Tarkoitus olisi lähitulevaisuudessa hankkia ihnaa paikasta A) paikkaan B) kohtuuhintainen auto. Mielessäni on käynyt Skoda Fabia tai Toyota Corolla. MInulla on ollut uutena Fabia ja olin autooni erittäin tyytyväinen. Tietty rengamelu mutta ne vaivaa kaikkia autoa. Skodassa oli hyvät ajo-ominaisuudet ja Combina uskomaton määrä tilaa. Toyoytaa en ole koskaan omistanut. Isälläni on sellaiinen eikä ole ollut vian vikaa. Jotenkin tuo Skoda vaan kiinnostaa. Sillä ajettiin 1 100 km:n viikonloppureissuja Kurusta Pietriin ja kyytiin mahtui neljä ihmistä tavaroinen.
n. 3000 - 4000 € auto?
8
130
Vastaukset
- onko paljonkin vikaa
No jokos se edellinen on sitten myyty vai myymättä, ja mikäs se on.
- vai mikä on
hamalake kirjoitti:
Odottaa ensi viikon uutisia. Voi hyvinki tulla loppuviikosta myyntiin tai sitten ei.
Onko se rikoksentekovälineenä hukkaamiskiellossa.
- en sitten osta
hamalake kirjoitti:
Ei ole siitä kyse.
No en jaksa lypsää, vaikka olit sit myymässä niin älä sitten.
- aina käytetty
Järkevää on ostaa yleisen ja luotettavaksi tunnetun merkin perusmalli.
Siinä on yksinkertainen tekniikka ja halvat osat sekä huolto.
Mitä vanhempaan vuosimalliin joudut tyytymään, niin sitä korkeammalla japsit ovat mm. A-katsastuksen tilastoissa. Ei skodakaan ole huono valinta. Ainakin diesel-fabia rullaa reilut 200 tkm ilman ongelmia. - ---
Volvo 940
- tuttu ja turvallinen
Juu, osta suomalaiseen tapaan tuttu ja turvallinen gorilla, skoota, auti tai yllätä naapurit ja osta kolffi. Auto ja golffi hyviä, näyttävät vuosimallista toiseen samalta ja autissa ei erota onko se 20 t vai 200 t euron auto. Kaikki näyttää samalta. Osta sitten valkoinen tai harmaa, ettet erotu naapureista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777