Dodge -49 keulamerkki

laatu1981

Minulla olisi hallussa isäni vanhan Dodge 1949 oleva keulamerkki ja kaiketi jotai aluminia on. Koriste siinä muistuttaa jotain pässiä ja olisin halukas tietämään minkä hintainen tuollainen mahdollisesti olisi ja missä sellaisen voisi kaupata jos siinä jotain muuta arvoa kuin se mitä autosta joskus jäljelle jäänyt.

4

263

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätä muistoksi

Eipä ole mikään arvokalu,syystä että Dodge kuuluu ihan massatuotettuun Chrysler konserniin ja tehty senmukaisesti tavalliselle kansalaiselle liukuhihnatavarana paljon.
      Toinen ongelma on se että tuon ikäiset Dodget eivät ole keräilijöiden tai entisöijien suosiossa mitenkään erityisemmin.
      Korimallit ovat tylsiä,tekniikka vielä tylsempää ja ehjiä tuon ikäisiä Dodgeja löytyy USA:sta(kuten osiakin)pilahintaan juurikin siksi kun ei kelpaa oikein kenellekkään vaikka itse auto on luja,laadukas ja teknisesti helppo pidellä.
      Mikäli kyseessä olisi muutaman vuoden uudempi korimalli siivillä,hootee/avo ja sillä V8:lla niin hinnatkin olisivat moninkertaiset..myös noilla koristeosilla=)
      Laita Mobilisti lehden myydään palstalle,ei maksa kuin vaivan ja löytänee uuden kodin n 10-20eurolla jos hyväkuntoinen.

• laatu1981

Kiitos vastauksesta ,mutta taidan jättää sen merkin muistoksi autosta mikä koitui joskus aikoinaan peräkärryksi.
      Taidan laittaa paattiin merkin johonkin näkyville. =)

• DaHood

Ebayssa hinta haarukka 15-100e

• Urmas.K

Niinpä niin ja se 15-30 $ merkki voi ehkä mennä toimituskulut päälle tietysti tai sitten ei mene tullakaan hintaa juurikin siitä syystä että ei ole oikein keräily tai harrastevehje siitä kysytyimmästä Top 100:sta eikä ihan 200:stakaan...
      Merkki kylläkin voi passata moneen eri vuosimalliin vanhemmasta uudempiin,en tiedä onko jotain eroa.Ehkä ja ehkäpä ei,harrastaja tietänee eikä välttämättä kukaan ikinä erota eroa jos minimaaliset eri vm....
      Pyytäähän aina voi ja niinkuin Ebaysta olet huomannut samoilla osilla-tuotteilla voi olla hirveät hintaerot.
      Liekö sitten tarkoituskaan että joku todella ostaisi 10 kertaa kalliimman kuin vastaava halvempi ja monet kikkailevat halvalla osahinnalla tajuttomilla toimituskuluilla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1550
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      100
      758
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe