Varoituksen sana kaikille naisille Vantaalla asuvasta yli 50v miehestä. Osaa olla teennäisesti fiksu ja aito, mutta kuitenkin todellisuudessa on hyvin kylmä ja laskelmoiva. Puhuu asioista, jotka ei kuitenkaan kohtaa tekojen kanssa. Vähttelee, manipuloi ja aivan varmasti pyörittää useampaa naista. Työskentelee rakennusalalla lähinnä projektitehtävissä eli koulutusta takana, mutta ei ole mikään ruudin keksijä. Profiilit löytyy suomi 24 ja muilta deittisivuilta.
Ulkoisesti harmaa hapsi, lyhyt 174cm, kukkakeppi vartalo. Ei kannata luottaa mihinkään mitä puhuu...
Herra 47 Vantaalta
kjkj
3
462
Vastaukset
- 50++ Vantaa
vaalea. normaalipaino. 183
- 45+
Vantaa, Espoo,Helsinki 178 tosi tumma
- mievaan1
NO ylipäätään näissä nettitreffeissä saaa olla hyvin varovainen...
mahtaako siellä montakaan oikeasti rehellistä tyyppiä olla liikkeellä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202730Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262162Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o312101Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581748Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121282Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181279- 551130
- 661125
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41085