Räikkösen aika-ajon suoritus hylättiin...

puuhastelua

voi pe...rkele!

28

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määmy

      Tahallaan talli teki

      • En usko. Lotus kumminki tarttee ne rahat mitä valmistajien kakkosisjasta saa enemmän kuin nelossijasta.


      • määmy
        relaxed_eyes kirjoitti:

        En usko. Lotus kumminki tarttee ne rahat mitä valmistajien kakkosisjasta saa enemmän kuin nelossijasta.

        Periaattees tarttevat, mut aina ei oo kyse rahast. Mä uskon Kimin tulevan kymmenen joukkoon. Tod.näk kuudes.
        Palkkamurheist huolimat, Kimin kannattaa ajaa hyvin tai ferrari muuttaa mielensä.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        En usko. Lotus kumminki tarttee ne rahat mitä valmistajien kakkosisjasta saa enemmän kuin nelossijasta.

        Tuo on kaksipiippuinen juttu. Rahat tallille on tietysti tärkeitä, jotta Kimi saisi palkkansa (tuskin tulee saamaan). Toisessa piipussa on edellisten kisojen kiukuttelu tallin ja Kimin välillä. Itse en tuossa tilanteessa välittäisi pätkääkään tallin hidastelumääräyksestä. Siitä kai se kina oli? Ja eilisen tempulla talli varmistaa ettei Kimi ole tallikaverinsa tiellä.
        Ihan piruuttaan Kimi saattaa ajaa kärkeen, ellei varikkopysähdyksillä tule "mokia"


    • Voihan pohjalevy sentään!

      Tosin ensi kausi se vasta jännä onkin. Pitäisiköhän vihdoin ottaa maksukanava koko vuodeksi?

      • kuminpalo?

        Mikä formuloissa huumaa?


      • Tosi jännä kausi tulossa.

        (Vettel voittaa kaikki kisat)


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Tosi jännä kausi tulossa.

        (Vettel voittaa kaikki kisat)

        Menneisyys ei onneksi ole tae tulevaisuudesta. Muutenhan niitä ei juuri kukaan seuraisikaan. Eikä sillä, että minulla mitkään sinivalkoiset lasit olisi silmilläni. Ferrarin menestyksestä en sano mitään, kunhan jännitän, kumpiko pärjää ensi kaudella paremmin, Alonso vai Räikkönen.

        Vettel voi hyvinkin voittaa seuraavankin mestaruuden. Se ei ole niin mielenkiintoinen juttu omasta mielestäni.


    • HIRVITTÄVÄÄ:.!1#%?+

      .

      "Kimittäjän KOSTO on * HIRVEÄ *"

      Har!

      .

    • full attak

      Varsinaisessa kisassa enemmmän "kuitattavia" kun lähtee viimesest ruudust.
      Ja eikun ohi!

      • ekaan mutkaan

        Romurallia tulee


    • Ikisinkku M

      Räikkönen jostain viidennestä ruudusta: ajaa tavanomaisen kisan, tippuu tai nousee sijan tai kahden verrran, who cares

      Räikkönen hänniltä: Upeasti nousee useamman sijan kun ne on vaan hitaampia surkeammissa talleissa.

      Kumpi parempi?

    • Nythän kisa voi olla jopa katsomisen arvoinen.

    • Kimi on nopein

      Kimi on palkintopallilla.

      • Palkat:.!1#%++

        .

        "Maksetaanko kimittäjän palkat vai pitääkö ne maksaa palkkaturvasta"

        Har!

        Kimitystä!

        .


    • Ai kauhee. Mitä Matti Kyllönen ja Keke nyt sanovat?

    • Kuvittelisi, etteivät tee samaa virhettä toistamiseen.

    • Kyöstix

      Taitaa rytistä heti jo lähtösuoralla...ja Kimi voi lentää kotiin.

      • Kyöstix

        Näinhän siinä kävi ;)


      • Kyöstix kirjoitti:

        Näinhän siinä kävi ;)

        Vaikutti hieman amatööriseltä kolarilta


      • Kyöstix
        runontaja kirjoitti:

        Vaikutti hieman amatööriseltä kolarilta

        Saatto olla ettei Räikköselle ollut maksettu liksaa kuin tuohon asti ajosta.


      • kylä näi o
        Kyöstix kirjoitti:

        Saatto olla ettei Räikköselle ollut maksettu liksaa kuin tuohon asti ajosta.

        .

        Kimitys -tuntipalkat tuli jo täyteen

        .


    • parempi kuin häkkine

      Kimi on legenda :)

    • Autot viuhuu

      Mikä siinä formulassa kiinnostaa?

      Minusta se näyttää joltain teletappi meiningiltä.

      Mä sentään kehtaan torkkua pitkin päivää ilman formulaakin.
      Siitä tässä on kyse? Jokin hyvä syy maata sohvalla?

      • Noubadi knous:.!1%#?

        .

        "Lajin viehätys onkin juuri siinä että noubadi nous"

        Har!

        .


      • HurrrrRjaa
        Noubadi knous:.!1%#? kirjoitti:

        .

        "Lajin viehätys onkin juuri siinä että noubadi nous"

        Har!

        .

        Mahdollisimman kallista tekijälleen, ilmaista katsojalleen.

        Waltava säästö.


    • Kyöstix

      Kyllä Suomeen pitää rakentaa F1-rata!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe