sormi irti naisen vuoksi

jotain_on_tehtava

Olen kohdellut erästä naista huonosti. Haluan osoittaa hänelle että välitän hänestä. Pidättekö te naiset hyvänä ajatuksena leikata pikkurilli irti osoittaakseen välittämisensä?

9

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikea sanoa

Pikemminkin epätasapainoisen sekopään kuvan annat, mutta voihan se olla, että just sellaisista miehistä hän pitää.

• ihan miten vaan

yksikään nainen ei ole sen arvoinen. Kannattaisi etsiä miljoonista naisista vähintään kolmekymmentä parempaa ja nylkytellä ensin niiden kanssa. Sitten monen vuoden jälkeen naureskella sitä taakse jäänyttä hölmöä jonka vuoksi melkein leikkelit itseäsi.

• Kyllä sen aidon välittämisen voi näyttää muullakin tavalla, kuin, että alkaa itseään silpoa :) Jos hän on menettänyt luottamuksen sinuun, niin se luottamus kyllä tulee aikanaan takaisin, eikä siihen sormen leikkaaminen auta.

• .....

Muistaakseni Mickey Rourke teki jotain tämäntyyppistä, mutta katui sitten ja vietti 8 tuntia kirurginpöydällä, jossa sormi pelastettiin.

• penis

Mä kyllä ottaisin mieluummin tonnin, kuin pikkurillin. Riippuu tietenkin naisesta, jos on voimakas hoivavietti ja pitää invalidien palvelemisesta, niin sitten tuo saattaa toimia, mutta joku suurpiirteinen ei ehkä edes huomaa sun puuttuvaa sormea. Mitä sä sille teit? Jos leikkasit pään irti, on vähän myöhäistä alkaa hyvittelemään.

• TheTruth00

Kysymyksesi perusteella uskaltaisin väittää, että pääsi on suht tyhjä, joten suosittelen ennemminkin pään irti ruuvaamista.

• jaba daba duu

Idea on hyvä. Uskoisin, että nainen ihastuu siihen. Mutta suosittelen pikkurillin sijasta *peukalon* irti leikkaamista. Ettei tule vahingossakaan sellaista turhan pihistelyn vaikutelmaa.

Peukalosta voit teettää kaulakorun, jota nainen sitten mielellään kantaa kaulassaan.

• EU nukki

Tosimies leikkaa vehkeensä pois naisen puolesta... tosin ei sen jälkeen tarvi porata naisen perään.

• EU:n ukki

Ota ensin iso vakuutus, koska naiset pitää varakkaista miehistä.
      www.fennia.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      153
      2617
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1890
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1667
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1351
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1021
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1010
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      999
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      924
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe