Eli tietokone ohjelmia joilla voisi tehdä Cheerleadingin musiikkia :)? Siis tarviin ohjelman jolla tehä musiikkia tai sillee uknow :D En oo ite löytäny oikee :/
Cheerleading Musiikki
3
1032
Vastaukset
- Jaa-a
Ihan ensiksi musiikin tuottaminen vaati paljon perehtymistä aikaa ja motivaatiota ja paljon muutakin... Jokaisesta ei todellakaan ole musiikin tuottajaksi. Sitte hyvät ohjelmat maksaa sen 300 - 1000 € Tässä on joitai hyvii ohjelmii ( Ableton Live, FL Studio, Cubase, Reaper, Logic Pro ). Se että opit ees ohjelmas ni siinä vierähtää helposti jo vuosi jos sulla ei oo enne mitää kokemusta konemusiikin tuottamisesta nii siihe et opit ees tekemään jotai menee ainaki 2 vuotta. Todella moni luulee et konemusiikkia voi tehä kuka vaan mutta näin ei todellakaan ole se ei tosiaan oo mitää idioottien hommaa... Jos oikeesti haluat oppia tekemään musiikkia nii se vaatii helvetisti aikaa rahaa pitkä jänteisyyttä ja motivaatiota...
- Anonyymi
Sun pitää ostaa se ja tilata
- Anonyymi
En tiedä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243