Olettekos päässeet tojon kuuslovisella diesel automaatilla lähellekään lupailtua yhdistettyä 7,2 l/100 km kulutusta? Saa laittaa 2-3 l lisää? Vai heittääkö ajotietokone yläkanttiin reippaasti?
Vastaukset 4
- GV -09
Sorry, tämä ei liity kysymykseesi, mutta oletko vaihtanut GV:n RAV:iin?
Joo. Tuli tolkuttoman kalliiksi kyseinen yksilö.
- GV -09
Jeps, luin kertomuksiasi Suzuki palstalla ja taisi sulle sattua maanantai päivän yksilö. Sinänsä harmi tuo vaihto, että sulla oli aikas asiallista settiä tolla Suzuki palstalla. Asiahan on kyllä niin, että jos itselläni GV vaihtuu eri merkkiin, niin ainoa vaihtoehto olisi myöskin RAV. Toivotaan mukavempia kilometrejä sulle:=)
Nojoo, en siitä setistä tiedä, mutta harmi, että jälkimaku Vitarasta jäi karvaaksi....
Ja kyllähän se RAVikin pienemmällä näköjään menee, mutta saa aika tarkkaan katsella millä kierroksilla ja nopeudella etenee. Varsinkin vakkarin kanssa ja noin 80:iä ajellessa vie hulluna, kun taas satasen vauhdilla ei Niinkään.... Tosin voi olla aika varhaista näillä kilometreillä tehdä johtopäätösiä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106822En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496