Tarkoitus olisi lähitulevaisuudessa hankkia ihnaa paikasta A) paikkaan B) kohtuuhintainen auto. Mielessäni on käynyt Skoda Fabia tai Toyota Corolla. MInulla on ollut uutena Fabia ja olin autooni erittäin tyytyväinen. Tietty rengamelu mutta ne vaivaa kaikkia autoa. Skodassa oli hyvät ajo-ominaisuudet ja Combina uskomaton määrä tilaa. Toyoytaa en ole koskaan omistanut. Isälläni on sellaiinen eikä ole ollut vian vikaa. Jotenkin tuo Skoda vaan kiinnostaa. Sillä ajettiin 1 100 km:n viikonloppureissuja Kurusta Pietriin ja kyytiin mahtui neljä ihmistä tavaroinen.
n. 3000 - 4000 € auto?
8
142
Vastaukset
- onko paljonkin vikaa
No jokos se edellinen on sitten myyty vai myymättä, ja mikäs se on.
- vai mikä on
hamalake kirjoitti:
Odottaa ensi viikon uutisia. Voi hyvinki tulla loppuviikosta myyntiin tai sitten ei.
Onko se rikoksentekovälineenä hukkaamiskiellossa.
- en sitten osta
hamalake kirjoitti:
Ei ole siitä kyse.
No en jaksa lypsää, vaikka olit sit myymässä niin älä sitten.
- aina käytetty
Järkevää on ostaa yleisen ja luotettavaksi tunnetun merkin perusmalli.
Siinä on yksinkertainen tekniikka ja halvat osat sekä huolto.
Mitä vanhempaan vuosimalliin joudut tyytymään, niin sitä korkeammalla japsit ovat mm. A-katsastuksen tilastoissa. Ei skodakaan ole huono valinta. Ainakin diesel-fabia rullaa reilut 200 tkm ilman ongelmia. - ---
Volvo 940
- tuttu ja turvallinen
Juu, osta suomalaiseen tapaan tuttu ja turvallinen gorilla, skoota, auti tai yllätä naapurit ja osta kolffi. Auto ja golffi hyviä, näyttävät vuosimallista toiseen samalta ja autissa ei erota onko se 20 t vai 200 t euron auto. Kaikki näyttää samalta. Osta sitten valkoinen tai harmaa, ettet erotu naapureista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89934Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883