eri tilanteissa?
Jos pimeällä tiellä on paha mutka ja nainen sanoo, että hiljennä.. siellä voi olla hirvi. Vastaako mies:
1. Kuka tätä autoa oikein ajaa
2. Ei tällä tiellä oo hirviä ollu ennenkään
3. Pidä prkl pääsi kiinni
4. Hyvä kun muistutit, pitää tosiaan olla varovainen
Kotona on remontti menossa. Mies haluaa lattiohin laminaattia, mutta nainen ei halua, vaan haluaa lattiaan oikeaa lautaa ja aiheesta syntyy keskustelu. Ellei peräti riita. Mies sanoo:
1. Kumpi tässä nyt tätä remppaa oikein tekee
2. Laminaatti on parempi vaihtoehto
3. En osaa asentaa lankkulattiaa
4. Vittu aivan sama
Mies haluaa rakastella klo 23 ja nainen nukkuu jo sikeää unta. Tulee riita. Mies vastaa: Nukuhan unesi. Saan mä muualtakin:)
Nainen sanoo, että niin minäkin, joten kehityskeskustelu on logged out.
Miten miehet toimivat..
29
228
Vastaukset
- Heh..
Sulla on aika tyly mies.
- pus-kis out.
Miksiköhän sen hirven pitää olla aina siinä pimeän tien pahassa mutkassa?
Niin. Miksi ihminen vaan ajaa autollaan luottavaisena mutkissa ja mäissä sallittua talvinopeutta, vaikkei mitään näe? Ihankuin rakennetut tiet ois jotenkin irti luonnosta. Sitten niitä autoja suistuu tieltä, kun yhtäkkiä näkyi hirvien valkoisia sukkia ja tiellä oli pimeää ja mustaa jäätä.
Illan viimeinen huvitus.. Hyvää yötä;)- pus-kis out.
almameedio kirjoitti:
Niin. Miksi ihminen vaan ajaa autollaan luottavaisena mutkissa ja mäissä sallittua talvinopeutta, vaikkei mitään näe? Ihankuin rakennetut tiet ois jotenkin irti luonnosta. Sitten niitä autoja suistuu tieltä, kun yhtäkkiä näkyi hirvien valkoisia sukkia ja tiellä oli pimeää ja mustaa jäätä.
Illan viimeinen huvitus.. Hyvää yötä;)Miehillä, pelko harvoin ohjaa tekemistä, ennemminkin rutiini ja luottamus siihen, että pystyy hoitamaan tilanteen kuin tilanteen kotiin. Ainakin jossain määrin. On toki poikkeuksiakin, enemmän tunteella asioihin suhtautuvia, veljiä.
- Ikisinkku M
Hirvitilanne:
Mies sanoo 4. "Hyvä kun muistutit, pitää tosiaan olla varovainen", ja painaa kaasua
Lattiaremontti:
Mies sanoo 5. "Se joka tämän maksaa päättää, siis laminaatti"
Rakastelu:
Jos se nainen nukkuu sikeää unta miten voi tulla riita asiasta? - miesvm_1967
Jos pimeällä tiellä on mutka niin ymmärrän ihan ite, ilman apukuskiakin, että mutkan takana voi olla ylläri kuten hirvi. Tai monta muutakin ylläriä joten hidastan vaistomaisesti.
Laminaatti K32 voi olla järkevä juttu lapsiperheissä. Ellei ole lapsia niin toki voidaan neuvotella mikä materiaali lattiaan laitetaan. Omassani on juurikin tuo K32 laminaatti jonka suunniteltu käyttöikä oli 10 vuotta että lapset ehtii kasvamaan ikään jossa lattia ei enää ole niin merkittävässä roolissa. No, nyt ei enää eron jälkeen ole lapsia joten ihan sama, puulattia vois olla kiva mutta koska on lattialämmitys niin se ei läpäise lämpöä yhtä nopeasti kuin laminaatti. Sellainenkin asia on hyvä ottaa huomioon.
Mies haluaa rakastella klo 23 ja nainen nukkuu jo sikeää unta.. sanoisin että "hyvää yötä rakkaani, päivä se on huomennakin". Ja tämä on tosi ja käytännössä kentällä testattu. Koska olen oppinut että väkisin ei kannata alkaa mitään. Enkä kaipaa muita naisia kuin omaani :) Eli riitaa ei tule koska molemmat tietävät että aikaa on tämänkin illan tai yön jälkeen :D Jos oikein pakottelee niin oma käsi roikkuu olkapäässä, turha asiasta on muille kiukutella. - määmy
Luotan täysin puolisoni ajokykyyn
Remppa:
Isoveljeni firma hoitaa suuremmat hommat ja lattiaan tulis parketti
Siveysvyöni avain o kuiteski kadoksis - Yölinjallain
"On mutka pimeässä aina arvoitus ja kuorman pelastaa vain"...
- ...
...määmyn karvoitus"
- ei tupee
... kirjoitti:
...määmyn karvoitus"
tuuhea tukka
- traksaman
Näin se S24 palstoilla menee! Tämäkin miehen logiikan aiheesta tehty aloitus on jo ilmoitettu asiattomaksi.
Kaikkiin lauseisiin kommenttini on 'Jaa?'
Teen sitte kumminki niinku itte taharon.relaxed_eyes kirjoitti:
Paitsi tuohon rakasteluun, koska meillä ei vongata.
Ekkä laminaattia huolis lattiolles.
Emmää tiedä.
Mulla ei oo korttia, eli nainen olis puikoissa. Pakottaisin hiljentämään roimasti, muutenkin.
No laminaattia en laittais. Ja nainen sen maksais kuitenkin, eli aivan sama.
Vetäisin käteen.
Onpa elämä niin vaikeeta taas :(1. Älä nyt naurata, minulla kyydissä joku henkilö. Toisekseen mikään vaihtoehto ei sovi tilanteeseen
2. Minnulla on kkyllä sama mielipide, lattiaan lattialautaa. Leveydestä voi syntyä erimielisyyksiä ja toisekseen, minulla ei ole mitään intoa asua kenenkään kanssa
3. nykyajan seksinuket muistuttavat niin paljon aitoa naista, tuskin alkaa narisemaan pienistä kisailusta.- ....
Meillä se menis niin jotta mies ensin hymyilisi itsevarmalla naamalla, loisi muhun sarkastisen silmäyksen ja toteisi että ei oliskaan itellä tullut mieleen, että hirviäkin voi täällä liikkua. Olipa hyvä kun varoitit.
Tai jotain sen sorttista.
Remppahommassa mies varmaan päättäs ominpäin mitä laitetaan, vaikka ensin selostaisi ummet ja lammet miksi se on hyvä. Lopputulos on kuitenkin näin se tehdään. Se välijuttelu on vaan sellasta muodollisuutta.
Jos on jo sikeässä unessa, ei hyödytä riidellä yksinään. Seksi vaan siirtyy seuraavaan kertaan, ei sen vakavempaa.- ....
Ite kyllä varmaan sanoisin miehelle, jos noin sanois että saan mä sitä muualtakin. Jotta miksi helvetissä sitten alunperinkään läksit multa hakemaan, olisit menny suoraan sinne mistä saat. Turhaan herätit tuon kertoakses. Ja jatkaisin nukkumistani.
Mikäli on koira, laminaatti tai muovi on parempia vaihtoehtoja. Parketti kärsii koiran kynsistä. Riippuu tietysti koirasta
- ....
runontaja kirjoitti:
Mikäli on koira, laminaatti tai muovi on parempia vaihtoehtoja. Parketti kärsii koiran kynsistä. Riippuu tietysti koirasta
Ei meillä ole koiraa, eikä tule. Parkettiin ja laattaan päädytään, kun lattioita laitellaan. Ollaan yksmielisiä onneksi. Oikeasti siis. :)
On kyllä tiedossa tuo. Aikoinaan valitsin muovimaton ja laattalattian (eri paikoissa, huoneissa) ok-taloon elukan takia.
Näin täällä:
Jos pimeällä tiellä on paha mutka ja nainen sanoo, että hiljennä.. siellä voi olla hirvi.
Mies: "Ei täällä mitään hirviä ole"---. Ja sitten hiljentää vauhtia..
Kotona on remontti menossa. Mies haluaa lattiohin laminaattia, mutta nainen ei halua, vaan haluaa lattiaan oikeaa lautaa ja aiheesta syntyy keskustelu. Ellei peräti riita. Mies sanoo:
"1. Kumpi tässä nyt tätä remppaa oikein tekee" ---Sen jälkeen mies mesoaa ja kiroilee itsekseen aikansa. Itse menen puuhailemaan muuta. Ja illalla mies käy vähin äänin vaihtamassa laminaatit lautoihin. ;)
Mies haluaa rakastella klo 23 ja nainen nukkuu jo sikeää unta. Tulee riita.---
Mies luovuttaa ja on seuraavana päivänä kiukkuinen kuin ampiainen, mutta iltaa myöten alkaa yliystävälliseksi.. ;) Ja ottaa asian ajoissa puheeksi tällä kertaa..- niiN?
Ettekö voi keskustella almiksen kanssa miehistänne privassa?
niiN? kirjoitti:
Äärimmäisen harvoin tulee kyllä miehistä ylipäätään keskusteltua.. Sori :( Kun on niin paljon kaikkee muutakin juteltavaa..
Paitsi siis.. jos Pauli Hanhiniemeä ei lasketa ;)
Eikö tää aihepiiri sovi just tänne palstalle?- Ikisinkku M
Onko ihan oikeasti noin että mies menee vaihtamaan ne laminaatit lautoihin? Kun kuvittelisi kyllä että asia on mietitty jo ennen asennusvaihetta. Tavallaan voin uskoa että nainen voisikin lähteä vielä siinä vaiheessa kustannuksista välittämättä vaihdattamaan kun on jo melkein valmista mutta vaikea uskoa että mies lähtisi purkamaan juuri tehtyä heti. Ehkä sinun pitää kokeilla tuota käytännössä kun seuraavan kerran teillä lattioita remontoidaan, raportoit sittten palstalle kuin kävi :D
Ikisinkku M kirjoitti:
Onko ihan oikeasti noin että mies menee vaihtamaan ne laminaatit lautoihin? Kun kuvittelisi kyllä että asia on mietitty jo ennen asennusvaihetta. Tavallaan voin uskoa että nainen voisikin lähteä vielä siinä vaiheessa kustannuksista välittämättä vaihdattamaan kun on jo melkein valmista mutta vaikea uskoa että mies lähtisi purkamaan juuri tehtyä heti. Ehkä sinun pitää kokeilla tuota käytännössä kun seuraavan kerran teillä lattioita remontoidaan, raportoit sittten palstalle kuin kävi :D
Tuo oli kyllä täysin teoreettinen tilanne, koska kumpikaan meistä (minä tai mies) ei välitä laminaatista... Mutta kuvittelin tilanteen niin, että laminaatit olis hommattu (ilman kertomatta mulle) muttei sentään vielä asennusta aloitettu.. En kai mä enää kehtais sentään valittaa, jos sellainen olis jo asennettu (mikä olis aika vaikea tehdä ilman mun huomaamatta, kun yhdessä kumminkin asutaan)
En tiedä, mitä tilannetta almis tarkalleen ottaen tarkoitti tossa kuvitteellisessa tilanteessa, käsitin sen kumminkin noin..niiN? kirjoitti:
No mutta miten sinä sitten voisit osallistua älykkäällä komentillasi keskusteluun miehen logiikasta, jos tämäkin - miehistä yleisellä tasolla - tehty aloitus oltais käyty privassa?
- Ai vont tu bii öloun
Ai vont tu bii öloun!!!!!:SS
- miesloogisti
Käykää kattoo youtubesta "olen kalle" video. Siinäon alkava videoblogi miehisyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612