Puuh

Tulin juuri
Pitkä päivä.
Reilut 450 kuvaa bileissä ( ja tilaus kuvaamaan jonkun bändin promomateriaalia).
Ei paljon ehtinyt istumaan, eikä oikein syömäänkään.
Eikä tuohon pakotettu. En vain osaa oikein olla juhlissa vain olemassa.
Nakitettiin vielä ääni ja valohommiinkin.
Ai niin ja kuskaukseen ja siivoukseen..

"Hiukan" väsy.
Mutta ei oikein pysty heti nukkumaankaan.

34

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai niin ja pitäisi olla kehumatta ilmeisesti vapaita naisia, sillä siitä näyttää seuraavan kutsuja.
      (ihan viattomasti kehun jos jollakin on hyvät värit ja muutenkin onnistuu kuvissa).
      Onneksi sentään sain niille selväksi etten ehdottomasti tanssi.

• Jaa niin, ja huomenna uudet bileet.
      Sinne on onneksi tilattu vain valoja varastostani.
      Toisaalta mietin, että pitäisikö tasapuolisuuden vuoksi kuvata sielläkin.

• ooolalaa!

Ja sinä osaat tosissaan tuon naisen kiinnostuksen herättämisen. Ja kyllä ne (valokuva)taiteellisesti lahjakkaat tulevat heti kitaristien jälkeen kiinnostavuusasteikossa...

• oijoi,
        ooolalaa! kirjoitti:

Ja sinä osaat tosissaan tuon naisen kiinnostuksen herättämisen. Ja kyllä ne (valokuva)taiteellisesti lahjakkaat tulevat heti kitaristien jälkeen kiinnostavuusasteikossa...

Miten minäkin saan osakseni miinussadetta.....

:-!

• oijoi, kirjoitti:

Miten minäkin saan osakseni miinussadetta.....

:-!

Ja enemmän miinuksia kuin minulle.
        Ihan kamalaa miten miinussuosioni heikkenee.

(solistia siellä kyllä pussailtiin kesken esityksen. Itse pysyin sen verran liikkeessä ettei saatu kiinni)

• aImis

Plösö nukkumaan nyt.

• Mutta minähän olen laihtunut tänään valtavasti kun en ole ehtinyt syömään.
        (no hiukan kakkua tuli syötyä ja yksi niistä oli erityisen hyvää)

Mutta on totta, että olisi jo syytä olla unessa.

• Pitkä päivä:.!1#%?+
      • Jee, ei ihan noin pitkä.

• Miten on mahdollista
        buddy-love kirjoitti:

Jee, ei ihan noin pitkä.

.

"Miten on mahdollista että vatsasta kasvaa pérse??????"

Har!

.

• määmy

Tää ei tainnu ol ne bileet, mist mutrustit n. kk sit?

Onnitteluni, mä e pystyis repii itseeni bileis moneen asiaan. Siin kärsis jokin taho.

Kuskaus & siivous tietty bileiden ulkopuolist hommaa. Valo & ääni & kuvaus söis toine toistaan. Siis mun kohal söis sitä fotoamist

• Juuri ne olivat.
        Kyllä minä mieluummin olen ohjelmapuolella bileissä.

• pyyntöö pukkaa
      • 510
        475
        300
        200
        256
        200

Mutta tuossa testissä annetut tuloksethan koskevat vain tuota jälkimmäistä osuutta.
        Se alkuosa on näköjään niiden omaan käyttöön.
        Sinänsä ihan mielenkiintoinen asperger-tyyppisiä ominaisuuksia kartoittava testi (siis se ensimmäinen).

• kiitos..
        buddy-love kirjoitti:

510
        475
        300
        200
        256
        200

Mutta tuossa testissä annetut tuloksethan koskevat vain tuota jälkimmäistä osuutta.
        Se alkuosa on näköjään niiden omaan käyttöön.
        Sinänsä ihan mielenkiintoinen asperger-tyyppisiä ominaisuuksia kartoittava testi (siis se ensimmäinen).

Näinkö tosiaan? Se on siis vain semmoinen pieni palkkio koekaniinina olemisesta... Mulla samansuuntaiset pisteet. Ja nähtäväksi jää, mitä tutkimus sitten saa selville.

• kiitos.. kirjoitti:

Näinkö tosiaan? Se on siis vain semmoinen pieni palkkio koekaniinina olemisesta... Mulla samansuuntaiset pisteet. Ja nähtäväksi jää, mitä tutkimus sitten saa selville.

Siltä vaikuttaa, sillä alkuosan kysymykset eivät näytä liittyvän tuloksiin kovinkaan paljoa.

