Olipas todella heikkolaatuisia esiintyjiä ja lähes kaikki vanhat kurpat vielä viitsivät tunkea itseään joka ohjelmaan.
MIksi aina nämä samat naamat ovat joka paikassa.
Missä on uudet fressit esiintyjät. Heitäkin on ja lahjakkaita.
On todella ankeeta katsella näitä vanhoja jo eläkeikäisiä artisteja.
Kuka on valinnat tehnyt. Oli tosi surkeita kappaleita.
Syksyn Sävel
Nuoret puuttui
1
155
Vastaukset
- sitrus 1
Samaa mieltä.Kake Randelin,Freeman ja Markku Aro.Kuka kuuntelee enää heitä?Samoin Vicky Rosti,Muska,ei ääntä kummallakaan.Heidän aikansa on jo ohi.Antaa uusien tuulten puhaltaa ja uusien laulajien,joita Suomessa on paljon.Pate sentään oli omalla tyylillään hyvä,ainoa vanhemman polven laulaja,jolla oli jotain annettavaa ja vetovoimaa.Koko ohjelman voisi lopettaa,se oli silloin joskus 70-luvulla ihan katseltava ohjelma,ei enää.Aikansa kutakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013