voi pe...rkele!
Räikkösen aika-ajon suoritus hylättiin...
28
140
Vastaukset
- määmy
Tahallaan talli teki
En usko. Lotus kumminki tarttee ne rahat mitä valmistajien kakkosisjasta saa enemmän kuin nelossijasta.
- määmy
relaxed_eyes kirjoitti:
En usko. Lotus kumminki tarttee ne rahat mitä valmistajien kakkosisjasta saa enemmän kuin nelossijasta.
Periaattees tarttevat, mut aina ei oo kyse rahast. Mä uskon Kimin tulevan kymmenen joukkoon. Tod.näk kuudes.
Palkkamurheist huolimat, Kimin kannattaa ajaa hyvin tai ferrari muuttaa mielensä. relaxed_eyes kirjoitti:
En usko. Lotus kumminki tarttee ne rahat mitä valmistajien kakkosisjasta saa enemmän kuin nelossijasta.
Tuo on kaksipiippuinen juttu. Rahat tallille on tietysti tärkeitä, jotta Kimi saisi palkkansa (tuskin tulee saamaan). Toisessa piipussa on edellisten kisojen kiukuttelu tallin ja Kimin välillä. Itse en tuossa tilanteessa välittäisi pätkääkään tallin hidastelumääräyksestä. Siitä kai se kina oli? Ja eilisen tempulla talli varmistaa ettei Kimi ole tallikaverinsa tiellä.
Ihan piruuttaan Kimi saattaa ajaa kärkeen, ellei varikkopysähdyksillä tule "mokia"
Voihan pohjalevy sentään!
Tosin ensi kausi se vasta jännä onkin. Pitäisiköhän vihdoin ottaa maksukanava koko vuodeksi?- kuminpalo?
Mikä formuloissa huumaa?
relaxed_eyes kirjoitti:
Tosi jännä kausi tulossa.
(Vettel voittaa kaikki kisat)Menneisyys ei onneksi ole tae tulevaisuudesta. Muutenhan niitä ei juuri kukaan seuraisikaan. Eikä sillä, että minulla mitkään sinivalkoiset lasit olisi silmilläni. Ferrarin menestyksestä en sano mitään, kunhan jännitän, kumpiko pärjää ensi kaudella paremmin, Alonso vai Räikkönen.
Vettel voi hyvinkin voittaa seuraavankin mestaruuden. Se ei ole niin mielenkiintoinen juttu omasta mielestäni.
- HIRVITTÄVÄÄ:.!1#%?+
.
"Kimittäjän KOSTO on * HIRVEÄ *"
Har!
. - full attak
Varsinaisessa kisassa enemmmän "kuitattavia" kun lähtee viimesest ruudust.
Ja eikun ohi!- ekaan mutkaan
Romurallia tulee
- Ikisinkku M
Räikkönen jostain viidennestä ruudusta: ajaa tavanomaisen kisan, tippuu tai nousee sijan tai kahden verrran, who cares
Räikkönen hänniltä: Upeasti nousee useamman sijan kun ne on vaan hitaampia surkeammissa talleissa.
Kumpi parempi? Nythän kisa voi olla jopa katsomisen arvoinen.
- Kimi on nopein
Kimi on palkintopallilla.
- Palkat:.!1#%++
.
"Maksetaanko kimittäjän palkat vai pitääkö ne maksaa palkkaturvasta"
Har!
Kimitystä!
.
Ai kauhee. Mitä Matti Kyllönen ja Keke nyt sanovat?
Kuvittelisi, etteivät tee samaa virhettä toistamiseen.
- Kyöstix
Taitaa rytistä heti jo lähtösuoralla...ja Kimi voi lentää kotiin.
- Kyöstix
Näinhän siinä kävi ;)
- Kyöstix
runontaja kirjoitti:
Vaikutti hieman amatööriseltä kolarilta
Saatto olla ettei Räikköselle ollut maksettu liksaa kuin tuohon asti ajosta.
- kylä näi o
Kyöstix kirjoitti:
Saatto olla ettei Räikköselle ollut maksettu liksaa kuin tuohon asti ajosta.
.
Kimitys -tuntipalkat tuli jo täyteen
.
- parempi kuin häkkine
Kimi on legenda :)
- Autot viuhuu
Mikä siinä formulassa kiinnostaa?
Minusta se näyttää joltain teletappi meiningiltä.
Mä sentään kehtaan torkkua pitkin päivää ilman formulaakin.
Siitä tässä on kyse? Jokin hyvä syy maata sohvalla?- Noubadi knous:.!1%#?
.
"Lajin viehätys onkin juuri siinä että noubadi nous"
Har!
. - HurrrrRjaa
Noubadi knous:.!1%#? kirjoitti:
.
"Lajin viehätys onkin juuri siinä että noubadi nous"
Har!
.Mahdollisimman kallista tekijälleen, ilmaista katsojalleen.
Waltava säästö.
- Kyöstix
Kyllä Suomeen pitää rakentaa F1-rata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664