• näin se on,
        buddy-love kirjoitti:

Siltä vaikuttaa, sillä alkuosan kysymykset eivät näytä liittyvän tuloksiin kovinkaan paljoa.

tutkin asiaa ja näin on. Tulokset tulevat vain sen loppuosan perusteella. Olisi voinut vaikka laittaa suoran linkin tuohon loppuosan testiin, mutta saavatpahan tutkimusaineistoa tutkiessaan uskomuksia, paranormaaliin uskovia, uskonnollisia, tiedeuskovia, erilaisia maailmanhahmotustapoja yms. Yritän muistaa käydä katsomassa tutkimustuloksia ensi vuoden puolella.

tuo ajattelutapojen ero aiheuttaa monesti ongelmia ihmisten välille. Nyt huomaan, että voimakkaasti puolustavaa ajattelua käyttävät, voivat ottaa hyökkäyksinä ja loukkauksina minusta hyvinkin neutraalit asiat. Joidenkin mielestä on taas hyvin tärkeää, että ollaan samaa mieltä asiosta; erimielisyys tarkoittaa suunnilleen sotatilaa...

Enkä vieläkään oikein tajua, kun eräässä yhdistyksessä tuli riitaa parin henkilön välille maailmankatsomuksellisista asioista, jotka eivät liittyneet varsinaiseen yhdistyksen asiaan millään tavalla. Toki vaikuttaahan se henkilökohtaiseen näkemykseen asioita kohtaan, mutta varsinainen tavoite oli sama. Molemmat osapuolet näkivät, että yhdistys suosii vastapuolen näkemyksiä. Oli siis niin tai näin, oli aina väärin päin. Lopputuloksena molemat äärilaitojen edustajat erosivat tästä "puolueellisesta" ja "suvaitsemattomasta" yhdistyksestä... Asiat näyttävät niin erilaisilta eri kulmista katsottuna ja koettuna. Jokainen pitää näkemystään oikeana. Tietenkin minäkin omaani. Onko kemenkään näkemys oikea, totuudellinen? Minunkaan?

Mutta joo, psykologia olisi ollut erittäin kiehtova ala muutenkin, eikä itsenäistä asiaan perehtymistä tietenkään estä kukaan, vaikkei siitä elämänuraa ole tullutkaan. Sitten eläkkeellä...

• näin se on, kirjoitti:

tutkin asiaa ja näin on. Tulokset tulevat vain sen loppuosan perusteella. Olisi voinut vaikka laittaa suoran linkin tuohon loppuosan testiin, mutta saavatpahan tutkimusaineistoa tutkiessaan uskomuksia, paranormaaliin uskovia, uskonnollisia, tiedeuskovia, erilaisia maailmanhahmotustapoja yms. Yritän muistaa käydä katsomassa tutkimustuloksia ensi vuoden puolella.

tuo ajattelutapojen ero aiheuttaa monesti ongelmia ihmisten välille. Nyt huomaan, että voimakkaasti puolustavaa ajattelua käyttävät, voivat ottaa hyökkäyksinä ja loukkauksina minusta hyvinkin neutraalit asiat. Joidenkin mielestä on taas hyvin tärkeää, että ollaan samaa mieltä asiosta; erimielisyys tarkoittaa suunnilleen sotatilaa...

Enkä vieläkään oikein tajua, kun eräässä yhdistyksessä tuli riitaa parin henkilön välille maailmankatsomuksellisista asioista, jotka eivät liittyneet varsinaiseen yhdistyksen asiaan millään tavalla. Toki vaikuttaahan se henkilökohtaiseen näkemykseen asioita kohtaan, mutta varsinainen tavoite oli sama. Molemmat osapuolet näkivät, että yhdistys suosii vastapuolen näkemyksiä. Oli siis niin tai näin, oli aina väärin päin. Lopputuloksena molemat äärilaitojen edustajat erosivat tästä "puolueellisesta" ja "suvaitsemattomasta" yhdistyksestä... Asiat näyttävät niin erilaisilta eri kulmista katsottuna ja koettuna. Jokainen pitää näkemystään oikeana. Tietenkin minäkin omaani. Onko kemenkään näkemys oikea, totuudellinen? Minunkaan?

Mutta joo, psykologia olisi ollut erittäin kiehtova ala muutenkin, eikä itsenäistä asiaan perehtymistä tietenkään estä kukaan, vaikkei siitä elämänuraa ole tullutkaan. Sitten eläkkeellä...

Yhdistyksissä tapahtuu kummallisia asioita ja usein yhdistykset tuntuvat vetävän puoleensa ihmisiä jotka pyrkivät tekemään asioista yhä kummallisempia.

Ihmisillä on hyvin erilaisia näkökantoja ja he ovat tulleet niihin sekalaisten prosessien kautta. Kunnolliset ja perusteelliset väittelyt ovat hyödyllisiä, sillä niiden avulla kykenee näkemään miten toinen ajattelee ja miksi. Usein on kuitenkin niin, ettei joku ole oikeastaan pohtinut asioita joihin väittää uskovansa juuri lainkaan, vaan on napannut ne valmiina ja ilman perusteita. Näissä tapauksissa tuo henkilö on suurissa vaikeuksissa kun yrittää löytää perusteluja sille miksi ajattelee kuten ajattelee. Väittelyn kuluessa hän joko suuttuu, löytää perusteet näkökannoilleen, tai vaihtaa näkökantojaan johonkin jonka kykenee itselleen perustelemaan.

Väittelyissä oppii itsestään ja varsinkin muista. Väittelyihin kykeneviä on aivan liian harvassa ja kokemattomat kuvittelevat että heidät itsensä kyseenalaistetaan jos se mihin he väittävät uskovansa kyseenalaistetaan.

Usein näyttää olevan niin, että ihmisen jokin näkökanta on kehittynyt jostain yksittäisestä pienialaisesta yksityiskohdasta ja se on laajennettu kattamaan paljon suurempi alue, tai siitä muodostuu jopa koko elämänasenne. Samalla on tyypillistä että tuo henkilö ei havaitse miten pieneen yksityiskohtaan soveltuva näkökanta ei välttämättä sovellu lainkaan isompaan alueeseen. Väittelyissä näistä tulee mielenkiintoisia tilanteita.

Pääsen kunnollisiin väittelyihin nykyään aivan liian harvoin.
        En edes kerran vuodessa.

• Ja kohta niihin seuraaviin bileisiin.
      Päätä särkee hiukan.
      Jo kolmatta päivää.

• Kannattaisiko käydä lääkärissä? Ajatellen aivoinfarktin vaaraa

• runontaja kirjoitti:

Kannattaisiko käydä lääkärissä? Ajatellen aivoinfarktin vaaraa

Ihan tavallista migreeniä.
        Tulee sarjoina.
        Joskus jää roikkumaan, eikä tule tai mene.
        Joskus on pitkä tauko välissä.
        Ei ole ollut pariin kuukauteen yhtään kertaa ja iski nyt puoliteholla.
        (ei siis huolta)

• buddy-love kirjoitti:

Ihan tavallista migreeniä.
        Tulee sarjoina.
        Joskus jää roikkumaan, eikä tule tai mene.
        Joskus on pitkä tauko välissä.
        Ei ole ollut pariin kuukauteen yhtään kertaa ja iski nyt puoliteholla.
        (ei siis huolta)

OK

• men at work

Olet "monitoimityökalu"

• Oikeasti on niin, että minä teen sen mitä muut eivät osaa tai uskalla tai molempia.
        Omissa hommissani olen kuitenkin tavattoman laiska.
        Pitäisi siis olla kumppanina joku joka osaa motivoida omiin hommiin.
        (mutta parempi että pysyn erossa suhteista, sillä niistä tulee suhteettomia ongelmia)

• akku zippaa

VIRTAHAN TUOMMOSESSA LOPPUU...

• Aamulla (joka itseasiassa oli iltapäivä, oli aika heikosti virtaa, mutta iltaa kohti teho parani)

• Olen palannut.
      Videoin kaksi bändiä.
      Keskikokoinen kamera.
      Hiukan loppua kohti alkoi heilua kun kädet väsyivät, mutta onneksi siinä on kunnollinen vakautus.

Aika hyvää kakkua taas ja varsinkin kirsikkahillon kanssa.

Hyviä bändejä. Lupasin käydä kuvaamassa myöhemminkin.

• älä mee sateeseen

Mies on näemmä tehty sokerista.

• älä mee sateeseen kirjoitti:

Mies on näemmä tehty sokerista.

Pööh..
        No, odotan sitten talvea ja lumisateita.

• Parin illan juhlinnan jälkeen, oliko sinulla edes hauskaa? Uskon että oli, vaikka ensin potkitkin vastahankaan
      Toivottavasti oli hyvä tarjoilu ja kunnon sapuskat. :)

• Parempi salaatti kuin eilen.
        Kakku ihan ok ja siihen suunniteltu kirsikkahillo kastikkeena oli oikein hyvä lisä.
        (nuoriso oli arvioinut että jos kirsikka laitetaan kakkuun, niin siitä tulisi liian makea)

((aikuisten jutut ovat lopulta melko tylsiä joten juttelin nuorison kanssa pitkään koirista ja leivonnasta))

En osaa sanoa oliko minulla hauskaa... lähinnä mielenkiintoista... Mutta se on selvää, että jos olisin vain ollut paikalla istumassa pöydässä keskustelemassa, niin minulla olisi ollut tylsää.

• Kaksi kysymystä

1. mitä linssejä käytit ja niiden f
      2. kuinka monessa käytit salamaa ja oliko irtosalama?

• 17-35mm, joka vastaa noin 50 millistä pisimmillään tuossa vajaakennoisessa kamerassani. On 2,8 valovoimainen. Pidempi olisi välillä ollut hyödyllinen, mutta ei siinä ehtinyt vaihtelemaan.
      Kaikki kuvat salamalla. Kamerassa kiinni oleva lisäsalama pelkästään ja enimmäkseen seinistä ja katosta heijastamalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1149
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      881
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      319
      639
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      614
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      608
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56