Olettekos päässeet tojon kuuslovisella diesel automaatilla lähellekään lupailtua yhdistettyä 7,2 l/100 km kulutusta? Saa laittaa 2-3 l lisää? Vai heittääkö ajotietokone yläkanttiin reippaasti?
RAV4 d-cat automaatti
4
227
Vastaukset
- GV -09
Sorry, tämä ei liity kysymykseesi, mutta oletko vaihtanut GV:n RAV:iin?
Joo. Tuli tolkuttoman kalliiksi kyseinen yksilö.
- GV -09
Jeps, luin kertomuksiasi Suzuki palstalla ja taisi sulle sattua maanantai päivän yksilö. Sinänsä harmi tuo vaihto, että sulla oli aikas asiallista settiä tolla Suzuki palstalla. Asiahan on kyllä niin, että jos itselläni GV vaihtuu eri merkkiin, niin ainoa vaihtoehto olisi myöskin RAV. Toivotaan mukavempia kilometrejä sulle:=)
Nojoo, en siitä setistä tiedä, mutta harmi, että jälkimaku Vitarasta jäi karvaaksi....
Ja kyllähän se RAVikin pienemmällä näköjään menee, mutta saa aika tarkkaan katsella millä kierroksilla ja nopeudella etenee. Varsinkin vakkarin kanssa ja noin 80:iä ajellessa vie hulluna, kun taas satasen vauhdilla ei Niinkään.... Tosin voi olla aika varhaista näillä kilometreillä tehdä johtopäätösiä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358