Voiko hyvää saada halvalla?

hyväähalvalla

Mitä hyvää viimeksi onnistuit saamaan halvalla?

30

116

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -!-

      Silakoita. Eikä menny kissalle.

    • ...

      Yksi neule on jäänyt mieleen. 25e maksoi ja pysyi muodossaan melkein kaksi vuotta ja näytti pirun hyvältä. Mikä ihme siinä on, että niin hyvä tuote ei pysy jatkuvasti myynnissä. Siinä vaiheessa kun toteaa, että tämähän oli loistava ostos, niin eipä ole enää hyllyssä.

    • mainiota.

      punkkua. 2 e/lasi.

    • Ikisinkku M

      Ryysyjä tulee yleensä ostettua niin että alea pitää edes vähän olla tai jää kauppaan. Kyllä siinä kauppias vielä taisi katetta tehdä mutta viimeisin taitaa olla north facen vettäpitävä huppari alenarikasta, ei hirveän hyvä mutta voi joskus olla tarpeeseen.

    • määmy

      Aamiaisen sänkyyn :)

    • Kyllähän sitä kirpputoreilta joskus löytöjä tekee. Mutta jos uusia tuotteita haluaa, niin aika iso mahdollisuus on ostaa paskaa kalliillakin.

      • http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=233065&tstart=0


      • Jösses!

    • Mutta en helppo

      Kyllä. Minä olen hyvä ja halpa.

    • Kolusin kaikki Itiksen ja keskustan kaupat läpi etsiessäni tiettyjä Dieselin farkkuja. Jostain syystä juuri minun tuumakokoni ja lahkeenpituus oli loppu koko kaupungista. Lopulta löysin oikeat Stoccan Onewayn alelaarista. Hintalappu oli normaalin 150€:n sijaan 60€ ja sattui olemaan vielä 20€:n lahjakortti lompakossa. Kylläpä tulikin nuukalle miehelle hyvä mieli! ;-)

      • Se on muuten jännä, aina kun löytää jonkun hyvän tuotteen(vaikkapa hyvän farkkumallin), niin aina ne jossain vaiheessa häviää myynnistä. Ei vituta, ei... Tosin nyt viimeks en jaksanut ihmeemmin lähteä kolumaan liikkeitä, olin ihan ihmeissään kun muultakin kuin levikseltä löyty minua miellyttävä malli ja oli jopa noin 30-40 euroa halvempi kuin leviksillä vastaava. Ihan kiva kun löyty vaihtoehto...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Se on muuten jännä, aina kun löytää jonkun hyvän tuotteen(vaikkapa hyvän farkkumallin), niin aina ne jossain vaiheessa häviää myynnistä. Ei vituta, ei... Tosin nyt viimeks en jaksanut ihmeemmin lähteä kolumaan liikkeitä, olin ihan ihmeissään kun muultakin kuin levikseltä löyty minua miellyttävä malli ja oli jopa noin 30-40 euroa halvempi kuin leviksillä vastaava. Ihan kiva kun löyty vaihtoehto...

        Joskus käy tuuri. Minulta meinasi jo usko loppua tuolla kertomallani reissulla. Kokeilin siis suurem määrän muitakin farkkuja, mutta yhdetkään eivät tuntuneet ja näyttäneet omaan silmääni yhtä hyviltä.

        Harmi kun aikoinaan kyllästyin 501:iin. Ne kun maksoi Tarjoustalossa aina 60€, eli olivat Dieseleitä yli puolta halvemmat.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Joskus käy tuuri. Minulta meinasi jo usko loppua tuolla kertomallani reissulla. Kokeilin siis suurem määrän muitakin farkkuja, mutta yhdetkään eivät tuntuneet ja näyttäneet omaan silmääni yhtä hyviltä.

        Harmi kun aikoinaan kyllästyin 501:iin. Ne kun maksoi Tarjoustalossa aina 60€, eli olivat Dieseleitä yli puolta halvemmat.

        Mä muistan oman vitutukseni kun olin ajanut yhdet leviksen 555:set loppuun ja olin menossa ostamaan uusia. Ei jumalauta löytynyt mistään, silloin olin ilkeä asiakas kierroksen loppuvaiheessa joillekin myyjille(olen vilpittömästi pahoillani, jos sattumoisin joku tunnistaa tässä itsensä). Meni muutama vuosi, ennen kun levikseltä tuli korvaava malli 512. Nyt en menny Halosta pidemmälle, sieltä ei ainakaan enää löytynyt, toivottavasti ei ole taas kerran hyvä bootcut malli lopetettu... Mutta eniveis, Lee:llä oli vastaava hyvä bootcut malli ja huomattavasti edullisempi. En valita...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Mä muistan oman vitutukseni kun olin ajanut yhdet leviksen 555:set loppuun ja olin menossa ostamaan uusia. Ei jumalauta löytynyt mistään, silloin olin ilkeä asiakas kierroksen loppuvaiheessa joillekin myyjille(olen vilpittömästi pahoillani, jos sattumoisin joku tunnistaa tässä itsensä). Meni muutama vuosi, ennen kun levikseltä tuli korvaava malli 512. Nyt en menny Halosta pidemmälle, sieltä ei ainakaan enää löytynyt, toivottavasti ei ole taas kerran hyvä bootcut malli lopetettu... Mutta eniveis, Lee:llä oli vastaava hyvä bootcut malli ja huomattavasti edullisempi. En valita...

        Leviksen 501 on muuten aika juntti malli. En tajua miksi se on sellainenaan vielä myynnissä...


      • Kyöstix
        Genio.Mente kirjoitti:

        Leviksen 501 on muuten aika juntti malli. En tajua miksi se on sellainenaan vielä myynnissä...

        Teitä juntteja varten tietenkin.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Leviksen 501 on muuten aika juntti malli. En tajua miksi se on sellainenaan vielä myynnissä...

        Nooh, niissä 501:llä on kuitenkin bootcut lahkeet, napit ja aikoinaan kohtuullisen matala vyötärö. Muistan vieläkin kauhulla 80-lukua, kun farkkujen vyötärö oli napaan asti ja niissä oli pillilahkeet.

        Tiesitkö muuten, että 501:n malli ei ole nykyisin sama kuin vielä vuosikymmen sitten?


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Nooh, niissä 501:llä on kuitenkin bootcut lahkeet, napit ja aikoinaan kohtuullisen matala vyötärö. Muistan vieläkin kauhulla 80-lukua, kun farkkujen vyötärö oli napaan asti ja niissä oli pillilahkeet.

        Tiesitkö muuten, että 501:n malli ei ole nykyisin sama kuin vielä vuosikymmen sitten?

        En tiennyt, viimeksi ollut 501:set joskus 20 vuotta sitten tai jotain. Silloin ei vielä tiennyt paremmasta.

        Heh, yksi ihana nainen sai mut joskus kokeilemaan niitä 555:sia. Sanoi, että perseeni näyttää paremmalta niissä. Osas aika hyvin vedota siihen pieneen piilevään narsistiin sisälläni...

        Yksi nykyajan farkkumuodin hirvityksiä on muuten se pillifarkkujen paluu...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        En tiennyt, viimeksi ollut 501:set joskus 20 vuotta sitten tai jotain. Silloin ei vielä tiennyt paremmasta.

        Heh, yksi ihana nainen sai mut joskus kokeilemaan niitä 555:sia. Sanoi, että perseeni näyttää paremmalta niissä. Osas aika hyvin vedota siihen pieneen piilevään narsistiin sisälläni...

        Yksi nykyajan farkkumuodin hirvityksiä on muuten se pillifarkkujen paluu...

        Sanos muuta. Täytyy olla tosi hyvä kroppa, että pillalahkeet näyttävät hyvältä. Bootcatit ovat paljon armeliaammat muutamalle ylikilolle, jota suurin osa kansasta mukanaan kantaa.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Sanos muuta. Täytyy olla tosi hyvä kroppa, että pillalahkeet näyttävät hyvältä. Bootcatit ovat paljon armeliaammat muutamalle ylikilolle, jota suurin osa kansasta mukanaan kantaa.

        Minusta pillifarkut vääristää aika paljon naisen kroppaa. Perse näyttää liian leveältä ja pohkeet suhteessa perseeseen lähes olemattomia.

        Mutta kyllä pillifarkutkin saa ihan toimivan näköiseksi, jos osaa yhdistää tyylikkäät pitkävartiset saappaat niihin.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Minusta pillifarkut vääristää aika paljon naisen kroppaa. Perse näyttää liian leveältä ja pohkeet suhteessa perseeseen lähes olemattomia.

        Mutta kyllä pillifarkutkin saa ihan toimivan näköiseksi, jos osaa yhdistää tyylikkäät pitkävartiset saappaat niihin.

        Miten voi kaks miestä saada aikaan noin pitkän keskustelun pukeutumisesta?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Miten voi kaks miestä saada aikaan noin pitkän keskustelun pukeutumisesta?

        Heh, noh... Mä oon joskus sanonut että olen kaappiesteetikko. Tosin nyt olen tainnut tulla jo kaapista ulos...


      • ei miehekästä
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Miten voi kaks miestä saada aikaan noin pitkän keskustelun pukeutumisesta?

        Homoja


      • ei miehekästä kirjoitti:

        Homoja

        Heh, mutta tiestitkö että homostelu on varsin miehekästä puuhaa...?


      • Haha!
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Miten voi kaks miestä saada aikaan noin pitkän keskustelun pukeutumisesta?

        Rellun paras ja osuvin kommentti :D


    • Kattotuolit, kattopeltejä, kuorma-auton, Mustangin.... lista on loputon.

    • kirppistelijä

      kirppikseltä: Kokonaan lasinen olohuoneen pöytä 15e, signeerattu maljakko 3e, ihanat farkut 2e jnejnejne..... etsivä löytää

    • Pyyheliinoja (pellavaa).

    • tarjous.

      Yhet kengät ostin 20 v sitten 20 egellä ja vieläkin kuin uudet. sitten ostin uuden sänkyn 15 egellä ja polkupyörän 30 egellä eikä mihinkää ole kulunut.

    • Alkoholia laivalta.

    • erikoistarjouksesta

      Halvan lakua

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe