Eikö seuraa löydy? Tarkista nämä asiat nettideittiprofiilissasi

e-kontakti.fi

Jos oma nettideittiprofiili on ollut jo pidemmän aikaa samanlainen eikä tuloksia ole tullut, pienikin freesaus ja kuvien vaihto voi tehdä terää.

Keskity kuviin, vaihda nimimerkki, ole aktiivisempi ja keskitä aktiivisuuttasi sivuston ruuhkatunteihin. Nämä ja paljon muita vinkkkejä nettideittiprofiilisi uudistamiseksi löydät E-kontakti.fin blogista: http://bit.ly/17x68Xz

t: Heli E-kontakti.fistä
www.e-kontakti.fi

20

477

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 69jj

Onko sulla Heli tylsää?

• 18+5

Mitäs itse tekisit jos olisit töissä E-Kontaktissa (et ehkä muualle töihin olisi päässyt) ja palkkasi vaikka muodostuisi osittain provisiosta. Luultavasti yrittäisit saada mahdollisimman paljon maksavia asiakkaita palveluun...

• 18+5 kirjoitti:

Mitäs itse tekisit jos olisit töissä E-Kontaktissa (et ehkä muualle töihin olisi päässyt) ja palkkasi vaikka muodostuisi osittain provisiosta. Luultavasti yrittäisit saada mahdollisimman paljon maksavia asiakkaita palveluun...

Hei 18 5,

tuo nyt ei ihan pidä paikkaansa. Suomalainen mediayhtiö Alma Media omistaa E-kontakti Oy:n ja minä majailen täällä ihan kuukausipalkkalaisena tuotepäällikkönä.

T: Heli

• alman osakas
        e-kontakti.fi kirjoitti:

Hei 18 5,

tuo nyt ei ihan pidä paikkaansa. Suomalainen mediayhtiö Alma Media omistaa E-kontakti Oy:n ja minä majailen täällä ihan kuukausipalkkalaisena tuotepäällikkönä.

Minkä ikäinen olet Heli? Jos olet alle 35, niin lähdetkö treffeille vähän ylipainoisen kaljuuntuvan miehen kanssa?

• ,,,,,,,,
        alman osakas kirjoitti:

Minkä ikäinen olet Heli? Jos olet alle 35, niin lähdetkö treffeille vähän ylipainoisen kaljuuntuvan miehen kanssa?

Ei Heli ehdi mainostamasta mihinkään..

• R35-46
        e-kontakti.fi kirjoitti:

Hei 18 5,

Alma manu? Itse ajan aamulehteä jakajille :O Sarankulmassa....its a small world

• alman osakas kirjoitti:

Hei alman osakas,

Minulla on tuolla kotona jo oma kaljuuntuva köriläs, niin joudun valitettavasti avioliittolupaukseen vedoten nyt kieltäytymään.

Kiitos kysymästä kuitenkin,

• Hei 69jj,

Kiitos kysymästä, eipä minulla tylsää ole. Entäs itselläsi?

• ........

Oletko aivan varma vastauksesta?

• ........ kirjoitti:

Oletko aivan varma vastauksesta?

Joo, olen. Lukitaan tämä :D

Voin ihan rehellisyyden nimissä kertoa että yksikään päivä tämän palvelun parissa ei ole samanlainen ja on todella mukavaa olla asiakkaiden kanssa tekemisissä monilla eri tavoilla.

• sanon vaan.

Hevosetkin nauraa naille kontaktin itsestään selville vinkeille. Jos on ruma niin ei se auta vaikka kuvan vaihtais joka päivä.

• mummeli1

Entäs jos ei ole edes ruma vaan mitä ilmeisimmin vain liian vanha? Eli 56v nainen taitaa olla auttamatta museokamaa? Kokemukset pariltakin deittipalstalta ihan samanlaiset: uudet omaikäiset tulokkaat ottavat yhteyttä, kehuvat kuvaa ja profiilia muutenkin, mutta muutaman päivän päästä miesten postiboxit paukkuvat nuorempia ja kauniimpia ja siihen loppui taas sekin ilo. Joku on sanonut ihan suoraankin, että tarjontaa on niin paljon, ettei enää jaksa vastata... että silleen.

• Hei mummeli1,

ymmärrän mitä tarkoitat, mutta juuri tuolla profiilin päivittämisellä voit vaikuttaa siihen, että et "hautaudu" parin päivän päästä.

E-kontakti.fissä on myös Parrasvalomerkintöjä, Suomi24.fissä samansuuntainen taitaa olla tuo megafonihuuto, jossa itseään voi nostaa esille massasta omilla viesteillään jotka suunnataan sille joukossa jota olet etsimässä.

Harmi jos itselläsi on ikäviä kokemuksia nettideittailusta. Meillä on käyttäjistä 30 prosenttia yli 50-vuotiaita naisia ja miehiä ja kyllä siellä viuhuu viestit vilkkaasti, ei se iästä ole kiinni!

t: Heli E-kontakti.fistä

• sanon vaan.

vanhat voi hakee seuraa lavatansseista tai risteilyltä. Nettideitto on vähän nuorempien juttu. Toki poikkeuksia löytyy mutta en usko että vanhat yli 50 v käyttää niin paljon nettiä.

• 17+9

:-DDDDD

Lapsikulta, aloitin ensimmäisen netin kautta syntyneen suhteeni vuonna 1996. Olitko sinä silloin edes syntynyt?

Siitä saakka olen käyttänyt niin nettiä kuin monia muitakin tietokoneohjelmia sekä työkseni että vapaa-ajalla lähes 24/7. Hei, minulla on jopa älypuhelin ja Spotifyakin käytän säännöllisesti (enkä kuuntele sieltä Olavi Virtaa) ;-)

• lapsraukat

58-vuotias Tim Berners-Lee ei myöskään käyttänyt webbia - ennen kuin kehitti sen. Mutta eihän nuo lapset edes tiedä netin kehittämisestä mtn, osaavat just ja just käyttää fb:a ja youtubea.

• Sen 12 vuoden aikana, mitä on pitänyt nettidettiprofiilia eri palveluissa, on huomannu ettei kukaan kiinnostu vaikka miten yrittäisi muokata profiilia. Tällä päällä ei vaan synny tarpeeksi kiinnostavaa tekstiä.

• rikos on rakkaus.

Kiltillä miehellä ei tee mitään joten turha mitään profiileja laittaa jos ei ole ollut vankilassa ja vähintään pahoinpidellyt ihmisiä.

• Kyllästynyt leikkeih

Alkaa vaikuttamaan ihan samalta. Naiset kun haluavat ennemmin löytää sellaisen miehen, joka kerran päivässä vetelee ympäri korvia, jotta nainen voi sitten purkaa tuntojaan naamakirjassa.

• ei oo totta

Eli koitatte kaupata ihmisille perättömiä toiveita
      kahdella eri sivustolla, joista toinen on käytännössä katsoen kaatunut
      ja siellä näkyvyyttä haamujen joukossa saa 30 €/kk
      ja tällä uudella tarjoatte tyhjää 60 €/kk ?? Nerokasta mitä jos ensin rakentaisi toimivan koseptin sen jälkeen katsoisi, että se sivu rullaa ja sitten vasta
      myisi lisäosaa niin, ettei alkuperäinen kosepti kärsisi =)

Kattoo vaikka kuinka heppoisesti joku iskuri on koodattu ja silti toimii
      Ette pysty edes siihen ja sen iskurin koodaamiseen on mennyt joltain vähän enemmän osaavalta noin 15 min. =D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3603
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2244
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1875
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1629
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      16
      1586
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1558
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1417
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      82
      1297
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1222
    Aihe