Halloween?

Miksi ihmeessä meille tungetaan noita amerikanismeja.

Miksei vaikkapa japanilaisia vastaavia (kai niillä jotain on).

Tai sitten meidän pitäisi ihan kiusalla viedä kaikki juhannusjuttumme amerikkalaisille. Varsinkin humalassa riitely ja kokkoon kaatuminen.

28

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin kuten itse
      • No ei se amerikkalaisten perinne piilottaa lapsille jaettaviin karkkeihin rotanmyrkkyä tai huumeita ole yhtään sen parempi.


      • Pyh, älä
        buddy-love kirjoitti:

        No ei se amerikkalaisten perinne piilottaa lapsille jaettaviin karkkeihin rotanmyrkkyä tai huumeita ole yhtään sen parempi.

        keksi omias. Täällä vaan ryypätään ja tapellaan, amerikoissa on kaikki paremmin.


      • Pyh, älä kirjoitti:

        keksi omias. Täällä vaan ryypätään ja tapellaan, amerikoissa on kaikki paremmin.

        Systeeminä on että vanhemmat tarkastavat lasten saamat karkit, sillä niissä saattaa olla ihan oikeasti kaikkea ylimääräistä.


    • kepponen kepponen kepponen

    • miesvm19671

      Joo, japanilaisilla on esim. Harakiri joka sopis hyväksi harrastukseksi monelle tälläkin palstalla :P

      • Ikisinkku M

        Rakas... elä jätä!


      • miesvm19671
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Rakas... elä jätä!

        En toki, mun keittiöveitset on liian tylsiä minkään leikkaamiseen joten hakkaan itseäni halolla päähän.. ei toimi.


      • miesvm19671 kirjoitti:

        En toki, mun keittiöveitset on liian tylsiä minkään leikkaamiseen joten hakkaan itseäni halolla päähän.. ei toimi.

        Pööh, eihän teistä ole mihinkään, sillä minä olen sentään onnistunut iskemään itseäni kirveellä selkään.


      • No, itseasiassa olen bileissä huomenna ja ylihuomenna, muttei niissä ole kuin tavalliset vaatteet, eivätkä edes liity halloweeniin mitenkään. (Ne synttärit siis kahdella kaverilla)


      • buddy-love kirjoitti:

        No, itseasiassa olen bileissä huomenna ja ylihuomenna, muttei niissä ole kuin tavalliset vaatteet, eivätkä edes liity halloweeniin mitenkään. (Ne synttärit siis kahdella kaverilla)

        Jaa ne, mihin sinä et halunnut mennä järjestelemään, kuvaamaan ja siivoamaan?


      • tosi..typy kirjoitti:

        Jaa ne, mihin sinä et halunnut mennä järjestelemään, kuvaamaan ja siivoamaan?

        Juuri ne.
        Puhuivat ympäri.


      • buddy-love kirjoitti:

        Juuri ne.
        Puhuivat ympäri.

        Hauskoja biletys iltoja sinne.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Hauskoja biletys iltoja sinne.

        Saa nyt nähdä.
        Liikaa tuntemattomia ihmisiä.


    • west west west

      Olemme LÄNSIMAA! Ihailemme LÄNSIMAISUUTTA!

      • Riippuen sijainnista, ne voivat olla siellä myös Idässä.
        (tai alhaalla, jos sattuu olemaan kiertoradalla)


      • miesvm19671
        buddy-love kirjoitti:

        Riippuen sijainnista, ne voivat olla siellä myös Idässä.
        (tai alhaalla, jos sattuu olemaan kiertoradalla)

        Odotellaan nyt että maapallon magneettikenttä kääntyy ympäri ja mietitään sitte ilmansuunnat uusiks :) Ottakaa silloin yhteys Suunnon asiakaspalveluun, btw.


    • Ja ei kun pyhäinpäivää viettämään...

      • kurpitsapää

        ja lainaamaan kauhuleffoja...


    • Mun lapset on siinä iässä, että niiden pitäis olla innoissaan Halloweenista, kun muutenkin lukevat kaikenlaisia velho-, vampyyri- ym.juttuja, mutta ei.. Eivät tykkää.. Meillä on kyllä muuta lasten biletystä viikonloppuna, mutta Halloween-teemaa siinä ei saa kuulemma olla.

      itse käyn huomenna viemässä kynttilät haudoille, kun viikonloppuna ei onnistu.

      • Fiksuja lapsia.

        Katson Alien-leffaa.
        Aika huono.


      • palstailee
        buddy-love kirjoitti:

        Fiksuja lapsia.

        Katson Alien-leffaa.
        Aika huono.

        yybee taas siiidereissään


      • buddy-love kirjoitti:

        Fiksuja lapsia.

        Katson Alien-leffaa.
        Aika huono.

        Mä en muista koska olisin katsonut leffaa telkkarista :( Betoniyön kävin kattomassa kyllä tällä viikolla. Aika visuaalinen juttu..

        Nyt zzzz:etaa, hulina-viikonloppu tulossa..


      • palstailee kirjoitti:

        yybee taas siiidereissään

        Joopa joo.. Kyllä on aika siiderivapaa viikonloppu edessä. Eikä nyt muutenkaan siiderit innosta. Öitä sinnekin.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mä en muista koska olisin katsonut leffaa telkkarista :( Betoniyön kävin kattomassa kyllä tällä viikolla. Aika visuaalinen juttu..

        Nyt zzzz:etaa, hulina-viikonloppu tulossa..

        Doom-leffa on vielä huonompi.
        Pitäisi tyhjätä autoa huomista varten.
        Kuskaan bändiä iltapäivällä.

        Jospa aamulla.


    • Ei keiloja kuitenkaa

      Kaatamaan...

      • Keilaus on tylsää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe