä.

• Masentavaa

Olen 25-vuotias mies ja minulla on ollut seksuaalista kanssakäymistä kolmen eri nelikymppisen naisen kanssa. Minullakin on tuo ongelma etten koskaan kykene laukeamaan ja välillä on meinannut olla ongelmia myös seisokin kanssa.

Johtuu varmasti siitä että en ole tottunut tuollaisiin tilanteisiin ja ne sitten tuottavat aivan kauheat suorituspaineet. Se ei yhtään helpota asiaa jos ei saa sitä ensimmäistäkään onnistumisen kokemusta. Voin myöntää että olen sen takia etsinyt vanhempia naisia seksikumppaniksi kun oman ikäisten tai nuorempia naisten kanssa olisi vielä paljon kovemmat suorituspaineet. He todennäköisesti nauraisivat seisokkiongelmille ja käskisivät säälittävän luuserin painua helvettiin. Oletan siis että moni vanhempi nainen suhtautuu mahdollisiin ongelmiin ymmärtäväisemmin ja on tarvittaessa valmis hieman opastamaan seksiasioissa.

• Masentavaa
        Masentavaa kirjoitti:

Olen 25-vuotias mies ja minulla on ollut seksuaalista kanssakäymistä kolmen eri nelikymppisen naisen kanssa. Minullakin on tuo ongelma etten koskaan kykene laukeamaan ja välillä on meinannut olla ongelmia myös seisokin kanssa.

Johtuu varmasti siitä että en ole tottunut tuollaisiin tilanteisiin ja ne sitten tuottavat aivan kauheat suorituspaineet. Se ei yhtään helpota asiaa jos ei saa sitä ensimmäistäkään onnistumisen kokemusta. Voin myöntää että olen sen takia etsinyt vanhempia naisia seksikumppaniksi kun oman ikäisten tai nuorempia naisten kanssa olisi vielä paljon kovemmat suorituspaineet. He todennäköisesti nauraisivat seisokkiongelmille ja käskisivät säälittävän luuserin painua helvettiin. Oletan siis että moni vanhempi nainen suhtautuu mahdollisiin ongelmiin ymmärtäväisemmin ja on tarvittaessa valmis hieman opastamaan seksiasioissa.

Voi olla että olin sittenkin väärässä asioiden suhteen ja että myös monet kypsemmät naiset ovat yhtä töykeitä kuin nuoretkin naiset eivätkä halua ryhtyä miksikään opettajaksi aikuiselle miehelle.

• Nainen 49v.
        Masentavaa kirjoitti:

itse en jaksa opettaa, tai voin opettaa, jos joku on tosi oppivainen. Mutta luulen olevani ymmärtäväisempi kuin nuoret naiset. Turhankin varovaisesti asiaan suhtauduin. Sen sijaan täytyy todeta, että pidemmän päälle nuo ongelmat kyllä kutistavat suhteen. Miehen pitäisi hakea apua ongelmaan, jos se on muutakin kuin korvien välissä oleva suorituspaine. Ja senkin suhteen ehkä psyykkistä tsemppausta.

Nuo 29v. kumpikin olivat kärsineet ongelmistaan minua nuorempien naisten kanssa ja tuo jälkimmäinen ei ollut saanut edes seisokkia kahden minua edeltäneen kanssa. Luulen, että sitten minun kanssani sekä jännitys että etukäteen tumputtaminen saivat aikaan liian aikaisen siemensyöksyn.

Ihme ajatus joillakin, että ongelmat johtuivat naisesta. Kumpikin noista 29-vuotiaista kuuli ikäni heti alussa netissä, ruumiinrakenteeni ja näkivät kuvan. Oli mahdollisuus olla tapaamatta, varsinkin tuo jälkimmäinen oli tosi innokas saamaan minut luokseen.

Toki on miehiä, joita ei vanhempi nainen kiinnosta, no problem. Mutta täällä suomi24:ssä on kyllä harvinaisen paljon miehiä, jotka haukkuvat naisia mennen tullen. Ja itse vaikuttavat kirjoitustaidon perusteella sellaisilta, jotka eivät ole naisten suosikkeja. Ehkä juuri siksi pitää haukkuakin, kun naisseuran saaminen on vaikeaa?

• suorituspaineista
        Masentavaa kirjoitti:

Suorituspaineet herkällä ihmisellä johtuu siitä että pitää "väkisin paneskella" ilman, että on riittävää henkistä kontkaktia kohteeseen.

Jos olisit umpirakastunut, niin haluaisit koko ajan kosketella ja homma menisi enempi luonnostaan, väistämättä. Vaikka voisi siinäkin pelkoja olla, niin jos suhde olisi turvallinen ja rakastava, se auttaisi hämmingissä.

Nämä nuorten miesten ongelmat johtuu pitkälti seksikeskeisestä nykyelämästä, jossa pitäisi muka olla nettipornon tapainen hirveä panomies joka lykkii joka reikään kuin hullu sika.
        Nettiporno ei tee mitään muuta kuin hallaa seksikyvyille ja ihmissuhteille!

• Nainen 49v.
        suorituspaineista kirjoitti:

Suorituspaineet herkällä ihmisellä johtuu siitä että pitää "väkisin paneskella" ilman, että on riittävää henkistä kontkaktia kohteeseen.

Jos olisit umpirakastunut, niin haluaisit koko ajan kosketella ja homma menisi enempi luonnostaan, väistämättä. Vaikka voisi siinäkin pelkoja olla, niin jos suhde olisi turvallinen ja rakastava, se auttaisi hämmingissä.

Nämä nuorten miesten ongelmat johtuu pitkälti seksikeskeisestä nykyelämästä, jossa pitäisi muka olla nettipornon tapainen hirveä panomies joka lykkii joka reikään kuin hullu sika.
        Nettiporno ei tee mitään muuta kuin hallaa seksikyvyille ja ihmissuhteille!

Varmaankin joidenkin kohdalla on syy juuri tuosta, että on herkkä ja kuitenkin pitää mennä sänkyyn tuntemattomien kanssa.

Minusta tuo porno on sekä miesten että naisten ongelma. Kun miehet haluavat toteuttaa pornojuttuja, nainen ei aina saa mitään. Ja sitten miehet ihmettelevät, kun nainen ei innostu. Tämä käsitys minulle on muodostunut nykyaikaa analysoidessani ja lukiessani netistä miesten valituksia naisista.

On se kumma, että yhtään ei ajatella omilla aivoillaan. Ja ei tässä iästä ole kyse, vaan nykyihmisistä ylipäätään.

• ei trendikäs

Onneksi olen jo niin "rupsahtanut" eli ylipainoinen ja vanhanaikainen, etteivät nuoret miehet tai vanhemmatkaan ole osoittaneet enää kiinnostustaan. Vielä vähän aikaa sitten oli toisin ja minusta se oli vain rasittavaa. Haluan olla rauhassa tuommoiselta seksuaaliselta ihailulta, nuorena siitä sai aivan tarpeekseen. Minulle riittää rakas mieheni, muitten ihailuista en välitä.

• habla.

Heh!

Vittu mitä paskaa!
      Seurustelehan sinä poika vain mummojen kanssa joo.
      Ja sitten nämä viiskymppiset homevitut tulee tänne höpisemään elämän kokemuksistaan ja hyvästä seksistään. Voi perse sentään. Tosi hyvää seksiä kun nussii kuivaan vaihdevuosissa kitisevän ämmän vittuun, on joo. Ja ne elämän kokemukset. Samaa saatanan tylsää elämää te olette eläneet päivästä päivään, entisen toistoa päivästä toiseen. Teillä mitään elämän kokemusta ole sen enempää kuin nuoremmillakaan...
      Hypetetään hypetetään. Tehään vanhuksista seksiopjekti.. Ja sitten nämä paapat.. Tähän en viitsi mennä enää ollenkaan. hoh hoh.

• Hekottelija

Pysy pois ja ole yksin sillähän täältä pääsee

• Vanhusseksi on out

Kerro vain sille, että voit panna sitä. Sen jälkeen se konttaa perässäsi ja kuolaa.

• Sexi tekis hyvää

Olen itsekin 31v mies. Olen kyllä aina ihaillut vanhempia hyvin säilyneitä naisia, mut olen haaveillut vanhemman kanssa enempi sexistä, kun seurustelusta. Muistan noin 10vuotiaana, kun menin saunaan saman ikäsen kaverin ja kaverin äitinsä kanssa. Kun kattelin kaverin äidin tissejä, niin mulla alkoi väkisin seistä ja teki kovasti mieli pyytää saada imee kaverin äidin tissejä, kun ne oli niin kauniit ja isot. En mitenkää kehdannu pyytää saada imee. En oo varma huomasko kaveri ja äitinsä mun seisovaa pippelii. Joskus myöhemmin kun pelattiin kaverin kanssa totuus ja tehtävä pelii, niin kaveri kyllä kysyi "Olisko sulla pokkaa käydä mun äidin tisseihin käsiks?". Menin sanattomaksi ja sanoin "Ei ois pokkaa." mut aloin haaveilla että saisin imee kaverin äidin tissejä. Haaveilen kyllä edelleen kaverin äidin tisseistä, kun muistan miten hyvät ne oli. Tämä kaveri kuoli pari vuotta sitten ja kaverin äidillä on ollu kova paikka, kun menetti ainoon poikansa. Kun näin tän kaverin äidin, kun se oli tapaamassa mun äitiä, sanoin osannottoni ja ikävä tapaus. Kaverin äiti halas mua ja mulla alkoi tulla väkisin edelleen haave saada imee sen tissejä. Mietin että miten pystyisin kysymään siltä lupaa saada imee tissejä??? Pelkään vaan sitä että jos se pelästyis ja ei haluis, niin kantelis mun äidille. Sillon se vasta olis erittäin noloo, jos se sanois äidilleni "Poikas haluu imee mun tissejä". On myös yks toinen tapaus. Tanssipaikalla oon tanssinut paljon mua yli 20vuotta vanhemman naisen kanssa. Se on ottanut mut tanssimassa ollessa kiinni itseensä ja en mä mitenkään oo vastaan pistänyt. Yhen kerran tää vanhempi nainen pyysi mua tanssipaikalla asunto-autoonsa viinille. Me juteltiin niitä näitä. Sitten yhtä äkkiä nainen alkoi kaivelee tissejään. Mut teki mieli pyytää saada imee, mut alkoi ujostuttaa. En mä tän mua vanhemman kanssa pystyis seurustelee, mut sexi ei ois pahitteeks. Voisko joku neuvoo että miten pääsisin imee edesmenneen kaverin äidin tissejä ja pitäiskö mun ehdottaa tälle tanssikaverille sexiä, vaikkei sovittais seurustelupariksi???? Voisko joku vanhempi nainen kertoo että mitä tykkäis jos nuori poika pyytää saada imee tissejä????

• kivaa ois..

Mä olen 35v ja saisit imee mun tissejä vaiika heti ;)

• Fantastista!!!! ;)
        kivaa ois.. kirjoitti:

Mä olen 35v ja saisit imee mun tissejä vaiika heti ;)

Sovitaanko heti paikka ja aika? :) Jos asut pk-seudulla, niin helpottais tapaamista. Odotan innolla että pääsen imee tissejäs. Kuvailisitko minkä näköiset ja kokoiset tissisi on? ;)

• Anteeksi jos sattui

Minä en pystyisi panemaan vanhaa n 40-55v mummoa? Minulla ei varmasti seiso kun heitä katselen, miten jotkut nuoret sitten voivat saada seisokin jonkun ruttuisen mummon edessä? Vaikka puuma näyttää meikeillä kovinkin hehkeältä niin totuus kuitenkin paljastuu sinulle viimeistään aamun valossa, kaikki rypyt ja läskit näkyy ? ja rinnat ruttuiset, kaula urilla yms yms En vaan käsitä kuka teitä oikeasti haluaa, tai siis tietysti huomattavasti vanhemmat miehet n 55-75v.

• Itse olen pian 60v

ja olen harrastanut tyydyttävää seksiä 20 vuotiaan kanssa..antanut ensimmäiset orgasmit kaverille ilman Hänen itsetyydytystään..ja harrastanut kakskymppisenä seksiä yli 60v daamin kanssa ..silloin minä sain sen minkä SILLOIN halusin eli tyydytyksen itselleni....
        seksi on seksiä iästä ja ikäerosta riippumatta ja voi olla nautittavaa mikäli molemmat sitä palavasti haluavat ilman syyllisyyttä tai pakkoa.

• nuori? nainen

Vaikka ikää on tuonkin verran niin yhteiskunta ei myönnä vanhaksi. Jos myöntäisi niin ehkä pääsisin eläkkeelle. Olisin ihan mielelläni vanha jos sen siivellä pääsisin oloneuvokseksi.

• huh huh ,ite olen 59 ja en todellakaan ole mummo tyyppiä ,eikä läskiä ja ryppyjä missään

• ???????????
        piikula26 kirjoitti:

huh huh ,ite olen 59 ja en todellakaan ole mummo tyyppiä ,eikä läskiä ja ryppyjä missään

Ainakin tortussas on muutama ylimääräinen ryppy.

• Jokupöljä
        piikula26 kirjoitti:

huh huh ,ite olen 59 ja en todellakaan ole mummo tyyppiä ,eikä läskiä ja ryppyjä missään

Keskivartalolihavalihava!!!!!!

• Katsokaa peiliin

Todella huvittavaa, että täällä jotkut "miehet" kirjoittelee, että naiset ovat jossain tietyssä iässä niin mummoja. Tietyssä iässä varmaan ovatkin, mutta samanikäisiä miehiä kutsutaan papoiksi.
        Luuletteko te miehet oikeasti, että naiset vanhenee ja te ette :) Katsokaapa sinne peiliin. Monilla miehillä hiukset lähtevät päästä jo 30v. iässä ja voin kertoa ettei se kovin hehkeältä ja hyvältä näytä. Ja te ketkä teette niitä kivoja kampauksia kaljua peitelläksenne.
        Kyllä suomalaiset naiset ovat paljon paremmassa kunnossa ikäisiinsä miehiin verrattuna, jotka vetää sitä HK:n lenkkiä sohvalla ja katsovat TV:tä. Kaikki rypyt ja läskit näkyy... Vaikea sellaista hirveää kaljamahaa on peitellä. Ei ole hehkeää ei!
        Lisäksi kaikki iän myötä lisääntyvät erektio-ongelmat. Mikään muu ei seiso kuin silmät päässä. Hyväluonteisia ja uhrautuvia ovat ne naiset, jotka tuollaisia "possuja" jaksavat katsella, kun nuorempia ja hyväkuntoisempiakin miehiä on tarjolla. Naiset eivät hyvää hyvyyttään kerro teille totuutta päin naamaa teidän kurtuistanne.

• Ikinuori ja kaunis

Ja itse olet? Minä 54v enkä 75vuotiaan miehen kanssa voisi ikinä kuvitella aktia. Naurattaahan tuo?

• pervo87454633

Suostuvatko vanhemmat rouvat paremmin peppuseksiin?

• ota mies

Olen luullut aina että nimenomaan nuoret ROUVAT tykkää siitä. Eikö tykkääkään? No ei ole asia sukupolvien aikaan muuttunut. Sehän on homojen hommaa nyt niinkuin ennenkin.

• ei seksiä sinne...
        ota mies kirjoitti:

Olen luullut aina että nimenomaan nuoret ROUVAT tykkää siitä. Eikö tykkääkään? No ei ole asia sukupolvien aikaan muuttunut. Sehän on homojen hommaa nyt niinkuin ennenkin.

Peppuseksissä olsi hyvä tietää, että jos sitä harrastaa, löystyy sulkijalihakset ja sitten vanhempana on pidätysvaikeuksia. On erittäin hankalaa, kun suolesta valuu limaa ja ulostetta. Sille ei voi itse yhtään mitään. Peppuseksiä ei kenenkään kannata harrastaa. Myös homomiehillä on pidätysvaikeudet vanhana edessä.

Näistä asioista ei vain paljon puhuta, kun ne hävettävät asianosaisia. Mutta valistusta pitäsi kyllä olla enemmän. En sitten tiedä kenen asia olisi valistaa.

Peppuseksiin mieltyneet miehet ovat pohjimmiltaan homouteen taipuvaisia. Miksi muuten he haluaisivat sitä? Kieltäytykää naiset näistä kieroutuneista seksisessioista. Normaalillakin tavalla saa tyydytyksen. Miehen mieliksi ei kannata suostua ja edellä löytyy se perustelu.

• Hyeena
        ei seksiä sinne... kirjoitti:

Peppuseksissä olsi hyvä tietää, että jos sitä harrastaa, löystyy sulkijalihakset ja sitten vanhempana on pidätysvaikeuksia. On erittäin hankalaa, kun suolesta valuu limaa ja ulostetta. Sille ei voi itse yhtään mitään. Peppuseksiä ei kenenkään kannata harrastaa. Myös homomiehillä on pidätysvaikeudet vanhana edessä.

Näistä asioista ei vain paljon puhuta, kun ne hävettävät asianosaisia. Mutta valistusta pitäsi kyllä olla enemmän. En sitten tiedä kenen asia olisi valistaa.

Peppuseksiin mieltyneet miehet ovat pohjimmiltaan homouteen taipuvaisia. Miksi muuten he haluaisivat sitä? Kieltäytykää naiset näistä kieroutuneista seksisessioista. Normaalillakin tavalla saa tyydytyksen. Miehen mieliksi ei kannata suostua ja edellä löytyy se perustelu.

Ootkos löytänyt tuon Wikibediasta, vai ihan itse keksinyt omasta ahtaasta päästäs, ehkäpä juuri niin.

• ??????
        Hyeena kirjoitti:

Ootkos löytänyt tuon Wikibediasta, vai ihan itse keksinyt omasta ahtaasta päästäs, ehkäpä juuri niin.

Miksi se ei voisi olla totta? Se löystyminen.

• Kannattaa olla ihan oma itte. Puuma ei tykkää jos teeskentelee.

• Prou
    • Kyttä123

Olkoon ihastukseni puuma.

Itse olen 56 vee.

Ja ihastus tunttuu jatkuvan. Siis minua hitusen nuorempi ja tuskin puuma
      ksi kutsuttava

.Tai miksi kutsua. En ole kyttä. En seuraa naisten tai miesten sukupuolista aktiviteettia. Tai impotenssia. Tai sammumista.

Voi voi.

• ei se loukkaava ole ) Ja joskus se voi toimia hyvinkin jos vaan kemiat kohtaa ,ikä on vain numeroita ;)

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voihan mummonpylly. Sitä vaan pitää vanhalle pyllerölle olla nuorta kikkeliä. Vanhat pyllykät ei älyä vanhenevansa. Vittusaatanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Sumpsan Sulttaani

Koetahan löytää ja nauttia sitä nuorta lempeä, vanheta kyllä ehdit, kokenut minäkin

• nainen 41v

Olen 41-vuotias nainen, ja olen pari kuukautta tapaillut miehiä nettitreffepalstoilta. Minulle tuli yllätyksenä, miten haluttuja me yli 40-vuotiaat naiset olemme. Tunnumme kelpaavan kaikille 18-70-vuotiaille miehille. Luultavasti nuoremmillekin, mutta heitä ei huolita palstoille.
      Parin kokemuksen jälkeen olen jättänyt nuoret miehet tapaamatta. Minulle 30-vuotiaskin on nuori. Nämä nuoret tuntuivat nauttivan hyvästä suuseksistä, mutta eivät itse osanneet antaa vastaavaa. Turhan hoppu on heillä.
      Minulle tuli myöskin yllätyksenä, että kymmenen vuotta minua nuorempi mies saattaa olla minua fyysisesti vanhemman oloinen. Yksin elävät miehet tuntuvat helposti saavan röllykkämahan.
      Jos minulle kirjoittaa joku itsestää "ota leluksi innokas nuori mies", niin en kyllä syty.
      Jos me naiset voimme olla puumia, niin miksi sanotaan näitä nuoria miehiä, jotka kovasti haluavat vanhemman naisen seuraa?

• Hyeena

Reppanoitahan ne!!!!! Moni nainen on minullekin kertonut miten paljon treffipalstoilla on nuorempia miehiä pillua vonkaamassa. Ovat kuulemma melkoinen riesa, ei tietenkään kaikille ja tästähän se puuma tuleekin.

• qwqwqqwqwqw

Provo, koska vanhalla naisella ei tee mitään.

• säälivä

Kyllä näin on! Niitten elämäntraumajaaritusta ja muuta joogapaska hölinää ei jaksa kuunnella. V ittu, mukamas aikuisia naisia, heh, heh. hyväksyntää hakevia vitunkantotelineitä, vailla todellista itsetuntoa.
        Sellainen on kunnon nainen joka ei lässytä jonniinjoutavavaa p askaa ja osaa olla olematta helppo. Helpot naiset on sanalla sanoen vähän säälittäviä.

• hehheee
        säälivä kirjoitti:

Kyllä näin on! Niitten elämäntraumajaaritusta ja muuta joogapaska hölinää ei jaksa kuunnella. V ittu, mukamas aikuisia naisia, heh, heh. hyväksyntää hakevia vitunkantotelineitä, vailla todellista itsetuntoa.
        Sellainen on kunnon nainen joka ei lässytä jonniinjoutavavaa p askaa ja osaa olla olematta helppo. Helpot naiset on sanalla sanoen vähän säälittäviä.

Kaikki miehet on säälittäviä. Jokainen mulkunkantoteline.

• ===========
        hehheee kirjoitti:

Kaikki miehet on säälittäviä. Jokainen mulkunkantoteline.

Sanoo miestenvihaaja lesbo tussunmussuttaja.

• qwqwqwq

Mitä vanha impotentti tekee nuoremmalla naisella?

• hehheee
        =========== kirjoitti:

Sanoo miestenvihaaja lesbo tussunmussuttaja.

Taitaa samalla logiikalla olla homo mulkunimijä tuo "säälivä". :D

• Sumpsan Sulttaani

Ahmoja he ovat, siis nuoret miehet vanhempien naisten "perässä"

• sabotage1

Olen 49 v nainen ja seurustelen 30 v miehen kanssa. Hän on ensimmäinen nuorempi mies elämässäni ja luulen että en enää oman ikäisiäni katsokkaan. Nuorempi mies on aktiivisempi ja meillä menee musiikkimakukin paremmin yteen kuin oman ikäisteni miesten kanssa. Tottakai nuorempaa miestä on mukavampi katsoa ja koskettaa kuin ikäistäni. Itse olen ikäistäni huomattavasti nuorempi mieleltäni ja ulkomuodoltani. Myönnän sen että ikäero häiritsee minua julkisilla paikoilla siten että ajattelen että mitä muut ajattelevat, kahdestaan se ei haittaa ollenkaan. Toinen asia on se että mies haluaa lapsia vielä ja tähän se suhde tuleekin kaatumaan valitettavasti, mutta tähän ajatukseen tulee tottua ja deittailee itseään nuorempaa miestä valitettavasti.

• Miesviiskuus

Itse tykkäsin myös kovasti puumista nuorempana. Tällä iällä annan kyllä puumien jo olla.
      Olisipa vain yhtä paljon vanhemmista miehistä kiinnostuneita nuoria naisia kuin on päinvastoin! No, sain tuossa muutama viikko sitten parikymppistä ja oli lystiä kummallakin! Sadomasokistinen iloittelu, jossa hän oli orjattareni!

• Olikokallis?

Mitä maksoi?

• Noin esimerkiksi

www.vippiilmanluottotietoja.com

• Mies 40v

Viiskymppinen nainen alkaa olla "mennyttä kalua". Se alkaa tursuamaan jo perkaleesti helttaa. Sillä on myös usein elämäntraumoja ja muuta.
      Ei tahdo löytyä puristuksia ja tiputtavat usein. Kannattaa suosiolla valita se kolmekymppinen tai mielummin hieman alle.

• ........

Kyllä se 35v alkaa olemaan naisella se "kulminaatiopiste"
        Sen jälkeen alkaa menemään piloille. Jos on kyse oikeasta suhteesta niin ei ole niin hirveesti väliä.

• annamarjakaroliina-1

Moi muru. Olen "vasta" 40-v. Tarvitsen itseäni nuoremman miehen, koska yleensä ikäiseni miehet alkavat olla vähäsen katkerii, kyynisii. Itse tahdon iloita ja nautti tästä elämästäni.

• puuma in my arse!

En jaksanut lukea kuin noin 10 ekaa kirjoitusta..Tää puumahomma on mennyt yli, siis joku ihme muoti-ilmiö.. Itse olen 35vuotias ja en omasta mielestä kyllä mikään puuma, siksi mua kutsutaan koska mieheni on 27vuotta, meillä on 7,5 v ikäeroa joka mielestäni ei ole paljoa. Varsinkaan kun meitä usein luullaan samanikäisiksi. Olen aina ollut tyttömäinen, siis naiselta en näytä vieläkään vaikka kaksi lasta olen tehnyt. Oman ikäisten ja 10v vanhempienkin kanssa olen ollut mutta he ovat ukkoontuneita väsyneitä laiskoja lurjuksia, kunnon sohvapottuja ja katkeria dorkia, tämä nuori mies sopii mulle mainiosti ja seksi on ihanaa, muutenkin huomioonottava

• laapero

Älä herranjestas tee mitään pitempää suhdeseikkailua, naiset vanhenevat miehiä nopeammin ja lopulta huomaat seisovasi mummon rinnalla. Tai no, ei sulla seiso, mutta ymmärtänet?

• niin??

Miksi miehet kuolee aikaisemmin jos he vanhenevat myöhemmin?

• Haha

Laittaisitko jonkun lähteen siitä, että mihin tutkimustietoon pohjaten naiset vanhenevat miehiä nopeammin?
        Oletko edes kuullut koskaan siitä, että miehet kuolevat naisia aiemmin?
        Tai siitä, että maapallo on pyöreä?

• Pelle

Sairasta! Olen itse 60 vee ja olen menossa Kauko-Itään tapaamaan 23 vee
      kimulia. On muuten suomalaisiin naisiin verraten pienehkö (163/55) mutta
      "rotunainen"! Ai niin, mut nehän kaikki ovatkin ERI ROTUA...

• Mehukas Nainen

No sinne sun onkin matkustettava koska olet niin kuppanen ja säälittävä että Suomessa ei ees oman ikäises sua halua, etkä saa thaikkulassakaan kuin rahalla näitä naisia, jotka nälän takia naivat kuvottovia otuksia kuten sinä!!! Onko kuvottavampaa kuin vanha ruma lihava ukko, joka luulee että naiset haluaa, vaikkeivat halua vaan lapsiensa elättämisen vuoksi joutuvat uhraamaan nuoruutensa ja terveytensä kaltaisillesi!!!Toiv saat HIV:n!!

• Sairas Pelle

Sairas olet kyllä itse. Hyi hitto, 60-kymppinen 23 vuotiaan perässä. Sääliks käy tuota tyttöparkaa kun joutuu elantonsa eteen moista vanhaa ukkoa viihdyttämään rahasta.

• Hyeena

Sama juttu täällä ja kyllä elämä tuntuu hyvältä, kun ei tartte kinutä kotimaisten perään, ei nuorempien eikä vanhempien. Kyseisestä naisesta tulee viimeinen perheeni, on kaksi lastakin ja itse joutuu säilymään nuorena, siis nuorekkaana ainakin 15 vuotta, kyllä tuntuu makealta ja maistuu. en vain ymmärrä suomalaisia naisia, tai siis he eivät ymmärrä miehiä, koska eihän se viriilius lopu viiskymppisenä, itseki haluan tehdä sen vielä vähintäin kerran päivässä, mutta kun kotimaiset naiset kuulevat iän, niin johan kaikkoavat!!!

• Hyeena
        Mehukas Nainen kirjoitti:

No sinne sun onkin matkustettava koska olet niin kuppanen ja säälittävä että Suomessa ei ees oman ikäises sua halua, etkä saa thaikkulassakaan kuin rahalla näitä naisia, jotka nälän takia naivat kuvottovia otuksia kuten sinä!!! Onko kuvottavampaa kuin vanha ruma lihava ukko, joka luulee että naiset haluaa, vaikkeivat halua vaan lapsiensa elättämisen vuoksi joutuvat uhraamaan nuoruutensa ja terveytensä kaltaisillesi!!!Toiv saat HIV:n!!

Näin katkeria ovat puumana esiintyvät naiset. Heitä ottaa oikesti päähän, kun jollain miehellä menee hyvin. Ensin yritetään pakolla elää sinkkuna, kuin jonkun muotioikun perässä ja yritetään päästä nuorempien miesten täkin alle, kohentamaan omaa itsetuntoa ja jotta voitaisiin mollata suomalaisia miehiä. Onhan se tietenkin tosi harmillista ja katkeraa, kun meissä alkaa olla niitäkin jotka hakevat onnea elämäänsä sitten muualta, ja löytävätkin. Puumat olkaa vaan nuorempien miesten höyläpenkkinä, sitten katkeruus vaan lisääntyy, kun toteaa, ettei se muuta halunnutkaan!!!!

• tervemenoa

Ihan tavallisen kokoinenhan tuo on. Itse olen 160cm/50kg. Kilot juuri oikeissa paikoissa. Olen kyllä eri rotua tietenkin eli suomalainen.

• KALLE KELLO

Terve menoa! Alkaako jonotuslappu kolminumeroisena?

• tititittidii
        tervemenoa kirjoitti:

Ihan tavallisen kokoinenhan tuo on. Itse olen 160cm/50kg. Kilot juuri oikeissa paikoissa. Olen kyllä eri rotua tietenkin eli suomalainen.

Kyllä näin on, olemme sentään oikeaa rotua ;) Itse olen 153 ja kiloja 48kg joten ei moni thaikkukaan pärjää mitoilleni hehe! Lapsiakin olen kaksi pykännyt joten en lie kamalasti tule rupsahtamaan, kun lapsilukukin on meillä näillä näkymin täysin. Mieheni on siis se 7,5v nuorempi ja tahdomme tehdä nyt muutakin kuin vauvojen kanssa valvoa.Itse olen 35 ja suunnittelen uusia tatskoja ja perheen kanssa reissua etelään (siis ihan vain kanarialle) Suomen Siskot, olette hottiksia, ikään tai kokoon katsomatta, useimmat miehet on vaan päätyneet meille, suoraan äiteen hoivista, :D

• pysy ikäisissäsi

Varo vain ettet saa käsilaukusta päähän. Tätien kiima-aika on jo ohi.

• kokenut1

hyvin mennyt sex nuoren kanssa.. nim. kokemusta on ja ikää:) ei muuta kuin lykkyä tykö....

• Hulda vaan

Eihän iällä ole väliä jos kemiat sopii yhteen ja silleen ... mutta ei se niin mene aina! Kyllä sillä iällä on väliä ja nainen n.45-50 vee on todella "kriisissä" itsensä kanssa.On niitä kaikenlaisia "vaivoja". Voiko/-sitko sinä kolmekymppinen mies ymmärtää häntä näissä asioissa kun sinä elät "miehuutesi" parasta aikaa? Maku asioistahan ei kannata olla erimieltä senhän aikuinen nainen tietää ... fyysisesti nuorempi mies ja vanhempi nainen on huonompi "yhdistelmä" kuin toisinpäin ...

• ........

Tämmösiä naisia ja miehiä 70v pitäs vetää lekalla otsikkoon ja dumpata 2 metrin syvyyteen pois häiriköimästä.

• kattokaas peiliin

Viesteistä päätellen suurinta osaa vanhemmista naisista ei kylläkään puumailut kiinnosta mutta nuoremmat miehet niiden perässä kyllä juoksee. Mut mites on nää vanhat ukot jotka täälläkin uhoaa ja moralisoi vanhempia naisia mutta itse ollaan tyrkyllä nuorten naisten seuraan vaikka väkisin jos ei muuten irtoa.

Naurettavia noi vanhat ukot. Ihan oikeesti kuvitellaan että niiden roikkuvine paikkoineen ja impotenssiongelmineen, ihravatsoineen ja kaksoisleukoineen kelvataan parikymppisillekin. Voi hyvän tähen sentään.

• Siipiveikoksiko?

Sitä samaako kyttäät kuin nuoret naiset vanhemmilta miehiltä, eli rahaa?
      Tuskin sulle mikään tyhjätaskuinen 5-kymppinen kelpaisi.
      Ajatteletko että itse tarjoat vastikkeeksi mukavasta elämästä varakkaan puuman kanssa nuorta lihaa?

• Puuma on eläin

Puumat on eläimiä,ei ihmisiä.Miksi ei voi seurustella ikäisensä kanssa ja elää nykyhetkessä.Ennen oli ennen ja nyt on nyt.Kyllä sitä kypsempää seuraa löytyy oman
      ikäisissäkin.

• Seurustelusuhde

Hei,
      Tee rohkeasti aloitus, jos kohtaat mielenkiintoisen naisen missä tahansa. Minä ainakin (48v) olen avoin mille tahansa, mitä elämä tuo tullessaan. Harmillisen usein ikäiseni miehet maatuvat sohvalle. Toisaalta eipä sekään ole ikäkysymys.
      Eroni jälkeen vannoin ettei ikinä enää, mutta nyt on mieli muuttunut. Ukkomies fuck buddynä on nähty juttu, seksin lisäksi huomaan kaipaavani yhdessä olemista ja tekemistä.
      See you Puumanmetsästäjä!

• Vähän suoraa

Olen asunut pitkään yksikseni ja nyt aikaan tuli mieleen seksi? Tuli mieleen puumanaiset. Pidän naisista, joilla on jotain määrätietoisuutta ja oma pää. En pidä hempeilystä, mitä monilla nuoremmilla on. Puhun vain seksistä ja sen voi minulta odottaakin. Olen nuorekas ulkoisesti ja sielullisesti ja monesti joutuu arvelemaan että onko nuo nuoremmat minua vanhempia. Puumista on turha puhua kun olen itse samoja ikäluokkia niukinnaukin. Pitää vain monesti itseään ikinuorena ja ei tajua omaa ikäänsä, ei edes peiliin katsomalla. Kunnon määrätietoinen nainen, jonka kanssa voisi vehdata vähän enemmänkin kaikkea tuhmaa ja varmaan antaisin taivasosuutenikin sen takia. Vielä kun löytyisi samassa hötäkässä elämänkumppani ja panot olisi turvattu. Osittain me miehet ajattelemme munillamme, mutta läheisyyskin on tärkeää. Kun edes kuorsisit vierelläni? Takana ei ole kuin yksi nainen ja elän yksin, tai jos vipinää tulee niin etsin toisen. Mikä ehkä suotavaakin.

• niinpäniin

Kannattaa ottaa huomioon, että tuon ikäistä naista ei välttämättä noin nuoret kiinnosta. Ikäero on liian suuri, mutta etsitkin siis puumanaista. Itse olen suunnilleen tuota ikäluokkaa, mutta en voi kuvitella, että kiinnostuisin noin nuoresta miehestä.

Mutta periaatteessahan ikä on vain numero joten miksi ei voisi tuollainen suhde toimia, ainakin jonkun aikaa, Iso ikäero on siitä harmillinen, että jos havittelee pidempää suhdetta totuus on, että vanhempi osapuoli kun vanhenee esim. 10 vuotta niin suhde on varmasti koetuksella juuri ikäeron vuoksi.

• Theo2013

Kyllä vanhemmat köyhyysloukkuun jääneet naiset yrittävät nuoria ja hyvätuloisia ja mieluiten semmoisia jotka eivät "kelpaa"suunnilleen oman ikäluokkansa naisille. Toinen todettu versio on että ne naiset ovat rikkaita omalla työllään tai muuten saaneet varallisuutta,mutta sinähän haet oikeaa rakkautta? Luulempa että joudut karsimaan sydän kipeänä nämä loiset ja näyttämis haluiset naiset jotka tekevät sinusta joko elättäjän tai puudelin,että miten aiot todeta sen oikean kun tiedämme naisen luonteen ja logiikan ettei sitä ymmärrä mitenkään? Voit vahingossa hylätä rikkaan ja rakkaan tai köyhän vastaavan,empä haluaisi olla päättämässä sinun puolestasi,koska joudut testaamaan naisesi ja jos pikkuisenkin menee pieleen jäät rannalle ruikuttamaan.Yksi konsti on tutustua naisen kavereihin ja sukulaisiin niin kyllä joku sulle antaa vinkin mikä nainen on "miehiään". Onnea yritykselle tai rupea gigoloksi niin et pety ja tuurilla onnistut löytämään sen oikean.

• kokeiltu on

Ikä on vaan numero...Nuori vai vanha-Molempia on tultu kokeiltua...
      Olin 25v. ja törmäsin todella hurmuri mieheen. Tuttavapiiri esitteli hänet 40 vuotiaaksi. Suhteemme vakavoitui vuoden deittailun jälkeen, ja vasta silloin minulle selvisi että sängyssäni viihtyikin 54 vuotias! Aluksi olin shokissa, mutta kaikki vaan toimi etenkin seksi. Ja tuttavapiirini ei edelleenkään tiennyt hänen olevan yli 50v. Ikäero teki kuitenkin suhteeseemme ongelman, koska hänen poikansa ei ollut kaksi vuotta minua vanhempi. Ja tämähän oli täysi katastrofi hänelle, että isällä oli nuori avovaimo kun asia hänelle selvisi. Poika terrorisoi asioita päivästä toiseen, ja lopulta en vaan jaksanut taistella vastaan. Jos asiat olisivat menneet toisin, olisin mitä todennäköisimmin hänen isänsä vaimo. Hiljattain tapasin hra hurmurin, ja hän kertoi palanneensa ex-vaimonsa luo POIKANSA painostuksesta. Silloin ajattelin, että olihan hyvä etten ottanut tuollaista tossuheikkiä, joka ei osaa edes pitää puoliaan. Koska jo ennen minua hän ei ollut rakastanut ex.-vaimoaan yli 8 vuoteen. Syy nyt yhteen palaamiseen oli poika, ja että mies pelkäsi ettei saisi enään kiinnostavaa naista itselleen kun on alkanut tuntea itsensä vanhaksi. Kroppa on kyllä parempi kuin monellakaan tuntemallani miehellä, joten uskon että vientiä olisi.
      Sen jälkeen seurustelin 5 vuotta itseäni 10v nuoremman miehen kanssa. Olin tuolloin 29 ja hän 19v. Jotenkin vaan hän oli ikäistään vanhemman oloinen sekä selkeästi ikäisiään fiksumpi. Meillä synkkasi hyvin, kunnes ympärilläni olevat muutkin naiset huomasivat kuinka vetävä hän oli...Ero tuli kun juhlinta vei voiton normaalista arkielämästä kun mukaan tulivat nämä ns. nuorten miesten yleiset muotijutut kuten thaitytöt. En tiedä kummin päin on parempi olla ite nuorempi vai vanhempi... Joka tapauksessa kun nykyinen liittoni- jos tulee tiensä päähän katson itselleni jonkun huomattavasti vanhemman miehen. 30-40v. miehet kun ovat useasti ihan kuin teinejä, juhlintaa koko ajan.
      Jos löytyisi joku nuori mies, joka olisi kuin tämä entinen nuorikkoavopuolisoni ilman noita juhlimisviettejä, niin HETI ottaisin sellaisen.
      Mitäköhän yritän sanoa? että suhde toimii oli ikä mikä tahansa, jos sen haluaa toimivan.

• KALLE KELLO

Hahhahhaa!! Onneksi poika pisti hanttii... Kiität siitä häntä vai olitko valmistautunut ottamaan omaishoitajan roolin?

• Go for it! <3

Hei Puumanmetsästäjä! Olen vuosimallia -66, ja jos olisin vapaa, niin haluaisin tavata sinut. Itse olen nyt suhteessa 12 vuotta nuoremman miehen kanssa ja hyvin menee.

Sinkkuaikana tuli seurusteltua eri ikäisten kanssa, ja parhaat miehet sängyssä on kyllä ehdottomasti alle 40-vuotiaat. Kolmekymppinen, (ja allekin) mies kyllä osaa asiansa. He jopa kuuntelevat mitä nainen haluaa. Vanhempi mies luulee osaavansa, mutta valitettavasti asia ei useinkaan ole niin.

Yksi itseäni vanhempikin kumppani oli, mutta sängyssä hän oli täysi nolla, joten se loppui siihen.

• muurikka

Se olen todennut, että sielun sekä se oikea ikä ei käy käsikädessä.
      Kokemuksesta olen huomannut, että vanhemmat noin 50 -60 vuotiaat miehet ovat älyltään 3 vuotiaan tasolla ja samalla tunne elämältää. Toistavat nuoruuttaan ja virheitään, aivan kuin eivät olisi oppineet mitään. Toki löytyy näistä herroista helmiäkin.
      Olen kuunnellut nuorten, luovien koulutettujen miesten ja naisten keskustelua elämästä. Jos on tasapainoinen mies, nainen - ikä on yhdentekevä jos ajatukset
      ovat samalla aaltopituudella. Henkinen rakkaus on tärkeämpää, rakastelun
      kuuluu pienenä osana suhteeseen, yksityiselämään. Erittäin hyvä ystävän voi saada kaikista. Luin tässä edellä muutaman katkeroituneen komentin, ennakkoluuloisen.
      . . . ehkä pitää kätkeä onni.

• hyvä suhde

Heh, hauska keskustelu. Itse 37v mies, suhteellisen komeaksikin kehuttu ja vaikka seurustelen 25v naisen kanssa (kauniin) niin kyllä minua kiinnostaa enemmän 50 kauniit naiset. Neljä vuotta olen ollut suhteess 18v vanhemman naisen kanssa josta tuli lähtö kun 23v vanhempi puuma ilmaantui apajille. Kai mä nyt kuitenkin pysyn suhteessani mutta jotenkin kiihottaa aikuisempi viehättävä ja kokenut nainen. Aikuiset naiset, menkää rohkeasti juttelemaan nuorten miesten kanssa, tiedä vaikka muutkin ajattelisi samoin :)

• nimetöln matti

Olin parikymppinen, kun menin naimisiin puolta vanhemman naisen kanssa. Aikaisemmat suhteeni olivat ikäisteni tyttöjen kanssa vehtailuja. Ne eivät oikein tuntuneet sopiviltat koko elämän kumpanuuteen.
      Liittomme kesti puolison kuolemaan asti, lähes neljäkymmentä vuotta. Lapsiakin syntyi. Nyt on jo lapsenlapsia, jotka ovat naimisissa.
      Suhteemme oli9 alusta alkaen hyvä, etten sanoisi erinomainen. Jäion kaipaamaan häntä kovasti.
      Tällainen suhde taitaa vaatia molemmilta osapuolilta aikia paljon. Harrastustenkin on hyvä olla yhteisiä. Liittoamme ihmettelivät jotkut sukulaiset ja kavereit alussa, mutta ihmettely loppui, kun liittomme kesti ja jatkui onnellisena.

• sub_boy

Itse olen 26v. mies, ja olen sub-Domina-suhteessa 53-vuotiaan ihanaisen Naisen kanssa. Emme asu yhdessä, enkä sitä tarvitsekaan, kunhan saan palvella Häntä mahdollisimman usein! En voisi kuvitellaakaan, että ikäiseni nainen osaisi pitää minua samanaikaisesti kurissa ja hellyydessä.

• s<fdc

Ei se iästä riipu, vaan tyypistä. Seksijutut joko osaa tai sitten ei.. kokemus ei kehitä niitä. Itse olen 35v mies ja tyttöystäväni on 21v ja ei mitään ongelmia ole.

• kokemuksenkautta

Puumanmetsästäjälle. Saatat olla vain provoija, mutta vastaan silti.
      Nainen on nainen ikääntyneenäkin! Ei ikä vie pois sitä, että haluaa olla tavoiteltu ja haluttu. Jos haluat että varttuneempi nainen ottaa sinut tosissaan pyrkimyksissäsi sin un on se todistettava yhtälailla kuin nuoremallekkin kanssasisarelle.
      Eli ole kohtelias, älä pidä itsestään selvyytenä että nuoruutesi olisi joku itseisarvo naiselle. Jos haluat tavata jonkun, älä heti ryntää pyytämään kotiosoitetta vaan pyydä kohteliaasti vaikka kahvilaan tapaamiselle. Kun tapaat naisen sinun tulee tarjota se ensimmäinen kerta, et voi vain mennä sinne kahvilaan istumaan ja odottamaan että nainen itse tarjoaa tai ostaa oman kahvinsa. Useimmiten ihan pelkkä kahvi vesilasin kanssa riittää, ettei siihen nyt omaisuuksia tarvitse satsata. Mutta se kohtelias ele on se juttu.
      Minulla on kokemusta nuoremmista miehistä ja kaikki tyynni juntteja olleet, mikä tietysti on ihan oma vikani. Siksi pystyn sanomaan että ainakaan suomi24.n kautta ei kannata miehiin tutustua.
      Kiteytyksenä vielä: tuo tullessai jotain muutakin kuin se " ihana nuori raavas alfauros" vaikkapa suklaalevy, joku pieni huomionosoitus ja ennekaikkea älä tunge ensi tapaamisella sisään,,,ei kotiin eikä naiseen. Niillä ihan perus hyvillä käytös ja kohteliaisuustavoilla pääsee jo pitkälle, mutta ei tietysti takaa jatkoa, jos ei ole kemioita. Varttuneellakin naisella on muitakin vaihtoehtoja. Et ole se ainoa vaihtoehto :)

• Minun kädestäni

Mairitellen kehu,nosta,kanna,pelasta hänen sieluaan,jos vaikka loukkaatkin häntä niin muista,että loukkaus on yleisen keskustelunkin äiti.

• Laila Lounais-Suomes

Musiikkimaku on kyllä tärkeä kriteeri mutta niin on myös kirjallisuusmaku, elokuvamaku, pukeutuminen. Oikeastaan kaikki elämäntapaan ja makuvalintoihin liittyvät tekijät.
      En jaksaisi katsoa elokuvia jonkun jallin kanssa, joka ihailee jotain tarantinoja tai kuuntelee jotain kanjeewestejä tai radioheadeja tai mitä niitä nytikinäonkaan.
      En jaksaisi alkaa opettamaan keskustelunaiheita millekään pikkupojalle. Parasta seksiä on parisuhteessa, jossa omat tarpeet ja mielihalut on puhuttu puolin ja toisin. Ei joku pikkupoika lennätä minua peräkkäisiin orgasmeihin, niinkuin kokenut, itsensä hyväkuntoisena pitänyt vakituinen mieheni.
      Tällaiset puumat ovat vain paitsijääneitä, kehittymättömiä naisia. Onnea heille tavoitteissaan!

• Yksinasuja...

Itse tykkään pienikokoisista naisista. Ikähaitarilla 18-35 v. Tapu tapu, hyvä tyttö =) Mulla on pupukoru just sitä varten periaatteella, ei tule vahinko kello kaulassa =)

• Puuma Consulting

Facebookissa löytyy hakusanoilla puuma consulting keskustelua tästä aiheesta. Sivun tarkoituksena on auttaa puumanaisia ja aikuisia nuoria miehiä löytämään toisensa ja muutenkin käydä keskustelua aiheesta.
      Löytyy facebookissa myös seuraavasta linkistä:

https://www.facebook.com/pages/Puuma-Consulting/514570951931032

• vanha juopporenttu
    • kaalepp2

Tää "mummo" käy jatkuvasti tyydyttämässä itseää...samalla toki minuakin..
      76 v..hän Sanoi itse,että:Ei koskaan tiedä,milloin on viimeinen kerta,joten haluaa myöskin "siemenet"sisään =elämäneliksiiriä...kuulemma !
      Tuntuu,että on parempi pimpero,kuin nuoremmilla sisarilla..johtuuko ehkä siitä,että on jo umpeen kasvamassa ? Mutta KYYDIT on taivaalliset !!!!!!

• nainen 43v.

Kyllä nuoren miehen voisi panopuuhiin ottaa,mutta kuka niiden juttuja jaksaa kuunnella? Kun oman ikäisetkin ovat jollain tasolla,mikä saa ajattelemaan, että pärjää mielummin itsekseen loppuelämän.

• Vinkkejä.

Puuman etsimiseen. Mene lähiöbaariin, siellä niitä horiskoja nuokkuu pöydissä. Markettien kassajonot ovat täynnä, tuulitakissa olevia ylipainoisia elähtäneitä "puumia".

• Nainen 49v.

Keskustelusta nousee esiin yksi asia ylitse muiden. Aika monen on vaikea niellä, että voisi olla vanhempi nainen ja nuorempi mies. Mutta toisinpäin sitten onkin ihan ok, eikö? Esimerkiksi presidentillämme on puolta nuorempi vaimo. Kyllä pitäisi tänä päivänä olla sen verran tabut jo murtuneet, kun homoillekin avioliitto-oikeus on sen verran yleisesti hyväksytty tavoite, että kukin saisi olla sellaisen kanssa, joka kiinnostaa.

Aika kamalaa kieltä jotkut ovat käyttäneet vanhempien naisten haukkumisessaan. Ja nimenomaan naiset ovat olleet se haukkumisen kohde. Eihän sitä tarvitse kiinnostua "mummoista", jos ei halua, mutta jos joku toinen kiinnostuu, se on hänen asiansa.

Oliko Suomi jotenkin maailmanlaajuisesti edistynyt tasa-arvoasioissa?

• KALLE KELLO

Voi Vinkkejä-parkaa.. Et saa nuorta etkä saa vanhaa. No en yhtään ihmettele, jos mielipiteet on 5-vuotiaan tasoa. Kyllä sitä haukuttiin suomalainen nainen jo niin pataluhaksi tuossa aikaisemma annoksessa, että loppui palstatila kesken. Luin ja kommentoinkin sinne jotain, mutta yhden asian huomasin, jonka unohdin mainita, mutta tulokoon se tässä.
        Yksi asia näkyi selkeästi ylitse muiden, on se että Suomalainen Nainen on suomalaista miestä huomattavasti paljon fiksumpi ja sivistyneempi.

• Herrasmies kun olen
        Nainen 49v. kirjoitti:

Keskustelusta nousee esiin yksi asia ylitse muiden. Aika monen on vaikea niellä, että voisi olla vanhempi nainen ja nuorempi mies. Mutta toisinpäin sitten onkin ihan ok, eikö? Esimerkiksi presidentillämme on puolta nuorempi vaimo. Kyllä pitäisi tänä päivänä olla sen verran tabut jo murtuneet, kun homoillekin avioliitto-oikeus on sen verran yleisesti hyväksytty tavoite, että kukin saisi olla sellaisen kanssa, joka kiinnostaa.

Aika kamalaa kieltä jotkut ovat käyttäneet vanhempien naisten haukkumisessaan. Ja nimenomaan naiset ovat olleet se haukkumisen kohde. Eihän sitä tarvitse kiinnostua "mummoista", jos ei halua, mutta jos joku toinen kiinnostuu, se on hänen asiansa.

Tosi puuma antaa sorvata kakkoseen, ja ei kainostele sen jälkeistä sperman nielemistä ja kalun puhtaaksi nuolemista. Jos nämä kriteerit ei täyty niin kyseessä ei ole puuma vaan tikka, joka tunnetaan laadukkaissa herra (johon itsekin kuulun) piireissä myös nimellä nirppanokka. Nämä tunnistaa helposti toisistaan ja kannattaa pysytellä erossa jälkimmäisistä.

• hauska keskustelu

Hauska keskustelu, jos ajattelee asiaa vähän pidemmälle. Eli te nuoret miehet jotka haukutte yli 40 v naisia mummoiksi, miten on kun se oman ikäinen tai vähän nuorempi nainen, jonka olette puolisoksenne valinneet (saaneet) alkaa käydä neljääkymppiä. Niin vaihtuuko nainen nuorempaan kun ette voi sietää vanhan mummon rypistynyttä kroppaa ja kuivuutta?
        Onneksi elämän kiertokulku menee niin, ettei omaa ikääntymistään huomaa eikä myöskään sen puolison jos suht. samanikäisistä ihmisistä on kysymys. Eli ei tarvitse vaihtaa :).
        Miksi muuten miehille on luonnollista haluta huomattavasti nuorempi nainen kun samaa ei toisinpäin suvaita, että mies olisikin nuorempi?

• olet sieltä niin ett
        Herrasmies kun olen kirjoitti:

Tosi puuma antaa sorvata kakkoseen, ja ei kainostele sen jälkeistä sperman nielemistä ja kalun puhtaaksi nuolemista. Jos nämä kriteerit ei täyty niin kyseessä ei ole puuma vaan tikka, joka tunnetaan laadukkaissa herra (johon itsekin kuulun) piireissä myös nimellä nirppanokka. Nämä tunnistaa helposti toisistaan ja kannattaa pysytellä erossa jälkimmäisistä.

Olet oikea tosi herrasmies! Mä voin sontia suuhusi jos kakasta saat kiksit ja kusasta vielä päälle

• olet sieltä niin ett
        Herrasmies kun olen kirjoitti:

Olet oikea tosi herrasmies! Mä voin sontia suuhusi jos kakasta saat kiksit ja kusasta vielä päälle

• KALLE KELLO
        Nainen 49v. kirjoitti:

Nainen 49v. Olet oikeassa ja lisäksi tosiasia on se, että 60 vuotias nainen on huomattavasti timmimpi ja huolitellumpi kuin 60 vuotias mies. Tästä ilmeisesti johtuu miesten katkeruus, kun ne nuoremmat kollit kyttää omaa muijaa. Ei näistä ukkojen kirjoituksista voi enää muuta päätellä. Sitten lyövät valttikortit pöytään ja hakevat lapsia thaikusta, "siinäs muija näet", mutta äijäparat ei edelleenkään ymmärrä sitä, että paremman elämän puolesta he kärsivät osansa, menee ainakin paremmin kun siellä myyden itseään muutamasta bathista. Kyllä ne ymmärtävät sen, että ei se ukko kauaa elä.

• Nainen 49v.
        KALLE KELLO kirjoitti:

Nainen 49v. Olet oikeassa ja lisäksi tosiasia on se, että 60 vuotias nainen on huomattavasti timmimpi ja huolitellumpi kuin 60 vuotias mies. Tästä ilmeisesti johtuu miesten katkeruus, kun ne nuoremmat kollit kyttää omaa muijaa. Ei näistä ukkojen kirjoituksista voi enää muuta päätellä. Sitten lyövät valttikortit pöytään ja hakevat lapsia thaikusta, "siinäs muija näet", mutta äijäparat ei edelleenkään ymmärrä sitä, että paremman elämän puolesta he kärsivät osansa, menee ainakin paremmin kun siellä myyden itseään muutamasta bathista. Kyllä ne ymmärtävät sen, että ei se ukko kauaa elä.

Niinpä, Kalle Kello.

Noista thaimorsiamista täytyy todeta, että enemmistö sellaisen hakevista miehistä ei saa suomalaista naista. Siksi yritetään kääntää vika itsestä naisiin.

Se täytyy todeta, että tässäkin ketjussa on paljon vaahtoamista, joka varmaan on parempi vain jättää omaan arvoonsa.

• Satoja kyydinnyt

50 .. 60v puumat on hyviä ! Ne kaikki aloittaa aina samoin sanoin....... mä oon kaupungin paras suihinottaja! Se on mokoma totta ;)))

• Hmmm...

Ainahan on tapana haikailla sellaista, mitä ei luultavasti saa. Useat miehet haaveilevat paljon nuoremmasta kumppanista.

Nainen sen sijaan voi ihan realistisesti hakea nuorempaa miestä, ainakin petiin.

Tuossa joku paheksui, että suomalaiset naiset haukutaan palstoilla kerta toisensa jälkeen... No luulisi, että suomalaisen naisen vahva itsetunto kestää. Enemmänhän se haukunta kertoo miehistä itsestään.

• UUUU

No jaa, olen 48v mies - tosin hyvin säilynyt - ja harrastan seksiä 21v valtiotieteen opiskelijatytön kanssa, hän on hoikka, sopivasti kurvikas, fiksu ja kaunis.

Jokainen tavallaan.

• Hmmm...
        UUUU kirjoitti:

No jaa, olen 48v mies - tosin hyvin säilynyt - ja harrastan seksiä 21v valtiotieteen opiskelijatytön kanssa, hän on hoikka, sopivasti kurvikas, fiksu ja kaunis.

Jokainen tavallaan.

Kauneus on katsojan silmässä. Ja rahalla voi tasoittaa tietä.

• Puumia myllyttänyt

Näin se on, puumat on tehty naitavaksi ja hyviä ne siinä kyllä onkin. Siinä saa olla nuoret 20-30-40 tosissaan jos leimaavat antaa samanlaista kyytiä mitä puumilta saa. Niin, ja kondomejahan ei tarvitse puumien kans ellei sitten halua ilmapalloja puhallella, saa viskata lastit syvälle.

• UUUU
        Hmmm... kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmässä. Ja rahalla voi tasoittaa tietä.

Mallikasvot ja aina ei ole rahasta kyse :)

• Kettu
        UUUU kirjoitti:

Jokainen tavallaan.

Rahoitatko?

• UUUU
        Kettu kirjoitti:

Rahoitatko?

En. Oletko maksulinen?

• Kypsä 33- vuotias mies
        UUUU kirjoitti:

Jokainen tavallaan.

Miksi sitten käkit täällä PUUMA- palstalla.. Olet provoilija, josta tuntuu pahalta kun sukupuoliroolit eivät ole kuten ammoisina aikoina. Saattaapi olla,ettet edes saisi upeaa viisikymppistä tasokasta Naista. Itse pidän näistä sensuelleista kypsistä naisista eniten. Ulkokuori ei ole tärkein asia, jos nyt ikämiestä saa neuvoa.

• MIES 33
        UUUU kirjoitti:

Jokainen tavallaan.

Tuon ikäinen mies edustaa vanhakantaista maailmaa, jossa naisessa on tärkeintä ulkokuori ja ikä. Vaikka olen sinua huomattavasti nuorempi, suhtaudun mielestäni naisiin paljon kypsemmin. Ja seksi ei ole kaikki kaikessa, vaikka sinua kyvykkäämpi mieskunnoltani olenkin.

• MIES33
        UUUU kirjoitti:

Jokainen tavallaan.

Tälle uhoavalle ressukalle viesti alempana

• Niinseon...

Mielestäni nuori nainen vanhempi mies on ihan luonnollisista syistä parempi yhdistelmä kuin päinvastoin, koska vanhempi nainen ei ehkä kykene saamaan lapsia, joita nuorempi mies voi jossain vaiheessa ryhtyä kaipaamaan.

Mies voi kuitenkin melko vanhanakin tehdä lapsia nuorelle naiselle.

• Täähän on taas kummallinen keskustelu.
      Kun vaan sattuu olemaan niin, että yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta..
      Tykkään vanhemmasta naisesta, yhden illan/fuckbuddy-tyyppisestä suhteesta ja vanhempi nainen tykkää nuoremmasta miehestä eikä halua mua nurkkiinsa pyörimään vaan ainoastaan silloin tällöin naimaan, niin aletaanko me sitten funtsia, että täähän ei käykään. Kun on sosiaalisia ja fysiologisia ja vaikka mitä esteitä voitettavana. Ei varmasti. Vaan sekstaillaan edellisistä välittämättä.
      Ei sovi kaikille, mutta jokainen päättää itsestään.
      Aloittaja on varmaan provo, mutta tulipahan sanottua...

• remy emy eny ny y .

Hyi helv..! Nainen on käyttökelponen 18-25 vuotiaana ja sen jälkeen on täysin pilalla :(

• LÄMMIN SYDÄN

Kaltaistesi kannattaakin pidättäytyä alle 25- vuotiaissa. Meille lämpimille, kypsille ja naisellisille Naisille jää sitten ne ihanimmat miehet. Olen 50- vuotias ja elämäni vedossa. Olen kihloissa 36- vuotiaan kypsän ja fiksun miehen kanssa. Joka ei tarvitse Viagraa.

• alfauros a

Puumanaiset on ne jotka metsästää. Minun kimpussani on aina sen jälkeen kun täytin 25 vuotta olleet puumanaiset ja sitä on kestänyt tänne nelivitoseksi saakka eli jo 20 vuotta.
      Tällä hetkellä 50-55 naiset kuolaavat perääni, imartelee ja tekevät suoria ehdotuksia. Ajatus kiinnostaa mutta kun on nuo kolmikymppiset nyt työn alla niin ei ihan vielä...

• Alfa_AA

Miksi mätisäkkiä kun on tarjolla vyötäröllistä naista?

• Nainen keski-ikäinen

Ei kiinnosta nuorukaiset. Nuorten miesten kannattaa etsiä seuraa ikäisistään. Niin se menee.

• niin eikö

Eikös puumanaisten nuoret miehet ole motherfukkereita?

• Hmmm...

Näköjään yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.

• Euroaikaan
        Hmmm... kirjoitti:

Näköjään yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.

Ja euro aikana kolmas tykkää isästä.

• s5s6

olen näin yli 50v kokenu saman että nuoret miehet ovat halunneet tutustua minuun ehkä sen kin takia koska näytän ikäistäni nuoremmalta.iha imarreltavaa.

• Nainen keski-ikäinen

Miehethän aina haluavat tutustua, oli naisen ja miehen ikä mikä hyvänsä? Minua ärsyttää, ei imartele. - Miksi imartelisi?

Jotkut ihmiset ovat iästä ja sukupuolesta riippumatta äärimmäisen alttiita imartelulle. Useimmat normaalit ihmiset eivät.

• kokemus se on

tämäkin;

Olen saanut saman perheen kolmelta sukupolvelta (naisia), ja kaikki ovat olleet täysikäisiä. Kaikki ovat olleet hyviä.

sillee se nyt menee...

lisäksi olen saanmut hyvää nuorta, keski-ikäistä ja vanhaa

olen saanut huonoa nuorta, keski-ikäistä ja vanhaa

ei kai tuossa mitään niin kummallista...

• Kun aamu tuli ...

... ja sitten heräsit, ja huomasit että se olikin vain unta.

• Jaana

Aloittaja etsii eräänlaista äitihahmoa, mutta myös seksiä ja enempi jälkimmäistä. Olen vanhempi hyvin säilynyt nainen, mutta en halua olla äitisi, enkä panopuu. Pistät mielestäni vähän halvalla meitä vanhempia naisia.

Kyselet iskuvinkkejä. Et voi odottaa kovin korkeaa tasoa naisilta, koska suhteesi tarkoitusperät ja siihen panostaminen on sen tasoista. Vakka kantensa valitsee ja sitä saa mitä tilaa. Niin se on. Haluat vain harjoitella seksiä vanhemman naisen kanssa ja vielä kuvittelet tekeväsi naiselle siinä ikäänkuin hyvän teon. Valitset seksikumppanin, joka ei enää ole synnytysiässä. Oletkohan sinä jotenkin epäkypsä normaaliin parisuhteeseen, siis ikäistesi kanssa seurustelemaan ja haluat siksi harjoitella.
      Mieti sitä.

• Jotainjärkeäjoo

Niiiiiiiin, tuossa viestissä voi olla jotain järkeä. Tiedän yhden tyypin jolla puuma haarukassa ja hän on juuri sellainen vaaleissa vedessä liikkuva vastuuta karttava helppoa elämää etsivä kaveri. Varmaan erittäin tyytyväinen puuman käyttäjä.

• analysist

Et itse kirjoittanut sanallakaan seksistä, mutta huomaatko miten taas kääntyi. I'll get you. Nimitt. tuon että samaistuu muihin kuin ikäisiinsä. Itse samastun helpommin nuoriin ihmisiin, kuin oman ikäluokkani tiukkapipoihin, jotka ovat alkaneet päteä heti 30 saavutettuaan. No, joku kutsuu sitä nuoruuden tavoitteluksi ja kyvyttömyydeksi kasvaa, itse taas elämäntavaksi. Mikään ei ole niin ankeaa katsottavaa kuin se, että ihminen vieressä muuttuu tylsemmäksi vanhetessaan.

Mutta olen myös kuullut nuoremmilta miehiltä, että he etsivät vanhemmassa naisessa juuri sitä välittömyyttä, joustoa, realistista suhtautumista asioihin, kun oman ikäluokkansa naiset 20 ovat kuulemma nipoja ja kontrollifriikkejä ja todella epävarmoja itsestään ja ulkonäöstään, tai sitten liioitellun varmoja. Monen mukaan normaaleja naisia ei 20 ikäisistä vielä löydä. Ja mitä nyt itse on tuolla clubeilla seurannut, niin pitää paikkansa. Nuoremmat likat on kiinnostuneempia siitä miltä he näyttävät tanssiessaan kuin siitä, onko hauskaa. Ja miehet, ne tarttuu siihen hauskaan naiseen, eikä siihen joka katselee koko ajan peilikuvaansa.

• Nuori mies

ONKO IHAN PAKKO SEKOILLA???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Eikö mummut voi olla mummuja ja miehet miehiä.

• elämä ON

Jokaiselle jotakin. Älä traumatisoidu. Ihmiset on vaan erilaisia. Miksi vaan vanhemmat miehet voi seurustella nuorten naisten kanssa aiheuttamatta paheksuntaa? Tiedän itse monta paremmin säilynyttä nelivitosta naista kuin mitä nuo 3-kymppiset nykyään on...

• KALLE KELLO

Hyvä "Nuori Mies". Tiedätkö, että tänä päivänä aika moni 50 vuotias nainen (mummu) ja 50 vuotias mies (pappa), ovat oikeasti jo Mummuja ja Pappoja -työssäkäyviä sellaisia (kellä sitä työtä on), matkustelevaisia, harrastavia jne. Vielä 70-luvulla taisi mummut ja papat olla "oikeita" mummuja ja pappoja. Mummulla esiliina, ja leipoi, pappa käppänöi pitkin pihoja kessu suupielessä ja veisteli ehkä jotain.....

Voisitko aukaista tuota "mummut voi olla mummuja ja miehet miehiä"? Vai tarkoitatko, että mies ei IKINÄ voi olla pappa? Mutta nainen on MUMMU jo 50 v vaikka ei olekaan lapsenlapsia? Mitä sinä olet 40 vuoden päästä? Olet PAPPA ja PAPPA. Sinulla on liuta lapsia, lapsen lapsia ja saattaa olla vaikka lapsen lapsen lapsia. Ja olet pappa. Vanha kurttunen ukko. Näin se vain menee. Mutta onneksi suurimmalla osalla nuoria se ajatusmaailma alkaa aikuistumaan 30:n tienoilla. Jonain päivänä naurat itse itsellesi ja kovin mustavalkoisille mielipiteillesi. Näin siinä vain käy

• moldoza

Eiköhän se ole ihan oma asia minkä ikäisen kanssa seurustelee. Naiset eivät ole kylläkään mitään puumia tai kuumia, kylllä ne ovat vaan ihan tavallisia ihmisiä. Miehet on itse tehneet elämänsä niin vaikeiksi, että ovat jo solmussa kaiken nykyajan hämpän kanssa. Palatkaa maanjuuri tasolle niin asiat hoituu paremmin. Sexi ja porno ovat joillekin kaupallisia tuotantojuttuja, ei niihin pidä sotkea oman kumppanin hakua tai muutakaan.

• Kettu

Joskus kauan kauan sitten ,nuoret juuri ja juuri miehuuden saavuttaneet pojat vietiin porttolaan vanhemman kokeneen naisen hoitoon.

• Anonyymi

Missä nykyään olisi tällaisia porttoloita jossa pääsisi naimaan yli 50-vuotiaiden naisten kanssa niin paljon kuin jaksaa ja haluaa? Tuntuu että nyt olen jopa halukkaampi kuin joskus parikymppisenä. Nyt on jo myös kestävyyttä sen verran etten laukea heti housuihini pelkästä alastoman aikuisen naisen näkemisestä tai heti kun nainen ottaa kädellä jämäkän otteen kullista ja lipaisee kerran. Eli pystyn touhuamaan pidempään mutta ottamaan myös lähes samantien uusintaottelun. Takaan että pystyn tuottamaan tyydytyksen myös naiselle ja moneen otteeseen.

Mies34v

• shanti67

Ihanaa, että on sinunlaisia puuman metsästäjiäkin olemassa. Asun itse pohjoisessa ja en ole niihin täällä törmännyt. Harmi:
      Ilmeisesti sinussa on tiettyä kypsyyttä ja vanha sieluisuutta joka löytää vastakaikua juuri itseäsi vanhemmista naista.
      Aito puuma on tasapainoisesti kypsynyt nainen joka on sinut seksuaalisuutensa kanssa ja etsii nuoremmista miehistä seksuaalista vastakaikua, joka monesti oman ikäisistä miehistä on laimennut aika usein stressin takia.
      Oma puumaksi tuleminen ei ole ollut tietoista ja pohdittua, olen vain törmännyt puumamaisiin piirteisiin itsessäni ja huonnut katselevani itseäni nuorempia miehiä ja tiettyä vastakaikua jo saanutkin....Omaa metsästystä on haitannut se, että elän kulissiliitossa lasten takia vielä jonkin aikaa. Olemme kuitenkin sopineet mieheni kanssa, että saamme tavata muita kunhan lapset eivät saa tietää.
      Olenkin tässä pohdiskellut "saalistusreissua" etelämmäs, kun täällä pohjoisessa saa äkkiä todellakin sen puuman maineen.

• shanti67

Näin on! iällä ei loppujen lopuksi ole merkitystä. Sopivatko mieli ja keho (ja lisätään siihen vielä sielukin) yhteen merkitsevät paljon enemmän.

• itse ukkometso
    • olipa kerran

Olen "vasta" nelikymppinen..ja seksi rulettaa tosiaan! Vielä pitää ehkäisyä jonkun vuoden hoitaa. Itselläni paljon rakastajia..yksitellen ja erikseen. Siksi nostan todella hattua naisille, niille aikuisille naisille, joihin kohta saan luvan ryhtyä.:9
      Siskot olkaamme lujia, käytetään kalsiumia, omia muotoja ja etenkin oman kehon hallintaa plus että me tiedetään miten mies hoidetaan:)))

• Kollaa karvat veke

Ei muuta kuin ajelee ensin puumalta karvat pois alapäästä ja pamputtaa päälle. Siitä puumat tykkää.

• Mulla tullut jonkiverran yhteydenottoja 40 naisilta kun kun kohditanut hakuni itseäni vanhempiin naisiin Suomi24 treffeillä- Ketään en vielä ole tavannut..
      Olen 27-vuotias mies ja kuumenen vanhemmista naisista. Voin rehellisesti sanoa, että nelikymppisen naisen kanssa on huomattavasti mukavampi viettää aikaa kuin nuoren naisen. Vanhempi nainen on vapautuneempi, itsevarmempi ja se näkyy jutteluissa ja ottavat muut huomioon enempi... Iällä ei sinänsä ole mitään merkitystä..

• Anonyymi

Itsekkin oli joku 8 vuotta sitten alle kolmekymppisenä ilmoitus Suomi24 Treffeillä jossa etsin itseäni vanhempaa naista. Pari nelikymppistä naista laittoi jotain viestiä kuvattomista profiileistä mutta ei siitä mitään tullut kun halusin tuotakin vanhempia naisia eli jotain 50-vuotiaita kun itse olin joku 26-vuotias.

Nyt olen jo pitkälti yli 30-vuotias ja haluaisin jotain 50-65-vuotiaita mutta taitaa jäädä saamatta. Tuli mulla joku tilaisuus tuolloin 26-vuotiaana alkaa tapailla 54-vuotiasta naista seksin merkeissä mutta sössin senkin ihan omaa epävarmuuttani, arvatkaa harmittaako? Tuntuu että melkein kaikilta itseä yli 10 vuotta nuoremmiltakin miehiltä löytyy näitä seksikokemuksia 50+ vuotiaiden naisten kanssa mutta itsellä ei kovin paljoa. Tai no yksi pidempiaikainen seksisuhde itseä 17-vuotta vanhemman naisen kanssa mutta siitä on jo ikuisuus.

Jotenkin nuoremmat naiset ei vaan sytytä sillä tavalla, kai tämä on joku perversio kun kiinnostaa vaan naiset jotka voisi olla ikänsä puolesta mun äitejä tai jopa mummoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekkin oli joku 8 vuotta sitten alle kolmekymppisenä ilmoitus Suomi24 Treffeillä jossa etsin itseäni vanhempaa naista. Pari nelikymppistä naista laittoi jotain viestiä kuvattomista profiileistä mutta ei siitä mitään tullut kun halusin tuotakin vanhempia naisia eli jotain 50-vuotiaita kun itse olin joku 26-vuotias.

Nyt olen jo pitkälti yli 30-vuotias ja haluaisin jotain 50-65-vuotiaita mutta taitaa jäädä saamatta. Tuli mulla joku tilaisuus tuolloin 26-vuotiaana alkaa tapailla 54-vuotiasta naista seksin merkeissä mutta sössin senkin ihan omaa epävarmuuttani, arvatkaa harmittaako? Tuntuu että melkein kaikilta itseä yli 10 vuotta nuoremmiltakin miehiltä löytyy näitä seksikokemuksia 50 vuotiaiden naisten kanssa mutta itsellä ei kovin paljoa. Tai no yksi pidempiaikainen seksisuhde itseä 17-vuotta vanhemman naisen kanssa mutta siitä on jo ikuisuus.

Jotenkin nuoremmat naiset ei vaan sytytä sillä tavalla, kai tämä on joku perversio kun kiinnostaa vaan naiset jotka voisi olla ikänsä puolesta mun äitejä tai jopa mummoja.

Mut pitäköön vaan muut ihmiset mua pervona, sillä tavalla elämä on paljon nautinnollisempaa kun on vähän pervo eikä välitä muiden mielipiteistä. Eihän tuollaisesta vanhemman naisen ja nuoren miehen suhteesta kenellekkään haittaa ole jos kumpikin on aikuisia ja kumpikin on tällaisessa suhteessa vapaasta tahdostaan.

Mies34vuotta

• Anonyymi

Tämä on vuonna 2013 jonkun mummelin laatima avaus. Miehet eivät todellakaan halua mummeleita vieläkään.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Minä vanhempana naisena en voisi kuvitellakaan seurustelevani itseä paljon nuoremman kanssa, jonkun oman lapsen ikäisen kanssa, ei todellakaan!

• Anonyymi

Niinhän sinä tenukeppi luulet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Minä vanhempana naisena en voisi kuvitellakaan seurustelevani itseä paljon nuoremman kanssa, jonkun oman lapsen ikäisen kanssa, ei todellakaan!

Olette kummatkin väärässä, mutta joillakin ei vaan ole minkäänlaista avarakatseisuutta.

• Anonyymi

....... ...

• Anonyymi

En edelleenkään ymmärrä näitä puumajuttuja ym. Ok, osa naisista ehkä tarkoituksella etsii nuorempia miehiä, mutta uskon, että suurin osa ei. Itse näkisin rakkauden tärkeämpänä, eikä sille voi laittaa kauheasti määreitä. Tietysti, jos on perheenperustamisiässä niin ehkä etsii nuoremman naisen tai miehen. Mites muuten te, jotka olette halunneet saada lapsia ja olettekin rakastuneet vanhempaan naiseen? Oletteko luopuneet rakkaudestanne sen vuoksi. Tai te, jotka olette menneet kimppaan ihmisen kanssa, joka ei haluakaan lapsia, mutta itse haluatte.

• Anonyymi

Miten te saatte lapsia?

Hyväksikäyttöä ajallisesti.
      Vetävä viiskymppinen ei ole viiskymppinen ikuisesti.
      Sinä vain leikit hänellä, asetat hänet käyttöesineeksi, objektiksi.

Eikö niin?

Olet tyhmä itsekäs simpanssi.

• Anonyymi

Tarviiko kaikkien tehdä lapsia varsinkaan tällaiseen maailmaan? Mikä itse olet? Kurppako?

• Anonyymi

Vanhemmat naiset ole mitään "puumia" vaan todella upeita ja seksikkäitä naisia joista voi kiinnostua minkä ikäinen mies hyvänsä. Tietäis vaan kuinka tuollaisen itseä todella paljon vanhemman upean naisen kanssa sais suhteen aikaiseksi. Puhun nyt noin ikähaarukasta 48-60-vuotta. Toki hieman nuorempi tai vanhempikin käy riippuen tapauksesta.

Tuskin sitä saimisiin tarvii mennä kun varmaan kumpikin osapuoli tietää ettei se suhde ikuisesti kestä kun on paljon ikäeroa. Itse en etsi niinkään parisuhdetta vaan kaveruutta ja hyvää seksiä mutta eipä tuo parisuhdekkaan täysin poissuljettu vaihtoehto ole jos kumpikin osapuoli tykästyy toisiinsa kunnolla. Eiköhän kuitenkin yleensä vanhempi nainen tiedä mihin ryhtyy jos alkaa tapailla nuorta miestä ja toisinkinpäin. Yleensä kyse on hyvästä seksistä joka sitten saattaa syventyä ystävyydeksi ja joskus jopa parisuhteeksi mutta sitä pitää kummankin haluta.

Mies34 vuotta

• Anonyymi

Tarkoitin kyllä naimisiin tarvi mennä ei vaikka on se saaminenkin ihan kivaa varsinkin jos viime kerrasta on jo ikuisuus. No vitsit sikseen. Jos löytyis itseä vanhempaa naista sopivan välimatkan päästä mieluiten käytännössä samasta kaupungista niin olisin kiinnostunut.

Mies34 vuotta

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      316
      8095
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      97
      6309
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3651
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      38
      2346
    5. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      66
      2260
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      39
      2153
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2136
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2004
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      83