Hei!
Olen nuori nainen, joka ei ole koskaa saanut emätinorgasmia, eli en ole ikinä tullut pantaessa. Tulen omalla kädellä lähes aina ja samoin kun miesystäväni nuolee minua. Sormetus ja paneminen tuntuvat todella hyvältä, mutta en vaan pääse niissä orgasmiin, vaikkakin se lähellä käy. Miesystävääni eritoten häiritsee se että en tule, kun hän panee minua.
Kysynkin nyt, että mitä voisin itse tehdä asialle?
En ole kovin kokenut, joten voisiko kyse olla vain kokemattomuudesta ja siitä, että aivoni eivät ole oppineet saamaan orgasmia panemalla?
Vai voiko olla, että emätinorgasmi ei ole minulle lainkaan mahdollista?
Voiko emätinorgasmiin "oppia"?
25
3217
Vastaukset
- naikkone
Moi. olen 33 vuotias ja minäkään en ole koskaan kokenut tätä panemisen kanssa saatua orgasmia. Itse olen ajatellut sen niin että en vain osaa relaksoitua tarpeeksi siinä tilanteessa että tulisin.. sormien kanssa tulen aikalailla asap, mutta kalun kanssa en. :(
sitä odotellessa... - ehkä oppii
Kuulemma kaikki eivät saa koskaan emätinorgasmia, itsellä tulee helposti, mutta ehkäpä syy on se, että olen harjoittanut lantionpohjalihaksiani. Synnytysten jälkeen vasta aloin saamaan.
- se lähellä käy
Oppimisesta en tiedä, mutta pc-lihasten jumppa auttaa kummasti.
Se emätinorkkukin tulee loppujenlopuksi päästä joten siellä pitää olla oikea asenne.- haluaaoppia
Liikun säännöllisesti ja harjoitan pc-lihaksiani säännöllisen epäsäännöllisesti jännitys rentoutus -harjoitteella. Eli lantionpohjalihakseni pitäisi olla suht hyvässä kunnossa, tosin parannettavaa varmasti löytyy - paljonkin. Voi toki olla, että en vain pääse vielä tarpeeksi vapautuneeseen ja rentoutuneeseen tilaan saavuttaakseni emätinorgasmin. En tosin ole saavuttanut sitä koskaan yksinkään vaan vaadin aina jonkinlaista ärsykettä klitorikselle.
- hmmjoo..
haluaaoppia kirjoitti:
Liikun säännöllisesti ja harjoitan pc-lihaksiani säännöllisen epäsäännöllisesti jännitys rentoutus -harjoitteella. Eli lantionpohjalihakseni pitäisi olla suht hyvässä kunnossa, tosin parannettavaa varmasti löytyy - paljonkin. Voi toki olla, että en vain pääse vielä tarpeeksi vapautuneeseen ja rentoutuneeseen tilaan saavuttaakseni emätinorgasmin. En tosin ole saavuttanut sitä koskaan yksinkään vaan vaadin aina jonkinlaista ärsykettä klitorikselle.
Jos et yksinkään saa pelkästään emättimen kautta, niin eikö tuo ehkä ole sitten niin, ettet yksinkertaisesti saa ilman suoraa klitoriksen ärsykettä?
Ja klitoriksen kautta se. ns emätinorgasmikin kait joka tapauksessa tulee? Ja ne emättimen hermoärsytykset siinä samalla sitten ikäänkuin lisäävät saamisen voimakuuttta joka tavalla. - ngnfhmfhmfh
hmmjoo.. kirjoitti:
Jos et yksinkään saa pelkästään emättimen kautta, niin eikö tuo ehkä ole sitten niin, ettet yksinkertaisesti saa ilman suoraa klitoriksen ärsykettä?
Ja klitoriksen kautta se. ns emätinorgasmikin kait joka tapauksessa tulee? Ja ne emättimen hermoärsytykset siinä samalla sitten ikäänkuin lisäävät saamisen voimakuuttta joka tavalla.Ei sitä voi oppia, ihmisillä on erilaisia rakenteita siellä,alapäässä. Siitä kertoo sekin, että kudokset muuttuu synnytyksen jälkeen, joten moni niistä naisista joka saa, on synnyttänyt. Lantionpohjalihalset eivät vaikuta tuon taivaallista asiaan.
Ap:n mies vaatii valistusta ja oppia, jotta alkaisi ymmärtää naisia sängyssä. Kokeneemmat miehet yleensä tajuavat jo nuokin jutut. Tieto on paras lääke tuohon.
- dfcgvbhjn
no sehän on ihan tunnettu fakta, että suurin osa naisista ei saa orgasmia ilman klitoriksen ärsytystä. ei kai ihmiset ihan tosissaan vieläkin oleta, että sen voisi jotenkin harjoitella, kun siellä emättimessä ei juurikaan tuntoa ole.
- himoisa otus
Miten väärässä oletkaan :D Kyllä siellä on tuntoa monessa eri pisteessä. Ne pitää vaan löytää ja tietää. Tarpeeksi taitava mies tietää ja itse niitä voi löytää.
- 8+19
himoisa otus kirjoitti:
Miten väärässä oletkaan :D Kyllä siellä on tuntoa monessa eri pisteessä. Ne pitää vaan löytää ja tietää. Tarpeeksi taitava mies tietää ja itse niitä voi löytää.
On toki joillakin. Ei pidä olettaa, että koska sinulla on, että silloin muillakin on. Kaikki eivät ole samanlaisia, kokemuksesta sen oppii :)
- nuppi mies
himoisa otus kirjoitti:
Ei taitavaankaan mies niitä löydä josd se kumppani ei opasta,ei hän se tunto ole sillä sormenpäässä tai peniksen,siis se naisen tunto,kyllä se täytyy naisen ensin tutkia ja löytää ja kertoa miehelle,niin se pelaa,ja aikamoni mies on onnessaan kun se saa tutkia ja sille sanotaan että sielä ja kun se löytyy ja toinen räjähtää ei ole kiihottavampaa kun nähdä naisensa saavan hyvän orkasmin,siinä se vasta kiitos seisoo ,sitten ei kun panemaan niin että ryskyy nainen on niin herkässä tilassa että et ehdi saada nuppia sisään kun taas mennään,usko olen sen kokenut ja se on sitä parasta mitä voi tehdä housuitta.
- Yksin helpointa
Minua ärsyttää tuo miesten asenne ja painostus naisten orgasmiin liittyen. Sen takia niin monet naiset esittävät saavansa pantaessakin. Ja se vain pahentaa miesten asennetta, kun eivät tunnista aitoa esitetystä.
Älkää miehet syyllistäkö naisia, jotka eivät orgasmia saa. Se on jo ihan tarpeeksi ikävää niin naisille. Ja paneminen voi olla hauskaa ilman orgasmiakin!- painostus?
Olet siis tavannut vain tyhmiä miehiä jotka syyllistävät naisia ja painostavat sinua orgasmiin, mistähän se voisi johtua sinun kohdallasi?
Sääliksi käy, mutta auttaa en voi. - haluaaoppia
painostus? kirjoitti:
Olet siis tavannut vain tyhmiä miehiä jotka syyllistävät naisia ja painostavat sinua orgasmiin, mistähän se voisi johtua sinun kohdallasi?
Sääliksi käy, mutta auttaa en voi.Kyllä. Olen tavannut vain tyhmiä miehiä, jotka painostavat minua orgasmiin. Siis itsehän en haluaisi koskaan saada orgasmia miesystäväni paniessa, koska en halua saada mieheni ihanan kalun tuottamaa nautintoa ja siitä syntyvää mielihyvää ja yhteenkuuluvuuden tunnetta. Ja en myöskään halua mieheni saavan nautintoa siitä, että minä nautin.
- haluaaoppia
Itse en koskaan sortuidi esittämiseen, mutta minusta tuntuu että jotkut miesystäväni entidet petikumppanit ovat siihen sortuneet sillä hän tuntuu tosissaan ihmettelevän minun orgasmittomuuttani pantaessa, vaikka ko ilmiö yleinen onkin. Häntä turhauttaa tilanne, koska ei pysty tuottamaan minulle haluamaansa nautintoa. Lisättäköön tähän vielä ennen kuin joku ehtii asiaa kommentoimaan, että hän todellakin on taitava eikä minun orgamittomuuteni ole hänen taidoistaan kiinni.
- yleinen onkin
haluaaoppia kirjoitti:
Itse en koskaan sortuidi esittämiseen, mutta minusta tuntuu että jotkut miesystäväni entidet petikumppanit ovat siihen sortuneet sillä hän tuntuu tosissaan ihmettelevän minun orgasmittomuuttani pantaessa, vaikka ko ilmiö yleinen onkin. Häntä turhauttaa tilanne, koska ei pysty tuottamaan minulle haluamaansa nautintoa. Lisättäköön tähän vielä ennen kuin joku ehtii asiaa kommentoimaan, että hän todellakin on taitava eikä minun orgamittomuuteni ole hänen taidoistaan kiinni.
Näinhän se menee. Täydellisiä miehiä ja täydellisiä naisia ei oleolemassa. Kannattaako turhautua ja tuhlata elämäänsä sen murehtimiseen, että ei itse tai joku toinen ole sellainen kuin haluaisi tai pitäisi olla.
”… ei pysty tuottamaan minulle haluamaansa nautintoa”
– nautintoa lienee kai muunkinlaista kuin naisen orgasmi?
Ehkä kysymys onkin pelkästä tyhmyydestä tai asennevammasta? - lisse_l_h
yleinen onkin kirjoitti:
Näinhän se menee. Täydellisiä miehiä ja täydellisiä naisia ei oleolemassa. Kannattaako turhautua ja tuhlata elämäänsä sen murehtimiseen, että ei itse tai joku toinen ole sellainen kuin haluaisi tai pitäisi olla.
”… ei pysty tuottamaan minulle haluamaansa nautintoa”
– nautintoa lienee kai muunkinlaista kuin naisen orgasmi?
Ehkä kysymys onkin pelkästä tyhmyydestä tai asennevammasta?En tiedä, onko emätinorgasmien saaminen suoranaisesti oppimisasia, mutta on se ehkä sitäkin. Miesystäväni, Pelinrakentaja, on opettanut minulle kaiken orgasmien saamisesta. Hänen kanssaan aloin saada niitä helposti joka kerta eikä minun tarvitse koskaan jännittää, tulenko vai en kun rakastelemme. Minulla orgasmin saamiseen vaikuttaa kaiken häneltä saamani fyysisen hyvän olon tunteen lisäksi se, että hänellä on todella vahva läsnäolo ja kyky vangita koko huomioni. Se on hyvin kiihottava kokemus. Pelinrakentaja osaa.
Uskon, että naisella orgasmit ovat riippuvaisia myös miehestä ja siitä, kuinka kiihottavaksi nainen kokee miehen. Alat varmasti saamaan orgasmeja jos myös miesystäväsi on valmis miettimään omaa osuuttaan. Enkä tarkoita, että hän olisi taitamaton nytkään.
- Tanttaralla
Itse sain ensimmäisen kerran 19-vuotiaana yhdynnässä orgasmin. Ja se sama asento jota silloin käytin on se jossa edelleenkin saan mikäli mies ei ole ns. 3 minuutin muna.
Mies makaa selällään ja itse istun hänen päällään, ollaan kasvotusten. Keinutan lantiota eestaas, en siis todellakin pompi paikallani ylösalas kuin hullu lipputangon nupissa! Tuossa keinuvammassa, ratsastavassa liikkeessä klitoris hankautuu miehen peniksen tyveen, jos miehellä ei ole aivan olemattoman pieni elin. Samalla kannattaa ajatella rivoja, jotain tiettyä seksifantasiaa, ja mitä enemmän fantasiaan eläytyy sitä vähemmäksi käyvät asiassa häiritsevät ulkopuoliset ajatukset ja orgasmeja on mahdollista saada.
Myös sylikkäin eli että mies istuu esim. sohvassa ja nainen hajareisin hänen sylissään on hyvä asento saada em. peniksen tyvi klitoris -kontaktilla orgasmi, ehkä jopa edellistä asentoa parempi.
Sitten on tietysti mahdollista että jompikumpi hieroo sormin naisen klitorista samalla kun yhdytään. Voidaan maata esim. kyljekkäin niin että naisen selkäpuoli on miehen vatsapuolta vasten, ja mies laittaa kätensä naisen haaroihin samalla kun he ovat yhdynnässä.
Kaiketi jotkut saavat jopa lähetyssaarnaaja-asennossa, mutta itse en ole jaksanut siinä asennossa yrittää kovin usein koska laukeaminen siinä on todella harvinaista ja edellyttää ilmeisesti mieheltä jotain tietyn muotoista elintä, jota ei kaikilla ole (paksumpaa vaiko pidempää, en osaa sanoa).- haluaaoppia
Kiitos vastauksestasi! Pitääpä kokeilla mainitsemiasi asentoja, josko ne olisivat tehokkaita minullekkin. Kuvailemasi asennot aikaansaavat kylläkin klitorisorgasmin emätinorgasmin sijaan, mutta ainakin toistaiseksi kuvailemasi orgasmien saavuttaminen olisi enemmän kuin hyvin.
- lallipelle
Oon helkutin tyhmä mut mimmone on lähetyssaarnaaja-asento? :D
- squirt lady
siinä ratsastaessa ja nimenomaan keinuen, ei pomppien, voi itse säätää peniksen sisääntulokulmaa, mikä vaikuttaa siihen, mihin kohtaan emättimessä penis hankaa. Itsellä ainakin tämä saa aikaan aivan roiskahtavan orgasmin, joka tuntuu luissa ja ytimissä. aivan mahtavan tunteen, koko kroppa kouristelee - siis hyvällä tavalla
- nainen38
käy lukemas http://keskustelu.suomi24.fi/node/11098836 tai http://keskustelu.suomi24.fi/node/11584327
Meillä ainakin onnistui (toistaiseks ilman ejakulaatiota...mutta eiköhän se joskus sieltä tulee jos on tullakseen). Se mullisti seksielämän meillä täysin. Muista myös se, että se kaikki on asenteestä ja päästä kiinni. Uskomaton miten tiedämättömiä ihmiset vielä nykypäivänä voivat seksin suhteen olla. Sen jälkeen lähti ns. jalat alta ku onnistuimme siinä. Alus oli vahän huvittava ja hauskaakin - sai nauraa aikalailla ja ei se ensimmäisellä kerralla onnistunut. Ja muista se että sitä et varmasti saa väkisin yrittämällä ja paineita ei kannattaa asiasta ottaa - jos sen teet voit olla melko varma etta todennäköisesti et tule saamaan sitä. Suosittelen ja Onnea kokeiluun!!! ;-) - m amma
kaikki on korvien välissä. Kehitä sitä. Tänäänkin kolme emätinorgasmia. Rento olo koko pvän.
- n19
Oih :) itsekkin sain ekat orgasmit yhdynnässä samalka tavalla kun tuossa aikaisemmin neuvottiin, hankaamalla klitorista miestä vasten. Myös emättimen jännittämisen avulla tulin alussa, mutta se on todella raskasta kummallekkin, lisäksi huippua lähestyttäessä kummatkin niin poikki, ettei orgasmi välttämättä tunnu niin hyvältä.
Myös lähetyssaarnaajassa aloin saamaan, mutta jännällä konstilla. "työnsin" miehen perää itseäni vasten, että pääsi mahd. Syvälle (16cm). Hän kyllä oli juurikin tällainen mies että tunsi itsensä epäonnistuneeksi jos en tullut. Oli myöskin tällainen 2min muna.
Nykyisen miehen kanssa onnistun saamaan lähetyssaarnaajassa oikein ihanasti :) auttaa myös kun työntelee vähän vastaan, tuntuu miehestäkin kuulemma hyvältä ;)
kokeile ehkä kumminkin aluksi saada sormin orgasmi, koska osittain tilanteesi saattaa aiheuttaa myös se, ettet loppua kohden osaa täysin rentoutua. Tsemppiä ja uskon että saat joskus vielä kokea emätinorgasminkin ;) - tuonhuani
Asennoistahan se on paljolti kiinni ja sitten se fiilinki. Ensin klitoriksesta orkut miehin sormilla tai suulla. Sit joko takaapäin tai ratsastamalla. Jotkut naiset pitää että kalua painetaan ihan pohjaan asti välillä nopeasti ja taas hitaasti, yleensä nainen itse ilmoittaa tahdista ynisemällä tai muuten. Se että milloin alkaa tuntua hyvältä pitää saattaa sille partnerille tietoon jotenkin ja sitten jos sitä haluaa lisää tai noeammin, hitaammin, syvemmälle jne. siitä pitää jotenkin kertoa. Ajan kanssa tulee kumppanille kyllä tuntuma ja kyllä se sieltä tulee. Ja hyvä toi sun siippas, kn on huolissaan siitä sun tulemisesta, kun monet lahkeenheiluttajat ei niistä välitä, mutta eivätpähän tiijä mistä jäävät paitsi.
- Katjuska82
Hah, mitä tunnottomia akkoja täällä on jotka sanoo saavansa kun hinkkaa litoristaan mieheen! :D
Ei se mikään pano-orkku jos siinä litoriksia räplätään! Ällöttää varmaan miestäkin tollanen pillun hinkkaaminen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006544
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313910törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303335Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3821794- 331418
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471073Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11920- 42889