Halloween?

Miksi ihmeessä meille tungetaan noita amerikanismeja.

Miksei vaikkapa japanilaisia vastaavia (kai niillä jotain on).

Tai sitten meidän pitäisi ihan kiusalla viedä kaikki juhannusjuttumme amerikkalaisille. Varsinkin humalassa riitely ja kokkoon kaatuminen.

28

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin kuten itse
      • No ei se amerikkalaisten perinne piilottaa lapsille jaettaviin karkkeihin rotanmyrkkyä tai huumeita ole yhtään sen parempi.


      • Pyh, älä
        buddy-love kirjoitti:

        No ei se amerikkalaisten perinne piilottaa lapsille jaettaviin karkkeihin rotanmyrkkyä tai huumeita ole yhtään sen parempi.

        keksi omias. Täällä vaan ryypätään ja tapellaan, amerikoissa on kaikki paremmin.


      • Pyh, älä kirjoitti:

        keksi omias. Täällä vaan ryypätään ja tapellaan, amerikoissa on kaikki paremmin.

        Systeeminä on että vanhemmat tarkastavat lasten saamat karkit, sillä niissä saattaa olla ihan oikeasti kaikkea ylimääräistä.


    • kepponen kepponen kepponen

    • miesvm19671

      Joo, japanilaisilla on esim. Harakiri joka sopis hyväksi harrastukseksi monelle tälläkin palstalla :P

      • Ikisinkku M

        Rakas... elä jätä!


      • miesvm19671
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Rakas... elä jätä!

        En toki, mun keittiöveitset on liian tylsiä minkään leikkaamiseen joten hakkaan itseäni halolla päähän.. ei toimi.


      • miesvm19671 kirjoitti:

        En toki, mun keittiöveitset on liian tylsiä minkään leikkaamiseen joten hakkaan itseäni halolla päähän.. ei toimi.

        Pööh, eihän teistä ole mihinkään, sillä minä olen sentään onnistunut iskemään itseäni kirveellä selkään.


      • No, itseasiassa olen bileissä huomenna ja ylihuomenna, muttei niissä ole kuin tavalliset vaatteet, eivätkä edes liity halloweeniin mitenkään. (Ne synttärit siis kahdella kaverilla)


      • buddy-love kirjoitti:

        No, itseasiassa olen bileissä huomenna ja ylihuomenna, muttei niissä ole kuin tavalliset vaatteet, eivätkä edes liity halloweeniin mitenkään. (Ne synttärit siis kahdella kaverilla)

        Jaa ne, mihin sinä et halunnut mennä järjestelemään, kuvaamaan ja siivoamaan?


      • tosi..typy kirjoitti:

        Jaa ne, mihin sinä et halunnut mennä järjestelemään, kuvaamaan ja siivoamaan?

        Juuri ne.
        Puhuivat ympäri.


      • buddy-love kirjoitti:

        Juuri ne.
        Puhuivat ympäri.

        Hauskoja biletys iltoja sinne.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Hauskoja biletys iltoja sinne.

        Saa nyt nähdä.
        Liikaa tuntemattomia ihmisiä.


    • west west west

      Olemme LÄNSIMAA! Ihailemme LÄNSIMAISUUTTA!

      • Riippuen sijainnista, ne voivat olla siellä myös Idässä.
        (tai alhaalla, jos sattuu olemaan kiertoradalla)


      • miesvm19671
        buddy-love kirjoitti:

        Riippuen sijainnista, ne voivat olla siellä myös Idässä.
        (tai alhaalla, jos sattuu olemaan kiertoradalla)

        Odotellaan nyt että maapallon magneettikenttä kääntyy ympäri ja mietitään sitte ilmansuunnat uusiks :) Ottakaa silloin yhteys Suunnon asiakaspalveluun, btw.


    • Ja ei kun pyhäinpäivää viettämään...

      • kurpitsapää

        ja lainaamaan kauhuleffoja...


    • Mun lapset on siinä iässä, että niiden pitäis olla innoissaan Halloweenista, kun muutenkin lukevat kaikenlaisia velho-, vampyyri- ym.juttuja, mutta ei.. Eivät tykkää.. Meillä on kyllä muuta lasten biletystä viikonloppuna, mutta Halloween-teemaa siinä ei saa kuulemma olla.

      itse käyn huomenna viemässä kynttilät haudoille, kun viikonloppuna ei onnistu.

      • Fiksuja lapsia.

        Katson Alien-leffaa.
        Aika huono.


      • palstailee
        buddy-love kirjoitti:

        Fiksuja lapsia.

        Katson Alien-leffaa.
        Aika huono.

        yybee taas siiidereissään


      • buddy-love kirjoitti:

        Fiksuja lapsia.

        Katson Alien-leffaa.
        Aika huono.

        Mä en muista koska olisin katsonut leffaa telkkarista :( Betoniyön kävin kattomassa kyllä tällä viikolla. Aika visuaalinen juttu..

        Nyt zzzz:etaa, hulina-viikonloppu tulossa..


      • palstailee kirjoitti:

        yybee taas siiidereissään

        Joopa joo.. Kyllä on aika siiderivapaa viikonloppu edessä. Eikä nyt muutenkaan siiderit innosta. Öitä sinnekin.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mä en muista koska olisin katsonut leffaa telkkarista :( Betoniyön kävin kattomassa kyllä tällä viikolla. Aika visuaalinen juttu..

        Nyt zzzz:etaa, hulina-viikonloppu tulossa..

        Doom-leffa on vielä huonompi.
        Pitäisi tyhjätä autoa huomista varten.
        Kuskaan bändiä iltapäivällä.

        Jospa aamulla.


    • Ei keiloja kuitenkaa

      Kaatamaan...

      • Keilaus on tylsää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe