paljonko painehuuhtelu/loka-auton kuljettajan palkka on ?
entä päivystyskorvaus ? tietoa?
painehuuhtelu/loka-auton kuljettajan palkka?
16
11664
Vastaukset
- jokkepady
Itse saan 15e/h, päivystys viikolta 120e ja joka hälystä 150e 100% tunnit.
- painehuuh
eipä oo mikään huono palkka.
- huhhuh...
Järjetöntä maksaa tuollaisesta kouluttamattoman kura-apinan työstä. Pelkkä työnteko pitäisi riittää palkaksi.
- ja usein päivystys
Tekisitkö itse pienellä palkalla ko.hommaa???
Mielestäni työstä pitää maksaa kunnon palkka, kun olosuhteet eivät ole mitenkään parhaat ja työt usein kiireisiä!! - työonpalkka
Tervetuloa kura apinoiden tiimiin, olemme varmoja että sinusta tulee paras kura-apina yrityksessämme. Etenemis mahdollisuus on myös tulevaisuudessa päästä aito paskakuskiksi!!
- Anonyymi
Tämä joku herra joka nauttii korvauksia nostaa asuntotukea ja istuu ja pelaa. Ei ymmärrä työnteosta mitään. Turha ihminen
- ajan sitä
20,25 € tunti. Tekee reilusti yli 3 tonnia kuussa brutto.
- ajan myös
minä saan 12,50€/h päivystys 120€/viikko . eli puoli ilmaseksi teen...
- paskaakinkuski
Akt kuorma-auto alan tes löytyy netistä ja palkat ei autohommissa riitä mihinkään. Hälyt ja päivystys on aika perseestä . Ei vittu paskahommassa jaksa olla valmiina selvinpäin. Ootella paska keikkaa.
Tuosta paskasta saa 13-15 tunti ja lisät on surkeet jos ees muistetaan maksaa. - paskaakinkuski
Esimerkiksi erikoislisä on hikinen 5 % tuohon tuntipalkkaan paskanhaistelusta.
- Imatralla
Palkka 14,75 päivystys 250e vko plus normaalit lisät Vuositulot noin 37000e
- paskaakinkuski
Sulla on hyvä firma olla töissä.
Nirppanokkien ei kannatakaan vaivautua - kunnon tyyppi saa kunnon duunin.
Toivottavasti palkkaus on sen mukainen.
Kun putket on ummetuksessa, eikä mikään muu enää auta, niin paikalle kurvaa pelastaja, joka hymyssä suin pistää asiat kuntoon. Työ on tosi tärkeä!
Miljoonat kiitokset viime kesän keikasta!- ammattikoululainen
paljon kuukausipalkka on?
- örvelöpoika
Sulle mälli naamalle...
- Kikuli90
Kakkaa lumella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai938972Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki484781Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414471Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit462741Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001536- 401326
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441266Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641212Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391180Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1681130