Kannustan kaikkia opiskelemaan ja tekemään duunit hyvin, jotta urakehitys etenee suotuisasti. Olen itse jo liki nelikymppinen ja vihdoin ja viimein päässyt ns hyviin asemiin julkisen sektorin esimiehenä. Palkkani on nyt 6600 euroa (sisältää kaikki lisät) ja olen siihen tyytyväinen. Työssäni on hyvin paljon joustavuutta eli voin ottaa perheeni (kolme lasta) tarpeet huomioon. Matkustelen lähinnä koulutuksissa mutta muuten olen konttorilla noin klo 9-16 eli en tee pitkää päivää.
Onhan työ julkisella sektorilla vaativaa ja joutuu päivittämään tiedot ihan eri tavalla kuin yritysmaailmassa, jossa työssä noudatetaan pääkonttorin käskyjä mekaanisesti (olen tämänkin kokenut), mutta olen valintani tehnyt.
Nuoret! Tehkää työt kunnolla ja sitkeästi - se palkitaan kyllä:):)
Ihana työelämä kun pääsee "asemiin"
So happy
2
147
Vastaukset
- dsgfsdfg
Höpöhöpö. Iso osa on tuuria. Olet sattunut olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Toki taidoilla ja älykkyydellä ja valinnoilla voi edesautta hyvää tuuria, mutta tuurin osuus tuollaiseen kuitenkin iso.
Joku voi olla todella hyvässä uraputkessa isossa kansainvälisessä firmassa, joka nyt vaan jostain syystä menee konkkaan, myydään tai ulkoistaa porukan Intiaan. Siihen katkee nopeasti uraputki esim. - xcggsdgsd
Onnittelut suojatyöpaikasta! Eiku jalat pöydälle ja tehot nolliin. Kyllä yksityinen sektori maksaa ylisuuren liksasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067