Mitä hyvää viimeksi onnistuit saamaan halvalla?
Voiko hyvää saada halvalla?
30
116
Vastaukset
- -!-
Silakoita. Eikä menny kissalle.
- ...
Yksi neule on jäänyt mieleen. 25e maksoi ja pysyi muodossaan melkein kaksi vuotta ja näytti pirun hyvältä. Mikä ihme siinä on, että niin hyvä tuote ei pysy jatkuvasti myynnissä. Siinä vaiheessa kun toteaa, että tämähän oli loistava ostos, niin eipä ole enää hyllyssä.
- mainiota.
punkkua. 2 e/lasi.
- Ikisinkku M
Ryysyjä tulee yleensä ostettua niin että alea pitää edes vähän olla tai jää kauppaan. Kyllä siinä kauppias vielä taisi katetta tehdä mutta viimeisin taitaa olla north facen vettäpitävä huppari alenarikasta, ei hirveän hyvä mutta voi joskus olla tarpeeseen.
- määmy
Aamiaisen sänkyyn :)
Kyllähän sitä kirpputoreilta joskus löytöjä tekee. Mutta jos uusia tuotteita haluaa, niin aika iso mahdollisuus on ostaa paskaa kalliillakin.
- Jösses!
Genio.Mente kirjoitti:
http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=233065&tstart=0
Toivottavasti tuo tonttu ei pane sitä uuttakin veistä astianpesukoneeseen!
Veitset tylsyy siellä alta aikayksikön. Yksikään ammattilainen ei laita mitään terävää esinettä astianpesukoneeseen lähtien kuorimaveitsistä.
- Mutta en helppo
Kyllä. Minä olen hyvä ja halpa.
Kolusin kaikki Itiksen ja keskustan kaupat läpi etsiessäni tiettyjä Dieselin farkkuja. Jostain syystä juuri minun tuumakokoni ja lahkeenpituus oli loppu koko kaupungista. Lopulta löysin oikeat Stoccan Onewayn alelaarista. Hintalappu oli normaalin 150€:n sijaan 60€ ja sattui olemaan vielä 20€:n lahjakortti lompakossa. Kylläpä tulikin nuukalle miehelle hyvä mieli! ;-)
Se on muuten jännä, aina kun löytää jonkun hyvän tuotteen(vaikkapa hyvän farkkumallin), niin aina ne jossain vaiheessa häviää myynnistä. Ei vituta, ei... Tosin nyt viimeks en jaksanut ihmeemmin lähteä kolumaan liikkeitä, olin ihan ihmeissään kun muultakin kuin levikseltä löyty minua miellyttävä malli ja oli jopa noin 30-40 euroa halvempi kuin leviksillä vastaava. Ihan kiva kun löyty vaihtoehto...
Genio.Mente kirjoitti:
Se on muuten jännä, aina kun löytää jonkun hyvän tuotteen(vaikkapa hyvän farkkumallin), niin aina ne jossain vaiheessa häviää myynnistä. Ei vituta, ei... Tosin nyt viimeks en jaksanut ihmeemmin lähteä kolumaan liikkeitä, olin ihan ihmeissään kun muultakin kuin levikseltä löyty minua miellyttävä malli ja oli jopa noin 30-40 euroa halvempi kuin leviksillä vastaava. Ihan kiva kun löyty vaihtoehto...
Joskus käy tuuri. Minulta meinasi jo usko loppua tuolla kertomallani reissulla. Kokeilin siis suurem määrän muitakin farkkuja, mutta yhdetkään eivät tuntuneet ja näyttäneet omaan silmääni yhtä hyviltä.
Harmi kun aikoinaan kyllästyin 501:iin. Ne kun maksoi Tarjoustalossa aina 60€, eli olivat Dieseleitä yli puolta halvemmat.Ratikkakuski kirjoitti:
Joskus käy tuuri. Minulta meinasi jo usko loppua tuolla kertomallani reissulla. Kokeilin siis suurem määrän muitakin farkkuja, mutta yhdetkään eivät tuntuneet ja näyttäneet omaan silmääni yhtä hyviltä.
Harmi kun aikoinaan kyllästyin 501:iin. Ne kun maksoi Tarjoustalossa aina 60€, eli olivat Dieseleitä yli puolta halvemmat.Mä muistan oman vitutukseni kun olin ajanut yhdet leviksen 555:set loppuun ja olin menossa ostamaan uusia. Ei jumalauta löytynyt mistään, silloin olin ilkeä asiakas kierroksen loppuvaiheessa joillekin myyjille(olen vilpittömästi pahoillani, jos sattumoisin joku tunnistaa tässä itsensä). Meni muutama vuosi, ennen kun levikseltä tuli korvaava malli 512. Nyt en menny Halosta pidemmälle, sieltä ei ainakaan enää löytynyt, toivottavasti ei ole taas kerran hyvä bootcut malli lopetettu... Mutta eniveis, Lee:llä oli vastaava hyvä bootcut malli ja huomattavasti edullisempi. En valita...
Genio.Mente kirjoitti:
Mä muistan oman vitutukseni kun olin ajanut yhdet leviksen 555:set loppuun ja olin menossa ostamaan uusia. Ei jumalauta löytynyt mistään, silloin olin ilkeä asiakas kierroksen loppuvaiheessa joillekin myyjille(olen vilpittömästi pahoillani, jos sattumoisin joku tunnistaa tässä itsensä). Meni muutama vuosi, ennen kun levikseltä tuli korvaava malli 512. Nyt en menny Halosta pidemmälle, sieltä ei ainakaan enää löytynyt, toivottavasti ei ole taas kerran hyvä bootcut malli lopetettu... Mutta eniveis, Lee:llä oli vastaava hyvä bootcut malli ja huomattavasti edullisempi. En valita...
Leviksen 501 on muuten aika juntti malli. En tajua miksi se on sellainenaan vielä myynnissä...
- Kyöstix
Genio.Mente kirjoitti:
Leviksen 501 on muuten aika juntti malli. En tajua miksi se on sellainenaan vielä myynnissä...
Teitä juntteja varten tietenkin.
Genio.Mente kirjoitti:
Leviksen 501 on muuten aika juntti malli. En tajua miksi se on sellainenaan vielä myynnissä...
Nooh, niissä 501:llä on kuitenkin bootcut lahkeet, napit ja aikoinaan kohtuullisen matala vyötärö. Muistan vieläkin kauhulla 80-lukua, kun farkkujen vyötärö oli napaan asti ja niissä oli pillilahkeet.
Tiesitkö muuten, että 501:n malli ei ole nykyisin sama kuin vielä vuosikymmen sitten?Ratikkakuski kirjoitti:
Nooh, niissä 501:llä on kuitenkin bootcut lahkeet, napit ja aikoinaan kohtuullisen matala vyötärö. Muistan vieläkin kauhulla 80-lukua, kun farkkujen vyötärö oli napaan asti ja niissä oli pillilahkeet.
Tiesitkö muuten, että 501:n malli ei ole nykyisin sama kuin vielä vuosikymmen sitten?En tiennyt, viimeksi ollut 501:set joskus 20 vuotta sitten tai jotain. Silloin ei vielä tiennyt paremmasta.
Heh, yksi ihana nainen sai mut joskus kokeilemaan niitä 555:sia. Sanoi, että perseeni näyttää paremmalta niissä. Osas aika hyvin vedota siihen pieneen piilevään narsistiin sisälläni...
Yksi nykyajan farkkumuodin hirvityksiä on muuten se pillifarkkujen paluu...Genio.Mente kirjoitti:
En tiennyt, viimeksi ollut 501:set joskus 20 vuotta sitten tai jotain. Silloin ei vielä tiennyt paremmasta.
Heh, yksi ihana nainen sai mut joskus kokeilemaan niitä 555:sia. Sanoi, että perseeni näyttää paremmalta niissä. Osas aika hyvin vedota siihen pieneen piilevään narsistiin sisälläni...
Yksi nykyajan farkkumuodin hirvityksiä on muuten se pillifarkkujen paluu...Sanos muuta. Täytyy olla tosi hyvä kroppa, että pillalahkeet näyttävät hyvältä. Bootcatit ovat paljon armeliaammat muutamalle ylikilolle, jota suurin osa kansasta mukanaan kantaa.
Ratikkakuski kirjoitti:
Sanos muuta. Täytyy olla tosi hyvä kroppa, että pillalahkeet näyttävät hyvältä. Bootcatit ovat paljon armeliaammat muutamalle ylikilolle, jota suurin osa kansasta mukanaan kantaa.
Minusta pillifarkut vääristää aika paljon naisen kroppaa. Perse näyttää liian leveältä ja pohkeet suhteessa perseeseen lähes olemattomia.
Mutta kyllä pillifarkutkin saa ihan toimivan näköiseksi, jos osaa yhdistää tyylikkäät pitkävartiset saappaat niihin.Genio.Mente kirjoitti:
Minusta pillifarkut vääristää aika paljon naisen kroppaa. Perse näyttää liian leveältä ja pohkeet suhteessa perseeseen lähes olemattomia.
Mutta kyllä pillifarkutkin saa ihan toimivan näköiseksi, jos osaa yhdistää tyylikkäät pitkävartiset saappaat niihin.Miten voi kaks miestä saada aikaan noin pitkän keskustelun pukeutumisesta?
relaxed_eyes kirjoitti:
Miten voi kaks miestä saada aikaan noin pitkän keskustelun pukeutumisesta?
Heh, noh... Mä oon joskus sanonut että olen kaappiesteetikko. Tosin nyt olen tainnut tulla jo kaapista ulos...
- ei miehekästä
relaxed_eyes kirjoitti:
Miten voi kaks miestä saada aikaan noin pitkän keskustelun pukeutumisesta?
Homoja
ei miehekästä kirjoitti:
Homoja
Heh, mutta tiestitkö että homostelu on varsin miehekästä puuhaa...?
- Haha!
relaxed_eyes kirjoitti:
Miten voi kaks miestä saada aikaan noin pitkän keskustelun pukeutumisesta?
Rellun paras ja osuvin kommentti :D
Kattotuolit, kattopeltejä, kuorma-auton, Mustangin.... lista on loputon.
- kirppistelijä
kirppikseltä: Kokonaan lasinen olohuoneen pöytä 15e, signeerattu maljakko 3e, ihanat farkut 2e jnejnejne..... etsivä löytää
Pyyheliinoja (pellavaa).
- tarjous.
Yhet kengät ostin 20 v sitten 20 egellä ja vieläkin kuin uudet. sitten ostin uuden sänkyn 15 egellä ja polkupyörän 30 egellä eikä mihinkää ole kulunut.
Alkoholia laivalta.
- erikoistarjouksesta
Halvan lakua
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644