Mistä juontaa sukkahousujen alkuperä? Tiedän että ainakin ennen miehet käyttivät sukkiksia ja sitten vasta naiset. Nykyään onkin sit toisinpäin :)
Vastaukset 8
- ......
Sukat ja housut ovat kyllä aina olleet erillisiä vaatekappaleita myös keskiajalla, eivätkä miehet ole niitä käyttäneet.
Vasta 1956 Ernest G. Rice patentoi ja kehitti sukkahousut ja ne olivat nylon-sukkikset naisille ja tarkoitettu korvaamaan pitkät sukat ja sukkanauhat. - miesten
Sukkahousut on alkujaan ollut miesten vaatekappale.
- Jorinaa vaan
Höpö Höpö ! Toi on taas niitä ransujen jorinoita !
En o koskaan nähny missään miehillä sukahousuja !- Tiedä sitten
Eikö ne joskus keskiajalla ollu miesten. Kuvia vaan oon nähny. Vaikka mistä sitä tietää. Paremman näköiset ne ovat kuitenkin naisilla.
- Katseletarkemmin
Ei ne keskiajan miesten pukineet olleet sukkahousut. :D
- joopajoooo
..... taitaa olla kuitenkin oikeassa http://www.verkkosukat.fi/2013/10/reisisukista-sukkahousuihin-tiedatko.html
- portsar
Jorinaa vaan
Sukkahousut on alkujaan ollut miesten vaatekappale. Tutki asiaa tarkemmin vaikka wikidpediasta jossa vähän valotetaan sukkahousujen käytöstä miehillä.
Tässäkin asiassa on turha väittää faktoja vastaan!!!!- kjgjgkjhkjhg
Kyllähän se taitaa niin olla, että sukkahousut ovat alunperin olleet miesten vaatteita. Katsokaapa kuvia esimerkiksi Ranskan aurinkokuninkaasta. Sukkahousujen tapainen vaatekappale hänellä on jalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201501
- 50960
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r146774Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.123563Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e119535Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20510- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 34487
- 55478
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 4429
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.134420